-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Ezt miért kellett elb.szni??
hdman: képet a rendszámtáblatartóról! -
boogie84
veterán
Na elvittek a kiszemelt MR2-t .
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Balupapa
senior tag
-
boogie84
veterán
Az elkepzelheto h lejar a hasznaltauto hirdetes? Lehet h szerencsem van?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Qru
MODERÁTOR
Gyerekek tegnap megkaptam végre a járgányt. Még ismerkedünk de már most dúl a love. Tudom toljam a képeket róla...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dany007 #59516 üzenetére
Sokat még nem mentem vele de az első benyomások jók. Vegyesben a fogyi egyelőre 10,6 liter (kompúter szerint szóval majd azért utánaszámolok ennek). Korrekt az 1,8 TSI is ennyit eszik alattam és az -10 ló és csak FWD.
3000-ig a hangja és a menetteljesítménye is olyan mint egy 1,3-as Swift-é de felette vált a vezérlés és jön a hang meg a ménes (fejet nem tép le de korrektül megy). Ökörködni nem ökörködtem még vele, de a Lidl parkolóban azért gondoltam megtáncoltatom. Jelentem nem sikerült, mert egyszerűen ahol azt hittem hogy na majd itt már biztos tolja az orrá simán elfordult. Pedig 4 évszakos koptt gumi van rajta...
Ha már Stift: a belső is a Lanos/Swift az anyagminőséget hozza, de ha az lenne a fontos akkor veszek egy 320-as Bömbit vagy C Mergát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azaz a 2.5i (non turbó). 2457ccm, 169 ló és 230Nm. Azért annyira nem virgonc, mert üresen is 1500kg + ugye ott az AWD... Összehasonlítási alapom az 1,8 TFSI amivel volt dolgom (160 ló 250nm), értsd: kb 25k km-t tekeretem bele egybe, más a karakterisztika de fogyiban ugyanott van igazából. Azzal is ha haladni akarsz 11 liter városban és akkor nem nyomtad ki a szemét még mert akkor 12,5-13-at bekér simán, ha szolidan gurulgatsz akkor 9,5-10-ből elvagy.
Jövő héten irány a szervíz, kap 5w30-as Motul gyári olajat, meg a szűrőket is cserélem.
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
használt kistehernek vizsgáztatottakból merre érdemes körülnézni?
a hahu-n nem túl sok vanill. ezekből vannak vajon normálisabbak vagy mind széthullani akaró rom ?
árban áfástól 500-ig bezárólag
-
e=mc²
őstag
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
DeFranco
nagyúr
én is vettem, de még nem raktam fel... utánaolvastam valamennyire, biztosat senki nem tud, de azzal így utólag egyet tudok érteni, amit az egyik srác írt:
ha egy szarvas be van gőzölve és fut a gida után, akkor nem hogy egy ilyen pánsíp de a vonatlámpa-vonatkürt sem állítja meg, olyankor nem lát nem hall, tök mindegy mit csinálsz, az atomvillanás elé is befutna
amelyik meg nincs, az meg általában ki sem megy az útra, azt azért nem látod
ha egyszer lesz időm, felapplikálom, biztos ami biztos, de nem igazán hiszek benne
-
drachos
tag
Sziasztok!
Autókat nézegetek mostanában, focus lesz a befutó úgy érzem, de nem tudok dönteni MK1.5 és MK2 között, az árkülönbség nagyon minimális (egy jobb állapotban lévő MK1.5 800 és milla között, egy MK2 meg már 1.2-től van szép állapotban).
Ti melyiket ajánlanátok? Benzinest szeretnék mindenképp, mert 70-80% város. Kombit nem szeretnék, síalagút kéne, de úgy nézem ezekben nincs, de legalább hátsó ülés osztható.
Vagy kombitól sem kell félni? (Nyikorgó hátsó rész főleg télen, ormótlan forma, több fogyasztás, nekem ezek ugranak be róla, és igazából tök fölösleges nekem ekkora csomagtér, csak síeléshez kéne de az még évi 1 vagy 2 alkalom...)Netet túrva az jött le, hogy MK1.5 élvezetesebb vezetni, MK2 meg nagyobb belülről és kiforrottabb. Megbízhatóságban illetve fenntartási költségek terén melyik a jobb?
-
-v-
addikt
válasz drachos #59533 üzenetére
Igen, az 1-eset jobb vezetni. De nem nagyobb a 2-es belülről. 1.2-ért háát nem tudom annyiért mennek-e a szép F2-k... kb. 1 - 2.5m között vannak F2-k, 1.2 az még szvsz nagyon az alja...
Én a 2-eset venném, ha van pénz rá, ha csak 1.2 van, akkor annyiért egy szép F1, és megcsináltatod amit kell. -
DeFranco
nagyúr
válasz drachos #59533 üzenetére
Nekem mk1 facelift van, szeretem. mk2-ről még csak olyanokat hallottam, hogy miben kevesebb (nem megy úgy, nem olyan minőségérzet, hangosabb, etc.) de ez nem jelenti azt, hogy az mk1 jobb, csak annyit, hogy én ezt olvastam-hallottam. Van itt nálam okosabb focusból, azt majd leosztja, hogy merre hány méter.
Az mk1 egy megbízható, jó konstrukció, nem szokott vele baj lenni, ha nem taposták szét. A hátsó futómű állítócsavarjai hajlamosak berohadni, mert állítani nem kell szinte soha, és az állásban berohad (ha javítani kell 100k-s tétel), ha ezt megúszod, és nem lóg a bele, akkor a világból kiszaladsz. Költeni erre is kell, attól függetlenül, hogy van-e hibája, de én ez alatt a fél év alatt még nem találkoztam semmi komollyal. Gyújtótrafóra oda kell figyelni, ajtó alja tud rohadni, vízpumpa esetleg, más tipikus bajáról én nem tudok.
Én a kombitól nem félnék, max a hátsó futómű miatt (ott lehet hogy sittet szállítottak vele, amit azért a futómű nem hálál meg, ellenőrizni kell) én is azt akartam, de nem volt a piacon olyan, amit meg is vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
drachos
tag
válasz DeFranco #59536 üzenetére
Köszönöm a gyors válaszokat
kb 1.8 millióig tudok elmenni autóvásárlás ügyben, de akkor már nem marad tartalék, így én ilyen millió, nagyon max 1.5 millióért gondoltam. De ha iylen 1.2-1.4 misiért még az alja van MK2-knek (én pl ezt néztem: [link] -szépen néz ki, márkaszerviz árulja), akkor marad az MK1.5 (facelift) Nekem amúgy is bejön az a műszerfal, sokaknak úgy nézem annyira nem. De nem értem most mennyivel jobb az MK2-es teljesen stílustalan egyen-műszerfala
-
Qru
MODERÁTOR
Insigniáért 13millát adni? No komment.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
-
DeFranco
nagyúr
Óvatosan azzal... 300k-ból nagyon könnyű kifutni, ha gumit is kell rá venni... akkor is ha nincs hibája a kocsinak.
@drachos: számolni szerintem nagyon jól számolsz (tartalék) mk2 árakat-állapotokat én sajnos nem ismerem, nem is néztem. Nekem egymillió volt a plafon (vételárra, plusz volt kb. 300-500 tartalék a költségekre), ezért mk1-et néztem csak.
[ Szerkesztve ]
-
drachos
tag
Hát, most kicsit elbizonytalanodtam
Leírom, hogy néz ki nálam amúgy az autóvásárlás
Először álmodoztam: BMW, Audi fú de jó, gyűjtök még hozzá és kikaristolom a 2 millát is érte milyen jó lesz...
Aztán beleért a bilibe a kezem Gondoltam ideje reálisan gondolkodni, nem engedhetem meg magamnak sajnos, hogy kinézetre és élményre menjek
Így nálam a fő szempont, hogy egy olyan autót találjak, ami azért tetszik is (legalábbis nem utálattal szállok bele) és olcsó fenntartani. Nem érdekel, ha elején kicsit drágább, de később minél olcsóbb legyen a fenntartása. Ez alatt értem, hogy alkatrészárak ne legyenek az egekbe, ne legyen hírhedten meghízhatatlan (sorry olasz és francia autók), és gondoljam át, hogy kell-e nekem 2 literes motor (BMW időszakomból ).Végül a Focust tűnt a legracionálisabb döntésnek - nagyon sok van belőle (olcsó alkatrész ár, legalábbis így sejtem), megbízhatónak tartják, normális 1.6-os motor ami nekem jó lesz. (Egy szép 1.8-nak se mondanék nemet úgy érzem ).
Szóval ha másfél milláért egy MK2 hosszú távon jobban megéri, akkor inkább az lesz. Ezért is kérdeztem, hogy megbízhatóságban van különbség?
szerk.: Kacsingattam a Mazda3 felé is, de félek a drága alkatrészáraktól
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jó, ezt itt nem fogjuk elkezdeni, ha kérsz, kapsz listát privátban, vagy emailen, aztán arról eldiskurálunk, itt ezt már nem kezdem el
szerintem 300 akkor elég, ha nincs semmi gond (ha ebből fizeted a bzitosítást, illetéket, eredetvizsgát etc. is, meg megcsináltatod a kötelezőket)
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #59546 üzenetére
Remélem elhiszed, hogy tisztában vagyok vele mit mondok, az elmúlt ~ 8 hónapban a sajátomon kívül 4-5 autónak intéztem a vásárlás utáni cuccait, éppen van fogalmam róla, mi mennyibe kerül, milyen állapot után, stb.
Ha megveszi 1,5-ért, és rendesen át van nézve, akkor 300-nál több biztos nem fog rá elmenni, csak akkor, ha már a vásárláskor megvan hogy XY rossz, és majd azt meg kell csinálni, de egyébként simán ki kell annyiból jönni, vezérléssel, folyadékokkal, szűrőkkel, kis kopó alaktrészekkel, ilyen olcsón fenntartható autóknál. Mi még a Volvo-nál is majdnem kijöttünk ennyiből, akkor nehogy már a Fóka ne jöjjön ki...