-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Ace owner #59195 üzenetére
Punto mk1, Ford Fiesta mk4 vagy régi Swift. De ez nem így működik, hogy max ennyit meg max annyit költenék rá. Ide a rozsdás bökőt, hogy 300k alatti autóra 1éven belül rá fogod költeni a vételárnak megfelelő összeget még egyszer. Kapásból: papírozás, vezérlés csere, a vízpumpa mellett és cserélném az olajpumpát is, folyadékok és az összes szűrő cseréje, átnézetni és ha kell javíttatni a futóművet, fékrendszert, + kötsz rá egy biztosítást. Ez így cakk pakk szervíz munkadíjjal együtt alsó hangon minimum ~150k. Ha venned kell 4db gumit és nem tesco kategóriában gondolkozol az is legalább 60k és még egy métert nem mentél. Ezeken az olcsó öreg szarokon ezer apró dolgot kell javítani egy itt egy kapcsoló egy kis elektronika egy kis ez egy kis az máris ott vagy, hogy 180-200k-t belefeccöltél, hogy legalább a vizsgán ne rántsanak meg vele és akkor még egy olyan autót fogták ki aminél sem a motorhoz sem a váltóhoz nem kell nyúlni. Ki a franc költ ma magyarországon tízezreket rendszeresen egy bontószökevény szervizelésére? Qrva nagy a córesz. Eladói szemszögéből nézve:
- kopottak, ütnek a fékek: nem baj elmegy még ez néhány ezret.
- rojtosra le van járva a gumi: lásd egyel feljebb.
- fent fog vagy meg-megcsúszik a kuplung: lásd kettővel feljebb.
- kopog a futómű, szarok a gátlók: lásd hárommal feljebb.
- morog a kerékcsapágy: lásd néggyel feljebb + majd feljebb tekerem a rádiót.
- berepedt a szélvédő: majd az új tulaj vizsga előtt kicserélteti.
- csipegeti az olajat: majd agyig töltöm átadás előtt...
... és még sorolhatnám.Alap, hogy senki nem fogja a ~250ezret érő autójára a piaci ára 1/4-ét rákölteni, hogy legalább nagyjából rendbe tegye eladás előtt. Ilyen nincs. Én sem tenném. Hajtanám amíg "szét nem esik" és keresnék egy madarat aki ezekkel a hibákkal együtt is megveszi. Inkább hagynék alkudni belőle mint, hogy otthagyjam a lealkudott összeg sokszorosát egy szerelőnél. Ne legyenek illúzióid mindenki ezt csinálja. 300k-ért ne akarj jó autót venni mert nem lehet. Használhatót kifoghatsz jót biztosan nem.
Mod: tovább olvastam a topicot.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Én valami ritka nagy barom lehetek, mert az említett Corollát haveromnak majdnem eladtam 250k-ért, pedig újak az első fékek, gyertyák, olaj, szűrők, gumik még legalább 2 szezont bírnak, vezérlés cseréig még nagyon sok van vissza, de aztán a felesége megmagyarázta, hogy még az átírást is álljam, így inkább úgy döntöttem, hogy nem eladó.
-
Kornel
veterán
teljesen korrekt, viszont a gumival vitatkoznék, nem a tesco-ba kell venni szart drágán, hanem neten kinézni egy olcsó forrást, ahol kis pénzből jó gumikat lehet venni. én így csinálom évek óta, már ki is néztem a téli gumikat, 11k körül megvan egy jó kis sava eskimo s3+, ami elég jól szerepelt tavaly az ADAC teszten, de van ennyiért szintén jó barum polaris 3 is. ez így 44k áfával, sokan még azt is meg tudják oldani, hogy leírják. a nyárikat is 12k-ért vettem, uniroyal rainexpert.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #59255 üzenetére
A gumikon rengeteget lehet spórolni. Én amikor a carina-ra kerestem 5 éve télit, mert bár a semperit-en volt még 6mm minta, már olyan kemény volt, hogy használni nem lehetett, akkor neten átnéztem az árusokat és 11500-ért kaptam Dunlop gumit, ugyanez gumisnál 18k lett volna, a gumisom el is kérte a bolt elérhetőségét, hogy honnan vettem, mert ő is rendel onnan párat.
-
pocokxx
Közösségépítő
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
aphra2
aktív tag
válasz DeFranco #59256 üzenetére
Kocsi lopást láttál élőben , alapból a saját rendszámát kezdik keresni , és körözni.
Több verzió is lehet , pl átjön szlovákiából rendszámmal papirral , és keres hozzá magyar ugyanolyat , és simán visszakocsikázik vele , határon nem néznek alváz vagy motor számotProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #59271 üzenetére
Nem tudom... kb. octavia méret metálfekete, de hogy skoda vagy VW... még az is lehet bömös volt... nem figyeltem meg, akkor még nem tűnt fel, csak a sportos brummogásra figyeltem fel először (sportkipuff hangja volt, nem is illett a formához), majd amikor a kereszteződéstől 30 méterre félreálltak, és láttam, hogy szedik le a rendszámtáblát (akkor mentünk el mellettük) és elöl raktak rá egy másikat, legalább is a kezében volt az tuti, és nem magyar volt, ellentétben az eredetivel, ami magyar volt
mindezt fényes nappal, délután négykor. forgalmas helyen, mondom, nagy lajos - mogyoródi kereszteződés
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Kléber gyárt jó télieket még, ami olcsó, de le kell csapni az akciókra, akár pár százzal többért is ki lehet fogni a nagyobb márkákat. Goodyear erősen feláras, azt nem is szoktam nézni, de Semperit, Dunlop, Kléber, Hankook tényleg nem szokott sokkal többe kerülni, mint a Sava/Barum. (én most Barum Polaris2-t használok, de meg vagyok vele elégedve)
-
nagyúr
válasz Kornel #59278 üzenetére
ADAC tesztnek már nem hiszek, sokszor jó gumikat be sem tesznek a tesztbe, a végén még nem a continental fog győzni
a Barum és a Semperit is csak a conti miatt kerül be a tesztbe.
Az Uniós jelölés többet ér mint az ADAC teszt.
Ez az én magánvéleményem. Nem kell tiszteletben tartani.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Ace owner
addikt
Akkor marad a csaladi c corsa, kicsit koltok ra es akkor olcsobban meguszom.. De egy sajat auto nyujtotta szabadsagnal nincs jobb
Galaxy Fold 4
-
Xero
nagyúr
Nem egyszerű társalgás folyt itt. Csinálnom kellett gyorsan valami nasit, mert a popcornt nem találtam.
-
-
Typhoon47
őstag
Remek szórakozást nyújtott a topik az utóbbi fél órában, ahogy visszaolvastam, köszönöm a két srácnak aki ide beszabadult
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Revolit
senior tag
Ha már gumik. Ismerősnek egy ezer éves A vectrája van, bedöglött a motor, vett egy donor autót, aminek papírjai sem voltak. Szakadt volt az egész autó, nagyon gáz, de a motorja nagyon jól ment. Aztán eladott róla minden szir-szart, még a gumikat is felrakta, azt mondja hátha valaki el-drifteli. Hívta is egy fószer, hogy megnézi. Kérdezgette telefonba, hogy jó lesz-e, mondta ja. Aztán jött a csávó egy olyan bontószökevénnyel, hogy haver nem hitte el hogy ez még mozog (már nem emlékszem típusra). Basszus, a csávó hétköznapi közlekedésre vette meg... A 10+éves, repedt, agyon kopott gumit... Asszem ilyen 5-6 ezerért a 4-et.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ace owner #59289 üzenetére
nem log ki meg nincs szarig lerakva, nem fognak kiszedni
a masik a latvanyosan nevagtiv dolesben allo kerek
azert is forgalmi bevonas jarna meg azert is "jo", mert 2-300m-rol latszik nappal, hogy azzal ott vmi nemvan rendben
aztan akkor ezekben altalaban szokott mas is lenni, amivel meg lehet szopatni a pilotatde gyakorlatilag magaval baszik ki, meg hivja fel magara rendori figyelmet aki igy jar, meg is erdemli
több drón kell ;P
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dany007 #59248 üzenetére
ehheheee lesz abbó' még suzuki...
majd amikor a 19-ik szarrátört, a világot 2x körbejártat nézed meg, és felsírsz...Más:
TündérMókusBogárkák, két napig hiányom látjátok, meek Alsóörsre csapatot építeni....
(csapatépítés=IHB buli )"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
diegho
nagyúr
válasz Kornel #59278 üzenetére
Senki nem vitatja, hogy 1 évesen jó gumi a Sava és nem is ez a lényeg, hanem az a lényeg, hogy 3-4 évesen milyen, mert ha a Sava 3-4 évente cserélni kell, a kicsit drágábbat meg 5-6 évente, akkor nem kérdéses melyik a jobb. Mellesleg én használtam már elég sok télit, de a Dunlop annyival jobban tapadt a többinél, hogy arra jó szó nincs, pedig ABS sem volt abban az autóban. Ráadásul mint mondtam én olcsóbban vettem, mint a Barum, 200ft-al volt drágább darabja a Sava-nál. Persze nem azonnal vettem meg, hanem elkezdtem október elején nézni az akciókat és november elején vettem.
-
tresh
addikt
Nem fogja tudni mert nem ért hozzá és 300ért akarja venni...a helyet hogy kérdezne Vagy a számokkal van baja..
G1-G3 van 300ért de azt max csak donornak és talán benzinesbe kap olyat ami még elindul(1.4).. az a G3 ami nem rohad ki alóla és TDi min 600 tól indul a móka és még 2-300k rá kell verni hogy autó legyen G4 TDi be talán 1misitől indulnak de azok olyanok is egy jó állapotú min 1,5 misi és nem hiába..
-
Typhoon47
őstag
Kérdezett nem? Csak szart a válaszokra
Más:
Voltam ma futómű állításon Mitsuval és hát későn vettem észre, hogy pozitív dől a két első gumma, ezért jövök a kocsimnak két új gumival. De ha már azokat cseréli az ember, illik a teljes garnitúrát.
Ez annyit jelent, hogy 4 x Bridgestone Dueler H/T 689
265/70R16 112S (ezek a gyári gumijai is). Gyors fejszámítások közepette ez így 160k netto
Akkor már a felniket is felújítom stb.. más meg ennyiből faszintos g1-et vesz"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000