Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108498 üzenetére
Kérlek ha valamivel nem vagy tisztában akkor arról ne írj, én sem írok olyanról amiről nem tudom mit beszélek!
SXC625-ről volt szó nem LC4 640-ről, de ott az SC 625 ami megtankolva 130-133 kg körül van.
SC625 nekem az SC 620 volt 119 kg szárazon.
Az a 130000 Ft hol lesz neked WP futóműved, Keihin FCR 41 MX karburátorod!
Szerintem felesleges folytatnunk a témát, neked a DRZ a jó, nekem meg nem!
Semmi gond nincs ebben csak nem szeretem amikor egy alacsonyabb kategóriás gépet elkezdenek összehasonlítani egy magasabbal, kihozni jobbnak.
Aztán ha mennél egy SXC-val vagy SC-vel a DRZ-t gyorsan a hahun találnánk.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
Nehéz meggyőzni egy embert arról, hogy amit drágán megvett, aztán egy csomót ráköltöt, az nem érte meg. Semmi értelme ennek a vitának.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz #81556480 #108497 üzenetére
A gazdasági okok mellett legalább 5-6 másik érvet felsoroltam, amik még pluszban okozták a típus jelentős "drágulását". Így fordulhatott elő, h közel KTM szinten vannak az SM verziók.
A legnagyobb igazság pedig, h minden annyit ér, amennyit ad érte piac. Márpedig ha megveszik 1,2-ért is őket, akkor annyit ér.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #108501 üzenetére
Még időn belül javítottam a postot.
Nem nem vagyok tisztában, hanem szimplán a keresőben rászűrve rossz találatra kattoltam és azonnal görgettem le. Így már nincs akkor súlykülönbség, de attől még továbbra is megkérdőjelezem, h endurozni, fák között kanyarogni jobb alternatíva egy 600 + -os gép hobby felhasználsára és gyakorlatilag az összes ilyen kategóriájú motor tesztje az ellenkezőjét igazolja, és az XR-nél én is ezt éreztem.Linkeltem a 701 tesztet, hiába van sok esetben részingfutómű, ha szar, E verzión gyárilag FCR41-es karbi van, de használtan 50-ért már azt is kapni, tehát 180k.
Csak ma legalább 2x leírtam, h terepen túrázásra néha még ezt is indokolatlanul erősnek érzem. Ilyen felhasználási körülmények mellett egyszerűen nem vágyom erősebb gépre, bármennyire is hihetetlen számodra. Ettől függetlenül a motor erőt helyén tudom kezelni. Mert ahol van tapadás, át lehet adni, ott csípem ha van motoerő. Ezért van 1.2-es VFR-em, és 5.0 literes autóm.
Meddő a dolog és kiszállok belőle, mert kiforgatod a tényeket. Sehol nem állítottam azt, h jobb motor. Hanem szimplán azt, h a már sokszor említett tulajdonságok mellett (fogyasztás, hatótávolság, használhatóság, rendszámozhatóság, tömeg, fenntarthatóság, szervizigény, alkatrészellátás, alkatrész árak, felépítés) hobby endurozásra az egyik legjobb vétel némi módosítás után.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108504 üzenetére
Múltkor is említettem már neked, gyere el, elmegyünk motorozni ha akarod kipróbálod és utána eltudod dönteni milyen egy ilyennel menni.
Nem akarlak én meggyőzni semmiről,, de miután mennél egy KTM és egy Husqival előre leírom hogy nagyon-nagyon tetszene.
Egyáltalán nem olyan mit egy 600 kategória, érzésre egyik súlya sem arra hajaz, meglepődnél.
És a többin is, mennyire jól, könnyen kezelhetőek, milyen egyszerű velük mindenféle körülmények között motorozni.
Akár szűk egynyomos enduró utako, domboldalakban.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #108504 üzenetére
Abban tényleg igazad van, hogy hobbi célra, nem a hartárokat feszegetve tényleg jól el lehet motorozni a DRZ-vel. Pl. száraz földutakon nagyon élveztem.
Ezen kívül az is igaz, hogy legendás a tartóssága. Részben ezért is vettem anno DRZ-t.
Meg aztán akkoriban a hasonló KTM-ek jóval drágábbak voltak, úgyhogy nem is volt más opció.
Mindent összevetve szerettem a DRZ-t, csak egyre többet mentem közúton, és váltottam.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #108505 üzenetére
Ehhez annyit hozzátennék, hogy életemben először ültem fel Gabomannál egy normális enduróra, amitől eleinte tartottam, mert magas(abb, mint a z750 mondjuk). Aztán mondta, hogy ne féljek tőle, fogjam meg, milyen könnyű a Z-hez képest. Na onnantól elszállt a ronyó, miután felültem rá, meg egyenesen gyerekkor. Vigyorogtam mint vadalma.
Tartottam tőle, hogy nem merek majd vele menni, meg nehéz lesz kezelni, aztán a végén úgy voltam vele, hogy na most szálljak le róla, mert az éves költségvetést boríthatom fel egy enduró beszerzése miatt.Szóval konkrétan Gabo motorjához annyit tennék hozzá, hogy magasnak tűnik (De gondolom az endurók ilyenek), de szerintem játszi könnyedséggel kezelhető, és nem nehéz, és nem is széles.
-
BlackPriest
őstag
nem biztos, hogy előbbre jutottam, megpróbálom leírni a saját szempontokat. volt korábban gsx600f meg zzr400 a seggem alatt, ott megszoktam bizonyos dinamikát, ami a jelenlegi crf250m-nél nyilván nincs meg, bár nagyon messze sem áll tőle (városi forgalomban motorozás az elsődleges felhasználási terület, kb 9-10 hónapot használom, a megbízhatóság fontos). ezért gondolkodok, hogy mit lehet tenni.
- első megoldás, big bore kit, 305cc-re átépítés, elég kellemes eredményt hoz külföldi oldalakon utána olvasva, megmarad a viszonylag fiatal vas, gazdasági totálkár
- drz400, nem üzemórás (a 40 lovas blokk legalábbis), van gyári sm, nem egy fiatal konstrukció, de sokan értenek hozzá, olcsó a fenntartás
- husqvarna sm610, ahogy nézem ez több, mint elég nekem, viszont az üzemeltetés drága (de cáfoljatok rá)
- ktm 640lc, esetleg 690, ez is több, mint elég, kérdés, hogy milyen állapotút sikerül találni, üzemeltetés a fentihez közeli, kevés helyen szervizelik mindkettőt
- xt 660 x, az erő bőven jó lenne, a súlytól kicsit félek, viszont megbízható, injektorosesetleg más sm, amit nem vettem számításba?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Geresics
addikt
válasz BlackPriest #108508 üzenetére
Amatőr kérdés, de a lánckerekeken állítottál már? Hatalmas fejlődést jelent pár fog különbség is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BlackPriest
őstag
válasz Geresics #108509 üzenetére
igen, már egy foggal kisebb volt elöl, mikor megvettem, a cseréléskor tűnt fel a próbakörön fura volt, hogy gyorsan tilt a motor, az eladó meg nézett, hogy mi az a tiltás. maradjunk annyiban, hpgy ő nem nyúzta a motort
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok
Többen írtátok már, hogy a Balaton körbemotorozás nyáron nem olyan jó móka napközben, mint amilyennek tűnik. Viszont éjszaka próbálta már valaki? Pestről indulnék vasárnap este, hétfő hajnalra visszaéréssel
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz gergobaby #108513 üzenetére
Szerintem nagyon rossz ötlet egy éjszakai motoros túra.
Országúton az útra tévedő vadállatok, és a - lámpafénynél szinte nem látható - kátyúk állíthatnak megoldhatatlan feladat elé, lakott területen meg minden más.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Jakab66[hun]
senior tag
runner kolléga, ránéznél erre a hirdetésre, hogy látsz-e valami furcsaságot? A színén kívül minden stimmel, azzal meg szerintem meg tudnék barátkozni.
Gipsz Jakab
-
Micsurin
nagyúr
Jövő hét közepe felé van újra motor!!
Mennek fel a Dunlopok és irány a Mátra, április 24. óta nincs nálam a vas de jó lesz végre csapatni.Hosszú egy szerviz volt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Jakab66[hun] #108516 üzenetére
Hehe, lehet olyan jót találtál, megvette ő!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz gergobaby #108511 üzenetére
Szia. A kérdés az, hogy mit vársz a túrától?
Kanyarokat? Felejtsd el.
Szép tájat? Éjszaka semmit nem látsz belőle, felejtsd el.Én jómagam nem értem, miért jó körbemotorozni a Balatont. A Balatonra strandolni kell menni.
Bogyó, én már motoroztam éjszaka nagyobb távot 3X is, most vasárnap is úgy kezdünk.
Baromi unalmas, de lehet haladni, nincs baleset, dugó, meleg.
Franciákat hőséghullám sújtja (35-45 °C) , nekem meg lesz ott 700 km autópálya, jobb azt 15-20 fokban lenyomni, mint 40-ben, hidd el!
18:30 körül elindulunk Londonból Folkestone-ba, határátlépünk majd bevagoníroznak minket es 22:20-kor elindulunk Calais felé. Fél óra az út a La Manche csatorna alatt, 22:50-kor megérkezünk Franciaországba, ami +1 időzóna, tehát 23:50. 4 körül kell a nap, addigra a táv felét lenyomjuk és 12 körül Champagne-ban leszünk. Most autópályán megyünk, de mentünk már főutakon is. Nem kell gyorsan menni, mert folyamatos a haladás, 2x annyi távot meglehet tenni, nyugisan.
Mikor pakolunk össze pont te jutottál eszembe, két dobozba befértünk a feleségemmel, pedig tettünk el utcai ruhát és fürdőruhát is, 7 napra megyünk. A hátsó doboz majdnem üres lesz, oda már csak a drón, lakat és egyeb apróságok kerülnek."önmagam hite vagyok magamban"
-
duni84
aktív tag
válasz gergobaby #108511 üzenetére
ahogy írták: éjszaka nem a legjobb buli a balaton kör. (nappal sem, de az más tészta). sokszor előfordult már, hogy naplemente után 60-90 perccel indultam haza és kb másfél őz/km, amit az úton látok, szóval egyáltalán nem olyan haladós a dolog, mint nappal. és hacsak nem gyári dobod van, akkor még a lakók/nyaralók estéjét is szét tudod cseszni. ha iszol elég vizet, meg van valami nyári aláöltöződ + hálós dzsekid, akkor a legnagyobb nyári melegben sem vészes nappal a karika.
#metszéspontok
-
vendingo
veterán
Olajos mocskos kézzel ősszetaperolt motort mivel érdemes takarítani? Szerelőnek nem volt rá ideje, mert azonnal kellett a moci, mentem nyaralni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Köszi a tippeket. Féktisztítóval próbálkozok. Lakkozatlan matricát nem bántja?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
fer
őstag
Sziasztok!
Szelephézag ügyben kérném valaki hozzáértő tanácsát! Most lett cserélve hengerfej, szelepfészek marás, szelep köszörülés, síkolás lett elvégezve rajta, a gépműhelybe kérdeztem a szakit, hogy 1000Km után újra kell-e szelephézagot nézni, ő azt mondta nem! Na mindegy én azért csak meg néztem, és nem hiába, a 10-ből 2 kisebb lett, korrigáltam! A kérdésem: a következő szelephézagot legközelebb mikor ajánlatos nézni? Vagy az első 1000Km elég volt a szelepeknek, hogy össze illeszkedjenek a szelepfészkekkel, és akkor már a manuall szerinti intervallumot vegyem alapul? (TDM 850 4tx)''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Topiccsendőr
addikt
A 10 bol 2 hezag kisebb lett, azt irtad. Ez azt jelenti, hogy a gyar altal megadott legalso szelephezagertek ala csokkent 1000 km alatt? Mert az nagyon nem jo.
A gepmuhelyes becsiszolja a szelepeket a szelepulekbe, azoknak igy eleve illeszkedniuk kell a felujitas utan. Ha nem ilkeszkednenek, a kompresszio rossz lenne a motorban. Ha ennyit kopott ennyi ido utan, akkor a szelepek nem birjak a koszorulest, nem felujithatoak.A kovetkezo 1000 km en megint tul nagy kopas lesz, akkor uj szelepekkel kell vegrehajtani a felujitast valoszinuleg.
Szoval mindenkepp ellenorizd megint.Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Autó-motor hirdetés feladása a jófogáson fizetős? Mióta?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BlackPriest
őstag
válasz dellfanboy #108538 üzenetére
ez tuti? én mintha tavaly ott adtam volna el a kis motort, az nem volt fizetős
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
dellfanboy
őstag
válasz BlackPriest #108539 üzenetére
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
fer
őstag
válasz Topiccsendőr #108532 üzenetére
Közben tanácskoztam a hengerfej felújítást végző céggel, és lehet meg lett a probléma! Szelepfészket csak martak csiszolásról szó sincs, ellenben volt egy problémám, mikor visszakerült hozzám a hf., és mivel szívó szelepek, hossza eltérő, de ezt a műhelyben nem vették figyelembe, nekem változtatnom kellett a szelepek sorrendjén, nem úgy kerültek beszerelésre, ahogy a gépműhely megmunkálta! Beszéltem a szakival és ő is azt mondta, hogy újabb 1000Km-es ellenőrzés kell!
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
BlackPriest
őstag
válasz dellfanboy #108540 üzenetére
nem szóltam, akkor biztos a képesmotoron ment el
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
DZs
senior tag
Sziasztok!
Motorozás terén teljesen kezdő vagyok, még motorom sincs, ezért elnézést, ha a kérdésem nagyon tudatlan.
Napi ingázásra, 2x70km, városok között, érintve autóutat (M0, M2) mekkora motor kell? Elég a 125ccm, vagy annál nagyobb kell a kényelmes 100km/h tartásához? Ilyen szempontból az újféle "nagy robogók" milyenek?
Köszönöm a tanácsokat! -
fer
őstag
válasz Mentolka #108547 üzenetére
[ Szerkesztve ]
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest