-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #59151 üzenetére
hát hogy ezt még mindig meg lehet csinálni ebben az országban
nekem 2007 elején 183k-ert cseréltek ki egy letolatott es eltört első lökháritót fényezéssel
a lökhárító kerül 13k-ba, a többi volt a le-felszereles meg a fényezés, szóval szerényen volt egy 160k-s a fényezés rajta (azon az egy cserélt elemen)a vicces az volt, hogy 2 hónap múlva meg darabokban valt le a fényezés, mert ebbe a szerény 160k-s árba a fényezés alá alapozás még nem fért bele úgy látszik
több drón kell ;P
-
kalapacsolok
senior tag
-
citkar
addikt
Ez a 6-8 évesekre is igaz, vagy inkább kicsit fiatalabbat érdemes venni? Vagy a 306 (vagy 307) cc nem jobb vétel? ha szánok rá többet esetleg?
MR2-nek van Magyarországon tábora, ahol még több tapasztalatot lehet megtudni róla? Nekem tetszik az az autó, de mivel nem értek hozzá, egy bő 10 éves autót nem szívesen vennék, csak ha megbízható és vannak hozzá értő, megfizethető szervizesek (alkatrésszel).Messze van a motor élménytől, de télre jó lenne valami s ha nem kabriót veszek csak kényszerből használnám, így legalább néha nyáron is elővenném és élvezném is
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
-
Ivan15
senior tag
válasz kalapacsolok #59154 üzenetére
Igen. Es ha 100%-ra be akarod biztositani magadat, hogy az elado nem jelenti ki az alatt a 10 ora alatt, amig hazavezetsz, erdemes vele 16 ora utan talakozni, es aznap este a vetel utan rögtön hazaindulni. 16 ora utan a hivatal ugyanis aznap bezart, es masnap reggel 8-ig nem tudja a segged alol kijelenteni. 16 oratol masnap reggel 8-ig pedig hazaersz es leparkolod otthon a kertben/garazsban. Vagy hetvegen venni es akkor hetföig biztosan nem lesz kijelentve alolad.
Te vagy ugyis a tulaj a szerzödes miatt de igy mehetsz biztosra, hogy a következö munkanapig nem lesz kijelentve a tudtod nelkül. Vagy beirod a szerzödesbe, hogy kijelenti, hogy X datumig nem jelenti ki. Ebben az esetben is Te vagy a tulaj az adasveteli miatt es X datumig nem lesz kijelentve. A szerzödesben az is benne van, hogy semmi egyeb követelesed vele szemben nincs.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
tesom az Ignis-n csinalt 3 éve egy kis sérülést az jobb első ajtón alul, kb 5x8cm-s rész behorpadt ajtó alsó sarkánál, simán nyilt-zárodott, meg alapozóig lejött a festék róla
első hely: óóóóóó, 56k
második: űűűűűű, 65k
harmadik helyen meg megcsinálták vmi 24k-értés nem kellett telibe fújni az ajtót, de 65k meg az 56k még akkor is necces lett volna, mert azért hol élünk már, hogy egy ekkora horpadás meg egy fújás ennyibe kerül???
az ilyen telibe mennyibe fújná az egész autót, 4M-ért?
több drón kell ;P
-
Xero
nagyúr
válasz citkar #59156 üzenetére
Ez minden 206-ra igaz. Az RC-nek és az SW-nek van megerősített futóműve, de ott is ugyan úgy bemegy a por a tűgörgőkhöz és szépen elkopnak, megeszik a lengőkarokat.
Ha időben észrevesszük, akkor nincs vele nagy gond és nagyon jól fel lehet újítani. A fent vázolt összeg teljes halálnál érvényes.A 306-ra ez szintén igaz, ugyan az a torziós hátsó híd van bennük, viszont azt a típust annyira nem ismerem.
206-nál még lehet pár apróság, de ezek jellemzően filléres vagy ingyenes tételek.
A 307cc nyilván már más tészta. Ott kapásból nincs gond a hátsó futóművel, de jellemzően a fenntartása is költségesebb, cserébe élhetőbb, nagyobb, komolyabb autó.
Az MR2 vezetési élményben köröket ver mindegyikre, megbízhatósággal sincsen baj, viszont kevésbé élhető a mindennapokban. A közösséggel nem vagyok képben, de arra nagy összegben fogadnék, hogy az alkatrész árai és a szerelési költségei magasabbak a ritkaságából fakadóan.
-
Ivan15
senior tag
válasz kalapacsolok #59160 üzenetére
Szivesen
amit a (#59150)-ben kerdezel, az a B eset es ha figyelmesen olvasol akkor ott egy ervenyes müszaki (TÜV) mint az A-esetben is feltetel. Különben ahogy ott is irva lett: trailer. Ervenyes müszaki nelkül -a 2 honapos hatar mar emlitve lett- nem lehet közlekedni, de meg közterületen parkolni sem
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
Szóval a Peugeot kabriói összességében vállalhatóak, nem pénznyelőek.
Valszeg az MR2 egyelőre felejtős lesz, mert a ritkasága és kora miatt túl sokba kerülne, talán majd egyszer.
Annyi autónak vannak fun club oldalai itt Magyarországon is, de hogy az MR2-nek ne lenne...tényleg ilyen kevés gurul az utakon belőle?
Mindenesetre tájékozódok még. -
dabadab
titán
válasz citkar #59156 üzenetére
Azert a 206CC / 307CC parost probald ki, mert azert nem szabad elfelejteni, hogy azok igazabol sima 206 meg 307, amiket (menetteljesitmeny szempontjabol) pluszban jol megnyomoritotak a nyithato tetovel.
Az MR2 meg az MX-5 teljes mas dimenzioban vannak, azok tenyleg sportos gepek. Magyar MR2 kozossegrol nem tudok, az MX-5-osok viszont eleg elenk eletet elnek a miata.hu-n.
DRM is theft
-
Laraxior
titán
Van olyan cég akik vállalnak autófóliázást, és a weboldalukra a referenciákon kívül az árakról is esik szó? Mert sehol nem találom, hogy mennyibe fáj egy autó becsomagolása
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
citkar
addikt
válasz dabadab #59164 üzenetére
Hát igazából jó ha lendületesen mozog, de nem elvárás az autómtól. Arra ott marad a motorozás.
A Mazda MX-5 nagyon jó lenne, arra láttam is közösséget, de a túlságosan lekerekített ívek és lámpák miatt nem jön be, főleg a hátulja (néhány más autónál is ez volt a gond: Mitsubishi, Nissan, Ford meg az Opel kis kabriója se jön be külsőre) .
Valszeg az olcsóbb kategóriát választom (valószínűleg pár hónapig nézelődök még), a Peugeot-t egyelőre, aztán később ha belefér a keretbe és jó autószerelőt is találok, talán egy MR2-s (az igen, az bejön első ránézésre bár a Peugeot is tetszik).[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz citkar #59171 üzenetére
Ha 206, akkor majd itt is érdeklődj, hátha valaki ismeri a kinézett gépet.
Van pár cc a klubban, de már nagyon nem aktív a dolog.
-
-
Laraxior
titán
Aszittem 150 a vége... erre meg ott kezdődik
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xero
nagyúr
-
Ivan15
senior tag
válasz kalapacsolok #59154 üzenetére
Tessek .. Ez egy auto ami rendszammal van arulva. Ha belemegy, hogy megvetel utan nem jelenti ki rögtön, akkor ehhez miert kernel feltetlenül egy piros rendszamot? Lehet piroshoz ragaszkodni, de ahhoz elöbb ezt az autot ki kell jelentened. De erdemesebb elöbb hazamenni, ha mar rajta van egy rendszam... Persze a B-eset piros rendszammal sokkal gyarkoribb, mert az elado sokszor inkabb kijelenti eladas elött. De sokan vannak akik nem tudjak kijelenteni elötte, mert nincs garazs. Es egy kijelentett auto nem parkolhat közterületen.. igy a mar emlitett 'A-eset is elö-elöfordul, ha az ember keres.
Az elado itt is megjegyzi, hogy szerzödes szerint semmilyen kötelezettseget es garanciat nem vallal az eladott autora. Ha utana összetöröd, a te autod es a te penzed volt...
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz citkar #59144 üzenetére
Megeloztel a kommenttel.
En is motorozom, en is 1,6M ert neztem Toyota MR2 roadstert illetve Mazda MX-5-ot. Veled ellentetben nekem tetszik az mx-5 is.
Igazabol nekem sincs tapasztalatom egyik modellel sem, egyik ismerosomnek van 3-as Mazdaja , de semmi koze az mx-5-hoz.
En jovo nyarra keresek autot. Valszeg februarban szulinapomra veszem valamelyiket. Jovore olcsobbak lehetnek ezek a modellek??59146 XERO: Miert van h a motorosok cabriot nezegetnek???
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #59179 üzenetére
Szabadság érzet. A szagok, a hangok, a szél. Nyilván nem olyan mint amikor tépi a sisakot a szél vagy beledőlsz a kanyarba, de azért közelebb áll hozzá mint a teli karosszériás.
Mondjuk én kedvelem a motorozást is, de elvagyok normál autóban. Cabrioból is keménytetős csak ami szóba jöhet, hiába tartják az igazi cabriot puhatetősnek.
-
aphra2
aktív tag
Elektromos pedálosok figyelem: itt a gázpedáltuning .... természetesen fogyasztás növekedést nem okoz, csak jobban hasít majd a gép
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Laraxior
titán
hdman: Akkor marad ilyen színű..olyan 150k-t szántam volna rá max.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ace owner
addikt
Szerintetek mit érdemes első autónak vásárolni? Max 300k-t költenék rá papírozással mindennel, 350 talán. ISmerős nemrég vett 40k-ért egy motorhibásnak hitt régi Micrát, kiderültegy 500ft-os alkatrész ment tönkre, azóta szinte semmi baja. Valami ilyen bombavételt szeretnék majd én is, lényeg hogy valami igénytelen szar tipikus első autó legyen
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
Kornel
veterán
válasz Ace owner #59195 üzenetére
azért számolj arra, hogy 100k-t ráköltesz akár papírozáson kívül is.
vezérlést, szűrőket, olajat mindenképp illik cserélni, és akkor még nincs semmi baja, ami egy idős autónál valljuk be esélytelen. nyilván itt már előtérbe kerülnek a bontott alkatrészek, de annak is megvan a hátránya, megveszed, és ugyanolyan szar lesz.
ennyi pénzből én swiftet vennék, abból egész jókat ki lehet fogni, még akár bombavételnek minősülő darabokat is
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...