Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Laraxior #42267 üzenetére

    Ahogy Bogyó is írta, az alu hajlítgatásával nagyobb a veszélye, hogy csak eltörik. Vagy hagyd úgy, vagy csere; utángyártott már 1.5-3k-ból megvan.

    Xaels: nagyon téves alkatrészár-oldalról megközelíteni. Én menekülnék egy aftermarket turbótól. Teljesen más egy szívómotor és egy feltöltős kompressziója. Egy magas kompressziójú szívómotorra még pluszba rakni egy feltöltőt... főleg másfélszeresére növelve a teljesítményt... gyorsan le lesz nullázva.

    Archer: nem értem, miért csodálkozol. A Kawa ZX10R a jelenleg kaphatóak közül a legfrissebb ezres sportgép: 2011-ben jött ki teljesen áttervezett, 200 LE-s blokkal, alaposan megpakolva csúcstechnológiával, olyan traction controllal, amit még BSB-ben is használtak (míg az összes többi gyárit nagy ívben hajigálják kifelé). A Bléd blokkján, meg úgy összességében, mikor is fejlesztettek jelentőset (értsd: nem csak új festés) utoljára?... Az már ez az évezred volt?... ;] Viccen kívül, 2008-as, míg az összes többi ezres 2009-es vagy újabb, a Bléd tehát a mezőny legrégebbi és legalacsonyabb teljesítményű gépe, még szép, hogy olcsóbb. Az utóbbi években a Honda igazán nem volt a régi önmaga, ideje lenne már összekapniuk magukat.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák