Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Archer #32265 üzenetére

    Akkor sem volt rá kp. De volt fizetése es munka lehetősége bevallalta a hitelt. Most ez nincs! Pedig 45ezerből meg lehet élni. Az egesz gazdasági cirkusz mesterkélt, csak kissé ellottek a dolgot. Lásd Ukrajna, is ennek a folyamatnak egy része. A válság alatti vezetőket szépen leszavaztak mindenütt, de aki helyükre ulltek, rosszabbak. És ez rendesen szetbazta a gazdaságot.Ez a Magyar piac csak a kereskedőknek volt jelentős es befizetett adoresze a kishazanknak. Az innen kiesett pénzügyi forgalmat, Indiába Kínába pillantok alatt pótolják. És nem kell tenylegegesen motorra gondolni.( Bár egyes európai autogyartok , jobb forgalamát csinálnak ott mint euba) Licenc biznisz van. Többet költenek jogvedelemre, mint a fejlesztesre. Ha nem védenek pillanatok alatt kerülne forgalomba a másolt cucc, így is van de az eu piacra kevés jut be. A megoldás a licenc. Kiviszi es eladja a jogot, o pedik legyartja tool-ni márka névvel :) . Nagyobb pénz folyik be ebből mint az itthoni értékesítésből. Tehát szarnak erre a piacra rendesen.
    Az viszont hazai geciseg, hogy akkorák a járulékos terhek egy jármű vásárlásnál, akár új akár használt, hogy vallalhatattlan lett. Veszel egy 300 k vasat es kb 20-30% át be is fizetheted az államnak egy szaros zöld forgalmiert, mert mást nem kapsz a penzedert, csak az alkamazottak bérét tamogatod vele. Ha pedig vasarlosz hozzá ezt-azt , további 27-30%al tamogatod az ingyeneloket. Nah matekozzunk. Kinyogi a tulaj a 300k-t.
    Illetek, ruházat ez az amaz. És hoppa 500k nál tart.ebből barmilyen adó vagy más formában kb 150k vándorol át az aztal mögött ülök zsebébe. Nah ez egy igazi kivereztetese a hazai kis piacnak.
    Oszetett folyamat. Egy részét az eu tolta ránk egy részét a hazai vezetés.

Új hozzászólás Aktív témák