-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #11375 üzenetére
Sajnos nem
TL1000S hez vettem kuplung lamellák alá egy alátétet. Két lehetőségük volt, 2000 előttit és 2000 utánit rendelni. Ugattam nekik, h az utánit rendeljék. Szerinted melyiket hozták? )
Nem tudják visszaküldeni, ezért alkudoztam a jó alátétért, és újra megrendeltem. Egy vicc az egész.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11385 üzenetére
Mielott cserelnel rugot, meg kene nezni hogy mennyi a sag ed elol hatul. Olajat oke hogy cserelsz, de rugocserenel a hatuljaval utana kene menni, mert csak a geometriat cseszed el. Ket dologrol beszelunk most. A rugod elofeszitetsegerol, es a csillapitas mertekerol. Elotte azt kene megnezni mina rossz, nem csak ugy cserelgetni dolgokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11389 üzenetére
Olaj ugyben nem tudom mi lenne a jo valasztas. Sv nek elegge egyszeru az eleje, rakhatsz abba barmit, hintalo lesz. Neked kellene erezni, hogy mik a hianyossagai a motornak, en nem mernek semmit mondani.
Doc:
En mentem mindkettovel, de olyan hatalmas kulonbseget nem ereztem, mintha egy igaslorol atultem volna egy sportmotorra.
Mivel az egyik sor2 a masik v2 mindegyik alul el. Hatalmas nyomatekkulonbseg? Van, persze, de nem emlekszem hatalmasra es az biztos nem alul lesz.
A loero a vegsebesseget adja, ez latszik is, gs 170 et nagy nehezen tud, sv meg meghal 200 nal, talan tud 220 at emlekeim szerint. Az egyik egy leguhuteses igaslo, a masik meg nem is tudom. Sporttura? Inkabb ez a hatalmas kulonbseg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nemtom. Motorfeke nem csak v2 nek van. Minel kevesebb a hengered annal nagyobbnak tunik, de egy 600 sornegynek visszapakolsz froccs nelkul, ugyanugy megall a hatso kereke foleg ha 14000 nel van a mutato, ez nem v2 sajatossag. Persze 3000 nel semmit nem erezni, de ott meg ki hasznalja a motort?
Ezzel azt akarom mondani, hogy a gs nek is ket hengere van viszonylag nagy lokettel, ami ugyanugy kodobja a vasmacskat balfasz visszavaltasnal, jobban mint ugyanolyan fordszamon egy 600 sornegy. Szoval ez a v2 sztereotipia ez dobbenet akkor Inkabb rangsoroljuk a motorfeket hengerszam es kobcenti alapjan
Szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #11432 üzenetére
Az oka?
Allitolag a nagyobb loket. Tovabb nyomja lefele a terjeszkedo gaz a dugattyut, mint egy rovid loketu porgos tobbhengeres. Tehat ne v2 ot lassunk bele a dologba, hanem a kevesebb de nagyobb hengert inkabb. Persze ez most nagyon le van egyhszerisitve es meg millio kulonbseg van a ket konstrukcio kozott.
Itt van meg jopar dolog, ami kozbeszol, pl valtokiosztas, furat loket, es a furat loket azt hatarozza meg leginkabb, h milyen gazcserere van megepitve a motor, hany szelepes, stb. Meg lehet csinalni a tobbhengerest is nyomatekosra, mas vezerlessel, felul az is el fog fogyni.Mit jelent, h potencialisan tobb a vesztesege?
Hengerek szamaban tegyunk kulonbseget, ne az elrendezes kozott. A fentiek fenyeben.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #11560 üzenetére
Volt egy 2000 es es egy 2005 os r6 osom. A 2000 esben egy kuplung kapcsolot kellett kicserelni, mielott osszecsuktam, a 05 ben meg semmit. 33000 km volt benne es nyomtam a szemet rendesen mindkettonek. Iden adtam el a 05 oset. Krvajo motor. A 05 a legnyomatekosabb a 600 asok kozott. Ennyit tdok mondani.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #11563 üzenetére
En r6 ra szavaznek monoblokk sumitomo, brembo fofek miatt. Az elejevel baszakodni kell, mert tul puha, a segge nagyjabol elfogadhato. Be kell engedni az elejet a kiflibe es felkemenyiteni akkor elviselheto lesz, de egy 600 rr sztm nem karrier.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz NINJA_V #11587 üzenetére
Eppen azon filoztam, h az R7 az a homologizacio miatt letezett ugye, ducati aron adtak, es min 500 db ot kellett legyartani belole. Eleg finom dolgok voltak benne, olyan fura, h egy mai 600 "sport" gepet szarra kell reszelni es locsolni ra a lovet mire oda jutsz, mint egy ilyen limitalt homolog motor. Sztm a piacnak ez tok jo volt, a kemeny mag megvette a homolog motort, aki a diszkoba jart az meg a sima motorokat. Most az 1000 esek mintha atvettek volna ezt, csak limit nelkul, Rsv4, mar eleve egy versenymotor villanyak, blokkhelyzet allitasi lehetoseggel, RC8 on a hatso rugostag felfogatasatol kezdve minden szart allithats, s1000RR rol ne is beszeljunk. De 600 ban mar semmi ilyesmi nincs, talan az R6R amelyiket reszeles nelkul felviszel palyara, de az se egy limitalt motor
Erdekes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11593 üzenetére
Sztm az a fek meg nagyon sokaig jo tud lenni. Nem sokat zavar. ha mar azt mondod, hogy befele engeded kanyarba fekkel a motort es idegesit a nyomaspont, mert nem tudod a koridot menni miatta, akkor persze
De lehet en vagyok igenytelen, egy monoblokk nyereg mindenkepp jobb a csavarosnal. Ha neked megeri akkor csinald, persze, jobb lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11599 üzenetére
Ez nem igy mukodik.
Hangra nem mondunk semmit, mindent merni kell, vagy szetszedni. Lehet eddig nem figyeltel ra, es most tunt fel csak. Egy nyitott kipuffbol jovo hangrol beszelunk bazz, legalabb takard be ronggyal, hogy ne csak a baszottnagy bummot halld, nehany rendellenes zorejt ugy ki lehet szurni, de igy nem diagnosztizalunk.
Es konyorgom a szelepeket ne halld mar meg a kipuffbol. Ez nem skoda 120.
Sorry de ezen mindig felrantom magam. Ezek a dolgok nem igy mukodnek. Amit te hallasz a fuleddel, amilyen hezagot hallasz, az kb 1 tized mm. Ha olyan hezag van valahol, akkor mehet a kukaba az egesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #11615 üzenetére
hát én vettem egy Spec 1R-t használtan 25e ért. Replica volt, szóval új ára 120. nem ért földet soha, arcpárnákat kimostam alaposan, azt ennyi. ha nem esett le a fejével, akkor miért ne lehetne venni?
Mf: Bukó lakkozását helyrehozni??? hát nemtom ilyet még nem hallottam
szerintem kicsit túl van pörögve. azt nem olyan egyszerű fújni, és drágább lenne, mint amennyiért el tudja passzolni. Nem életszerű.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tortent nehany dolog, maj eloszoban meselnem, mert eleg hosszu sztori
Nehany dugattyut es kuplungot illetve egy fotengelyt kirakhatok a vitrinbe.Varom az uj fejlesztest japanbol. Ennyi
Vagy irhatnek blogot, de akkor nagyon sokan megdobalnanak, pedig vicces lenne
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem biztos h kemeny lesz. Ha az sv forumon megadtak neki a markat es az ahhoz tartozo viszkozitast, akkor inkabb azt kell valasztani, az kiprobalt dolog.
A tablazatot ha megnezed, hatalmas szorasok vannak a jelolesek es a viszkozitas kozott markankent.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Klingonosba nincs ilyen?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
Sajnos tudok ellenpeldat mondani boven. Pl cbr1000 rr nek volt egy evjarata, aminel a fofekhenger nagyon erzekeny volt, ha rosszul legtelenitetted, vagy szarazon nyomogattad, akkor oda lett a karmantyu.
Megugye szepen lehet szakitani bele a gyertyat meg az olajleeresztot a blokkba )
Ha nem akarja a tanulopenzt fizetni, akkor inkabb tamogassa a magyar gdp t es adja oda egy szerelonek. Nincs baj azzalNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #11838 üzenetére
Hat igen, lelkiismeretes szerelot kell keresni, az biztos, mert sok az igenytelen.
Ez is ilyen penztelenseg jelenseg sajnos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem olyan ritka, de most mindegy, van millio dolog egy brembonal is, ami siman megteveszti a laikust, pl a legtelenitot azert szoktak beletepni sokan, mert egy ideig jon belole a fekfolyadek, ahogy nyomas ala helyezed, egyszeruen rugalmas a csavar, de nem ereszt at semmit, csak ami ott maradt az jon ki, ki kell fujni kompresszorral, ha nyomatekra huzod akkor is, ellenkezo esetben meg jon az ijedezes, meg a fekfolyadek megy a muanyagra, es mar mindent. Sorolhatnam a szopasi lehetosegeket.
Gyertyak be tudnak ragadni, de altalaban azoknal a motorokal ahol valamilyen rakodas van a hengerfejben es ezaltal a gyertyaknal is. Osszesul a hengerfejjel a rakodasok miatt. Ha betartod az evente gyertyacseret ilyen nem fordul elo. amugy sem birjak az egy elektrodas gyertyak tul sokaig, 10e km nel kuka.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11847 üzenetére
A problema-mint mindig- most sem olyan ecceru.
Penztelensegbol indul, es az altalanos igenytelenseg is jelen van.
Egyreszrol arra gondolok, h vannak a 60-80 e ft os robogok, amiket kontenerekbol legoznak ossze emberek. Ennyiert adjak el. Emberunk ( a nagy tobbseg) megveszi, majd ha valami olyan hiba van rajta, amit o otthon nem tud megcsinalni, akkor viszi szerelohoz. Nade. Egy normalis szerelo ilyenkor lecserelne a fel motort, kb 150 e forintert, es most csak a kopoalkatreszekrol beszelunk. Ahhoz h menjen tovabb, kb 30-40 et kene elkerni a motor vetelaranak a felet.
Mit csinal ilyenkor az ember? Sarkonfordul azt' elmegy. Ez a fajta van tulnyomo tobbsegben.
Nem hiszi el az ember, h egy bizonyos osszeg alatt szart kap. Hinni akar benne, h egy 10 eves motorban lehet 5000 km, sajat magat is atb'ssza.
Persze lesz olyan ember aki elvallalja, tulkepp ezek mind megelhetesi bunozok. Mindket fel hibas, valahol, de nem a fogyasztovedelem teruleten.
A nulla motorkultura miatt, most ezt ertem minden gepjarmure.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #11852 üzenetére
Koszos... Egy mai negyutemuben, ahol konkretan ugy el van szegenyitve, hogy feher az elektroda...
Sportmotornal bizony evente kellene manual alapjan, de mondom, nem sokat bir, 10e km utan kiszeded es mar mas a hezag, annyira megeszi a testelektrodat.
Termeszetesen nincs kobe vesve a csere evente, de vannak motorok amik egy szar inditas utan kinyirjak a gyertyat. Honda cbf pl.Tutis:
Ha hasznalva van akkor 12 e km nel mar teljesitmenycsokkenes is van a megvaltozott hezag miatt. Nalam ez volt a manualban, h 12 e/ 12 ho[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nah a lenyeg, h en utoljara ott lattam gyertyarohadast, ami kinyirta a menetet is, ahol eleg durvan elhanyagoltak a gyertyacseret, meg en nem is tudom milyen olajjal v benzinnel uzemeltettek a motort, dobbenet mi volt az egesterben. Ez nem egy hudenagyfordulatu motor volt, a szelepek is tele voltak rendesen. Sztm egy karbantartott nagyfordulatu gepen ilyen nem tud elofordulni. Nem jellemzo.
Mondjuk ebben a szakmaban minden megtortenhetNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
6kilóssal nem váltogatni. nem semmi
emlékszem még a karbis R6 ra. 2/a n mentünk emelkedőn, nagymelegben.
Azt kérdeztem magamban h mi a retek van ezzel, ez már megint miért nem megy?
aztán 20 fokkal hidegebb időben picit jobban ment, de az biztos, hogy váltogatás nélkül egy szartartály a 6 kilós motor
legalábbis szerintem. ízlések és pofonok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #11883 üzenetére
képzelheted mit éreztem amikor cseréltünk Layossal egy kicsit. egykettő bandit. olyankor mindig kedvem volt felgyújtani a 600 ast.
vagy ahogy egy nagyon kedves barátom mondaná:" cserélj benne elemet, mert alig megy, nagyon halványan világít a lámpája"Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Na varjunk. Ez nem fitymalas. Sajnos ez az igazsag.
Ulj fel egy ezer sornegyre, es nyelezd le egyben.
Nekem olyasmi erzes, mint amikor a yamaha jogom utan kolcsonkaptan egy 250 es zxrt. Vagy amikor a 250 es zxr utan kolcsonkaptam egy fzr 1000 exupot. Vagy amikor az r6 utan kolcsonkaptam egy z1000 et.
Mindig az az erzes jott ram, hogy mi a fenenek van nekem ennel kisebb motorom vagy pontosabban: mi ez a szar amin ulok???Es az az ero amikor mar a gumi forog el, mert elore ulsz, h ne agaskodjon. Nemtom ezzel engem meg lehet venni. Van aki alapjaraton bejarja az orszagot, nekem ez tetszik, meg a kanyarodas. Nem muszaj ezt szeretni ebben, meg nincs baj azzal, hogy nem forgatod ki 15 ig. Vannak az ilyen hasznalatra jobban alkalmasabb motorok, de hanez tetszett akkor no problem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vagy sor2, vagy boxer, vagy egyhenger. A lenyeg, a kobcenti, nem az epitesi mod. Az csak a dinamikus kiegyensulyozas miatt lett ilyen, meg hogy eppen hogy van kitalalva a vazban, merre terhelodjon a tomeg. Az epitesi modnak nincs koze a nyomatekhoz, a koncentinek meg a hengerszamnak annal inkabb.
A sokat porgo sornegyek, vagy regebben verseny sorhatok azert lettek kitalalva, h a szabott kobcentibol a leheto legtovabb lehessen menni egy fokozatban, ugyanis akkor nem valtod el a hatso kerekre juto erot. Ezert van az, hogy egy 600 sornegy vegsebessegben egy 1000 v2 szintjen tud lenni. Ha a v2 nek ugyanolyan valtokiosztasa lenne, mint a sornegynek hatrabaszodna az ember egyfolytaban. Es nem lenne vegsebessege sem.
Az, hogy elobb ebred a nyomatek, csak arrol szol, hogy alacsonyabb fordulaton jobban feltoltodik a henger egy rovid loketuhoz kepest, illetve megiscsak nagyobb feluletet nyomsz le a terjeszkedo gazzal, mint a tobbhengeres epitesi modnal.
Tehat csinalhatnank egy olyan ketszelepes sornegyet, ami kis fordulaton tok jol viselkedne, meglenne a hengertoltottseg, de felul elfogyna.
Meg csinalhatnank egy olyan v2 ot , sor2 ot, boxert, aminek ultrrovid lokete lenne, kellene 4 gyertya, h meggyujtsd azt a tanyernyi feluletet, de porogne mint az allat.
Szoval gazcsere, hengerszam, kobcenti. Ettol fugg az egesz
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hja es akkor belemehetnenk meg a gyujtassorenbe is de inkabb hagyjuk
Lsd yamaha R1Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok, szerintetek tenyleg csak az a bokkeno, h nem tudjak ezek az emberek, h min kellene javitani?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
aazz. Ennyit h a retekbe tudtok beszelni a... Miafenerol is???
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #12072 üzenetére
Egy ilyen hírből nincs értelme levonni semmilyen következtetést.
Még az überfasza márkáknál sem sikerül minden motor ugyanúgy. Nagy sanszod van kifogni "vadonatúj szart" embertelen sok lehetőség van bármilyen hibára.
Elég ha a beszállító más szériás egyenirányító diódákat rak bele a fesszabba, vagy az éppen a motorodban lévő blokk a 120 lóerő helyett csak 112, mert éppen úgy sikerült, vagy egy bizonyos rezonancián képes elengedni a vezérműláncfeszítő és bármikor átugorhat a láncod. vagy vagy vagy
És ez minden márkánál van, ha japán, ha olasz, ha angol.
a hétköznapi ember mit csinálna ha megtudná h az ő motorja fékpadon kevesebbet teljesít a gyári adatnál? fel lenne háborodva, meg puffogna, holott csak a tudat basztatja.
szerintem nálad is valami ilyesmi lehet. nem érdemes felhúznod magad egy ilyenenmás kérdés h mi a reteknek kell 195 lovat kihozni egy V2 ből? Nem pont a megbízhatóságra mentek.
Az olaszok szeretik a szabályokat nem igazán figyelembe venni. pl gyárilag 107dB a kipufogó zajszintje, de 5000 fordulatnál meg minden oké, és átmegy... hát azért...
a megígért 195 ló helyett van ahol 178 at teljesít. ki nem szarja le. Ha versenyzel vele, úgyis reszelni kell, a tévében amit látsz a futamokon, annak a motoronak semmi, de semmi köze ahhoz, amit a boltban kapsz. Utcán meg meg fogod érezni? pályanapon?
ennek ellenére azért segghülyének nézik a világot, ez egyértelmű, ami nekem annyira nem tetszik.8M ért nem az a vevőréteg fogja venni aki ha karcos lesz az idom, vagy összepiszkolja akkor szívja a fogát, hogy basszameg már nem tökéletes a motorom többé.
ha neked megbízhatóság kell, akkor máshol kell körülnézz (bár nem hiszem h pont a Panigalét akartad megvenni) , nem a szarráhegyezett sportmotoroknál, mert ez eléggé az.
semmi értelme keresgélni ezek között egy bálványt, amit imádni kell. A legtöbb ember erre akar kilyukadni mindig. egy tökéletest találni, és akkor el van intézve, az a jó. de a motorozás ne erről szóljon már. ez a gondolkodásmód egyenesen a márkahűséghez vezet
Vannak modellek, amik jó konstrukciók voltak, és van azoknak szériái, amikor minden klappol. ezt a különbséget veszed észre a megbízhatóság terén. erre jön még a használat módja, meg a gondoskodás.
De ne bontsuk le japánra, olaszra ezt, mert semmi értelme. megint olyan bulváros egyszerűsítésnek tűnik, és az élet sosem egyszerű. csak a kényelmes embereknek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban