-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10744 üzenetére
Tovabbra is 2 es 4 utemrol beszelsz, nem pedig sport es postasmotor kivitel miatti kulonbsegrol. Erre akartam kilyukadni
Pl nezzuk a 250 es sornegy 4t belpiacos motorokat. 45 loero. Eleg sok kifekudt 30 e km utan.
Hasznalt motornal erzekenyebbek, persze, mivel a kutya nem koltott rajuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #10752 üzenetére
nem volt régen valami sisakmizéria az USA sisakokkal, h ott más szabványnak kell megfelelniük?
amikor bejöttek ide az 50-60 papíros amcsi shoei ek, akkor még valaki be is linkelt a cikket a topicba. nem E szabványosak ezek a sisakok, és kevesebb követelménynek kell megfelelniük? meg nincs benne E cimke...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10829 üzenetére
A karbiszinkron lenyege, hogy minden hengernel ugyanannyira fojtson a fojtoszelep. Vagy azt is mondhatjuk, hogy ugyanakkora legyen a hengertoltottseg. Mivel alapjarat kozeleben van a legjobban becsukva a fojtoszelep, ezert csak nagyjabol1/3 ad gazig van jelentosege.
a mindenfele kopasok miatt a hengereknel a fojtoszelep nem ugyanakkora mennyisegu levegot enged at, az nem ugyanannyi benzint rant fel. Injektoros eseteben a benzin ugye nem ettol fugg. Ezt szoktak osszehangolni a szivocsoben keletkezo vakuum alapjan.
Ugy csinaljak, h a fojtoszelepeket nyitjak meg jobban, vagy csukjak be a vakuum alapjan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
lehet nemvagyok egy agytröszt, de régen nekem fingom nem volt h ellenkormányzok
de tökmindegy, nyugodjatok megNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10852 üzenetére
az nem szinkron lesz, be kéne állítani rendesen.
egy állandónyomáskülönbségű karbinak pont ezt nem szabad csinálnia, azért van tolózár rajta, hogy soha ne lassuljon le annyira a gázoszlop, h torpanjon hirtelen fojtószelepnyitásra.
vagy a teljesítményrendszerrel van baj.
mindenesetre az eléggé beteg ha üresben nem tud torpanás nélkül pörögni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #10858 üzenetére
a szoftveres kigyorsításhoz böfögnék hozzá, mielőtt megint bulvárosan fogná az adást valaki
egy cikkben james toseland ecsetelte mennyire nehéz beállítani és vezetni kipörgésgátlóval.
minél többet használják a kipörgésgátlót, annál jobban megy az idő rovására ahogy közbeszól, tehát meg kell tanulni egy ilyen motorral menni, és úgy menni, hogy ne használd a kipörgésgátlót
szóval nehogy az jöjjön le valakinek, hogy nyélgáz és a többit elintézi az ECU.boogie:
akkor az okosok gondolkodjanak el azon, hogy hirtelen nyélgáznál az összes fojtószeleped totál ki van nyitva és ha az egyik jobban zár 0,01 mm a másik meg jobban ki van nyitva 0,2 mm el akkor azon mi a rákot lehet érezni olyankor, amikor a gázoszlop átmérőjéhez képest mindez elenyésző különbség, nem úgy mint alapjárat magasságában, amikor alig van kinyitva 1 mm re a szelep?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #10861 üzenetére
hát máshonnan nem tud kapni üanyagot, csak a karbiból
de itt valamilyen vákuumos tolózáras vagy azon a tű helyzete vagy koszos légszűrő vagy mittom én mi lehet, millió dolog van ott, innen nem lehet megállapítani, meg videórol sem, úgyhogy szerintem ne fáradjNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Amikor eladtam a diszkobajaros motoromat, akkor atszamoltam a dolgot, es egy nagyobb utcai motorozasnal boven elvered azt a lovet, amit egy kis palyan fizetsz. 6 papirert mesz egesz nap kecson, nem kell katyut kerulgetned, meg azert lejjebb lehet rakni a motort.
Jo, oke, kis palya, egy 600 asnak nem jo, csak a vizet forralod, de meg mindig jobb, mint a 2/a n a saros ifanyomon keresztberakni.
Kib*szott infrastruktura nincs ebben az orszagban, alap dolog, h ut legyen. Na az nincs.
Minek ide egy lada nivanal jobb autot venni, nem ertemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Urjezus!
A paraszolvencia megjelent a muszaki vizsgaztatasnal is!!!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
sztm NinjaV jobban vágja, de elmondás alapján nem az olajjal van baj. nem tudom milyen a stihl olaj teljesítményszintje, milyen a viszkozitása, de akkor valszeg simán megszorult volna a fenébe.
az a leszedés lesz a bűnös, a gyertyazabálás is ezt mutatja. bedetonál. Égéstér formája ha megváltozott az se jó, attól is tud detonálni, a sűrítési viszony is rásegít. a kifújás meg pláne. sok lett leszedve?
sajnos mérni kell mindent, mert csak vakoskodik az ember, ha valamit csinál egy motorral.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Sztm az a baj a foliaval, h a mogotte levo ember nem lat at rajta, igy nem tud elobb reagalni a joval elorebb felvillano feklampakra. Viszont ugyanakkora kovetesi tavolsagot hagynak mogotte. Legalabbis vmi balesetmegelozesi cikkben ezt olvastam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a cikk alapja az volt, hogy akkor van gáz, ha a teherautó meg a fóliázott autó meg ilyen átláthatatlan dolgok mögött is akkora követési távolságot hagynak az autósok megszokásból, mint a sima autóknál, amiken átlátnak. Nem a közvetlen előtedd lévő autó féklámpájára reagálsz, hanem jóval előre tudod, hogy fékezni kell. igazából ez.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #11035 üzenetére
Max az etz az amin nincs oldaltamasz kapcsolo. A regebbi motorok olyanok, h ha nincs kapcsolo akkor visszarantja magatol az oldaltamaszt. Japan motornal meg amiota oldaltamasz van azota van kapcsolo is szinte, itt valszeg soherkedes miatt ki volt kotve. Draga az a kapcsolo nagyon. Dragabb mint az elet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #11179 üzenetére
Ha nem ütöd, bírja bármelyik.
Inkább használatfüggő, meddig bírja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #11208 üzenetére
mint a kipufogók...
hátazért nem . Azért furcsállom ezt a hozzáállást a szerelőktől, mert ha véletlen valami gebasz van a tárcsagörbülés miatt, neadj isten annyira visszanyomja a dugattyúidat, hogy egy helyett kétszer kell rámarkolj a fékre és baleset lesz, akkor a szerelő megy a börtönbe, mert így eleresztette a motort.
Ha kell, cserélje ki elemenként az elejét, h megtudja mitől van, vagy irasson papírt alá, hogy tréleren vidd haza saját felelősségre, sajnos a motorsport költség.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11287 üzenetére
mikor volt cserélve a fékfolyadék?
egy szezonban nyugodtan cseréld le legalább kétszer. Ha érzed hogy változik a nyomáspont az simán tud levegőtől lenni.
pl volt olyan h melegedéskor keményedett fel, hidegen meg puha volt. a fémfékcsővel csak a nyomáspont lesz határozottabb, a gumicső rugalmasságát dobod ki a képletből. a nyomáspont ugyanúgy fog vándorolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem siman kellett ennyiszer cserelni, r6, brembo fofekhenger, sumitomo monoblokk nyereg, ami neked is van. Valtozott a nyomaspont. Amikor ereztem h kezdte azonnal csereltem, mert egy deka levego nem volt henne soha. Ilyenkor az egesz folyadekot kell. Mondjuk en fekeztem vele rendesen.
Szoval el tud hasznalodni. atmegy a gumicsoveken a nedvesseg egyreszrol. Es normalisan volt legtelenitve mindig is. Bubi abbol nem jott sose.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [lAyCsI] #11311 üzenetére
Sajnos de. A gumi fekcsoveken atdifundal a levego nedvessegtartalma. Illetve minel oregebb a fekcso, annal nagyobbak rajta a mikrorepedesek, es annal gyorsabb a folyamat. Ezert is van a gyari eloirasnal az az elmebeteg megszabas, h ketevente fekcsocsere
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11300 üzenetére
Ki kell probalni. Le kell cserelni, ha jobb, akkor elhasznalodott. Nekem is euroringen hasznalodott el. Az se valami nagy palya. Az mzbe meg ezeken a kis szar gokartpalyan hasznalodott el, ugy hogy ott alig fekezek. Ott is cserelni kell rendesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Formula-1
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- Diablo 3
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Milyen okostelefont vegyek?
- Villanyszerelés
- További aktív témák...