-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #14152 üzenetére
Mivan akkor ha beszallsz a kanyarba semlegesen, es tuldontod a gumit?
Hirtelen csuszik, vagy jelez valamennyit, vagy be lehet loni ugy, h mindket kerek csusszon?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #14173 üzenetére
Ilyenkor lement a suly az elso gumirol? Geometriahiba van, vagy egy pilota altali megjobban eloreterheles megoldja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #14184 üzenetére
Csak szeretek talalgatni na. Elobb meg az volt a baj, h pang a topic
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #14221 üzenetére
Ha atnezned a csepptoltonek a karakterisztikajat, akkor nem mondanal ilyeneket.
13,5-14,4 kozott tartja hullamokban. Ez pont h jot tesz az akkunak, a tied egy szar volt.
A masik dolog a lemerites. Szunetmentes az zseles cucc, arrol nem tudok sokat, de a felitatott savast motorakksit soha ne meritsd le, mert akkor keletkezik a szekunderszulfatreteg, amit a budos eletbe nem fogsz eltuntetni az olomlemezrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Djuree #14224 üzenetére
Baszki, nem tesz jot neki! Veszit a kapacitasabol! Nem jo. Attol h meg mukodik utana azert van mert tul van meretezve. De terheleses probaval megnezned egy merites utan szarabb az akku. Oke?
De kerlek nezz mar utana, tok vilagos lesz az egesz.Amirol te beszelsz az az os olom akku uzembehelyezese, azt kellett meriteni 2x egymas utan azonnal, de ahogy kisutotted azonnal kellett tolteni, kulonben sosem erte el a nevlges kapacitast. Hozzateszem ez a wartburgok koraban volt. Ma kalciumos felitatott savas akkuk vannak. Haladni kene a korral.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
1 misiert olyan idomosat lehet kapni, ami aszfaltot sosem latott.
Ez meg eleg igenytelenul van megcsinalva, a dob alapjan 4-6000 kozott konkretan gazt nem lehet adni neki, motorfek itan meg percekig varod, h jojjon a gaz.
Mivel azt leirja, h az anja mit regellizett, azt meg nem, h fekpadon be van love... Meg vezetni is hulladek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon ugy nez ki, h a belsoegesu motor nelkul nem nagyon elkepzelheto a kozeljovo.
A jovo az inkabb az energiaforrasok sokkal szelesebb kihasznalasa, a gaz, alkohol, benzin, gazolaj, hibrid vagy elektromos hajtas. Az audi 2014 ben kezd olyan genkezelt algatelepeket uzemeltetni, amelyek etanolt termelnek. Genkezelt bakteriumokkal is kiserleteznek, amelyek olajat csinalnak. A belsoegesu motor meg sokaig fog brummogni, csak nem lesz helole ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #14570 üzenetére
hja...
ezek az összehasonlító cikkek tényleg csak rötyin jók.
a következő nagymotoromat a következő szempontok alapján fogom kiválasztani:
jól nézzen ki, szép legyen a színe
öhlins legyen ráírva a telóra
és... ha van rá pénzem (most aztán nagyon olcsón hozzá lehet jutni ilyesmihez)a többi összehasonlítási hülyeséget meg teleszarom.
ha rá akarom b*szni gyorsan az ívre, és gyorsan akarok vele menni, az biztos sikerülni fog bármi is legyen ráírva a tankjára.
2003 után jóformán nem tudsz szar motort venni.
ha mégis az lenne. magamhoz állítom, és nem lesz szar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #14574 üzenetére
eegen, 10 fok alatti meglepetésem volt nekem is dunloppal (már nem emléxem milyen volt pontosan) az első 100 méteren, amikor elfordultam finoman Barta Lacis vágottslickkel és kilőtt a motor, de rajtamaradtam, csak hülyén estem vissza rá. ilyen belsőcombbal. utána lenyelezetem egyenesben hogy bemelegedjen az a kurva. utána lehetett közlekedni. Az autósok biztos díjazták a kanyaromat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #14593 üzenetére
karácsony előtt jól jön egy kis komplett fejidom műszerfallal kifizetés.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #14639 üzenetére
Hja. Csak az aprilia kinez valahogy, nem ugy mint ezek
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #14665 üzenetére
nem ertem azt a hozzaallast, h ennyiert egy honda. Tud az "szart" is gyartani olcson
Melyiken van brembo. Meg duplatarcsa. Erted.nah ezert ennyi.
Egy felirattol nem kell hanyattvagodni.
Biztos nem rossz motor, csak olcso. Es az olcso az a hondaeknal is olcso megoldasokat jelent.
Olvastam a teszteket rola, semmi masrol nem szolt az egesz, csak h ennyiert egy honda, meg mennyire sporolos, illeve valsagmotor, meg nem keves az a loero higgyuk el.
A vegere ugy ereztem magam mintha megneztem volna egy kibaszott szomszedok epizodot, ahol mindenki folyton sir, h erre nincs penz meg az a problema .
Szoval a celkozonseg nem en vagyok[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #14684 üzenetére
"Külföldi fórumon olvastam olyat, hogy valaki szerint a nagy H összeszerelési minősége meg az anyagok messze jobbak mint a zöldeknél, ebből mennyi lehet igaz? "
a környezetemből kiindulva, a tanárom szétszedte az integra féle 600 RR jét 2000 pályakm után, és nagyon csúnya volt az amit látott, dugattyúk úgy néztek ki, mint amik megszorultak, illetve hogy pl pont az a széria szereti a kopásálló réteget csak úgy ledobni a hengerfaláról...
butaságnak tűnik ilyesmiket kijelenteni.
mindenhol van szar. kérdés, h te kifogod-e.
de ez hogy az anyagok messze jobbak. persze, a honda hengerfeje gyémántból van
azért ilyenkor belekérdeznék az embertől a dolgokba, h ugyan mire gondol, amikor ilyeneket kijelent, biztos bambulna, mint auchanos ponty a szatyorban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
MT 01 egy kicsit átszabva.
felismeri valaki?
nyammi[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #14738 üzenetére
körül akarod járni?
suzuki.
GSXR 1000 K0-K3 váznyak repedés. TL 1000R-S lengővilla reped, a rotációs csilapítónál. Hajtókar, hengerfej problémák. SV, DL kuplungkosár problémák. K4-K5 GSXR 750 hajtókar, főtengelycsapágy problémák.
K4-K5 GSXR 600 másdolagos fojtószelep problémák, K6-K7 600-750 fesszab, állórész bajok.honda.
1000 RR olajevés, lehúzógyűrű problémák, hengerfal problémák. 04-07 blade. állórész bajok 900 RR ugyanez, 929 ugyanez. 02-03 blade blokköntvény bajok. gátrepedés. 2000 ig tulképp bármelyik honda fesszabályzós tud lenni.kawasaki.
ZXR 750 szelepek, hengerfej problémák, repedés . 07-08 ZX6 vezlánc feszítő probléma, ZX 636 03-04 vázrepedés.yamaha.
R1 hengerfejtömítés, 02-03 állórész bajok, leég, váltó 2 es től felfele váltófokozat bajok.aprilia.
RSV nél 50 A es inditórelé kicsi a legalább 65-70 A es indítóáramhoz. a generátor három fázisa kontaktos tud lenni, le tud égni az állórész. szabadonfutó problémák. hátsó fék levegősödik. kuplung levegősödik. Odometer nulláz, ha az immo kulcs bent marad a gyújtáskapcsolóban akku kivételnél.
műszerfal kontaktos tud lenni, ilyenkor nincs napi km számláló memória.csak néhány amiről én tudok, és gyakrabban előjön.
van több is. Ez alapján nem vesz motort az ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #14763 üzenetére
Nem hinnem, h benezes. barmi lehet, de benezni ott nem szoktak semmit. Tesztelik a blokkolat nagyon kemenyen a mernokok, nagyon sok ideig. Ez azonnal szemet szurt volna. Ez szimplan szar beszallito, vagy ilyesmi. Vagy sporolas, ami nem jott ossze.
1.2 banditnal is volt ilyen, semmi baja nem volt a blokknak. Aki kerte kicsereltek a lehuzogyurut masmilyenre, aki nem kerte annak ugy maradt. Persze ott nem volt akkora olajfogyasztas, csak befosott azonnal a legtobb tulaj, h csipegeti. Es hiaba van elmondva, h nincs baja.Mivel a motorgyartas nagyon komplex, szerteagazo dolog, ezert ez benne van a plakliban mindig.
Es akkor jonnek a segghulye markahuszarok, h melyik a legiobb motor, a hibak felevel nincsenek tisztaban, meg szart sem ertenek a motorokhoz.. Azon szoktam felrantani magam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Utcan ha nem utod egy r6 lanc elmegy 25 e-t is, mert valami baszottnagyot raknak ra gyarilag.
De ez nem jelent semmit, meg kell nezni a vasat, ez alapjan semmit nem lehet kijelenteni.
Kerdezgetni kell az embert a nezegetes kozben, mi miert volt, eleg jol lejon, h hogy bant vele stb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KubanitoS #14795 üzenetére
Regen volt ilyen, az acelperselyes, leghuteses motorok idejeben.
Akkor eleg puha volt ahhoz a hengerfal, hogy egy vall alakuljon ki a hengerben. Ez azert volt rossz hatassal a teljesitmenyre, mert alacsony fordulaton nem megy fel annyira a dugattyu a gyuruvel a hengerben, mint magas fordulaton. Ilyenkor a vall tomitetlenseget okozott a gyurunel.Manapsag a hengerfalbevonatok nem vallasodnak. Ha van valla, az a henger megy a kukaba.
En inkabb azt mondanam, azert karos mondjuk egy sornegy sportmotor alacsony fordulaton hasznalata, mert lerakodasok jelentkezhetnek a szelepeknel, meg a belerakott gyertya sem arra van tervezve, h gyokkettovel forogjon a motor. Mas baja nem lesz. Ellustulni nem fog.
Ketutemnel lehet az, h telemegy a kipufogo koksszal, ez okoz ellustulast, valamivel kesobb tortenik ha uvegeled, de az gyulik a kipufogoban, ami csokkenti a keresztmetszetet.Az uvegelesre visszaterve. Sportmotort ugy kell hasznalni. Aki nem ugy hasznalja, az nem tudom minek vette.
A terheles az, ami a kart okozza a regi es az uj motoroknal is. Ha pl 250 el mesz, akkora a legellenallas, h rendesen paszirozza a dugattyut a hengerfalhoz. Olyankor kapja az ivet. De egyebkent 50-100 al uvegelni megint nem ugyanaz a tema. Nem annyira van forszirozva a blokk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #14796 üzenetére
A fordulat nem mindig egyezik a terhelesmaximummal.
Inkabb a terheles szabja meg, mennyire birja a strapat.A muter kocsinal meg lehet egy millio problema ami miatt jobb lett egy kiforgatas utan, szenzorproblematol kezdve akkuig. De a klasszik regi hit szerinti ellustulas nincs a technologia kulonbsegbol fakadoan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok