-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz baboss #110202 üzenetére
Én ilyet vettem 6 éve, még a kis csopperhez (azóta is ezt használom).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz #31733248 #110190 üzenetére
Nézd, én 95 kg vagyok szárazon, ehhez kb 185 cm, tehát nem vagyunk olyan baromi messze egymástól. Az rsv nem egy bicikli, eléggé nagy motor, tény, hogy nem kíméli a derekat, csuklóra viszont nem terhelek (a pályázásban a legjobb, hogy a merev kar és csuklóra terhelés kb az első, amit kiversz a fejedből). Előtte zx9r volt városban (majd pályán), az ehhez képest is egy hajó, de azért azért jó futóművel az sem annyira városi motor) Btw nekem a 110-ből kb 15 a város, ezért nem puhitom szarrá). Ami a kényelmet illeti, mindkettőre igaz viszont, hogy autópályán úgy mentem/megyek, hogy ráhajolok a tankra és rákönyökölök a combomra, így viszont a világból is kimegyek vele.
Sajnos nem megyek annyit, amennyit szeretnék. Túra nyista, két gyerek mellett nincs időm, pályára szintúgy, így csak közlekedem a motorral. Viszont az rsv idei vétel, abba kb. 2000 km ment eddig - nem járok be minden nap Pestre motorral, mert a cég fizeti a vonatot 100%-ban, így valamennyit spórolok, illetve biztonságosabb is (sajnos erre is gondolnom kell - asszonnyal is megállapodtunk, hogy egyszerre nem ülünk motorra, és egy időben motorozunk mindketten; övé a sixteen amúgy) .
Amíg Pesten laktam, addig napi 12-15 km-ből (robogón) nem jön össze olyan sok egy évben. Na jó, akkor kora tavasztól késő őszig jártam vele szinte minden nap, ami azért annyira nem kevés, de az rsv-vel már most a 2 hónap alatt többet mentem, mint ott sacc 8 hónap alatt[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
válasz baboss #110198 üzenetére
Anno csináltam magamnak egy pakolási listát, azóta mindig azt veazem alapul, és az adott túrához mindig csak hozzáillesztem. Fussd át a listát, abból baj nem lehet! ;)
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dave0825
őstag
válasz -Mosquito- #110186 üzenetére
Köszi, holnap megnézem a linkeket, meg akkor átnézem az útvonalat is, hogy melyik út az 536-os. Reggel már 6-kor indulnánk, ha szűkös lenne, estig szerintem megoldható. Viszont a 2-3 óra felvonó mi miatt annyi? Akkora lehet a sor még szeptember végén is? 21-én mennénk amúgy.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
-
Shin Chen
tag
válasz #31733248 #110164 üzenetére
Miért lenne 60 kiló plusz nem bocsánatos bűn?
A CBF600 amin tanultam is volt 200 kiló és bőven elég volt az ereje, sőt még sok is nekem.
Egyébként próbáltad már, hogy ennyire leszólod a Benellit?
Facebook csoportban, youtubeon rengeteg embert lehet találni, aki elégedett vele (Főleg a távol/közel keleten és Nyugat-Európában), ezért is keltette fel a figyelmemet, mert kezdő motornak meg játszós bringának jónak tűnik. Azért állítottam én is szembe a CB500x-el mert ár/érték arányban mások is hozzá mérik, mégis két teljesen más karakterű kétkerekű.
Ízlések és pofonok, ha lehetőségem lesz valószínűleg a TRK500-at veszem.
(De előtte persze nyilván teszek velük egy-egy karikát, hogy legyen összehasonlítási alap!
(#110166) persuader
Eddig nem igazán értem, hogy miért hangsúlyozzák ki hogy mondjuk egy autónak 230, motornak 180 a végsebessége... Persze ki kell tolni a határokat, mégis hiszem hogy a legtöbben a közelébe se érnek a végsebességnek. Ha meg mégis valóban meg kell állni valahogy!"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #110211 üzenetére
Rakj a honda tetetejere meg egy yamaha jog-ot, es akkor vannak egalban. :D
Miert fontosak a katalogusadatok ugy altalaban? Ha mondjuk fiatal taknyok a celcsoport, ott biztos tarol a nagyobb vegsebesseg.
A kezedet nem tudom fogni hogy vegyel egy ilyet, azaz a megerosites, amit varsz, az itt nem lesz. Jaratlan ut, de ha vennel, mindenkepp szamolj be a tapasztalataidrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #110213 üzenetére
Én vezettem a Hondát a Safetyn, kezes volt mint egy bicikli, Benellit még nem láttam Londonban, nem véleményezném.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #110213 üzenetére
Ha mondjuk fiatal taknyok a celcsoport, ott biztos tarol a nagyobb vegsebesseg.
Igaz
Első sorban azért tettem fel a kérdést, hogy helyi (magyarországi) tapasztalatok szerint mennyire rizikós a gép és ezt meg is kaptam.
Más típusokkal való összehasonlítás már csak ráadás volt
Eszerint az összkép nekem kedvez, olcsó, viszonylag jól felszerelt és tetszik kinézetre is, plusz mivel indiai és kínai tömegcikk lesz lassan (ha még nem az) , biztos lesz hozzá alkatrész. A márkaszervízt meg meglátjuk.
Annyit tudok mondani, ha végre megküldik az új jogsit, az első utam a márkakereskedés lesz."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110217 üzenetére
A Hondát csak azért írtam, mert az jött fel - ismert, bevált, megbízható, stb. - alternatívaként. Kb. bármelyik japán (eredetű) motorgyártó hasonló árú (belépő szintű) nagymotorjában több perspektíva (és vélhetően kevesebb xopás...) van mint a Benelliben. De legyen akkor KTM Duke 390...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Shin Chen
tag
válasz Bogyó bá' #110218 üzenetére
Véleményed szerint melyik belépő szintű nagymotor lehetne alternatíva, ha mindenképpen új gépeket nézzük (vagy max 10 km-es bolti 2017-től) ?
Szerk.:Túraenduro persze, 2 milláig.
Belecsapnék én egy használt 1200GS-el is a lecsóba, de azért azt a szintet még nem értem el..[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Shin Chen #110219 üzenetére
Véleményem (leginkább az ismerőseim motorjai és rengeteg fórumos tapasztalat, vélemény, teszt olvasása után) - sajnos az jön le, hogy (ha kizárólag vadi új, szalonmotoban gondolkozol) akkor éppen-éppen nem férnek bele az "ajánlott", "csalódást biztosan később sem okozó" belépő szintű túraendurók a 2 millióba. 2,1 - 2,4 körül van a Honda CB500X, illetve az annál sokkal-sokkal jobban dícsért Suzuki DL650 alap változata. Én megpróbálnék még hozzá tenni a 2 millióhoz, és az utóbbit venném, akkor is ha csak pár hónappal később tudom megvenni.
Azzal biztosan nem fogsz mellé fogni, sokáig gond nélkül kiszolgál és - ha ráunsz, másra vágysz - akkor kevés anyagi bukással túl tudsz adni rajta.
Tudom hogy kicsit sarkosan fogalmaztam az előbb, de -sajnos - én ilyen rossz természetű vagyok. Ezért bocs!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #110212 üzenetére
+etnies: ahhoz a talán 2-höz nekem is ott van, de kis henger alakú vackokból én mindig teszek el mivel abból nincs. :)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Shin Chen #110219 üzenetére
Gyors meglestem, katalógusadatokban nincs túl nagy eltérés a Benelli TRK501 és a Honda CB500X között (2019, mert a 2018-as egész más még!).
Úgy fest, hogy a Benelli 5cm-el nagyobb hasmagassággal rendelkezik, sokkal vastagabb a villája, stb-stb, ami egyrészt jelentkezhet a plusz tömegben, másrészt sokkal inkább terepmotornak tűnhet. De ez senkit ne tévesszen meg! Egy 200+kg-s motor nem lesz terepmotor sosem! Lehet velük könnyű terepen élvezetesen menni, de aki egyszer próbál egy rendes endurót, annak a véleménye egy életre megváltozik.
A Benelli amúgy elsőre tök szimpatikus, de most jön a "de"!
Nekem egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail-em van, ami szintén tök jó motor, meg minden, de szinte semmi aftermarket cuccot nem kapok hozzá! Vagy találok gyárit, vagy csináltatok valamit, vagy valami univerzális fos, vagy inkább hagyom a csudába. Épp ezért nem fogok többé olyan motort venni, amiből alig-alig akad!
Pl.: egyszer estem vele egy rendeset, és lábtartót egyszerűen nem találtam hozzá! A gyári lábtartó ára horror, és már nem is volt elérhető, így inkább csináltattam magamnak!
De bukókeretet sem nagyon találni hozzá, azt is csináltattam. De ugyanúgy igaz ez a kézvédőre, és kb. minden másra is! Egy Hondához kb. mindig lesz minden!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Daywalker
addikt
válasz etnies #110223 üzenetére
Jó, hát aki belpiacos motort vesz, az ne csodálkozzon, ha megb...
Emlékeim szerint Bogyó is vett anno valami vén csatalovat, ami aztán hiába volt Honda, semmi sem volt hozzá - tudom, öreg volt, de épp ezért ne mondjuk, hogy mindig minden lesz hozzá. Most nem tudom milyen vason lovagol épp[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110224 üzenetére
Egy nagyon lenézett, proli GS500-at hajtok bő 4 éve.... .. de ott van felül az összefoglalóban.
12 év alatt most döglött meg először - de így is hazahozott. Ha minden igaz, holnap jön hozzá a bontott gyújtás-jeladó tekercs 8 ezerért... (ma reggel rendeltem meg...)
ez csak úgy: [link][ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Valahol Szlovéniában ebédelünk. Egyenlőre gyorsan csak annyit, hogy a Verisys kezes bárány , élmény vele motorozni. Este részletesebb beszámoló.
-
dave0825
őstag
válasz gergo5991 #110194 üzenetére
Még nem tudom, mire érünk oda (barátnőmmel megyek), szerintem 6-7-kor indulunk reggel.
(#110195) baboss: Köszi. Mályinka és Lillafüred-et kivettem, tényleg nem nézett ki jól Street view-ban (bár DL650XT-m van).
(#110156) intruder77: Nem mennénk föl a legtetejéig, csak a tóig.
(#110186) Mosquito34: Szerintem maradunk a szlovák oldalnál, így is hosszú lesz az út.
Nyáron Bibionéból jöttünk haza, Tarvisio és Triglav-on keresztül, ott 4-5 helyen is megálltunk egy fél-fél órákra, igaz, utána az A11-es autópályán jöttünk tovább, de több, mint 600 km volt az egész napt, és reggel 9 körültől este 10-ig tartott az út. Nem volt vészes egyáltalán. Itt nem lesz annyi megálló, max 2-3 (a tóval együtt), korábban is indulnánk, szerintem teljesíthető egy 70-es átlaggal.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Micsurin
nagyúr
válasz Daywalker #110224 üzenetére
A VT250 Spada és Xelvis belpiac volt de az új VTR250 nem volt belpiacos csak rosszkor jött ki és rossz árazással ezért nem igazán ment el túl sok darab belőle. :)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz Daywalker #110226 üzenetére
A 2009- VTR 250 nem volt belpiacos, nagyon jó kis motor, nagyon szerettem.
Amit nem szerettem, hogy nem volt hozzá utángyártott semmi, csak olajszűrő. Nem volt semmilyen oldaldoboz lehetőség, hátsó doboztartó konzolt is csak a Shad gyártott rá, külön kellett rendelni Magyarországra egyedileg, stb.Most DL 650 van, az egyik legkommerszebb motor a piacon valószínűleg, viszont van hozzá minden, azonnal, reális áron. Plexitől kezdve a sárvédő toldatig bezárólag minden IS van.
Drága volt annak idején, azt hiszem 1,6 volt egy CBF500 akkoriban, mindenki hülyének nézett, hogy miért veszek olyan kis szart. Életem legnagyobb motorosélményeit nyújtotta, imádtam, 6 évesen 55000 km-el adtam el, NULLA hibával, pedig kapott rendesen, napi használatban volt.
A DL-t is szeretem, mert kényelmes, meg erősebb, meg pakolhatóbb, de a VTR 250 a mai napig hiányzik.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dellfanboy #110230 üzenetére
Akkoriban - ha jól emlékszem (még nem motoroztam akkor) - a legdrágább A2 jogsival vezethető motorka volt úgy, hogy a teljesítménye a kategória határait messze alul múlta (a kis köbci miatt)… … a csupasz Gs500 sokkal olcsóbb volt, talán az idomos volt hasonló árban (de az is kevesebb valamennyivel). Persze egy nagyon szép, jó és igényes szerkezet volt, de inkább szólt a szívnek mint az észnek... ...vagy a fene tudja.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #110231 üzenetére
A kapott rendesen-t keretik idezojelbe rakni :D
Tulajdonkepp futaruzemmodban volt, ugy mindenbe rengeteg km raksz.
A spadat vagy xelvist 30 ezer alatt fotengelyesre hajtottad, ha az valoban kapott. Szinte ugyanaz a blokk.Pl tiszta olaj folyt ki a teleszkopbol. Ha egy motor kap rendesen, az minden evben szurke. Legyen a "kap rendesen" mondjuk ez [link] a hasznalat. Ha nem ilyen a hasznalat, a topicban mostantol kezdemenyezem, hogy ne lehessen azt mondani, hogy: pedig nyeleztem, utottem, kap, kapja az ivet, parkettazom, huzom, tolom neki de birja.
:D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
Ezen kifejezéssel kapcsolatban a kezdeményezést nem áll módunkban elfogadni, a hiba benned van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #110236 üzenetére
Megkímélt, garázsban tartott, KM óra csak 70-ig kopott be, felette ragad
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
Gixxer még bírja. Pedig kapott/kap rendesen.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #110236 üzenetére
Az a helyzet, hogy ez a használat nem felel meg a kezelési útmutatók 95%-ának! Ergo nem mi többiek használjuk a motorjaink nagypapásan, hanem Te gondolod azt, hogy a rendeltetésszerű használatban van a hiba! 🤔
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #110239 üzenetére
Valamit felreertettel.
Nekem a rendeltetesszeru hasznalattal semmi bajom. A nagypapas hasznalattal sincs.A bajom azzal van, amikor azt hisszuk, hogy vannak olyan motorok, amik irrealisan nagy futasteljesitmenyt kepesek megtenni "nyelezes" ellenere, mindenfele nagyobb rakoltes, szerviz, hiba nelkul.
Mint mondtam, ket embernek nem ugyanazt jelenti az utes vagas, nyelezes, pedig amikor kimondjuk, mindenkinek ezek a kepsorok villanak be, amit belinkeltem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #110240 üzenetére
Kb. az összes váltós 125-ös nyélgázon éli le az egész életét, mégis elég jól bírják a szerencsétlenek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #110242 üzenetére
Mondjuk sehol sincsenek kihegyezve úgy, mint pl az rs. Ha azok is 30-40 lovat adnának le, ugyanúgy nem bírnák...
Ezzel nem azt mondom, hogy az rs nem bírja, sőt, meglepő mit kibírnak.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110243 üzenetére
Akkor viszont a Gs500-amnak 120 lóerősnek kellene lennie...
A meglévő 48-ból többnyire a felét sem használom ki, mert rettenet a futóműve, 130-140 fölött imbolyog mint gólyaf*s a levegőben (a motor hibátlan, a méretében beszerezhető legjobb gumi van rajta, stb.) Szóval ez ilyen... ...de nem is nekem való a száguldozás, én csak egy kirándulgatós "prenyugger" vagyok. Persze azért minden motorozáskor pár percre elgurul a gyógyszerem, meg autókat előzgetni is szeretek nyélgázon.
(#110245) KrenAtesz: Bírják is egy darabig, én két év alatt kivégeztem az enyémet….
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
Az ETZ-m nem bírta, de legalább sosem út közben adta be a kulcsot, hanem még a kapuban.
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #110246 üzenetére
Az nsr500 állítólag 140-185 lóerő volt evjarattól függően de ne hasonlítsunk igazából 2t és 4t motorokat, meg gp technikát sem. Mindenesetre ahogy a 250-es kis 4t negyhengeresekbol ki lehetett anno hozni 50 lovat, úgy 125-ből sem csak 10-11 jönne ki. Nyilván ennek az A1 az oka, ahogy említették.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #110249 üzenetére
De az A1 is 15 lovat enged meg, a 4T 125-ösök között mégis csak mutatóban találni ilyet: Duke 125, Honda Varadero 125 (bár ez utóbbi annyira dögnehéz volt, hogy gyorsulásban (vagy hegyre felfelé) még a kis csopperem is felülmúlta a maga 12 lóerejével - igaz, végsebességben viszont jóval többet tudott - ez enyém ment valós 95-öt, az meg kb. 110-et)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen