Hirdetés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- EAFC 25
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Cyberpunk 2077
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93400 üzenetére
Szerencsére nekem az EXC-n nem tört, szakadt semmi, füstölni kezdett mert a főtengelycsapács szimering megadta magát.
De ha már egyszer megbontottuk akkor kicseréltünk mindent amit csak lehetett.runner 125 Ez egy régebbi 620, a blokk szinte változatlan, megfelelő kezekben ez a motor ilyen felhasználásra is alkalmas, VB-t is nyertek 98-ban ezzel a blokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #93400 üzenetére
az a tapasztalat hogy Mo-n a nagy többségnek akkora arca van,aki elad,hogy iszonyat,felszalad megnézi mi a piaci ár és abból nem enged hiába mondod,hogy itthibaotthiba,"figyelj,5en jönnek utánad megnézni,majd ők megveszik mert értenek hozzá,és tudják,hogy jó vétel"
(Üzemórás tapasztalat,nem közúti)Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
Én mindenhol alkudok, amit megyek most megnézni abból is fogok, azt felőlem mondhatja, én meg erre azt szoktam mondani hogy:
"én meg itt vagyok, ennyiért viszem a gépet, ha megfelel írhatjuk a szerződést"
90%-ban meg is szokott történni a mostanit is 700 helyett 600-ba akarom elhozni, ha jó neki jó ha nem nem.
Neki sem mindegy hogy ott van egy komoly vevő a többi meg lehet csak nézelődik, próbálgat.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Rendben, hát ugye amint írtam is a tulajtól is függ, abban az árban odaadja e vagy sem, meg hát látni, kipróbálni kell, még a vétele egyáltalán nem biztos
De majd kiderül, igaz én ezt a gépet terepen fogom használni, nem valószínű hogy műútra sokat kifogok vele nézni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Igazad van, de en ezt otthagyom. Ha szamlakkal bizonyitja, hogy jo kezekben volt, az azonnal megmutatkozik arban is, akkor legyen nagy arca, de bemondasra en nem fogom beharapni.
Nem naiv kincsvadasz vagyok, aki kockaztat hogy vagy lerohad, vagy nem, vagy jol jovok ki belole vagy nem. (Ezt csakis olcso motorral jatszom el) ebbol mar szerencsere kinottem, jo sok penzbe kerult.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93409 üzenetére
Igen 2T volt!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93411 üzenetére
Nem mai felvételek.
Tud azért valamit a srác, olyan szakadékokon lejönni, menet közben könnyen veszi fel kerékre a 620-at.
Érti a gépet, jó lenne ilyen bátornak lenni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mike-
addikt
Egyedi méretű fémfékcsővet hol tudnék csináltatni? Csak az X-Bike?
Az SV kormányát magasítjuk és arra kellene. -
V.Stryker
nagyúr
válasz Gaboman #93412 üzenetére
Figyelj, ez attól függ, hányszor ment rajta végig. Én melóbajáráshoz olyan helyen megyek, ahol van egy kettős körforgalom, de már annyiszór átmentem rajta, hogy ha látom nem jön semmi, akkor a kis Mazda 2 1.4-es motorjával visszadobom 4-be és 90-el áttolom mindkettőt odafele, mert kiadja. Meg előtte van egy kanyar, az ívben egy bukkanóval, de van egy 2,5 méteres sáv, ahol nem dob meg, ott is áttolom... az autók 90%-a csúnyán lemarad ott mindig. De már megcsináltam párszázszór. Tuti így van vele a videón lévő csávó is.
A bátraknak hozzátenném, hogy a szomszéd faluban egy srác úgy halt meg, hogy minden nap arra csapatta haza a GSX-R-el, minden gödröt ismert és volt egy kanyar, amiben volt egy gödör, tudta, hogy nagyobbra kell venni. Aztán pár év után megcsinálták napközben a gödröt, annak rendje módja szerint beszórták sóderral is... hazafele a srác rutinból rátette a nagyolt ívre, rá a sóderra és repült is.... Isten nyugosztalja. Ezzel azt akartam mondani, hogy rutinból se mindig adja ki.
-
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93419 üzenetére
Pedig nagyon adja!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Okés, köszi a hasznos infokat mindenkinek!
Bővítem a szűrési feltételeket, jelentkezem majd h mire jutottam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz V.Stryker #93416 üzenetére
Nem kell ide Gsxr... Fater vagy 20 éve kórházban volt a traumatológián, szomszéd ágyon egy olyan forma srác feküdt mint a filmekben: kb a talpától az álláig gipszben, néhány lyuk célzottan kihagyva persze, közben minden testrésze drótkötélre felkötve és lógott egy vas szerkezetről,barátnője bébipapival etette. Na ő egy Sámsonnal ment haza a csajtól este, hiányos közvilágítás, ahogy az szokott.
Csak napközben leraktak az egyik sötét foltba egy sittes konténert...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #93423 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Ilyen helyesírású eladótól?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Komoly terepen sokkal könnyebb vele motorozni, de az XR650R sokkal tovább bírja neki, a 2T EXC-t 6 alkalommal újítja fel mire az XR-t 1 alkalommal.
Ez nagyon nem mindegy te is tudod annak aki hobbi szinten akar csak motorozni.
Azért az XR súlya sem annyira vészes, ilyen DR650 és hasonló társaihoz képest meg főleg nem.
Persze más mint egy 100 kilós géppel lavírozni szop@tos helyeken.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Valamelyik irányba már biztosan kompromisszumot kell kötni.
Számomra is szimpatikusabb a 100kg körüli enduro terepezni, mint egy 650-es, ellenben utóbbi tuti tartósabb és valszeg az üzemóra - elfogyaszott liter arány sem azonos.
Nyilván hülye dolog fogyasztást nézni ebben a kategóriában, de egy ilyen 300-as 2T gondolom szó szerint az ember gatyáját is megeszi.
Igen igen, fillérbszó magyar vagyok. 2 ft-ból akarok örök életű, 2ft-ból fenntartható, 100kg-s endurot.Gaboman
Köszi! Ezt néztem a minap én is. Korrekt állapotúnak tűnik, csak tényleg tartok tőle h túl esetlen lesz ez terepre, illetve ehhez is egy enduro szett legalább 200k pluszba.. 96 kg vagyok és 187 magas, valahogy biztos elterelgetném, el nem vesznék rajta, de ettől függetlenül számomra így fotók alapján már az egész mérete (ülésmagasság pl.) azt sugallja h ez inkább SM-ként király, műútra.
Aztán a fene tudja, tényleg nincs tapasztalatom benne, cserébe viszont egyértelmű h tartósabb.Ezzel szemezek már egy ideje.
X verzió, akksival, önindítóval, 5-6 LE-vel gyengébb blokkal, műszakival.
Elég régóta árulja a srác, néha eltűnik, néha visszakerül.. Kétségkívül, fotók alapján gyönyörű állapotú.
Deklivédővel, szétrúgási nyomoktól / kopásoktól, nyúzásoktól mentes. Viszont szerintem irracionálisan drága. 11 éves enduro majdnem 1,5 gurgiárt kurva sok. Ennyiért már kap az ember pár évvel fiatalabb VFR800-at is. Hülye hasonlat tudom, de arányaiban drágálom, főleg úgy, h valszeg még bontatlan a blokk is. Így hiába ad dugót, gyűrűt hozzá, azért az anyagi kockázatot ezzel nem csökkenti nullára...[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93430 üzenetére
Nalad nagyon be van csipodve az, hogy a 2T csak sokat fogyaszthat, holott ez egyaltalan nem igy van, ha van is kulonbseg, ugyanolyan felhasznalasnal egy 4T hez kepest elenyeszo. Nem azon fogod a fillert megbszni.
Szetrugasi nyomoktol mentes???
Te mire veszed ezt a motort?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #93430 üzenetére
Nem olvastad ezt a cikket? Az üzemórás motor kurv@drága móka. Ha filléreket akarsz szexuálni, akkor szerintem nem üzemórás motor kell...
Persu
A fenti cikk is azt írja, hogy a 2T 1700Ft/óra benzint kér, míg a 4T 1100Ft/óra benzint eszik. Azért ez jelentő különbség. Persze az összkép még így is fordított (2T 3000Ft/óra, 4T 4400Ft/óra). A cikk ugyan 2010-es, de gondolom annyira nagy változások nem történtek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #93430 üzenetére
Azért a képeket megnézvén,elég sok extra jár a motorhoz és igenis itt figyelembe venném,hogy !gyári! alktrészek vannak pluszba,mert ezt hagyják el leggyorsabban,mert az utángyártott csak fele.
Nagyon kevés ám az a motor ahol tényleg üzemóránként cserélnek,mivel az van a fejekben,majd költünk ha elromlott,de gyárit nem mert drága,gyáritól jobbat meg 2% vesz amiből 1% a versenyző.Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93432 üzenetére
Ezek krossz motorok versenyzokkel tesztelve. En itt sem latom azt a hudenagy kulonbseget, amiert 4T hez rohannek. Ez elenyeszo az uzemeltetesi koltsegekhez kepest. Ezen semmit nem sporolsz.
Runner fejeben az van hogy egy rotax 122 12 l eszik szazon.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #93430 üzenetére
Addig úgy sem tudod meg hogy passzol hozzád amíg ki nem próbálod, én annyit mondok hasomló a tömege mint egy XR600R-nek, ami nem vészes terepezéskor.
Azzal is agyagban, sárban, hóban, homokban mindenben el lehetett lavírozni, méghozzá nem döcögő tempóba.
Most amit néztél CRF450X-et 2 éven belül ha sokat mész vele sokkal de sokkal többet fog költeni mint a XR650R-re.
Én azt mondom érdemes kipróbálni mindkettőt és akkor fogod csak igazán megtudni melyik illik hozzád.
Eleve hobbi motorozáshoz nem vennék újra üzemórás motort, igaz én azt szeretem ha 100+-os köröket megyünk, így egy üzemórásnál hetente cserélhetném az olajat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #93435 üzenetére
neked joval nagyobb tapasztalatod van endurok teren, en csak a sajat tapasztalataimat irom le. en mentem drz 400 al, es ilyen sulyu motorral mely homokon, a legalisan meg felteheto legbutykosebb gumival. Az egy kalap szar volt. Utana valtottunk krossz gumira. Teljesen felazott talajon is mentem vele, feldobta a sarat 6 meterre, de az eleje ossze-vissza ment. Azzal te el nem mentel semerre. Az szenvedes volt. A 30 eves dt200r el megettem. Ugyanannyit tankoltam a 2T be, mint a 4T be az ilyen turakon. Epp ezert akarta felgyujtani a tulaja, mert mindenhol jobban viselkedett az a ven fos. Mert 106 kg volt. Nem azert mert versenytechnika lenne.
ahogy nezem a szempont az, hogy honda legyen, hogy keves hasznalati nyom legyen rajta, konnyu, olcso, uzemoras, megbizhato, 4T. Ilyen meg nincs. A hasznalat modjaban benne volt az ugratas is, erre a celra ilyen nagy dogoket eleve nem is neznek, de turazni mar ertelmet nyeri. Masik ellentmondas a fillerbaszas. Hobbiterepnel krosszpalyan/banyaban elesel. Ha nem esel el, akkor nincs ertelme venni ilyen motort. Mondjuk ezek az en szempontjaim.
Explosión de dos tiempos
-
SirKero
őstag
Urak.
Ilyen konstrukcióval van valakinek tapasztalata? [link]Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93436 üzenetére
Eleve olyat kell venni amit nem sajnálsz, terepen olyan nincs hogy nem esel, aki azt mondja nem terepezett igazán.
A DRZ-nek köztudott hogy elég szar a futóműve, azért cikázott az jobbra balra nem csak a tömege végett.
Lehet nehezebb ha jó futómű van alatta, egy EXC525 is jóval nehezebb mint egy 106 kilós 2T de mégis mindenen úgy hasítasz át vele mint kés a vajon.
Azért mert állati jó futóműve, merev váza van, üzemórásból biztos hogy azt venném, a CFR450-nél a szelepek elég hamar megadják magukat, ismerősi körben többen is ezzel szívtak.
Pl: A KLX650R-re azt mondják nagyon jó futóműve van, a súlypontja is eltalált így könnyű az eleje ami jó ha hirtelen kell elemelni az első kereket.
A súlyát meg nem mondanád, igaz ezt fórumtárstól tudom csak, neki is volt XR600R is de ez teljesen más kategória minden téren állítása szerint, pedig tömegre ugyan az.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz SirKero #93437 üzenetére
Nekem nincs, de ilyenért pénzt nem adnék, inkább otthon ez alapján megcsinálnám, három tépőzár és egy vastagabb gumi vagy bőrdarab azt max 1 óra alatt összedobom.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz SirKero #93440 üzenetére
Nem tom mennyire életszerű a használata. Alul tépőzásras, de néha le kell tenned a lábad, tehát koszos lesz. Mivel szövet, járni nem lehet vele, tehát amikor letámasztod a motort és beméssz valahová, le kell venni. Ha le kell venni, akkor el kell tenni, de ugye koszos....
-
-
SirKero
őstag
válasz V.Stryker #93441 üzenetére
Erre gondoltam én is. Az elrakás még nem is probléma ( be dobom a hátsó dobozba ) inkább a fel-le vétel bár az is csak egy perc. Erősen gondolkodom,hogy rendelek egyet próbára ( két sör ára )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
V.Stryker
nagyúr
válasz SirKero #93442 üzenetére
Háát, esőben nem lesz túl guszta. Én érzem, hogy van ennek jogosultsága, de ahhoz olyan típusú ember kell. Nekem ehhez nincs türelmem, inkább veszek gyakrabban új cipőt. Másrészt ritkán motorzom utcai cipőben. Sőt, igazából soha. Van motoros csizmám, meg motoros cipőm...
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #93438 üzenetére
A futomunek nem sok koze van ahhoz, hogy elol rettento nehez, elofeszitettuk az elejet es az elofeszitesbol visszavettunk hatul. Semmi nem valtozott. Abban viszont lehet valami, hogy mas motor nem assa el magat ennyire, de majd 40 kg kulonbseget nem tudsz behozni semmivel. Ezt az 525 ot kiprobalnam, 8 literes tank, 114 kg szarazon. Ezek nagyonjo szamok.
Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93445 üzenetére
Meg hát a súlyelosztás sem mindegy, van sok gép ami orrnehéz, a DRZ ezek szerint az volt, nem tudom melyikkel mentél a simával vagy az E verzióval.
Ez olyan mint az SC 620 az is 119 csak szárazon, csupán 5 kg-al több mint az EXC 525, a súlyelosztása is 50:50 százalék így egyáltalán nem nehezedik előre a súly.
Egyik külföldi tag 660-re felfúrta a blokkot, nálam az lenne az igazi élményfaktor, súlya megmaradt.
Szuper gép lehet, szívesen kipróbálnám.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz CyberPunk666 #93444 üzenetére
Nemaaa,simán jó...nem esni megy el az ember...tudom el fog esni de akkor el se induljon mert lehet úgy elütik hogy a vasember páncél ellenére meghal.
Vegyen próbálja ki engem érdekelne milyen, nekem is sok velúrt elszinezett a váltógumi.Mindjárt hozzák a többiek a popcornt
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
Én erre csak azt tudom mondani, hogy ha érdekel a dolog, akkor mielőtt vásárolnál menj el pl. a Hungaroring DIRT képzésére! 4 óra, 15eFt, és rengeteg tapasztalatot lehet szerezni! Amikor az Enduro képzésen voltunk, akkor pl. az egyik srác rájött, hogy ő bizony ilyet nem fog csinálni, és nem vesz feleslegesen ilyen motort.
Az Enduro képzés amúgy felesleges (8 óra, 30eFt), mert ugyan azt tudja, mint a Dirt, csak mindent elhúznak, nagyobb szüneteket tartanak, stb...
A Dirt-et viszont tényleg mindenkinek ajánlom, még rutinosaknak is! Az elején sok alap gyakorlat van, a végén meg igazi móka!
1:20 - 1. Feladat: Nyolcas egy bólya és egy fa között, miközben a lábunk folyton máshol van.
2:05 - 2. Feladat: Szlalomozás bólyák között. A lábunk megint ide-oda pakoljuk.
2:37 - 3. Feladat: Vészfékezés blokkoló kerekekkel, hogy szokjuk a csúszást.
3:00 - 4. Feladat: 8-as alakban kanyarodás.
4:27 - 5. Feladat: Akadálypálya
5:07 - 6. Feladat: Szlalom és siratófal (5:50-től kis motovlog)
7:15 - 7. Feladat: Bólya-foci
7:30 - 8. Feladat: Krossz pálya
8:50 - 9. Feladat: Motorozás az erdőben (Floki kutya bekapcsol!)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93431 üzenetére
Ebbe tényleg nem mennék bele, mert te azt tapasztalatad, én meg az ellenkezőjét. A 180-as 2T robogóm is megeszik 5,5 - 6 litert ha húzom neki a maga 21 lóerejével és ez nincs agyonreszevel, elkarburálva, teljesen gyári. Akkor egy ilyen 300-as versenyenduro?
Noh meg enduro területen abszolút kezdő vagyok, több helyen találkoztam vele, h a 2T endurok kezelése sokkal komolyabb tudást és rutint igényel. Nem mint ha a egy 450-es ne lódulna meg, de talán jobban kezelhető.Úgyis tudjátok, h szeretem ha szép állapotú a motor. Legyen az enduro vagy utcai.
Nyilván fogok vele én is esni, de számomra pl egy olyan enduro, ami le van vázvédőzve, deklivédőzve már szimpatikusabb. Hiába ő is esni kelni használta, nálam ez egy plusz pont az igényességre és valószínű az esélye is nagyobb, h mindig korrekt, időben elvégzett szervizelést kapott.Gaboman
Íjj, egy cimborám most volt itt nálam, neki YZF250-ese van, pont ma mondta a CRF-eknél ezt a szelepproblémát. Tényleg ennyire jellemző pl a 2007-esekre is? Azt mondta annó olvasott olyat is h titán szelepek több esetben is beleszakadtak és szétverte az egész blokkot.
EXC525-ből nem látok értelmes példányt hirdetni..
Apropó, kb. mikor volt váltás karbiról injektorra? Utóbbi nem sokkal kényesebb?Viszont a haverom, míg én a 800-as eladását intéztem, talált egy ma felrakott,
ígéretesnek tűnő WR450F-et magának. A holnapi nap délután progjamát már le is szervezte nekem. Megyünk meglesni, aztán ha jó elhozzuk neki.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Formula-1
- OLED TV topic
- BMW topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest