Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Micsurin #93084 üzenetére

    Realis. A km ora nem realis, kb 10% ot csal, tehat ez olyan 15x km/h.
    Az attetel nem modosit semmit, ezen a feknyereg alatt van a sebessegmero szenzor, a hatso kerek fordulatat nezi.
    Ami feltunt, hogy 12 000 ig kiforog, ez gyari gyujtassal nem megy. Arrow es giannelli kipufogo melle kaphato fotengely ekkel lehet elerni ennyi fordulatszamnovekedest, ez az egy tuning biztos van rajta.

    Ebben is rotax 122 van, mint az enyemben, ezt amikor megvettem azonnal szetboritottam es felujitottam.
    Akkor elsore 164 volt a realis vege. Azota mar alakitottam rajta ezt-azt, tehat a realis 170 et viszonylag kis koltsegbol el lehet erni. Illetve jelenleg dolgozom a harmadik lepcsos fejlesztesemen :D remelhetoleg a 40 loerohoz eleg kozel leszek. Mereskor meglatjuk.

    Egy hasznalt blokk generalja egy jo minosegu vertex, wossner, rotax, assowerke dugattyubol all (20-40 000) a hengert vegyuk ugy, hogy csak honolni kell, es nikaszil jo rajta (2 000) uj hajtorudbol ami wossner, es szerintem jobb a gyarinal (35-40 000) allhat. Esetleg a kiegyensulyozo tengely muanyagfogaskerekeit is kell cserelni (15 000) vagy kuplung nyomolap, ami nem birja annyira. Bontva lehet kapni.
    Amugy gepkonyv emlekeim szerint vmi ilyesmi 14 e kmt ir valoban, es nem nagyon van vele gond. Gond akkor van, amikor rakerul a nem gyari dob, mert ahhoz be kell rendesen loni a karbit. Ha megragad, altalaban 99% ban emiatt ragad meg, es nem azert mert olasz.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák