-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
bedúsul valszeg. (persze nem biztos)
be kéne állítani. Úszószintet normálisan megnézni, tűszelepet is. Nem csak kitakarítani. Felújítani. Csomóan beleszarnak az ilyesmibe, aztán köpdösve vannak a karbis motorok, hogy nem megbízhatóak. Pedig precízebbek az injektorosnál ha bizonyos körülményeket figyelembe veszünk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
az injektor egy szolenoid szelep, aminek +- toleranciája is van nyitvatartási időben, és a nyitvatartási idő is folyamatosan változik az idő elteltével, azaz mondhatjuk, hogy kopik.
a karburátor mindig ugyanannyit fog porlasztani 20 év múlva is, adott gázoszlopsebességhez. Max az úszószintre kell ügyelni, meg a tűszelep állapotára, ami nagyban erre van hatással.az injektoros a millió szenzor miatt mindig az adott körülményhez fogja porlasztani a megfelelő mennyiségű benzint. Ezért előnyösebb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #6131 üzenetére
cdi a gyújtásod fajtája.
a fekete nagy dobozban van a gyújtásmap, ami fojtószelepállás/ fordulat/motorhőmérséklet/sebességfokozat alapján választ ki egy előgyújtást.vagy ha ugyanezt akartad írni akkor ja
vagy ha megnevezéssel van baj, akkor végülis jah, az injektorosnál hívják ecunak
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Valszeg Rotax blokk van benne, ugyanaz, ami a Canyon 600 ban /W16 osban
blokk alkatrészben nem gondolnám hogy bajban lennél. a trácsa meg a fék is más olasz típussal csereberélhető.
de járj utána, keress a neten hozzá dolgokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #6368 üzenetére
itt ami van az lehúzás.
rendőri jelenlét nulla. bírságolás meg hébe hóba, de akkor 100-300 e.
ez engem mindig arra ösztönöz, hogy a rendszámomat levegyem, aztán bekaphatja mindenki. így nem lehet törvényt betartatni. Rohadtul nem arra megy ki, hogy be legyen tartva, hanem fel kell tölteni a kasszát, de ezt mindenki tudja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #6373 üzenetére
ha minden sarkon rendőr állna, (amit nem várhatunk el, és nem is ezt mondtam) akkor pont az lenne, hogy ha 20 forintra büntetnek akkor is betartanád a törvényt, mert mindig van retorziója.
Ezt tudják ők is. a nagyemberek. nem hülyék azok. csak úgy nem jön be pénz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
a nem fújkálástól nem lesz pár ezer után ez. Nagymotoroknál O gyűrű tartja a görgőknél a kenőanyagot. amit a külsejére ráfújsz, az max a heveder-heveder, heveder-lánckerék közé kell, a görgők csapok között ugye eleve van kenőanyag, a görgők a lánckeréken meg gördülnek, ott még súrlódás is alig van. Kivülről oda kenőanyagot be nem viszel.
versenyláncoknál, meg kis köbcentiseknél nincs o gyűrű, hamar gallyra megy, de utcai használatnál tokozottak ezek a láncok a védelem érdekében.nem azt mondom, hogy nincs értelme fújni, de nem akkora a jelentősége, hogy néhány ezer után kiderüljön.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Emlékeim szerint néhány cikk azt írta, hogy nem a fényezést teszed tönkre, hanem a fröccsöntött héjjal léphet reakcióba néhány matrica ragasztóanyaga. Ezt én sem tudom elképzelni hogyan, amikor még le is szokták lakkozni, annak meg az a lényege, hogy az oldószer elpárolgása után még a felületbe is beleegye magát, egy kicsit feloldva azt reakcióba lépjen vele.
Attól hogy mattlakk van rajta, ugyanazokon a munkafolyamatokon esik át a sisak, semmi különbség nincs a fényes és matt között.
Egy sisakra matricát rakni elég trükkös, szóval igen könnyű elbaltázni. Ez a felület nagyságától függően egyre nehezebb. Nekem nagy nehezen sikerült összehoznom egyet, de sosem vállalnék ilyet mégegyszer.
SzerintemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #6772 üzenetére
Munkahelyen anális motozás a héten, illetve kórházba kell szaladgálnom látogatni. Sűrű a hét, Máriapócs meg többnapos rendezvény és ott kéne aludni stb, ami nem lenne baj, de most igen. Az mz össze van hányva, de karbiállítást csak menetközben lehet, futóművet se próbáltam ki. Ha ott nekem meg keresztbeáll valami 260 km re innen, akkor herénszúrom magam. Nagyon nem jó együttállás van. Nem tudtam kipróbálni sem semmit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUNNIA1920 #6784 üzenetére
Hát nem japán belpiacos sornégyet,az tuti. Magyarországon meg ezeknek totál vége van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz geree@bl #6862 üzenetére
Ha jön a kék füst fordulaton, az kompresszióbaj, azt kimutatja a kompressziómérő is, de ez leszarható, acélhüvelyes motor, olcsón fúrható, dugó bele stb.
Ha motorfékre jön, az szelepszárszimering. Nem tétel az se.
De azt kideríteni, hogy mi mennyire van elkopva, azt csakis szétszedés után lehet, mielőtt valami okos fülre megmondja neked.
Nem azt mondom, hogy vedd meg simán, ha kékezik, csak ilyenkor nem motor ->kuka, mint egy kopásállóréteggel kezelt sornégy sport.
Amit nem látsz az a főtengelycsapágy, vezérműtengely, csapágy, az zsebbenyúlósabb, illetve vannak szériák amik vezláncfeszítőbajosak voltak, és szerettek elugrálni.
A k1,2,3 asokon állítólag nincs ilyen baj, de a feszítő rugója az évek során el tud puhulni, ezeket meg kéne vizsgálni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Proxmox VE
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...