-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #92248 üzenetére
Úgy rémlik egy korábbi cikkből hogy elöl lecserélte a folyadékot, de hátul nem. Az indoklására már nem emlékszem, de végülis fuck logic
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #92249 üzenetére
En azt csinalom, hogy veszek bontobol kabelkoteget, es azokrol szedem le, mikor mi kell. Roncsolasmentesen szet tudod szedni, de utana be kene szerezned a fem csuszosarukat.
Magyarorszagon talaltam nehany ilyen boltot, de kulfoldon elegge eselytelen volt akkor a helyzet.
Masik lehetoseg, hogy kulon megveszed a muanyag hazat, (amit hsm linkelt) es a fem csatlakozokat, de mivel gyarit nem fogsz kapni, ezert at kell krimpelned.
Olasz motorokhoz talaltam megegyezo muanyag hazat, csuszosarut, japanhoz meg nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
Gurultam egy 40es kört a motorral. Hát az is biztos, hogy a lámpa előtt meg kell állni jó pár méterrel, különben kitörik a nyakam mire zöldre vált
Viszont a sisak nagyon jó, tök csendes, még annak ellenére is, hogy a motoron semmi szélvédelem sincsen."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92254 üzenetére
Igazi sunkó paraszt!
Ha belement volna még jól meg is rugdossa mert minek jött 200-al?
Ilyenkor kinyílik a bicska a zsebembe, jó hogy nem kapott a srác pár sallert a nagyfejű BMW-től.
Csernyén volt olyan szitu hogy a nő kijött a sráchoz, akinek egy 250-es cross gépe volt és mivel túl hangosnak titulálta a járművet elővett egy lapátot és széttörte az első sárvédőjét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92255 üzenetére
Vezetékek szereléséhez van mindenem, az nem probléma. Csak most ki kéne bontanom megint a motort, hogy megnézzem pontosan mi is van benne és vadásszak egy azonosat, már ha van a kínálatban.
Ha nincs, akkor pedig az lesz, amit mondasz, hogy venni vmi hasonlót és a gyáriakat is lecserélni arra.
Mondjuk ezt nem szívesen vállalnám be, elég nagy szopás néhány centi hosszúsággal dolgozni alig hozzáférhető helyeken.Vagy a másik megoldás ezek a hídcsatlakozók, de ez már a gányolás kategória, így ez nagyon-nagyon a végső választás.
Jelenleg még minden módosítás visszaalakítható gyári állapotra. Szeretném is megőrizni ezt a felállást.
Az új tulaj lehet nem értékelné ezeket a beavatkozásokat.
Elvégre pár lyukkal az alsó idomon még lehet élni.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #92263 üzenetére
A ganyolas melegagya a "lusta vagyok annyira szetszedni" hozzaallas. Akkor jonnek a jarulekos serulesek, mert feszul, meg nem lehet hozzaferni, stb
Profi munkaert dolgozni kell. Ha hatszor kell szetszedni, akkor hatszor. Amig jo nem lesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92264 üzenetére
Na ez is nagy bölcsesség. Nagyon igaz.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #92262 üzenetére
a fiaink miattad fognak megfulladni...kösziszépen
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92272 üzenetére
Ezért volt olyan rohadt ismerős.
Amúgy ezek a tömítések mikor csere érettek? Én pl le se vettem azt, ami volt a gyári feszítő alatt.
Nem folyik...[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Hát elég szarul reagálta le az biztos, de ahogy néztem a többi szitut sem nagyon tudta kezelni.
Amúgy azzal az audissal egyszer én is összefutottam, már az RRB rendszámán jót röhögtem magamban amikor megláttam, azt hittem az már 10 éve kiment a divatból az "okosok" körében. Megelőztem, aztán gondolom játszani akart, elindult utánam. Mondjuk azt csak 1 km-rel később vettem észre hogy valaki racsingolni akar, én csak a saját tempómban mentem. Aztán néha visszadobtam harmadikba, húztam egyet, majd vártam hogy jöjjön
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rwin5
őstag
üdv!
A KTM 390 DUKE-nak milyen az alkatrész ellátása? Olvastam youtube videók alatti írásokban, hogy egyes országokban nagyon rossz - itthon is az? Illetve olyan kérdésem volna, hogy a 149kg-hoz a 44 LE mennyire kevés? Esetleg van más márkában ehhez hasonló külsejű, formatervezésű motor a piacon ami erősebb?
-
Gaboman
nagyúr
Szia!
Felhívod a KTM Ócsát vagy Almamotort és megmondják mennyire jó hozzá.
DUKE 390 teszt, ebben mindent leírnak amire te is kerested a választ.
DUKE 390 videó, a tesztelő szépen elmondja milyennek találj a kis vadócot.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #92280 üzenetére
Hülye dolog, de nekem is tetszik a 390-es Duke.
Bugyuta kérdés: fel lehet úgy gumizni, hogy enduro-nak "számítson"? Magyarul terepképes valamennyire?
Lehet rá olyan ülést tenni, amiben 5-600 km-t meg lehet tenni vele egy nap alatt? Azt látom hogy van valamiféle komfort ülés, meg oldaldobozok is, tehát valódi túramotorrá alakítható?Csábít a viszonylag hosszú rugóút, meg a GS500-hoz képest 50 kg-mal kisebb saját tömege...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #92281 üzenetére
Terepképessé tenni hát....
Eleve a futóműve sem arra van hangolva, túl alacsony a szabad hasmagassága is.
Ha terepgumit teszel fel rá az első sárvédőt tuti hogy lekapná.
Aztán a kerékméretek végett találni rá terepgumit nem lenne egyszerű dolog.
Akkor már érdemes lenne nagyobb méretű felniket beletenni amihez kapható gumi is.
Ezt a részét nem erőltetném.
Az hogy komfortosabbá szeretnéd tenni nem lehetetlen, ismerek én is szakit aki csinál komfortüléseket.
Túrásabbá simán átalakítható, viszont tényleg kicsike motor, utast vinni vele nem ő a legjobb választás.geresics: Ha igazak a pletykák akkor ilyesmire lehet számítani.Viszont az előzmények alapján jóval több lenne mint 139 kg.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #92283 üzenetére
Lehet, amit én olvastam anno 139kg tömeget, az száraz tömeg, amit Te linkeltél 160kg tömeget, az pedig a feltankolt tömeg?...nos rákerestem még mielőtt elküldtem volna:
"The bike will use the 375 cc power plant, capable of 44 horsepower in its Duke set-up. While the 390 Duke weights 139 kg dry, we expect that the Adventure shouldn’t weight more than 150 kg dry and 170 kg wet."De miért kell mindennek ilyen nehéznek lennie?
Mondjuk még így is 30kg-al könyebb, mint Peggy, és csak 4LE-vel kevesebb!A konkurenciát meg inkább hagyjuk:
- V-Strom 250: 188kg, 25LE (+18kg, -20LE)
- G310GS: 170kg, 34LE (0kg, -10LE)
- Versys 300X: 170kg (szárazon?), 40EL (?kg, -4LE)
- CRL250: 157kg, 24LE (-13kg, -20LE)Miért nincs egy 400-as motor, 150kg-al, és 48LE-vel?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92284 üzenetére
Van több is ráadásul 600+ kategória csak azokat úgy hívják hogy KTM SC/SMC, Kawasaki KLX650R, amit a Dukeon eltölt az ember azt eme gépeken is simán tudja.
Felpakolva nem kis távolságot gyűr le vele a raider és társai hasonló gépekkel.
Egy ülést komfortossá tenni sokkal kevesebből meglehet csinálni, mint amiket a Dukeon kellene hogy mindenre alkalmas legyen.
pl: A KTM SC 625 121kg szárazon, feltöltött állapotban is 132-133 kg csak, mellé párosuló 60-62 pacival igencsak mindenre alkalmas, jó vele endurózni, SM-ként is szuper, egy üléspárnázással 600-700 km is megtehető vele egyhuzamban.
Oldaldobozkonzolokat pedig erre is ugyan úgy lehet csinálni mint bármely gépre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Faternak szeretnék karácsonyra motoros csizmát, chopperhez. Fogalmam sincs melyik webshopok/üzletek ajánlottak. Budapesten a 3. kerületben vagy újpesten tudtok esetleg ajánlani valamit? Ha nem, akkor melyik webshop a jó?
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz motoflug #92286 üzenetére
A csizmát jó volna személyesen felpróbálnia, mert a ráírt méretszámtól függetlenül elég szépen szórnak a tényleges méreteik.
(#92289) geresics: nekem utcai cipőben 42-es a lábam, de van amelyikből a 43-as jó rám. Az első motoros csizmámat (jelenleg is ezt használom) a Vateráról vettem, (noname, de vadiúj volt és tényleg vízálló valamint zselés talpbetétje is van) 43-as és tökéletes lett, mintha rám öntötték volna. Amikor levált a talpa - és a helyi ismerős suszter nem vállalta el a vissza ragasztását - akkor netről rendeltem egy akciós, szintén 43-asat webshopból. mit mondjak: qrva szűk, nagy szenvedés lesz mire "betörik". 44-es viszont nem volt, így nem tudtam cseréltetni sem - maradt vésztartaléknak. (Végül egy másik helyen másfél éve 2000,- forintért megragasztották a régit, azóta is azt nyúzom, és semmi baja nincs).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92287 üzenetére
Természetesen mivel egy jóval nagyobb teljesítményű 1 hengeres motorról beszélünk sűrűbb a szervizelés.
De ne feledjük hogy az SC és korai SMC-be csak 1.6 liter olaj megy bele, ha úgy nézem és magam csinálom az olajcserét árban nem sokkal vagy többe mint a Peggy esetében.
Mindig azt szokom mondani, valami valamiért, lehet sűrűbb a szervizelés de az élmény is nagyobb.
Természetesen nem üzemórás motorokról beszélek, ott tényleg nagyon hamar eljön a kötelező csere és felújítás ideje ha használva is van a gép.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #92282 üzenetére
Ha az eszükre hallgatnak, akkor lesz.
Egy motorblokk kifejlesztése olyan pénzekbe kerül (gondolom), hogy minél több helyre fel kell használni, úgy térül meg.
És csinálhatnak belőle egy "jóárasított" változatot is, amit nem pakolnak dugig mindenféle elektronikával, gyorsváltóval, meg egyébbel, és "csak" motorozásra legyen való, de 1millával olcsóbban... -
Topiccsendőr
addikt
Vagy csinaljak azt, mint a japanok, vagy a rotax-bombardier... A motor olcso, a minosegehez merten nagyon is, de az alkatreszarakon fogjak behozni a profitot. Pl egy kuplungkosar 1100 euro, (a kuplung maga osszesen 2000 eur felett van boven) egy kuplunganya 45 euro. Egy deklitomites 25 eur.
Igy lesz pl a yamaha alkatreszara ducati magassagban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
Egy nagyon jo akkumulatorokrol szolo csokor.
Ajanlom a karbantartasmentes akku vizveszteseg adatait, es meg sok minden erdekes dolog van itt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz FIREBLADE78 #92295 üzenetére
Ilyet is csak egy BMW-s kérdezhet...
Azért mert irigyek. -
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #92295 üzenetére
Mert majdnem úgy viselkednek, mint az autós BMW-sek. Hogy ők felette állnak a dolgoknak, mert ők bmw-sek, egy zárt burok, akik többet megengedhetnek maguknak, mint más. Asszem ezé...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #92299 üzenetére
Na most akkor a BMW-sek robogósok, vagy a robogósok BMW-sek, hogy nem köszönnek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Home server / házi szerver építése
- Fűnyíró topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...