-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
hétvégén kakucs, nagyjából vasárnap.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #7560 üzenetére
kakucson roncsderbi lesz, kecskemétre megyünk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
lehet venni kuplungbovdent 800 forintért, meg évente cserélni, meg lehet csináltatni 5000 ért, lehet venni gumikat 40e ért, rá, meg 5 e ért is. nálam alap a szemcseszórás, porfestés, és az elektromos rendszer újravezetékelése, nem ecsetelném tovább a dolgot. ez se restaurálás, csak igényes szerelés. tisztában vagyok a kapható alkatrészek árával és minőségével. nekem mindig ráborult min 200e egy ilyen motorra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ebben a térségben nem a brent az irányadó. Inkább az ural. Az összeesküvéselméletek, meg nekem nagyon fárasztóak a motoros topicban, hanyagoljuk már ezeket kérlek. Ha ilyen egyszerűen működik is a világ, te pont nem tudsz bele szólni, viseld el. Az ősember sem ugatott be a medvének, mert tudta hogy leöli a p*csába. Fogd fel így, sokkal könnyebb lesz az életed, de ettől a csömörtől meg igehirdetéstől kivagyok. Inkább gyere a Hondákkal. Kérlek.
KösziNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kedves tüskéshátú barátom, akkor egyenesítsd ki a kaszádat, aztán lehet menni tüntetni, vagy mittomén, valamelyik népcsoportot ki lehet emelni aztán vadászni rá, de szájkaratéból elég, mert én ezt napi 10 órában hallgatom egy nagyon kedves kollégámtól, aztán nekem nagyon tele a tököm, ezzel oké? Az is ezen pörög, hogy ki nyomja éppen el, de egész életét ugyanúgy, meg ugyanott tölti. Változtass, vagy valamit csinálj, legalább itt ne építsünk mindenféle gyanústitkos netes infókra dolgokat. meg itt ne találkozzak már ilyenekkel. szar a világ egyértelmű. főleg ha te vagy a f*sz rossz oldalán. de ha nem tudsz alkalmazkodni az a te kudarcod, nem a világ a hülye, meg mint fentebb említettem, még egy ember nyomorát had ne hallgassam. köszönöm. ennyi. többet nem rántom fel magam ezen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
be tud esni levegőnél is.
ha karmantyú baja van és onnan szív levegőt, akkor az izzadni is szokott a főfékhengernél, szerintem könnyű csekkolni a főfékhengert.
mivel nagyon bután van elvezetve a hátsó fékcső általában, akkor szokott az lenni, hogy a cső magasabban van a munkahengernél, és nagyon nehéz légteleníteni. inkább erre gondolnék.
vákuumos légtelenítővel kéne nekilátni, vagy leszerelni a munkahengert és azt felemelni, hogy a legmagasabban legyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
az aljából? mit jelent az, hogy az aljából? fékcsőnél? hol?
karmantyú alatt tuti van aluoxid. azt is ki kell kapargászni.
főfékhengert ugyanúgy darabokra, lehet hogy polírozni kell a belsejét az aludugattyú oxidos lesz akkor szétkarcolja a furatot és ereszt a karmantyú.
ha nem tudod feltölteni, az televan dzsuvával. igazi jó bontós darab.a régivel normálisan le kéne légteleníteni. értsd: kinyitod a légtelenítőcsavart, ráraksz egy csövet, (a sorrend fordított) azt egy edénybe, nem pumpálsz semmit az égvilágon, csak hagyod folyni. ha el akar fogyni a fékolajtartályból, akkor azonnal utánatöltöd, mert kezdheted elölről.
a hátsó fék egyébként sosem szokott bivaly lenni sportmotoron. direkt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
az karmantyú baj. ereszt. ott fel tud levegősödni. ez az izzadásos dolog, amit korábban említettem.
le kéne szedni a dugattyúról a karmantyút és alóla lekaparni az oxidot, meg megnézni a furatot, hogy mi a helyzet vele.de valszeg karmantyút kéne újat venni bele. főfékhenger felújító szett, bár a brembo az egy rohadék, én is alig találok hozzá dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ne viccelj már, ha a dugattyúátmérő más, akkor persze, hogy másképp fog működni. Ne a főfékhengert nézd meg szemre mekkora, hanem milyen szám van beleütve. Ez általában inch szokott lenni japánoknál, míg az európaiak mm ben adják meg. Mivel brembo sztm mm lesz. Annak nem kéne eltérnie, mert más lesz az "áttétele".
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
edzőtársam kamerája valamit felvett
nem sok, de egész tűrhető ahhoz képest, milyen, meg hogy rakta felNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
baszki ilyenkor azért ki tudok állni a hajam alól. nagyobb fúvóka. az isten szerelmére. de sok okos ember van a világon. a pillangószelepet kinyitod a gázzal, ha nem bőg fel a motor akkor maximum a vákuum által mozgatott tolattyúkkal van baj, azaz azok meg sem mozdulnak. csakis ez csinál ilyen jelenséget, fúvókabajnál puffog durrog, vagy fullad egyből. semmi fúvóka nem kell ide. valszeg ki van kopva a karbiház és már úgy lötyög a tolattyú, hogy be tud akadni érdekes módon melegen. jobb esetben valami dzsuva van, vagy vákuumbaj, legrosszabb esetben karbisor csere. de távolból nem lehet megmondani, el kéne vinni egy normális szerelőhöz.
a fékes dologhoz hozzátenném, hogy emiatt a hozzáállás miatt nem vennék itthonról nem hogy japán belpiacos motort, de semmilyet.
rossz, nem tudom megoldani, úgy hagyom. egy életvédelmi felszerelést ráadásul, a féket.irridiumos gyertya nem biztos hogy kéne bele, mivel parazita szikrás motor, ezért néhol a testelektródáról ugrik a szikra középelektródára, néhol meg fordítva, nem lesz nagyobb futásteljesítménye a gyertyának, mivel a testelektródát ugyanúgy szétszedi, az nem iridiumos. szóval nem ilyen motorba való, hanem hengerenkénti trafóshoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7732 üzenetére
mert 20 éves sportmotor. ne kérdezd, hogy a mikuni vagy a keihin miért úgy tervezi, meg a fiatalabb karbis motorokon már műanyagból van a tolattyú. a régieken volt öntvény az is. kawánál is egyes szériáknál ez gond volt. nem biztos, hogy ez a baja, távgyógyításban nem vagyok otthon, de nagyon sanszos, hogy egyszerűen nem emelkednek fel ezek a tolattyúk. akkor szokott ez a jelenség lenni. olyan mintha nem húznál gázt, mert a vákuumtolattyúk átveszik a fojtószelep szerepét. Bár akkor is le kéne fulladnia, mert az alapjárati rendszert megölöd, ha kinyitod a fojtószelepet, szóval elég sok elállítódásnak össze kell halmozódnia. de videót nézve klappol. akkor is fullad, ha nagyon nagy gázt húz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nézd. Ha nulla rutinnal otthon el lehetne intézni, akkor elmondanám, hogy mit lehet vele csinálni, de most soroljam fel, hogy az alapjárati rendszer miből áll, mekkora az úszószint, el van e tömődve valamelyik alapjárati furat, és azt mind nézd végig? Ez nem olyan egyszerű dolog, és továbbra sem tudjuk mi baja, csak fórumon beböfögünk ezt-azt. Ez nem így működik. Szerelő kell, megmérni az úszószintet, mindegyikben ugyanakkora-e, megnézni az alapjárati rendszert, a membránt, a tolattyúkat, a fojtószelep tengelyt, az alapjáratkeverék állító csavar tömítőgyűrűjét, a tűszelepet, mindent. Ha valami rossz azt cserélni, nem kókányolni, meg nem foglalkozni vele. Költeni kell rá. Akkor jó lesz.
A tűnek semmi köze az alapjárathoz, az már részterhelés. Továbbra sem biztos, hogy sokat kap.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem jellemző. Idomok patentek, és egy ilyen javítást könnyű kiszúrni. Azért szalad ebből az R6 ból egy pár darab az utakon. De amíg nincs megnézve felesleges teóriázni.
Maga az első fejidom lámpával annyiba kerül majdnem mint egy gyári teló[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
most nem azé, de egy TRX futóművön olyan haláli sokat nem lehet állítani.
Utcai motor, megnézed neten hogy melyik sag nek mik az értékei, leméred egy haveroddal, a csillapítást meg kb gyárin hagyni, sztm az előfeszítés a legfontosabb első körben, hogy ne essen be az eleje, meg ne legyen túlterhelve vagy a segge vagy az eleje. A csillapítást meg ha szét van törve az olaj - szóval hátul gyári olaj van benne - azt amúgy is tekergetheted, semmi nem fog változni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #7926 üzenetére
Általában utcán azt szokták csúszásnak érezni, amikor hirtelen beül a segge. Szerintem itt is ez történik. hinta.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hiába tekergeted egyszerűen utcai motornál szinte semmi nem fog változni. (nekem legalábbis semmi nem változott semelyik motoromnál eddig) ha csutkára betekered még akkor sem jóformán. alig érezhető. nem lehet eltekergetni. az előfeszítéssel sokkal többet lehet változtatni a motor viselkedésén. Szerintem utcán megcsúsztatni úgy, hogy nem tudod hogy csúszik, vagy csak bizonytalan, az kis mértékű döntésnél befele nem létezik. Kifele poros úton nagygázzal. de azt egyértelműen érzed.
déczihez érdemes elvinni, olajcserére stb, utána van értelme tekergetni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Drágább kopóalkatrészek... Valaki talán rendelt közülünk ilyen motorhoz ilyesmit? Hasraütöget mindenki. Japán is tud dolgokat csinálni. Vegyél 4 tűszelepet egy karbisorhoz 60 ezerért, 30e km en belül, vagy szabadonfutót 80e ért. Bármit ki lehet fogni japánnál is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...