Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz bajnokpityu #11995 üzenetére

    Az enyémnél viszont tuti így van. :D

    Komolyan, a gyári dobom simán van vagy 15kg, de lehet több is. Tele van lamellákkal, katalizátorral... Alig érezni, h valamit kipufog, akkor szerinted egy nyitottabb cső, amiből jobban áramlik a kipufogógáz nem könnyíti a motor dolgát?
    A sor 4 eket nem ismerem, eleve ott más a helyzet a hengerszámot tekintve, és a kipufogás útját (hosszát) is tekintve.
    A 2t motornak valóban kell a kötelező fojtás, de egy 4t-nek sokkal kisebb mértékben.
    Persze ezért lehet az, h szinkron nélkül Persu gépe bukott 3 lovat a gyári teljesítményből. De azt is vegyük figyelembe, h a sportmotorok gyári csöve, meg van tervezve. Mármint teljesítmény szempontjából. Míg egy nagyrobogón az elsődleges a hang, minél halkabb legyen. A teljesítménybe meg kb tojnak bele.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák