-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17570 üzenetére
Egy rossz karbi beallitastol is elmehet ennyiszer a hezag, ha pl szegenyedik es detonal.
Vagy millio oka lehet.
Bar nekem 33e km utan is erteken belul volt, pedig a fele palya km volt. Persze inkabb euroring, ami nem egy nagy terheles. Inkabb az odaut volt az, meg a visszaut de az nagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17631 üzenetére
hát én pont egy 120 papíros Suomy Goorberg replica Spec 1R t vettem 20 ért használtan.
leejtette az ember, és volt rajta egy 2 cm es horzsolás, ráadásul ott, ahol a kutya nem látja. Arcpárnák tökéletes állapotban, plexi fasza.
Meg akart tőle szabadulni, mert bántotta a szemét, hogy karcos valamije. ez a kvajó vétel.
Vannak emberek akik úgy vannak bekötve, hogy ha valami nem tökéletes akkor az már szar. és nagyon sokan vélekednek így. Hála égnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Amikor ilyesmi keretem volt sisakra nem volt kerdes h egy HJC uvegszalast vegyek.
Annak van a legjobb ertek ar aranya, azota meg is rottyantottam, es sztm jol teljesitett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #17645 üzenetére
Hogy milyen buktatoi?
Hat a ruppotlan kozep kelet europai orszagoknal minden.
En ilyen idos gepeknel javaslom a kulfoldrol behozatalt.
Egy idoben, amikor karbis R6 ot nezegettem, megneztem jopar itthoni peldanyt.
A vegen egy olasz szarmazasura esett a valasztasom, gyonyoru allapotban volt mindenhogyan az itthoniakhoz kepest. Persze hozzateszem, az olasz gepek kozott is talaltam segedvaztorottet, de meg mindig nem volt olyan hanyas lelakott, mint az itteniek. Raadasul olcsobban is sikerult hozzajutni, mint a piacon amik voltak.
De meselhetnek olyan muerto gyujtokrol, mint pl az egyik ismerosom, aki bevallalt egy magyarorszagi honda nsr 250 et. 2000 euro rakoltese utan meg mindig ott tartott, hogy egy hulladek volt az egesz motor. Egy klasszik rd350 megtekintese utan meg egyertelmu volt, h itthon le kell szarni a piacot egy bizonyos eletkoru motoroknal... A vaz ki volt furva egy idom rogzitese celjabol, essatobbi. Ahhoz, h az ember normalis allapotu motort kifogjon, a benzinkoltsege benne lesz kb 50e be, a sok szaladgalassal. Hcsak nincs nagy szerencseje.
Vagy megalkuszik, es elfogadja, h a fo elemek alapvetoen jok, akkor erdemes megvenni, de kemenyen kell kolteni a gepre, hiaba van jo aron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #17658 üzenetére
Beirtam a keresobe, kb 0.1 sec es ezt dobta ki:
41 900 uvegszalas HJC.
Mi ezzel a problema?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #17666 üzenetére
altalaban tudhat annyit. Egyreszt fejlodnek a sisakok, azert aruljak a 120e ft os markas replika sisakot 2 evesen 67 ert, majd kesobb 50 ert vadonat ujonnan. A masik fele, h lehet ugyanott vagy az ujitasokkal, mert addigra er el a masik marka kozepkategorias sisakja arra a szintre. Mittom en egy biszbasz, amivel allitod hogy a pofadra fujja a menetszelet, vagy a szadba vezesse az esovizet.
Meg itt van a matrica kerdese. Egyszinu nem replika 90 e. 30 papirt elkernek 0.00002 negyzetmeter matricaert, es kasirozasert. Lakk ugyanaz. Ennyit az arbeli kulonbsegekrol.Mas anyagok hasznalata altalaban a sulyra van nagy hatassal, illetve az abs sisakok ugye uv erzekenyek.
Szerintem a meregdraga karbon sisakok is azok, mert ugyanugy mugyanta alkotoreszuk van, ami uv erzekeny. Viszont eloallitasi koltseguk az ivegszalnak es a karbonnak (leginkabb a karbonnak) tudtommal nagyobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nalam a sisak eleg fogyoeszkoz.
Mivel csak kiveheto arcparnasat vasarolok, amit egybol kimosok, ezert teljesen latszik az uteselnyelo hab is.
Lattam hogy nez ki a hab egy nagyobb eses utan, ez bullshit h nincs kulserelmi nyom nagy eses utan. A legnagyobb meg az, h leejtes utan kuka.
Meg az uvegszal hejas is ugy behajolt nekem, h hatalmas felulet ert az aszfalthoz. Ha a hab nyomodik, ott eleg nagy erok vannak.Ha mar az eletszerutlen szorszalhasogatasoknal tartunk.
Tegyuk fel az ember bent hagyta a 60 70 fokos autoban a sisakot egy nyari napon. Valszeg a habban a valtozasokat nem lehet eszrevenni ( ha lesz egyaltalan)
Maga az arcparnak es bogarhalo ragasztoi nem birjak ezt a hofokot es szetesik a fenebe. Ha ezt megragasztja az is latszik. Mivel olyan ragasztot nem lehet kapni sehol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #17685 üzenetére
Ha mar az UV nel tartunk, a matricas abs muanyagnal hogy a fenebe megy le ugy a molekulalancba es roncsolja, ha magat a matricat - ami feljebb van- meg nem.
Ugy gondolom h hatalmas a homalykodas itt is. Nincsenek adatok, tablazatok, ertekek. Ezt nagyon utalom.
Igy nem tudok hinni semminek.
Sztm ez is-mint minden- egy kicsit bonyultabb. Tobb dognak kell osszejonnie ahhoz, h nagysagrendileg romoljon a sisak nyujtotta vedelem, napfeny, meleg, hejra es uteselnyelo retegre is hathatnak, meg miegymas. Persze ez a jozan paraszt agy. fene tudja hogy van. Valszeg nem csak egyetlen egy dolog. Utana kellene nezni, de en nem fogok, van eleg dolgom aminek utana kell nezzekA vakuumban ontes tudtommal karbonnal nincs. Siman vakuummal a gyantabol nyomjak ki a gazbuborekokat, ezaltal erosebb lesz, de onteni nem tudjak, hiszen ott vannak a karbon levelek benne, amit szogben kell egymas felett elhelyezni kezzel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
srry, de felmenni a magyarország. hu ra, vagy betelefonálni az önkormányzathoz, és konkrétan elmondani a helyzetet... ez a te dolgod.
nem nagyon helyezett forgalomba illegál 125 öt itt senki. miért válaszolna erre bárki is?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #17782 üzenetére
meg lehet csináltatni dekorosokkal. leveszik a méretet, kiszámolják az árat, ennyi
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17811 üzenetére
Ezt a nedvessegtartalmat nem igazan ertem.
Total zart cellakrol beszelunk, a "nikecell" ben amik nem szivnak magukba nedvesseget, vagy nem tortenik bennuk alakvaltozas a nedvesseg hatasara.
A bogres alakitas... Az energiaelnyelo habot tomoritetted, ami akkor tomorodik egyszer, ha bevered a fejed.
Nem gondolnam, h nagy kart csinaltal benne, vagy fogalmam sincs, h mennyivel csokkent a vedelem, de azert ahhoz hozza nem nyultam volna.
Inkabb arcparnat cserelek, minthogy basztassam az energiaelnyelot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a legjobb ilyenkor ami fut át az agyadon:
bazz, már megint. és még farmerben is vagyok. - lenézel az órára - óbázz 150, kurvára nem kéne eldobni most. szép lassan megnyugszik, fékezel. (nél) mi a retek? mi történt a fékkel? 4 et rá kell szorítani és csak utána működik, lámpa meg piros a kereszteződésnél, és rohadtul közeledik.
aztán mégegyszer valahogy túléledNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #17873 üzenetére
nem. EP adalék miatt sem. illetve a kuplung miatt sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17901 üzenetére
sztm ez azért egy kicsit túlzás.
pont hogy rohadtjó motorok készülnek, és egyre jobbak lesznek.akiket én hallottam sírni azok pont a klasszik vaskalapos " legyen a motor egy tengelyből meg egy ékből" és azt könnyű átlátni, meg szerelni. ha van egy kis bonyolultság, amivel szöszölni kell, azonnal szar lesz az a motor, mert hogy lehet ilyet csinálni. Sajnos fel kell nőni ezekhez a modern motorokhoz. nem szidni, mert sokkal jobbak, mint a régiek. persze könnyebb fikázni, mint tanulni, vagy utánanézni valaminek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #17904 üzenetére
hmm. ha megnézed hogy te milyen fordulatszámtartományban használod a motort és mire, illetve hol.
és hogy jó fajta motort vettél-e erre a célra, akkor húzzuk meg a határt.
mitől kezdődik a villogás, vagy mit nevezünk annak? minden relatív.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17905 üzenetére
nem most pl nem arra gondolok, hogy normális gumi helyett miért yoshimurát vettél pl
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem szedtem szét még, de érdekes, hogy akkor hogy hozzák ki a 1099ccm ből a 160 lovat kényszervezérléssel, ha annyira szarul van megmunkálva ott minden, de tényleg nem egyezik a szervizintervalluma egy modern sornégy - mondjuk éppen - hondájéval
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #17922 üzenetére
Sportmotoroknal annyira nem felek ettol a fogyasztoi izetol.
Azt elobb zuzzak szet, minthogy tonkre menjen valami. Az avulasuk a modellfrissites miatt amugy is hipergyors, nagyon gyakran kell cserelgetni oket ahhoz, h naprakesz legyen az ember.
Inkabb azt kellene megerteni, h minden bonyolultsag onnan ered, h valamilyen problemara valaszolt a mernok, es jobba, biztonsagosabba, kenyelmesebbe tette a jarmuvet.
Ha az a cel, h ne koltsunk ra egy fityinget se, mert ruppotlanok vagyunk, akkor nem is kell kihegyezett sportmotort vennunk, senki nem fogja rank a puskat, h azt kell venni.
Ha pedig azt akarjuk, h egy nagyobb napszel utan se szarjon be az ecu, akkor vegyunk egy megszakitos akkumulatoros gyujtasu szart, ami tulel mindent, igenytelen, de nagyon meg lehet erezni a kulonbseget.
Lehet valasztani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17928 üzenetére
Hat ja.
Egyebkent most nem azert, de amint egy egzotikus gep feltunik egy szervizben az krva isten h fikazva van.
Megneztem pl a panigalet. A blokktomito paszta valoban szarra volt kenve a szelepfedel oldalan, de az semmibe nem szol bele, max csunya 10 centirol.
Volt bent egy szarazkuplungos benelli. Az osszes szerelo fikazta h az mennyire egy szar gep, mert hogy hangos a kuplungja (hallgattal volna szarazkuplungos nsr t az se halkabb) megkerdeztem h ennyi az osssz baja?
A masik ami egyaltalan nem egzotikum az rsv. Hogy az milyen szar, mert a blokkontvenyben van az olajpumpa feszke. Es ha cserelni kellene akkor egesz ontvenyt kell cserelni.
Kerdeztem, es tonkre szokott menni az olajpumpa?
Akkor mar nagyon csunyan neztek ram.
Volt egy 1098, hogy az milyen szar, mert a hatso feknyereg lelazult es szetverte a marchesinit 1100km nel. Azt meg sem mertem emliteni, h el van pofazva h utana kell huzni mindent az elso uzembehelyezesnel.
Tokom tele lett a sirassal, meg ha belekerdezel valamibe akkor micsoda gyoker vagy. Csak hidd el a sztorit, az a lenyeg.De ha valamelyik is ratenne a segget egy ilyen motorra azonnal lefosna az inat, szoval nem tudom. Egy 1098 ra vagy 1198 ra vagy panigalera nekem ne mondja mar senki h szar, nezze mar meg az adatlapot h mi mennyi egy v2 bol. Embernek lehet velemenye, h draga a fenntartasa, de ilyet nem mondhat ra h szar
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hát mivel műszakilag rohadt igényes, a csapszegelékeléses blokkot is csak a yamaha merte bevállalni, akárcsak az 5 szelepet anno, 1.5-2% teljesítményért. ilyen szempontból szerintem etalon.
versenypályán gyárilag nagy a lemaradása, de általában a screamer blokkok amúgy is előnyben vannak, vegyük a bmw t. papíron sokkal erősebb és ő használt másodikként kipörgésgátlót elérhető áron, ami ezzel a 200 lóval lesöpört mindent. a kutya nem foglalkozott az R1 el. ZX10 válaszolt egy elég jó csomaggal, RSV4 is. R1 maradt a régi, egy kipörgésgátlót raktak rá, ami jól sikerült, de ebben az olsztályban a nem fejlesztés egyenlő az elfelejtéssel.
semmikép nem mondanám rá hogy felejtős motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Valamelyik szeria hengerfejes tudott lenni emlekeim szerint, volt valamilyen hengerfejtomites csere visszahivas talan? nagy baja nem volt sosem. De ezt max yamahasok tudhatjak.
Meg nem is igazi big bang. Akkor lenne az, ha egyszerre ket henger gyujtana mindig. Ezt tiltottak be az sbk ban. Talan ezert is ekeltek el, spies meg is nyert vele egy vb t, szoval ha van ra hanyva penz, akkor nincs annyira lemaradva[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #18026 üzenetére
a jó fogások előre le vannak zsírozva mint mindenhol. És még telefonba se nagyon titkolják, persze nem ilyen szavakkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #18055 üzenetére
jó sok motorod volt akkor
felületesség az van rendesen mindenkinél.
ha én erre alapoznék: honda vt 500 al vizsgáztam. mindkettő beszart alattam.
de már kiveséztük néhányszor eztNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nemtom emlekeztek-e a dugattyus sztorimra, most megint deja vu m van.
Baszki, rendelek olajos webshopbol 2 fele olajat, 20w meg 10w, expert/factory line
Hat persze h szart hozott. Ki akartam csereltetni, hat az holnap jon meg akkor...
semmi szorribocsi. Es mindig el van baszva valami a magyar rendeleseknel, ez dobbenet. Hollandiabol volt hogy 48 darab kulonbozo biszbaszt rendeltem, erdekes h semmit nem kurtak el, itt meg 1 vagy 2 tetelnel is hibak vannak. Ilyenkor azert fel tudom magam rantani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen