-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #60603 üzenetére
Mondtam már, hogy láttam 560-ért 2000-es A/4-et?
Persze ezt csak azért mondom, hogy húzzalak... eszembe nem jutna a legolcsóbbat megvenni...
Szvsz korrekt ár érte a milla környéke. (még ) Ott már látni szép darabokat is. De bőr ülésesek mindegyik elég durván kopott. Meg nincs olyan szépen tartva... még a fotó kedvéért sem...
De a szarfos dízeltől még mindig félek. Főleg ha Audival párosul. Ilyen téren egyet kell értsek D'Franco-val. A gatyám is ráfizetném az első problémánál. És ezt úgy mondom ha évente 100k-t kell a kopókon kívül költeni még nem lenne gond...
De ne félj beültetted a bogarat a fülembe... Meghát asszony is húzza a száját a Mondeoktól... de hát mondom ennyi pénzért mit vársz...@Jorus:
Áh én lazán... Nem is értem hogyan... Mániám, hogy mindig közel szeretek megállni a padkához. Irritál ha van 10-20 centi a padka és a kocsi között. Na ennek az a hátulütője, hogy gyakran súrolja a gumi a padkát, no de ez mintha meg se érezné, hopp már fent is vagyok... Lassú tolatás közben emelkedőnek felfele! Lehet azért, mert most 17-es van fent, nem tudom. De meglepően könnyedén fellép a padkára. Semmi erőltetés vagy gázfröccs nem kell neki. Kb meg se érzi.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Uh, régi nagy kedvenc ez a Celica! 5-6 éve még nagyon ilyenre vágytam! De tényleg komolyan néz ki.
@MunezXBK:
Tudom tudom, előélet az rendben. Szépen rendbe raktad és tényleg mániákusnak megfelelően őrzöd is az biztos. De mi a helyzet a jövőjével... tudod pl a kettőstömegű... amiről nem tudod h cserélték-e vagy mivan... Azért az parás. Ha egy Mondeon 2-300k a cseréje mennyi lehet egy Audin... =)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nincs. P. Hungária annyit csinált, hogy kicserélte a kupakot a tartályon, mert szerintük az volt elrepedve. Akkor nem csinálta pár hétig azóta meg megint csinálja, de már nem érdekel. Kivették alólam, szívjon vele az új pilótája.
Olaj lecserélve, rendben van a gép, ma megjött a törzskönyv is végre. Szerencsére nem mentem be az irodába, hanem ott lábatlankodtam a kocsi körül. Szerencse mert a faszi Castrol Magnetic-et akart bele tenni. Mikor megláttam mondtam, hogy azt a falkont sürgősen dobja el...
mod:
Bitpork: Hát kényetelen leszek hozzászokni, mert a TSI helyett úgy néz ki TDI-t adnak a cégnél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Revolit #60592 üzenetére
Csináltass egyedi indításgátlót, a legtöbb próbálkozót ez megállítja. Illetve volt már itt téma, asszem 20 forintért megjelölik UV lézergravírral az autó összes fődarabját, magyarul eladhatatlan lesz, minden fontosabb alkatrésze, ezeketis általában hagyják a francba a "T" kocsilopók....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
nagyúr
válasz kalmanchris #60619 üzenetére
Ezt a lépésüket a mai napig nem tudtam megérteni bár most már visszaálltak a rendes méretű jobbos tükörre igaz?
Més que un club!
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #60624 üzenetére
HI!
mivel a 5wx0 alapolajok mar szintetikusak ezert a castrolnal a magnaec is az az multkor &rew bogozta ami ribomokus is megerosiet
udv
neduddki
mod: a covocbe en is sustoat vetem ellenben a otoyaba megyen vissza az lm
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Napfénysüti #60626 üzenetére
Legközelebb légy perverz...
Locsolj bele Motult"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #60626 üzenetére
I!
az bizony cssk resz, hijjab probaljak fullkent eladni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #60626 üzenetére
HI!
gyun eszmebe es eneosbolmejjk full siznte?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz DeFranco #60621 üzenetére
Nincs vele semmi baj. Mo.-n ha flakonnal veszed, aszongyák a nagyok, hogy az hamisítvány. Ellenben egy normális szerelőnek nem flakonnal, hanem hordóval áll a műhelyben, ami biztosan Castrol. Pl. Németben, vagy akár itt UK-ban meg sem fordul az emberek fejében az, hogy a Castrol olaj, amit az autójukban használnak, az hamisítvány, és szar a minősége.
Én azt használok, sőt, a mostaniba a számlákat végigfutva az előző tulaj végig Magnatec-et öntött, ráadásul majdnem betartva a gyári 30k km-es intervallumot.(mivel hogy márkaszervizbe lett hordva) Semmi baja nem volt soha, és most is minden ok(csak most már Edge-el)(nem fogy az olaj egy decit sem, közben pedig mindenkinél azt olvasom, akik ezeket a csodának kikiáltott folyadékokat öntik az autóba, hogy ennyit meg annyit köllöt utántölteni pár ezer km alatt... )Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeFranco #60636 üzenetére
Én nem tartok itthon tartalékban sem, mert minek?! 8l-ből maradt 0,5, azt otthagytam a szerelőnél. Az olajfogyásról nem az olaj minősége tehet... Egyszerűen valami nem jó, valszeg már a tervezéskor beugrott egy hiba, ennek az eredménye. Avagy a nem megfelelő használat, hidegen rugdosás. Amelyik autó eszi az olajat, az felejtős, mert vagy selejt, vagy lepusztított.(aztán a gyárak rafkósak, mert odaírják, hogy x olajfogyás normális. Persze, hogy védjék a saját hátsójukat a hibás konstrukció miatt)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dr.Zoo
senior tag
A 1749-el nem is nagyon lehet... Annak a csigának csak az a baja, hogy időnként elkormol a geometriája, lehet kiszedni, kipucolni, az idegesítő...
Egyébként vállalható az az A4, a 18 papucsokat énis elcserélném max 17-es ramses felnikre"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Qru
MODERÁTOR
Mikor hajóra rakták a kocsit akkor sérült az alja. Azt mondta a szervízes fószer, hogy tipikus (sok US-ből behozott kocsit szervízelnek, most is ott állt egy usa-s B9 az udvaron), még az outback-ek is felakadnak, mert nagyon meredek a rámpa. Látszott, hogy szép szimetrikus sérülés volt (szerencsére nem komoly, de kilátszott a fém a gyári védőréteg lehorzsolódott) a kocsi utolsó harmadánál. Vmi "vackot" ráfújt, mondta a nevét de nem jegyeztem meg.
Amúgy egyben van a gép, egyedül az akksi nem gyári, az már cserélve lett. Mondta, hogy szerencsém, mert a hajóra felrakáskor/előtt sokszor indítják-leállítják, ahogy sakkoznak velük és ha nem jó az akksi akkor az nem jó, ha lemerül és nem indul akkor nem szaroznak, targival rakják arrébb. Hát őőőő, nem túl szakszerű módja a járásképtelen kocsi mozgatásnak.Fazon azt mondta semmit nem kell csinálni, 10k-ként olajcsere és majd 100k-nál vezérlés csere, váltó olaj, difi olaj csere. Futómű egész jól bírja a hazai utakat azt mondta, (meg hogy ez már az újabb változat amiben hátul több lengőkaros felfüggesztés van). Az majd húsbavágó lesz, addig meg max kopók (fékbetét, esetleg tárcsa, lábtól is függ mennyit bírnak). Ja meg azt is mondta kössek cascót, mert egy kis törés is nagyon sokba került. Volt ott egy Outback, fazon lekoccolta a sort, semmi megrázó vagy komoly sérülés (hűtő nem sérült pl) de így is 560k lett a számla...
Kérdeztem mik a tapasztalatok ezzel a Bridgeston Potenza 4 évszakos gumiról, azt mondta nyáron könnyen sikít és nagy hóban sem jó, de van aki erre esküszik és ilyet rakat fel újra. De azt javasolta amit ti is, erre az acélkerékre egy jó téli és vegyek vmi frankó 17-es alu kereket nyárival.
Kérdeztem a chipet (kíváncsi voltam mennyire akarja rámtukmálni), azt mondta felesleges, szívóból nem tudnak többet kisajtolni érdemben. Ha nagyobb hangot akarok vegyek rá egy röfit szettet és kész.
Jaja a Castrol nem egy high-end olaj. Legközelebb 5W30-at rakok bele (úgy is az a gyári előírás, de az 5W40 is tűrséhatáron belül van).
mod:
tomcsi23: 4,5 liter vagy 5? Most meg nem mondom fejből. Egy marha nagy hortdóból pumpálta ki egy küblibe azzal önötte bele (Castrolt is olyan hordóból mérte volna ki).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
Ez bizony elég komolyan néz ki!
De ezzel meg millás gengszternek néznének!
Egyébként pár hónapja ugyanilyen "designt" csináltunk egy vadiúj Audinak. Ugyanígy kombi, ugyanígy fóliázva a teteje és majdnem ugyanilyen felnikkel.Hanem b...meg milyen Audit látok már 2 napja krújzolni Veszprémben? Hát pont egy ilyet! Álomszép! Ilyet eddig csak NFS-ben láttam
-
Land
veterán
Sziasztok!
Nekünk egy 1.3-as Suzuki Wagon R+unk van. Voltunk vele Horvátországban és 1-2 dolog feltűnt. A csomagtere nagyon kicsi, nagyon nehezen oldottuk meg, hogy a csomagok beleférjenek. Max 140-et tud menni, de már akkor nagyon szenved és minimális emelkedőnél is padlógázzal 80-at fut. Plusz formájából adódóan erősebb szélben rendesen billeg és kanyarban is óvatosan kell vele menni.
Tudtok ajánlani 1 millió Ft-ig olyan használt autót, mely max 7-8 litert fogyaszt 100-on, jobban gyorsul, nagyobb a végsebessége, erősebb a motorja és nagyobb a csomagtere? No meg persze megbízhatónak számít. Ha nincs egyértelműen jobb ajánlat ennyiért, akkor felesleges lecserélnünk a Suzukit.
Nem vagyok sajnos tisztában az adókkal, de ha csak kicsivel drágább fenntartani egy 1.5-ös motorral vagy nagyobbal rendelkező autót, akkor olyanok is érdekelnek.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Dany007
veterán
" A csomagtere nagyon kicsi, "
Ezt mondjuk ránézésre megmondtam volna! Szvsz mi egy kéthetes nagybevásárlás tartalmát nem tudnánk belepakolni. Kollégámnak van, ő is mondta, hogy ment vele 140-et, de azt nem, hogy ez a max...
"jobban gyorsul, nagyobb a végsebessége, erősebb a motorja és nagyobb a csomagtere? "
Szvsz 1 millióig szinte csak ilyen autók vannak. Én nem értek a lovakhoz, úgyhogy majd a többiek ajánlanak konkrét típust, de egy Wagoner + szerintem igencsak a lowend kategória minden téren. Annyi az előnye, hogy keveset fogyaszt, aztán kész. Ennél nem nehéz erősebb és nagyobb autót találni. És szvsz a 7-8 literes fogyasztás is bőven belefér.
Céges + otthoni 1,8-as Mondeo is 7-et fogyaszt pályán. Wagoner +-hoz képest meg tuti erősebb gyorsulásban is, még úgyis, hogy én állandóan szidom. Ja és amiről most szó van az egy 13-14 éves típus amit már ~ 400k-ért is lehet kapni normál állapotban.
De persze annyi pénzért lehet kapni fiatalabb típusokat is. Ez csak egy személyes példa volt. -
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #60649 üzenetére
nem rossz kis autó volt az a maga korában, kis városi bokorugrónak jó volt, oda még ma is jó, csak mivel a többi autó jól meghízott és a relatív sebességkülönbség is nagyobb lett, ezért most már veszélyesebb vele menni