Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyGun

    őstag

    válasz F1DO #22999 üzenetére

    Ezekhez az utakhoz felesleges. De ha a mellékutak, de legyen csak a főutak minősége legalább elérné/megközelítené az autópályákét akkor én támogatnám hogy lakott területen kívül növeljék a sebességet de városban nem...
    Lehet a technika sokat fejlődött de hogy az emberek se olyan megfontoltak mint annak idején, mindenki rohan szarik a másikra, elképzelni se tudom mi lenne itt ha nem 50 lenne hanem mondjuk 60-70 lakott területen belül...

    @bogyo112
    Az elektronikus útdíjban én alapvetően hinnék de ahogy ez megvan oldva az szánalom, arról ne is beszéljünk hogy iszonyat terhet fog rakni a szállítókra aminek köszönhetően minden emelkedni fog. Olvastam a totalcaron egy cikket hogy 1db teherautó éves díja KB 5-6x lesz magasabb emiatt...azért ez brutális.
    Érdekes amikor valamit be kell szedni vagy adót kitalálni nagyon ügyesen példálóznak azzal hogy az EUban is ennyi, de hány magyar fuvarozó fogja ezt kibírni? Mennyi lehet egy éves díj egy teherautóra? Gondolom volt pár kategória de számoljunk 2-300 ezerrel, most lesz több mint 1 milla...
    Azt meg se említem mekkora fos maga a rendszer, előre meg kell adni pontosan milyen útvonalon mész, oszt ha esetleg lezárás vagy baleset van akkor út közben kéne módosítani, mert ha nem stimmel az útvonal megbasznak...és ugye magadnál kell tartani az útvonal "engedélyt". Mindenesetre ahogy a totalcaron leírták az egészet rohadt szánalmasan nézett ki az egész. Durván drága, nulla rugalmasság...

    [ Szerkesztve ]

    "Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

Új hozzászólás Aktív témák