-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5057 üzenetére
nem értek hozzá, úgyhogy én lelépnék ebből
de végülis jó volt a vita, csak a talponálló, meg az alkohol hiányzott.Jaaaah,
erről az egész hozzáállásról ez a belga szám jutott az eszembe.szerintem annyira megmondja a frankót, amit most csináltunk. Bámulatos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nnnah. Stage 1 es tuning is megvan.
87 ről 81 kilóra sikerült lefogyni. Szezonra talán megvan a 79 isNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
14. szerda lett az edzésből. kecsó. ha valakinek van szabadideje/kedve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
vastaghétvége szombaton valakinek jó?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
bakker, próbálok venni telóolajat webshopban, és a leírásnál az van, hogy óvja az alkatrészeket, meg megelőzi az olajfolyást, de az, hogy mi a viszkozitása hány fokon az sehol.
huszonhat marketing pdf et letöltök az olajról, abban is csak a fasság. belelőném az összeset a Dunába.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #5378 üzenetére
igen, csak ahány olaj, annyi féle viszkozitás, hiába van megadva, h 5W 7,5W 10W, akkora szórás van olaj és olaj között. idegesítő, hogy az olajoknál a leírásban ezek az értékek nem szerepelnek. mindegy, tézébe hátulra 5W kell mint utóbb kiderült
Vettem új rugót hátulra, meg fúvókakészletet, majd lehet reszelni
az új teló meg ahogy nézem nem bírta a fél napot, elkezdett folydogálni. Összerakom a régit normálisan, új szimeringgel, a saget meg belőjük valami előfeszítő koronggal. ez a terv legalábbis.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
az milyen már, hogy a PJ1 Cartridge Pro 3,5 ös az nagyjából az, ami a Castrolnál a 10w
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5421 üzenetére
értem én, hogy drága meg jó, de nekem az a tapasztalatom, h kinyírja. Megkínálod néhányszor, nincs az az anyag ami bírja. Jó mondjuk mi siettünk nyáron le Euroringre elég sokszor... Előttem robbant fel a táskája a srácnak, akivel mentünk, tehát itt nem az anyag a szar, és a csapatban mindenki kukázta a hátizsákját nyár végére. Nem a zippzár nem bírta.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
papíron az egyenletes sebesség a nyerő. le kell győznöd egy bizonyos légellenállást, gördülési ellenállást egy bizonyos főtengelyen jelentkező nyomatékkal. a sebesség tartásához kisebb nyomaték is elegendő.
gyorsítás során mindig be kell dúsítani a keveréket az egyenletes haladáshoz képest, az rosszat tesz a fogyasztásnak, tehát elvileg a nem egyenletes sebesség során többet fog fogyasztani, a motorféknél az injektoros motorok elzárják a benzint teljesen. Néhány karbis is elzárja az alapjárati rendszert. talán itt van a kutya elásva. Ettől javulni tud a fogyasztás.
mivel mindig egy szűk határon belüli keverési arányt használ az otto motor, ezért nagyon trükközni nem lehet. diesel azért fogyaszt jobban, mert nincs keverési arányhoz kötve a gyulladásképesség.vagy hogyan sikerült ez?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Igazából azt nem értem még, hogy az alapjárat amúgy is sokkal dúsabb, mint normál működés közben, mivel az önindító által alig termelt fordulaton csak a kb 1/10 es benzin levegőt lehet begyújtani, tehát alapjáratozni sem tanácsos gurulva.
Mondjuk nem próbáltam, úgyhogy nem tudom.Villanynál nem a belső ellenállás lesz a baj. A tekercs sajátossága többet vesz el.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5718 üzenetére
külföldi motor, a prizmát így kitenni a villához amcsiknál kell, nálunk nem. ki tudja mi lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt hagyjuk má' abba, még ha vicc is, mert agyfaszt kapok.
pláne hogy egy laikus társaságban szóról szóra ezek hangzanak el, csak még komolyan is gondolják.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
szép dolog a vélemény.
ott van a kutya elásva, hogy minél több a hengered, annál nagyobb tud lenni a fordulat is adott köbcentihez. Fizikailag nem lehet kihozni akkora erőt V2 ből. Illetve erőt igen. de azt hamar el kell váltani, azaz csökkented a hátsó kerékre jutó nyomatékot. ennyi.
az NR 500 as is tulképp egy V8as úgy, hogy átverték a hengerszám szabályt. Illetve sorhatos 250est (RC166) is csinált a honda versenyre a 60as években, már akkor kihozták a 60 valamennyi lóerőt, négyütemről beszélünk. 249ccm, 240km/h feletti végseb, 18 000 fordulat. A fizika ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Minden a szabályokon múlik. A szabályok alapján a legkedvezőbb és leghatékonyabb dolgot fogják fejleszteni. Hiába zsákutca a V2. Sbk alapján nem az.
Gp az prototípus, semmi köze se utcához, se halandóhoz. Baszottdrága mulatság.
A japánok még mindig tudnak. Egyszerűen nem olyat gyártanak. Tudnának versenymotort gyártani utcára. Nem akarnak. Itt nem lemaradásról van szó. A piac totál átalakult már, 2008 óta. ők jobban tudják mi kell neked, mint te.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5807 üzenetére
Nem tudom hány cégnél dolgoztál, de ha nem multi, szarik az mindenre, olyan hogy belső ellenőrzés nincs. Voltam én már ilyen munkaügyis dololgban a főnök behivatott minket, elmondta, hogy mindenki azt mondja minden rendben van/ nem tud semmit. Ha nem, akkor lehet keresni munkát. Jöttek, kihallgattak, mentek, ők is tudták mi a helyzet. Erről ennyit. Ha valamilyen munkavédelmi dolog miatt baleset lesz, azt nem tudják elsikálni, olyankor meg már az állását is leszarja mindenki. Az a tuti nyerő. Ez egy nyomortanya. Nem így működnek ezek, hogy feljelented. Meg ha belegondol az ember, hogy megéri-e, nem mindig jön ki nyereségesre 200 e forintokért járkálni, ügyetintézni évekig.
Multi is egy görény, ilyenkor az jut az eszembe, hogy ha a kinti emberek ennyivel kultúráltabbak az anyacégnél, akkor az miért nem mutatkozik meg azon, ha idejönnek. Azért mert ha megtehetik, akkor ők is meg fogják tenni azt, hogy kizsákmányolják az embert. Más kérdés, hogy odakint leölim ezért.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
mindegyiknek van. csak nem mindegyik szériában.
tehát senkinek fogalma sincs. meg hogy te éppen mit veszel.
a használt motornak az előnye, hogy ezek a hibák már kijöttek valószínűleg, így nálad nem kell ilyenekre időt fecsérelni.
de írhatnék egy 5000 karakteres hsz-t, hogy mik szoktak előfordulni, ha gondolod. kezdhetnénk mondjuk a Hondával, arra úgyis mindenki azt mondja, sosem megy tönkreNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #5903 üzenetére
hát azért kiváncsi lennék, hogy melyik szerviz mit tart polcon
szerintem ne úgy vegyünk motort, hogy milyen a szervizhálózata, mert pl a cagivának nincs is. azt mégis jó motor pl a raptor. a másik fele a dolognak, hogy a szakszerviz sem garancia semmire, mivel ott is vannak orkok rendesen. egy normális szakember meg tudja csinálni a motort, bármilyen legyen a márkája. manapság, ha nagy baja van, a technológia miatt gyakorlatilag dobhatod a kukába. ha meg nem kihegyezett acélperselyes blokk, akkor azt gépműhely megcsinálja. dugattyúkat is csinálnak jó minőségű utángyártottat, de akár csináltatni is lehet. szóval nem értem ezt az alkatrészbeszerzéses dolgot. egy 15 éves motorban a gumi dolgok szoktak hazavágódni, tömítéseket lehet csináltatni, fékfelújítószett megintcsak nem márkától függ. fék fékbetét lánckerék, hatalmas utángyártott kínálat. nem értem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok