-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz akoska07 #21537 üzenetére
Bocs majdnem elkerülte a figyelmemet a kérdésed...
120"-hez már a BenQ W1070 fényereje is bőven elég.
A vászon egy hosszútávú beruházás, mert a vetítőt néhány évenként kicserélheted, de a vásznat nem feltétlenül. Ha lehet, szerelj fel fix keretes vásznat, ha zavar a nagy fehér felület, takard el függönnyel, amikor nem vetítesz rá. Ha nem lehet fix a vászon, akkor ilyen nagy képméretben csak motoros mozgatású vászon jöhet szóba, lehetőleg oldalfeszítéssel, hogy az idők során ne hullámosodjon a felülete (főleg a széle).
-
Gigi01
őstag
válasz akoska07 #21537 üzenetére