Hirdetés
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Black Myth: Wukong
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- eFootball
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Premier előzetest kapott a Diablo IV: Vessel of Hatred
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
nem biztos, hogy előbbre jutottam, megpróbálom leírni a saját szempontokat. volt korábban gsx600f meg zzr400 a seggem alatt, ott megszoktam bizonyos dinamikát, ami a jelenlegi crf250m-nél nyilván nincs meg, bár nagyon messze sem áll tőle (városi forgalomban motorozás az elsődleges felhasználási terület, kb 9-10 hónapot használom, a megbízhatóság fontos). ezért gondolkodok, hogy mit lehet tenni.
- első megoldás, big bore kit, 305cc-re átépítés, elég kellemes eredményt hoz külföldi oldalakon utána olvasva, megmarad a viszonylag fiatal vas, gazdasági totálkár
- drz400, nem üzemórás (a 40 lovas blokk legalábbis), van gyári sm, nem egy fiatal konstrukció, de sokan értenek hozzá, olcsó a fenntartás
- husqvarna sm610, ahogy nézem ez több, mint elég nekem, viszont az üzemeltetés drága (de cáfoljatok rá)
- ktm 640lc, esetleg 690, ez is több, mint elég, kérdés, hogy milyen állapotút sikerül találni, üzemeltetés a fentihez közeli, kevés helyen szervizelik mindkettőt
- xt 660 x, az erő bőven jó lenne, a súlytól kicsit félek, viszont megbízható, injektorosesetleg más sm, amit nem vettem számításba?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen