-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38003 üzenetére
GPS-csak akkor kell ha olyan útra megyünk ahova már tanktáska is kell-
Szóval ez megoldva. Viszont azt elhiszem hogy nem fogom látni napsütésben. De ez részletkérdés mert a telóm elég brutálerős oledes, szóval azt dirket napfényben is jól tudom olvasni. CSak azzal meg az a bajom hogy nemhiszem hogy szívesen raknám bele a tanktáskába hogy 10 órát süsse a nap. nemhiszem hogy jót tesz neki...
De 100k-ért nem fogok gps-t venni az fix. Akkor inkább megvárom a Skully-t. Úgyis kell sisakot cserélnem lassan."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38009 üzenetére
Ja skully nem lesz olcsó de ha már ilyen 250- 300k körül meg lehet majd venni, akkor szerintem nem vészes. Mivel egy normálisabb sisak is 100k, meg egy motoros gps is 100, akkor már a többi extra szerintem megérheti.
De nem menjünk ennyire elébe a dolgoknak...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38011 üzenetére
Ez a poén az nem lcd. Hanem mint a BMW-ben a szélvédőre, itt a plexire vetíti ki a képet.
Elvileg sima USB-s csatin lehet vele mindent csinálni. Tölteni, frissíteni, beállítani stb. Meghát ugye a main skill az hogy hangvezérelt az egész cucc... Majd meglássuk...
Illetve ha jól tudom az interphone is benne lesz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz szasanyi #38019 üzenetére
Jó azért azt lássuk be hogy nem attól tudsz motorozni hogy megvan e a vizsgád, vagy nincs. Mert az kb sz@rra se jó. Szóval ennyire ne oltsuk az embereket, az meg ha megbüntetik az ő dolga.
Egyik rokonom dettó ugyanez, nincs jogsija de többet ült/ment motorral és több tapasztalata van mint azoknak akinek megvan a jogsijuk és mennek 1000km-ert egy szezonban...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #38028 üzenetére
Term. ebben egyetértek veled. De egyre kérek mindenkit, ne az alapján döntsük már el hogy tud vagy nem tudn valaki motort vezetni és biztonságosan közlekedni hogy megvan e a jogosítványa...
Ezenfelül term. ha bármi történik egyértelműen nagygáz...
De nem egy papír megléte vagy hiánya miatt közlekedik valaki biztonságosan vagy sem...szerk.: ez viszont Te sem gondolod komolyan hogy létezik olyan baleset motorral hogy te valakinek kárt vagy személyi sérülést okozol, de neked meg a motornak semmi bajod és elslisszolsz.
Ez abszurdum...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ugye szivartöltőt gyújtás után kell kötni.
Megmondom őszintén, szívesen csinálnám magam, annyira még nem vagyok otthon motorelektronikailag, de nem tartok egy szivargyújtó bekötést nagy kusztnak, egy a bajom ezzel a gyújtás után kötéssel nem vagyok tisztában. Elméletet értem, maga a gyújtás vezeték van ugye megszakítva addíg amíg nem adsz gyújtást, és a lényeg hogy a kütyü is csak akkor legyen áram alatt, vagyis nem az akku pluszminuszra kell kötni, hanem - hol az istenbe találom én a gyújtás +-át?Vagy adna valaki egy kis felvilágosítást hogyan lehet ezt egyszerűen megoldani?
A kütyü amúgy tök profi van hozzá egy 10A-es biztosíték is, meg minden...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #38080 üzenetére
Aha értem, szóval akkor nincs itt egy külön szál hogy "na ez a gyújtás utáni pozitív szál" - ami visszamegy a biztitáblába és arra kéne kötni...
A problem a következő hogy nekem az akku az ülés alatt van, és innen akarnék indulni, nem pedig a fejidom felől... viszont itt ugye kötegelve van az összes vezeték, és fingomnincs mi kicsoda..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #38097 üzenetére
Jah csak a haszn. utasítás is azt írja hogy ha folyamat rá van kötve az akkura akkor lemerítheti.
De én meg arra gondoltam szerelek rá egy kis kapcsolót, aztán ott megszakítom a + -t és máris ráköthetem az akkura nonstop. Úgyis ha kell elő kell kukáznom az ülés alól, akkor az semmi plusz hogy egy mini kapcsolót még bekapcsolok. A kapcsoló elé meg berakom a biztosítékot és voilá minden meg van oldva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #38130 üzenetére
Nekem Air Breath-em van komplett, nagyon szeretem, nagyon jó, a 33 fokban sem folyik rólam a víz, nem mondom hogy nem izzadok, de nem folyik rajtam, míg ha rendes sima pólóban vagyok már 26 -27 fokban is ömlik rólam a víz a bőrcucc alatt... nemtudom mit csinált de egyszerűen kurvajó.
Ja és egyáltalán nem büdösödik. Vagy 6-8x felhúzom, ha nincs kánikula még többször is, míg egyszer sima langyos vízzel kézzel kiöblítem.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Polemius #38135 üzenetére
A felszerelés térítés Aegon motorcascóban van benne. De soha nem fogod megkötti horribilis ára van. Merthogy külön csakazt nem lehet.
A balesetre pedig igen van és az a neve hogy életbiztosítás.
Abban lehet kiegészítőként baleseti biztosítást kötni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Polemius #38135 üzenetére
Ha láncozni akarsz akkor ALMAX de ez rohadtdrága, a többi nemsokat ér...
De én is azon a véleményen vagyok, ha el akarják vinni, bárhonnan elviszik...
Ismerősömnek a panelok alatti garázsból akarták elvinni a gépét, a Sentinel cucc jelzett neki lerohant azok meg elmenekültek. De ha kinézik bárhonnan elviszik szerintem----"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #38139 üzenetére
A nagyobb gépeket kizárólag furgonnal lopják, ezellen nemsok lánc véd meg... Aki furgonnal jön annál lesz ez a rohadtnagy bolt cutter is. 10 sec.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #38144 üzenetére
Szerintem tök egyszerű a válasz. Aki profi az kifigyeli hetekre előre és ennyi. Aki meg nem profi az nem fog elvinni egy 200kilós gépet megkívánás alapján.
Én attól nem félek hogy amíg a balcsiban fürdök ellopják. Mert annak az esélye hogy azt ott valaki olyan veszi észre aki ilyenekt lop és ő eldönti ott helyben hogy elviszi és leszervezi a furgont az elszállítást mindent és bevállalja a rizikót hogy bármelyik pillanatban megjelenhet a tulaj...
Kétlem....
Az hogy kifigyelnek egy motort hogy melyik garázsba rakják be mikor jár a tulaj milyenek az éjszakai mozgások stb.stb. aztán feltörik a garázst és egyszer reggelre nincs ott az oké. Mert ez intelligenciát igényel.
Szóval egy nagymotornál szerintem nem alkalom szüli a tolvajt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #38174 üzenetére
Jah vazzeg rutinpályán mindegy mit veszel fel ott a 10-20-as tempónál az égvilágon mindenbe belerohadsz.
Ott tökmindegy mi van rajtad. Én a rendes tempóról beszéltem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Elég gyakran járok pestre motorral, látom hogyan közlekedik a többi motoros, tisztelet a kivételnek, én azon csodálkozom hogy nincs több baleset...
Egyszerűen betegek a motorosok.
Kivételesen pedig dexarral tudok egyetérteni, látszik a képen hogy az autó balra kanyarodott be és oldalbakapta a motoros. Egy ilyen balesetnél nincs az a felszerelés ami sokat védene. Mert az óriási erőhatásokkal lesz a probléma. Meghogy úgy fejeled meg az autót hogy h3lyben kitöri a nyakad..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah ma beszopatott egy autós. Gyalogos zebra szélén áll, suzukis satufék hagy fáradjon át a gyalogos, de satu vazzeg. Én meg satufék abs melózik, látom itt már nem állok meg suzukit balról 1mm-re kikerül, hátsó ajtó mellet megállok, egyensúly elvesztése balra dől a vas, lábam persze rég a földön, tartom, tartom de nincs esélyem. Álló helyzetben eldőlök, gomba dolgozik.
Leszállok róla gondolom dühből felkapom, ah persze meg még mitnem kurvára nem állítom fel mert meg sem birom moccantani. Közbe feleszmélek suzukis már sehol az utánnam jövő autó már mellettem áll srác kérdezi minden ok, mondom ja csak ezt én innen fel nem szedem...
Kiszáll, segít felkapjuk minden ok. Elindulok, hazaérek motor ellenőrzés gomba mindent megfogott csak a váltókar hajlott be picit, de se tükör se kormány semmi nem volt lent. Csak a gomba. Boldogság örömáradat hogy nem mentem bele hátulról hanem kikerültem.Tanulság: egyértelműen én voltam a hibás nem tartottam elég követési távolságot, és hogy a gomba nagyon jó dolog...
Már meg is hozta a befektetett árát.
De azért pusztuljon meg az ilyen hogy illedelmességből satuzik. Ekkora majmok vannak. Ő meg vagy észre se vette hogy a hátsó ajtó mellé értem, vagy kicsit ludasnak érezte magát hogy oktalanul ekkorát fékezet és jobbnak látta inkább elhajtani a helyszínről."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, sebváltó kar leszerelve, visszahajlítva, bezsírozva, visszaszerelve, jobb mint újkorában.
Nagy mákom volt tényleg, de sokat tanultam belőle...szerk.: azért a combomban az izmokat érzem hogy kicsit megerőltettem, mert izomlázas vagy olyasmi, gondolom amikor tartottam egy ideig, mert ugye nem rögtön raktam le...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38295 üzenetére
Mindenkivel megesik.
CBF-et is mindkét oldalára elfektettem álló helyben. Ez egy ilyen szakma nálam.
VFR-t nem terezem jobbra is lerakni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap letekerünk megint egy laza 480-as kört, nagyon jó volt a csapat 11 motor volt nagyon jót gurultunk tempósan, frankó volt. Annyira komoly hogy fullra hozzászoktam a vfr-hez ez a tegnapi etap is, semmim nem zsibbadt, gémberedett el semmim nem fájt akkora király, simán felőlem még mehettünk volna egy pár km-ert.
Tavalyelőtt egy nagyonhasonló túrán a Cbf-en megahlatam alig bírtam leszállni a motorrol minden bajom volt. És még az ember azt hinné hogy a vfr-en leszel kész a sportosabb testtartás miatt...Ja szerintetek mennyire bonyolult egy első fékbetétet kicserélni. Van fent yutubon vidi direkt vfr-ről, az a helyzet hogy a magam szeretném az ilyen egyszerűbb műveleteket csinálni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38425 üzenetére
Értem ez jónak tűnik, de honnan szerzek ilyen manual, google nemnagyon dobálja a használható találatokat.
Van valami spéci oldal?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz citkar #38430 üzenetére
A kérdés jogos, igen, autópályán pl 480km alig 4 óra.
De term. ez itthoni nemautópálya, demégcsak nem is főút. Alsóbbrendű utak. Inkább úgy mondom hogy tegnap reggel 8 és délután 5 között kb 2 órát nem ültünk motoron."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #38434 üzenetére
Igen közben találtam egy nagyon korrekt vidit, itt is így mondja a csávó pontosan ahogy te leírtad, mostmár biztos hogy magam fogom cserélni, hulla egyszerűnek tűnik. Fontos hogy a hengereket (nálam 6db van ) benyomás előtt kell megpucolni. Ezzel 100%-ra veszem hogy egyik szervízben sem szarakodnának. Egyáltalán meg sem pucolnák...
A nyeregcsapok nálam nem is csaposak hanem sima imbuszcsavar ami a nyereg hátulsó végébe rögzítődik, szóval még ez is egyszerűbb... közben szereztem szervízmenuált és megvannak a nyomatékértékek mind a főcsavarra mind a csapokra. Már csak egy nyomatékkulcs készletet kell vennem, de mindegy előbb utóbb úgy is kell akkor így lesz előbb...
És az ilyen kis szervízdolgokat magam fogom csinálni ezt már eldöntöttem.Inti: amit most letöltöttem csak 25mb ez a baj, mert sajnos a képek minősége nagyon gyenge, arról nemsokmindent tudok kivenni, viszont a szöveg és az értékek így megvannak...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #38454 üzenetére
Igen én is azt néztem hogy kettő fog kelleni, most a 10,-15-100-asat venném arra van szükségem.
Melyik az a típus, esetleg márka ami már ajánlott megvételre? Vagy mire érdemes figyelni milyen legyen, vagy milyen ne? Jöhet priviben is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38470 üzenetére
Az nem kalocsa hanem kocsola.
Mi siófokról így jöttünk haza szombaton, azt a szakaszt pont elkerültük, mert kicsit sok az egyenes, de ez így egy embertelen jó 150km, szinte végíg átlagos vagy annál jobb útminőséggel, viszonylag kevés faluval, és olyan kanyarokkal, tempósabb részekkel hogy csak na. Dombóvártól pécsig pedig kanyar kanyar hátán.
Ha valaki egyszer erre jár próbálja ki.szerk.: Type-R: az a szakály és Tamási közötti egyenes: mi voltunk hátul, néha belekarcolt a VFR a 2-essel kezdődő 3 jegyű számrendszerbe, és még úgyis alig értük utol ezeket, mert megfogott minket egy autó a falu után...
Csávó jön ott szembe, valami endúrósabb gép, ű nem integetve köszönt hanem kirakta 1 kerékre a gépet és úgy jött velünk szembe, de vagy 300m-en keresztül, csak néztünk![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Polemius #38496 üzenetére
Gyári tankpadok annyival előnyösebbek hogy azt direkt a te motorodra tervezték, szóval valszeg 100%-os lesz fittelés, míg egy nem specifikus tankpad lehet hogy nem illik, véd annyit...
Más: Találtam elég frankó nyomatékkulcsot Hans 16k a 15-110-es. Egyáltalán nem vészes. Otthonra jó lesz.
Megnéztem a Beta-t is, nettó 47k. LOL. le is raktam.
Értemén hogy Beta meg babámtöke, meg megnézegettem, láttam hogy komolyabb meg egyszerűbb állítani, de vazzeg nettó 47k-nemár. Megnézném hány szerelőnél van, és ők pedig ebből élnek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Első fékbetét szett: 34900Ft. LAL.
Kicsit mások az árak mint a CBF-nél."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem ugye a vortice van, és nem tudtam eleinte miért keményszik a bőr a nagyujjam tetején mire rájöttem hogy a csizma ér hozzá. Zavarni ez engem nem zavar, meg nem is nyom, de ezek tutti nem tágulnak ki, mert nincs hova. Tutti hogy ezeket a csizmákat direkt szablyák ott ilyen szűkre hogy a váltást jobban érezd könnyebb legyen, stb... ez sprotcsizma ez ilyen. Ha sokkal kényelmesebbet akar az ember akkor turhacsizmát kell venni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap jöttünk meg a 4 napos Karintiai motoros túráról.
Iszonyatosan jó volt, sok helyen voltunk többek között a Grossglockner-en is, aki arra jár, semmiképpen ne hagyja ki.
Egykét Kép."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megvolt a fékbetétcsere, volt olyan betét ami elég jól le volt már kopva, jóltettem hogy lecseréltem. Most csillog villog minden mint a salamon töke, ezért egy jó 3 órát elbabráltam vele...
Halál egyszerű mutatvány különben szerintem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38980 üzenetére
Jó én fényesre suvickoltam mindent szóval az tarttotta be az idő 80%-át.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Egy kis észrevétel, az ugye normális hogy a fékbetét valamennyire fogja az első kereket, szóval hogy hozzáér a fékpofa a tárcsához folyamat.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #38984 üzenetére
Mert semmi nem húzza el a fékpofákat a tárcsától, miután tapostad, vagy húztad. Ilyen a fék felépítése. Ezért lenne normális.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38989 üzenetére
Tisztítás volt, de zsírozás nem sok helyen inkább azt olvastam hogy ne kenjek rá semmit, többet árt mint használ, merthogy felszedi a koszt meg a fékport-
Viszont olyan érdekes volt már maradéktalanul nem lehetett megpucolni"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Lol. jólvan kár volt kérdeznem ekkora problémát kerekítettetek itt belőle, meg olyanok adnak tanácsot akik még szétszedve nem láttak egy féknyerget, finguk nincs hogyan működik, állítási lehetőség ez is lol.
Yoda hsz-ét köszönöm, a többiek pedig vegyék úgy nem kérdeztem semmit...szerk.: term. én vagyok a hibás nem is tudom mit vártam. ja de. Yoda hsz-ét.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Bakker ma tankoltam a mociba mol os premium neo benzint vagy mit, megbolondult tőle, esküszöm érezhető nem is picit hogy jobban megy. Meg valagogy nem érzem a nyomatéklyukat sem. Ez lehet?
Bár a haszn. Ut. Is azt írja legalább 98 vagy nagyobb okt. Sz. Benzint tankoljak bele...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Meg van bolondulva a 100-as benyától a gép. Úgy megy mint a megveszekedett állat.
Ez már a második 100-as tankolásom (két különböző kúton) és egyértelműen jobban megy a paripa.
Igazából én is meg vagyok lepődve rajta. Mindig parasztvakitásnak tartottam ezt a 100-as benzint. De rájöttem lehet gép is kell hozzá ami kihasználja...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs