-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92903 üzenetére
A gp ben ugy fekeznek a pilotak, hogy az ujjad befer a hatso kerekuk ala. Ok meregetnek is egyfolytaban, ugy gondolom, idealis korulmenyek kozott a fekhatas 100% at ok tudjak, hogyan kell hasznalni. Nem kell lent lennie a hatso kereknek.
Ami nagy zavart okoz ezeknel a cikkeknel es a treningeken, hogy a korulmenyek soha nem ugyanolyanok, nem ugyanolyan motorral megy mindenki, nem ugyanolyan gumikon, stb. Ennek ellenere kobe vesik, hogyan kell fekezni. Sztm ez amator huzas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92907 üzenetére
Az altalanossagban a ketkerekueknel az elso kereken gurulashoz irtad azt, hogy feluletet vesztunk, ezzel pedig rosszabb lesz a fektav.
Nem utcara irtad. Hanem kitalaltad, hogy mkert nem idealis ha a levegoben van a kerek.
Bar altalanossagban megint nem lehet beszelni, mert egy cruisernel nem ez lesz. Az idealis korulmenyeket nezve hiaba csokken a feluketed.
Utcan meg valoban keves a gp pilota, de korabban irtam, hogy utcan leszogezni egy modszert arra, hogy megallj, legalabb annyira mervado, mint a gp pilotak szama.
szerintem annyira osszetett, hogy nem csak erre kellene kihegyezni ezt az egeszet. Annyi, hogy ez nagyon latvanyos, ha leraksz bolyat, es szemlelteted, hogy ha egy auto lenne ott, akkor televagtad volna. Bar egy tanpalyan szerintem sportmotorral pont elobb megallok elsovel, mert idealisak a korulmenyek, egyenesen kell jo nagyot fekezni.
Ami szerintem nem jo irany, az az, hogy esz nelkul, radikalisan minden elethelyzetre ra akarjak huzni, mert igy a legjobb, az oktatok mondtak, a forumon csak ezt lehet olvasni.
De egyebkent a velemenyem tovabbra is az, hogy kb mindegy az a par meter, mert nem csak fekezni kell.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #92914 üzenetére
Igy van.
Ertem azt is, hogy a legtobb ember nem akar elmelyulni annyira a motorozasban. De elmegy egy treningre. Es inkabb treningre jarjanak, mint hogy oda sem. Es kell egy kozepszar valami, amit meg lehet tanulni, amihez lehet nyulni, barmikor, barmi van, nem nyirja ki magat vele a leghulyebb sem...
De utana jon ez a - hogyan fekezel, te hulye vagy - magatartas
Amit en leszarok.
minel tobben jarjanak treningre, ez egy jo dolog.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #92922 üzenetére
Haaat. Progresszivan elso fekkel is tudsz fekezni, azaz eloszor beulteted es utana huzol igazan. Szoval idealis korulmenyek kozott ehhez sem kell hatso fek
Azzal egyetertek, hogy utcan mas a helyzet, mert most felremlett a szentendrei ut, amikor allora fekeztem csak heccbol az elso gumit, minden pirosnal. Ott olyan szar volt az aszfalt, hogy nagyon hamar csuszott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
KTM freeride E versenyzovel kb 25-30 perc, egy magunkfajta kutyauto 45 percet elmegy. ennyi ido alatt feltoltod a potakkudat, benzines agregatorral a tanyan, tehat egesz nap mehetsz vele, es kurvara ertelmetlenul
korabban a kereken ebredo nyomatekot kiszamoltam egy nagykobos ktmhez kepest, most nem keresem vissza
(de szep lassan lesz ez jobb is)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ezert jo pest megye, mert dunakeszitol elkezdve taksonyig mindenhol van valami megmaszni valo vagy homokbanya, vagy regi krosszpalya.
azert irhatnal valamit a kx rol cr rol, hogy mit kell tudni rola, ha esetleg CROSS motort venne az ember, nem pedig valami dual purpose endurot, amit a koznyelv krossznak nevez. mit szoptatok veluk, meddig volt meg, stb.?
most gondolkodom, hogy szintet lepek endurozasban, es ilyesmit veszek, de szerintem meg nem kene
beszelj le.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A videok jok eleg szepeket repultetek, azert ez nem csak folduton nyelezzuk kategoria. A dt t nevezhetjuk nyugodtan enduronak, a 25 os gyenge szar, de egy yz nek sem volt sokkal fejlettebb futomuve a 80 as evekben. A 200 ast pedig az yz re epitettek. Gazos rugoja volt mar, egyetlen problemaja, hogy mi is mentunk krosszpalyara, probalgattunk ugratni, ami eleg szarul sikerult, volt par elso kerekre erkezes is, szoval vicc kategoria es onnan latszott, hogy nem erre valo, hogy minden ilyen nap utan hazafele
140nel szitalt a kormany. Utana kellett huzni a nyakcsapagyat minden ilyen bevetes utan. Amugy a 200 as birta a strapat, 33 loval felment az barhol, konnyu is volt. Siratofal nem volt problema, ha egy kicsit is volt eszed. Ez nalam kiadja az enduro fogalmat.
A krosszmotoros ismeroseimet kerdezgettem, mire lehet szamitani, ha ilyet vennek, es megerositettek ok is, hogy szopas, es kez-labtores a legjobb forgatokonyv szerint. A cr250 es kollegam pl orommel meseli, hogyan kuratta hatba magat a sajat motorjaval, hogyan sikerult egy ugratas utan eltorni a kormanyt, vagy megfejelni valakinek a csapatbol a fekkart, hogy belealljon az arcaba a sisakon keresztul. Emelle kellemes adalek, hogy allandoan megragadt nekik, vagy felrobbant a blokk. Szoval... Tetszik a dolog!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93041 üzenetére
En arra tippelnek, hogy valami van, ami miatt ezt nem lehet ajanlatkent megjeleniteni. Mert ilyen ajanlat nincs. Vagy mas csomagot kell kicsit csurni-csavarni.
Nincs akkora igeny egy ilyen csomagra, ugyanis eleg nagy a zavar. A TB allja? Siman. Altalaban meg sem kerdezik, mi tortent, hol tortent. Ha meg is kerdezik, rendort se hivnak, akarmit mondhat a motoros. (A baleseteimbol indulok ki) Miert kotne ezek utan barki egy biztositast, ami nagyon draga lenne. A nullahoz kepest legalabbis mindenkepp draga.
Szerintem ez is amator huzas, hogy semmilyen biztosito kinalataban nincs kimondottan motoros biztositas palyara.
De ezt akkor sem igy kellene talalni, hogy hivj fel, megoldjuk okosba.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kispolszki nem ment 98 alatt
Egyebkent orulok, hogy nalunk lehet kapni 100 ast, mert nem 1500 ert /liter kell venni versenybenzint. Es egy skyactivnal tuti sokat hoz a konyhara. Az elmebeteg kompresszioviszonx. 14.8:1 az SBK nal, es kb 1500 km utan blokkontveny csere.
Tulnyomo tobbseg elmegy rosszabb benzinnel is. De nem hiaba aruljak. Nincs tultolva. Szerintem
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #93061 üzenetére
Talan emlekszel nehany ipari muremekre is, ami csak 98 ast hasznalt. Abban az idoben fedeztek fel a mernokok a kompressziovoszonnyal teljesitmenynovelest. Kb 60 as evekben szabadult el ez a pokol, azert is volt kinalatban a 98 as benzin. Tippelnek meg az 500 as fiatra, vagy a steyr puchra, (ha ezek egyaltalan ilyenek voltak) de biztos volt meg par. Most nincs idom utanaturni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kb tiz evvel ezelott volt ez a matrica motorokra, nyari kedvezmeny cimen (ezert junius), en inkabb azt furcsalltam, hogy megszuntettek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
En nem szogeznek le semmit, de fura a kis vegsebesseg ellenere az elodmodellhez kepest durvan duplaannyi loero. Ez egy egyhengeres eseteben tobb akadalyba utkozik, ez a resze nekem csucskos. Es mar akkoriban is tudtak mindazt, amit ma a 2T rol, szoval nem magyarazhato a technikai fejlettseggel sem. Supermotonak jo lenne viszont, valoban. Ha lesz egyaltalan ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93084 üzenetére
Realis. A km ora nem realis, kb 10% ot csal, tehat ez olyan 15x km/h.
Az attetel nem modosit semmit, ezen a feknyereg alatt van a sebessegmero szenzor, a hatso kerek fordulatat nezi.
Ami feltunt, hogy 12 000 ig kiforog, ez gyari gyujtassal nem megy. Arrow es giannelli kipufogo melle kaphato fotengely ekkel lehet elerni ennyi fordulatszamnovekedest, ez az egy tuning biztos van rajta.Ebben is rotax 122 van, mint az enyemben, ezt amikor megvettem azonnal szetboritottam es felujitottam.
Akkor elsore 164 volt a realis vege. Azota mar alakitottam rajta ezt-azt, tehat a realis 170 et viszonylag kis koltsegbol el lehet erni. Illetve jelenleg dolgozom a harmadik lepcsos fejlesztesemen remelhetoleg a 40 loerohoz eleg kozel leszek. Mereskor meglatjuk.Egy hasznalt blokk generalja egy jo minosegu vertex, wossner, rotax, assowerke dugattyubol all (20-40 000) a hengert vegyuk ugy, hogy csak honolni kell, es nikaszil jo rajta (2 000) uj hajtorudbol ami wossner, es szerintem jobb a gyarinal (35-40 000) allhat. Esetleg a kiegyensulyozo tengely muanyagfogaskerekeit is kell cserelni (15 000) vagy kuplung nyomolap, ami nem birja annyira. Bontva lehet kapni.
Amugy gepkonyv emlekeim szerint vmi ilyesmi 14 e kmt ir valoban, es nem nagyon van vele gond. Gond akkor van, amikor rakerul a nem gyari dob, mert ahhoz be kell rendesen loni a karbit. Ha megragad, altalaban 99% ban emiatt ragad meg, es nem azert mert olasz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93088 üzenetére
De. Elmegy. (A gyari konyvben megadott km enkenri cserere ertem, lehet 10 000 , most fejbol nem tudom.) A hajtorud a gyenge pont, nem a henger-dugo. Egy rosszabb fajta olajjal az nem fog elmenni annyit. Fiatal hulyegyerekek veszik. Mindegyik ezt kapja, amit a videon latunk. Altalaban birjak. A baj akkor van, amikor tuningoljak.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #93091 üzenetére
Rotax 122 re 8 000 kmt ir dugattyucserere
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93093 üzenetére
Ez nem a motor hibaja. Hasznalt karbantartott motornal ez nem fordul elo. A 11 literes fogyasztast nem ertem, ezek nem esznek ennyit, csak ha belereszelnek.
Kb 350 ezerbol ujba teszel egyet, vetellel egyutt, es semmi problema nem lesz vele. Ez nem a gatya ramegy kategoria szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #93100 üzenetére
Melyik a mostani nagytesoja?
Mileott veszel, nezzra par kulfoldi forumra, mivel magyarorszagon annyira sok nincs. Olvasd at oket, mivel szoptak, hogy teljes legyen a kep.
Szerintem az egy nagyonjo motor, sok extraval (ha ehhez a loerohoz a megfelelo fek es futomuvet extranak vesszuk, akkor sok extraval, aminek szerintem alapnak kene lennie, es nem elszarragoskodni a gyarban ezeket)
Az RS t elmenymotornak melle. De csak akkor ha 175 cm vagy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Most nezem, 6 sebesseges, es szarazkuplung?
Ezt siman be lehetne tenni egy motorvazba is. Raadasul elol a karbi, hatul a kipufogo... HmmNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #93151 üzenetére
En leeresztem a karbi uszohazat mindig, mert nem mindegyik 100 as benzin etanolmentes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs