-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #3537 üzenetére
illetve pont ugyanezt nem, ezt csak úgy tudod, ha gáz még rajtavan és úgy húzol hátsó féket, akkor süpped be a segge szerintem, amúgy a súly ugyanúgy előre megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3542 üzenetére
tapasztalataim alapján ennél a gáz és hátsófék egyszerre használatánál ugyanúgy geometria változás van, csopperes lesz a motor, nagyobb utánfutással, annak szélesítenie kellene az ívet, hacsak a sebesség nem csökken. de a szűkebbrevétel a sebesség csökkenése miatt történik, akkor meg lehetne mélyebbre is dönteni a fék helyett, hiszen a gumi a fékre nem dobja el magát.
én értem, hogy a bólyakerülgetésnél 30km/h nál az van, hogy gáz+fék egyszerre és a hátsó fék felengedésére egyenesedik fel a motor, illetve azonos gáz mellett a nagyobb hátsófékre lefekszik, de ezt nagy sebességnél aki használja az nem ebben a dimenzióban van, meg 150 nél nem fog lefeküdni hátsófékre a motor.Szóval nem értem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3545 üzenetére
natesség, ma is érdemes volt fennmaradni - pedig ez a Rossi DVD nekem is megvan (az elfokolt R1hez adták eredetileg)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Bár amikor Ben Spiest nézegettem az AMA Superbike ban a gsxr en pont azt csinálta, hogy féktávokon hátrébb ült, és nem sok köze volt a tankhoz a lábainak. Matt Mladin is ugyanígy. Nem tudom hogy oldotta meg, de nem tűnt úgy, hogy nyomná a fekvőtámaszokat a kormányon. Valhogy betámasztott, és szerintem nem energiapazarló módon kézzel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3561 üzenetére
Edzenek persze, de nem agyatlanul mennek. Ha szorítani kéne a tankot féktávon 5 kör után vége lenne mindenkinek. Ez energiapazarlás. Egész egyszerűen ahogy Pedrosa hátsó kameráján is láthattad, féktáv előtt kiülnek, és nem szorítanak, hanem támasztanak. Nem erőből oldják meg. Azt úgy nem lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ennél már csak a feletted kettővel hozzászóló jobb, aki üszök emzés, mobiltelefonos-körbejárós vidiről megmondja hogy "hajtókar, csapszeg vagy a dugó kalimpál picit"
az bazmeg, nem is értem minek kell összeolajoznia az embernek a kezét, hiszen ezt így is meg lehet állapítani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3599 üzenetére
ha nekem 600 papírom lenne a projektre, bőven nem esnék kétségbe.
végre kipróbálhatnám az nc 30 ast és maradna 200e forint a zsebemben (ezt mondjuk nem ajánlanám senkinek, csak fanatikusoknak), nem is, inkább egy 900RR t vennék, ugyanígy maradna ennyi elpályázásra, vagy vennék 350 ért egy 650es SV t és azt utcára is sokáig és élvezetesen tudnám használni, vagy vennék egy ZXR 750es, vagy ZX7R t és maradna még 100e forintom. Vagy ha túrázni akarnék, akkor vennék egy K100as volt rendőrmotort és maradna 150e forint benzinre olajra. Ha pedig igáslovat akarnék akkor GS500ast vennék 250 ért, és leszarnám, hogy nincs rajta idom, meg Aból B be motor.
De ha az a baj, hogy az első lámpa hogy néz ki, akkor még nagyon az elején vagyunk a történetnek. meg nem is motorozni akarunk annyira.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3617 üzenetére
nem érzem rossznak a helyzetemet. Bármivel elvagyok, szeretem az összes kétkerekű járművet. akármi is van alattam, jó érzés menni vele, vagy teszek róla, hogy jó legyen. De hogy mi a szép, az más kérdés. Sokszor alapvető igényeimmel nem tud találkozni, mondjuk műszaki megoldásai miatt, fenntarthatósága miatt. Ezért kompromisszumot kell kötni. Különben meg egyhelyben topog az ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3628 üzenetére
hát ez a döntésképtelenség, hogy most ez tetszik, de mostmeg az nagyon tetszik... ettől tudok kilenni
majd beírsz fórumra, hogy megmondják mások a te véleményedet? Mert szerintem Desmosedicit vegyél, mert az a legjobb motor
De most érted...
Kezdő motoros vagy. Kezdésnek szerintem hót mindegy mit veszel, nem 20 évre veszed, mert esni fogsz vele. Még ha te úgy gondolod, hogy egyszer veszed meg, akkor sem az lesz belőle. Csak ha lesz valami körvonalad a motorozásról, akkor fog letisztulni, hogy mit is akarsz valójában. Diszkó elé szép motort, kevés használatra, olcsó motort amivel lehet kanyarodni is, vagy drága motort, vagy keveset fogyasztó vagy mittomén.
Szerintem annak aki komolyan gondolja a motorozást, annak elsőre valami kisköbös 25 ös vashengeres enduró bőven jó, azon meg se látszik ha esik vele az ember - igaz a respekt level erősen alacsony. Legalább megtudja, kell-e ez az egész motorozás dolog neki, ha meg az első esés után elmegy örökre a kedve tőle, akkor meg nem volt belefeccölve jelentős lóvé, és hamar túl lehet adni rajta.
De ez az én véleményem, nem biztos hogy így jó mindenkinek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3636 üzenetére
szebbek is. meg nincs akkora rugalmasságuk sem, ez sokszor meg is látszik, amikor a gumifalba beleállítod a ZXR t akkor a váznyak törik.
A kortársaihoz képest nehezebb, de futóműve jó volt azokhoz képest, és a féke mindig megbízható, pontos. Természetesen ma 2012 őt írunk, de alapvetően ennyi pénzért bevállalható.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3639 üzenetére
Egyébként amit nem értek újságírók motorösszehasonlításában, hogy sokszor kitérnek a futóműre úgy, hogy semmit nem tekergetnek rajta. Tehát kifut a motor egy max70 kilós japán ürgére belőve, ez meg ráül a 90 kilójával, majd közli, hogy az eleje nincs összhangban a hátuljával. ott van a millió csavar a futóművön, és ezt leírja... na mindegy. Remélem a régi motorokat nem így tesztelték
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3646 üzenetére
A Demeter Domonkos ment azzal is a gsxr előtt
Bár igaz, edzésre használta.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3651 üzenetére
Amikor belekezdett a gsxr klubos dologba. Illetve előtte nem sokkal. euroringre járt vele sokat, meg a Kutrikkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3666 üzenetére
én azt tapasztaltam, hogy a török cuccok jók, ugyanis a törökök megvették a gyártósort és Kanuni néven gyártották tovább a motorokat 90es években. Szóval azok még istenesek. De van néhány magyar utángyártott dolog ami fos, sőt, taiwani is. Ez van. Szerencsére Németországban is elég sokan hajtják ezeket a szarokat, meg Angliában is, szóval van normális alkatrész, de annak van is ára.
Fékrendszer ügyben a gyári főfékhenger karmantyúi rosszak, vagy a dugattyú megmunkálása? fene tudja. Egy főfékhenger csere és máris jó minden. Akár jó állapotú gyárira is. Ki kell fogniAmi viszont elárul mindent a motorról, illetve hogy leszarható hogy milyen motoron ül az ember:
4 szezon után szedtem szét a blokkot, mert nagyon csörömpölt. Jött ugye mindenki, hogy húú ez főtengely, hajtókar, meg a nagy okosok megmondták hogy még mi.
namost szétszedés megelőzően sikerült elvágódnom vele, és akkorát lassult a főtengely, meg az egész motor, hogy a váz, villa elgörbült, illetve a primer fogaskerék a dacára a biztosító alátétnek, lelazult. (ami a kuplungtól viszi a hajtást a váltónak) Az csörömpölt, illetve a dugattyú ütötte a henger falát mert már túl volt az illesztés limiten, nem is kevéssel. Több mint 1 tized volt a henger dugó illesztés. gyári érték 4 század. (meg se éreztem, azt sem, hogy a gyűrűk is odavoltak, lefújt a dugó mellett a gáz. Mégsem ragadt meg.
kimértem a főtengelyt. hajtókar tökéletes állapotban. A főtengely ütött a megengedett 3 század helyett 4 századot.
Az esés miatt a primer kerék kuka, ami vitte magával a váltó hajtott tengelyét is
A kuplungot úg yodaégettem, hogy a fémlamellák berepedtek, de még működött az is.
Érdekes, hogy egy esés miatt még a blokkban is milyen károk keletkeztek.4 szezon, úgy hogy amikor ideges voltam, akkor jéghidegen üresben nyeleztem, mert kimaradt a gyújtás egy rossz megszakító miatt. csak nyélen volt használva FC besorolású 1500-2000 forintos OMV olajjal. (amit csak azért bánok, mert kokszos lett a dugó teteje, de egyébként semmi egyéb) Hajtműolajnak egy 10W40es Elf 4T olajat használtam.
Összesen egy megszakítót cseréltem a motorban, semmi többet.
csak jól volt összerakva, meg minden ki volt mérve. Rengeteget számít ez, a gondos összerakás szerintem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3668 üzenetére
futómű az más tészta.
arra kellett volna feccölnöm lóvét, nem a blokkba.
Alap, hogy tökéletes legyen a felnid és aluból legyen. jó gumi.
Még ma is kísérletezem a futóművel, eddig nem nagyon értettem dolgokat, hogy miért vannak, de most úgy néz ki hogy hátsó rugóm be van puhulva, és ezért fikáltam állandóan.
Most ezt orvoslom egy vadonatúj rugóstaggal. Eleje ezeknek nincsen becsapágyazva, és szanaszét koptatja az alu csúszócsövet a krómszár. Kéne venni egy vadonat újat és becsapágyazni, de az hatalmas meló. Kikísérleteztem hogy milyen sűrűségű olaj kell bele, az most egész jó. A hátsó miatt várok egy kis időjavulást.
egy új eleje 55, hátulja 20, jó minőségű gumi 40 papír. Felninek darabja 10-15. fűzetés 5 küllő+küllőanya 10/kerék ha erre vagy kiváncsi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3673 üzenetére
szerintem egy 250 et bele kell rakni egy 40 ezres mz be, akkor lesz használható pályán.
Ami azt jelenti, hogy nem esni-kelni fogsz vele, meg nem bambulsz az aszfalton, hogy ez most miért tötént.
érezhetően fog csúszni, meg kommunikál veled, mielőtt elfikálsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3688 üzenetére
amit linkeltél, az egy 2T vashengeres ... hogy is fogalmazzak... fos
15 lónál többet nem lehet kihozni belőle. Ha versenyre kell felkészíteni egy ilyet, 300ba kerül és még locsolni kell a lóvét. 15 lóerőért. A 125 kupában ez azért eléggé behatárolja a köridőket, meg a helyezéseket is.
Rs 125 az olasz verzió, nem a svájci, meg a mittomén melyik lefojtott verzió... az aluhengeres.(aluhengeres? ezeknek a fele Magyarországon már meg van hüvelyezve a csóróság miatt) meg is van a 30 ló. de ott hengert cserélni 1500 euró. Lehet megkapod 200 ért, de hogy rendbehozd - és most nehogy azt higgyük, hogy van olyan, amit nem kell rendbehozni - és szintentartsd rengeteget kell költeni rá. És a hirdetésekben amit írnak, hogy megkímélt meg satöbbi. az vicc. szétbontod a blokkot és mindig koppon van valami, vagy bele van húzva, vagy szét van ütve, vagy csavarhúzónyomos a csapágyfészek, meg a szimeringház. És ez nem csak a blokk. ezeknek a kisköbös motoroknak nem volt soha szétbontva a futóművük sem. egy zsírzást soha nem kapott a váltórudazat, vagy tengely, szóval ott aztán vannak dolgok. pénztemető. normális darabok vannak, de nem 300e, hanem jóval többe kerülnek.
nem én vagyok túl igényes, ha az ember versenyre akarja, vagy arra, hogy ne fikáljon, ahhoz sajnos rendbe kell hozni rendesen, és nem lehet félvállról venni a dolgokat. Közútra a hülyegyereknek bőven jók, bár ott is megáll ezeknek a fele egy meleg nyári nap.vagy menjünk tovább.
250es RS - RGV blokk. 400 ért kapsz, 75 lóerő, nagyon kicsi tömeg. minek fizetnél 300at egy NSR ért és 15 lóért, ha rádobsz egy 100ast és van egy GP motorod majdhogynem?
hát ott aztán a gatyádat elviszi az egész. A megvétel egy dolog. a sok gyökér ne tudd meg miket csinál az ilyen motorokkal, és most nem a nyélüzemről beszélek, mert az alap, hogy úgy legyen használva (nem is baj). De szerelőt ezek akkor látnak, ha megállnak. Aztán hüvelyezik az aluhengert, meg próbálnak csinálni valamit a főtengelyszimeringgel, amit nem lehet cserélni, csak komplett főtengellyel horror áron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3690 üzenetére
nincs mit.
sokszor elgondolkodtam én is, hogy RS kéne MZ helyett. remélem lesz is egy. Kérdezgettem versenyzőket, hogy mennyibe van. Volt olyan aki, azt mondta, hogy 250 ért vette és most kb 1M et borított rá eddig. Lehet sarkított -bár nem hinném. Ha elosszuk kettővel, még az is gázos.
Bár rajta vagyok az ügyön, mindenképp kell egy ilyen 25 ös 2T.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem is a blokkra gondolt igazán szerintem, az tényleg kimegy a világból. Csak a gázos hátsóban az olajcsere az 20 papír, amit rendszeresen kéne cserélni (najó ebben benne van a szimering is), a gumikat is eszi rendesen. Vagy ne menjünk a blokkba bele, ha kicsit meghajtod a féket és hullámos lesz a tárcsa... Oda mennek az ezresek. Kuplung is kb 50 esből jön ki, amit nem is elkoptatsz, hanem elégetsz. Nálam legalábbis nem bírta sokáig a yamahán. Mondjuk szokták mondani, hogy az elindulást ennyire nem kéne erőltetni, dehát én így szeretem
Esés után tézén egy vázat veszek 5-6 papírért, kormányt 4-8 ért, vas vagy alu. És egy szezonban a gumiköltségem kb 60 e. Gixer egy nap alatt radíroz le ennyit.
Ilyen szempontból más a büdzsé. találkoztam olyan sráccal, aki visszatekeréssel tartott 60 e km nél, és nem círógatta a gsxr 600 ast, pályahasználat nagyobbrészt. Ezek erre valók.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
én nem vagyok valami nagy quados, de jegyezzük meg, ez a te magánvéleményed, amivel senki nem lett előrébb
nekem annyi a tapasztalatom, hogy haver 660as Raptorján féket javítottunk, meg egyebeket, ki is próbáltam - az fasza, meg szedi a lábát. 600e forintért van meghirdetve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3835 üzenetére
ez így történt, az 1198 at lehúzták mindig is. V2 őt összehasonlították a sornéggyel.
De ha olvasgattad ezeket az összehasonlításokat, akkor láttad a teljesítménygörbéket, és rájöhettél, hogy a V2 egy szenvedés. az R verzió, ami tele van titán alkatrészekkel, volt 180 lóerő. sornégy agyonvágta. Ráadásul drága is. RC8 165 lóerő, az is egy valag lóvé. RC8R 175 lóerő. vicc összehasonlítani.De azt sem tudom elképzelni, hogy egy R verzión az Öhlins t nem lehet úgy beállítani, hogy az legalább olyan érzetet, vagy könnyebbséget okozzon, mint egy bömös gyári rugóstagjai. Vagy bármely japán gyártó csomagjával egyenértékű legyen.
Ilyenkor jönnek ugye a tömeg kozpontosítás kérdései, ami V2nél meg pont jobb, mint egy sornégynél.A másik aspektus, hogy mindenkinél előbb volt a Ducatinak kipörgésgátlója a DTC-t le se szarták az újságírók. Nem mentek bele annyira, mint manapság. mondhatni van egy alapcsomagod X lóerővel és ezt megülöd egy kipörgésgátlóval, aminek a fejlettségi szintje mutatja mennyire élvezed a motorozást
Szerintem onnan kéne megvizsgálni a dolgot, hogy mi a fenét jelent, hogy megüti
Tényleg valamelyest felületes hozzáállás.
Az hogy ráül néhány újságíró, és a superbike technikát elkezdi szubjektíven értékelni, nem versenykörülmények között? Utcán meg minek tesztelni?Meg mi mit is nyerünk ezzekkel az összehasonlításokkal?
Utcai motorok közül avatnak egy pálya győztest. Utcán használni meg hülyeség ezeket. (már ez is egy fura dolog)És most akkor milyen pálya, melyik konstrukciónak kedvező pályán, milyen gumikkal, milyen beállításokkal, milyen pilótákkal sikerül ezt elérni? Mindegyik a gyári beállításokkal, gyár által kiadott gumikon? vagy mindegyik kap egyengumit? egy pilóta próbálja végig, és magához állítja a motorokat? Rengeteg változó, ami nekünk egyáltalán nem fontos, és egyáltalán semmiben nem mutatja meg, mennyire éreznénk jól magunkat a motoron, mert nem arra használjuk, amire való. Ha arra használnánk jól tudnánk, mit várunk el tőle, és magunkhoz is tudnánk állítani a dolgokat, vagy magunkhoz faragjuk/fejlesztjük, illetve ki tudnánk használni ezeket, és megintcsak semmi szükségünk nem lenne ezekre az újság összehasonlításokra. Néznénk a papírt. Ennyi pénzünk van. Ennyi lóerőt ígér a gyár. Ilyen rugóstagok, ekkora tömeg. Ilyen fejlett kipörgésgátló - ez a csomag jó lesz, nincs túlzottan lemaradva, vagy nem nehéz gatyába rázni.
És egy utcai motoros bazz így néz motort? melyik a legerősebb, mekkora a végsebessége? biztos van ilyen. vicc.Aztán meg ott vannak a versenyek, amik megint összezavarhatják az embert.
IDM ben az RC8 ami szarabb, és V2, mégis megverte a bömöst. Oké itt megintcsak egy team van, rengeteg változóval, de közelebb vagyunk a stock állapothoz jóval, mint egy superbike-ban. Ami megintcsak nem jelent nekünk semmit.
Én boldog lennék bármelyik mai 1000essel, és tudnék jót motorozni velük.
Mindegyiknek van létjogosultsága, különben ha nem lenne szükség rá, akkor nem léteznének. Nem szép köpködni bármelyiket is, mert nem látunk bele dolgokba, hogy mik miért vannak, és miért úgy azon a motoron. Persze nem vagunk egyformák, azt ennyi.
Ha valaki nagyon motorozni akar, bármivel tud jót motorozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
jah. egy versenymotor akkor is ott áll, ha nincs baja, ezt jobb, ha tudod, mert állandóan karban kell tartani
így is lehet nézni a dolgot
Meg úgyis, hogy milyen szar, mennyit kell költeni rá, meg nem lehet robikapát húzni vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
asszem fel fogom sorolni a Hondák összes szarját, mert az is van elég, azán talán abbamarad ez, hogy ilyen szar ez olyan szar az.
A 996 nak voltak hiányosságai rendesen. 999 tudtommal nem ilyen volt, de ez hót mindegy. ha kicsit méllyebben beleássa magát az ember meglátja, hogy az a motor, ami tetszik, az nem mindig neki való, vagy a pénztárcájának.Igen te jól választottál. a VFR egy megbízható motor. Egy magyarországi hétköznapi embernek tökéletes, nem kell költeni rá, csak hajtani.
A 996 os nem ezeknek az embereknek való. Ebből a szemszögből szar. Neked. Meg nagyonsok embernek még.de mégis van és hátast dobtak az újságírók is tőle amikor kijött.
komolyan mondom. sokszor szétbontatnék néhány blokkot az ilyen mindegyikről véleményt formáló emberrel, hogy nézd már meg mit is hajtasz, aztán utána mondj véleményt a dolgokról, addig meg ne beszéljünk olyanokról, amiről fingod nincs. Aztán ha megismeri, hogy milyen problémákra voltak válaszok azok az alkatrészek, amiket ott lát, meg megismeri a működését, akkor egyből nem ilyen felületesen beszélne róluk, hogy ez szar, ez meg nem szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hátazé. ennyire ne legyünk Honda fanok.
jó motor a blade. egyértelmű.
de ha már pályán nézegetjük, akkor egyedül az R1 nem megy el mellette egyenesben, viszont kanyarkijáraton meg igen, mert az is megkapta a kipörgésgátlót.
Le van maradva a többihez képest.
A ZX10 meg a BMW meg ráver egyenesben is. Kátyúkat kerülgetni persze hogy elég 180 lóerő. És bizony a Honda sem teheti meg, hogy ne vegye figyelembe a trendeket. Mert ha megnéznénk, hogy melyik márka superbike-jából vettek többet, az nem a Honda lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsoltee10 #3947 üzenetére
egy kicsit megtévesztőek a számok. ha nézzük az er6n-t akkor annak a maximális nyomatéka 7 000 fordulatnál ébred (kb 60Nm) míg a hondánál ez 4 750 nél. (ugyanannyi Nm) innen a hatalmas lóerő különbség. a kawa tovább pörög, ezért nem kell a hátsó kerékre jutó nyomatékot olyan hamar elváltani, azaz kisebbé tenni, viszont alacsony fordulaton gyengébb. főtengelyen mindkét motor ugyanolyan erős. A honda érzetre azonnal tol, míg a kawát pörgetni kell ugyanahhoz a nyomatékhoz. ennek a nagyobb végsebesség az előnye a kawánál. A lóerő csak a végsebességet adja meg, a gyorsítási képességet a nyomaték adat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok