-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem is a cb1000r tetszik a legjobban, kb az az álommotorom, egy baj van, nem tudom csajomnak beadni a hátsó sámlit...
De ezt mindennél jobban venném."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez is a másik baj hogy sokat használnám városban, így a VFR nem a legjobb választás.
Csak a cbf marad, a kis gagyi dolgai ellenére...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A cb1.3-al az a bajom hogy a fejidomos fejidomja egyáltalán nem tetszik, az idomnélküliről pedig letép a menetszél...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Nemtudjátok hogy motorline-nál vannak raktáron sidi csizmák (vortice), szóval ha elmegyek feltom próbálni őket nem?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Holnap motors túra velencei tó körül, este lepényevéssel zárva... Alig várom...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah most értünk haza a Velencei tókörkarikáról.
498km lett a vége. Most még egy 12 órán keresztül nem szívesen ülnék fel a motorra."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Most hivatalosan is bebizonyítottam saját magamnak, hogy függ a motor járása, bizonyos fordulatokon történő rezonanciája a benzin típusától.
Mostanában kezdtem észrevenni hogy túrák alkalmával mikor otthonról elindulok sokkal kevésbé rezonál a gép (mindig egy helyen tankolok), aztán ahogy haladunk a túra során (nem tudtam mitől függ míg most rájöttem hogy a tankolástól) egyszercsak azon kapom magam hogy megint rezeg mint a dizsnó.
OMV-s 95-ös extrától a legsimább, míg, schell, agip, eni stb. kutakon kapott sima 95-östől olyan szinten rezgek 6k fordulat körül hogy szinte elzsibbasztja kezem-lábam.
Ezt most onnan tudom hogy most még sima 95-ös volt benne, kicsit csapattam vele és megint éreztem hogy úgy ráz mintha szét akarna esni. (Mondjuk a cbf600 nak ez amúgy is szokása..) Aztán megtankoltam megin 95 maxmósönnel, és visszafele direkt megint arra mentem, és szinte teljesen eltűnt a bizsergős rezonálás.
Ezt mondjuk nem gondoltam volna.
Igen, OMV beépített marketinges vagyok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Kesztyű témában nagyon nem vagyok otthon, mi az amit érdemes megvenni, az első számú szempont a védelem. A második talán hogy főképp nyáron használom.
Most egy shoxom volt, ez így mindent elárul, valami komolyabbat akarok venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ígyvan. a shox védelme látszat. Arról nem is beszélek hogy már foszlik szét, semmi tartása nincs, cseklik nyaklik. Néhol van tripla bőr, néhol meg olyan gyengus, (pl pont a kisüjj környéke) hogy kétlem bármit is védene a horzsoláson kívül.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap mentem egy Yamaha XVS1100-as dragstarral.
Emberek....
Ez egy akkora érzés hogy ihaj.
Az a V2 amikor odarántasz neki, az a hangorkán... Olyan minhta ordítana a motor hogy: "'mindenki ide figyeljen és takarodjon az útról..."
Volt hogy azon kaptam magam előzés közben hogy ordítok a motorral együtt ... Brutál.
Arról nem is beszélek hogy akkora kényelmes hogy a túra motorokat megszégyeníti.
Mintha valami hajóval motoroznék, úgy kezeli a gödröket, huplikat...
Nekem nagyon bejött..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap gurultam egy "lazát" a Kawa GTR 1400-al.
A motor kb.6k-s fordulatig kezelhető biztonsággal, afelett valami olyan ördög tör ki belőle amit nem biztos hogy minden körülmény között kordában lehetne tartani. 2személlyel 3-ban 100 körüli tempónál egy erősseb gázra (nem csutka) olyan szépen éreztem hogy kezdi emelni az elejét, és már nem folyamatos a kontaktom az első kerék és a föld között... Brutális.
Annak ellenére hogy mekkora dög, úgy lehet dobálni jobbra balra mint egy 250-est, egyszerűen nem akartam elhinni. Jobban fekszenek neki a nagytempós fordulók mint az enyémnek valaha fog.
Az üléspozíció kicsit sportosabb mint a naked gépeken, de csak egy lehelletnyit, szerintem rendben van. Az autómatán állítható plexi meg olyan védelmet nyújt hogy 120-ig még a plexit sem kellett csuknom a sisakon.
Az első lengéscsillapító sziszegése pedig iszonyatosan bejön.
Verdikt: Túrára kétszeméllyel verhetetlen, azonban nem vagyok benne biztos hogy sokszor csapatnék vele 7-10k fordulatok körül, ott katasztrófális erő lapul benne. Bár szerintem ez is megszokás kérdése... Illetve városban cirkáláshoz túl széles, nem gurulgatnék vele a kocsisorok között...
Mondjuk egy kontra: Mostmár étme/érzem hogy miért isteníti mindenki a Honda váltóját, a puhasága és könnyedsége miatt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Neki volt valamennyi mákja?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Eladó a mocim CBF600, aki ilyesmit keres annak bátran ajánlom...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jaja, most autót kell venni, aztán jövőre meglátjuk de valszeg az 1.2-es vöffer lesz...
Tayroll: Egy pár éve azért gyüjtögetünk ám rá...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekme is átlagban 2,9-en van a hátsó és a 2,7-re lemegy már megérzem.
Simán meg lehet érezni az eltérést ha valamihez hozzá vagy szokva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #10067 üzenetére
Én is próbáltam már eltérni, nekem nem jön be. Olyan mintha kúszna a gumi. Lehet hogy pedig jobban tapad, de sokkal kevésbé érzem biztonságosnak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez most komoly?
Ilyenért meghalni... Mennyire jó hogy az újabbakban van blokkoló elektronika...Szerk.: Mondjuk én is többször indultam volna már el lehajtott támasszal, csak éppen nem tudtam...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a történet ismerős, én is nyomtam már neki a kipufnak a lábamat mikozben a két lábammal stabilizáltam a motort, mert a kezemmel matattam valamit álló helyben.
Aztán arra lettem figyelmes hogy valami meleg a jobb lábamnál, a következő pillanatban meg hú bazmeg ez forró nem is meleg. Elkaptam, ennyi. De rajtam volt a cordura gatyó!
Szóval gatyán keresztül is brutál éreztem, természetesen semmi baja nem lett a bőrömnek, de nem merek belegondolni hogy mi van ha a csupasz lábbammal csinálom ugyanezt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #11074 üzenetére
Nekem is hozzáért a lábam egy jó 3-4mp-ig mire éreztem, szóvalnem rögtön jön az érzés, viszont utána hatványozottan megindul.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #11085 üzenetére
Ehez a józan gondolkodás témához annyit tennék hozzá, hogy igen, el fogja felejteni, de kurv@ra nem mindegy hogy valaki alapból egy állat, és vesz egy motort, azt borítékolom hogy fél éven belül akkorát esik hogy jó ha nem hal meg, míg aki "józannak" tartja magát, annál a sebesség is sokkal később fog jönni, amikor már valamivel több tapasztalata van, és ha lesz egy neccesebb helyzete és képes tanulni belőle és csak annyira vissza veszi a dolgokat hogy az őrangyalát a feje fölül ne hagyja le, már jól járt.
Míg az őrültnek esélye sincs semmire, mert ész nélkül 1000-el megy a kezdetektő fogva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
De mondjuk ha 60-al mész és a kanyarban elcsúszol a homokon, majd a betonon csúszol még 5-10 métert, már rohadtul nem mindegy hogy rövidgatyában vagy motoros nadrágban vagy.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KubanitoS #11347 üzenetére
Huh vazze ez erős. De látod hogy még a háttérben a 3. motoros is kicsúszik lassan?
Ennyi. tanúlság: f@asznak kell lapon fordulni országúton, ráadásul nem ismerte a kanyarokat, mert ha ismerte volna nem mérte volna ennyire el a srác..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #11501 üzenetére
Nemtudom, én nem hallottam ilyet, hivatalosan nemhiszem hogy szerepelt valahol.
Most viszont nagyon jók vannak használtan, tavasszal mikor néztem hogy becseréljem, 2 volt összesen abból is az egyik törött volt. Most meg 3m alatt nagyonfrankók vannak, bízok benne lesz még jövő tavasszal is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz ujskodas #12211 üzenetére
Igen, 140 felett tépned kell a száját hogy tartani tudd a lépést velük, sőt, párhuzamos sávon engem volt már hogy otthagytak. Pedig nem egy 640i volt...
Viszont hosszútávon, rengeteget ráversz bármelyik kocsira pont azmiatt amit vendingo írt.
Motorrol sokkal többet látsz, jobban elférsz, pirosnál előremész, esélye nincs semelyik wágennek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah elmentem kanyarogni egyet, a második alkalom hogy egy eséstől mentett meg az ABS!
Kicsit elmértem az egyik kanyart, túl erőssen léptem a hátsó fékre, kerék blokkol, motor nyúlik, ABS old, motor stabilizálódik, észheztérek, leszállok a hátsófékről, kanyar simán bevesz.
Nem volt vészes semmi, mégis úgy gondolom ha nincs ABS-em akkor elcsúszok az árok felé.
Ennyi lehet leordítani a fejemet hogy ABS szart se ér, nekem már másodszor jött igen jól (először besatuztak előttem kocsival, ott is hátsó kerék blokkolt, mondjuk ott ki is kerültem, de ha nincs ABS valszeg nem is tudom kikerülni), én ezentúl csak és kizárólag ABS-es gépet fogok venni.
Ez a tanulság. Nah meg az hogy kicsit kevesebb hátsófék kell."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz yodamastah #12462 üzenetére
Teljesen egyetértek egyébként azzal amit írtál, pont az volt a baj hogy lankadt a figyelmem, nem döntöttem már annyira, ha meg fékezek is közbe mint disznó mégkevésbé merem dönteni.
Kis megjegyzés: átlag motoros nem rakja közúton lapra a motort. Főleg ha benézte a kanyart."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #12552 üzenetére
Én olyat is ismerek akik 125-össel mennek 2-en 90 ill 100kg a két személy.
Erre mit mondjak? Ők nem az élvezetért és a dinamikusságért motoroznak.
Szegény motor összefossa magát alattuk, minden értelemben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #12559 üzenetére
Alapból nem közlekedhetsz vele. Sehogyan sem. legalábbis legálisan. Az meg egy dolog, hogy akinek van saját gépe, mindenki azzal jár a rutinra meg a forgalmira is.
Ha pécsen fogsz vizsgázni bátran ajánlom Zoliékat a KÉK T-nél. Nagyon korrekt az oktatásuk."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #12597 üzenetére
Mondjuk én abból a 10-ből való vagyok. Én még a CBF600-nak sem mertem 7k fordulat fölé húzni (nem 6-ban, hanem még 3ban sem ) az első 2 hónapban.-
persze aztán eljött az is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs