Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz Raz3raddict #183250 üzenetére
Swift vagy Tipo szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
kisza25
félisten
válasz Raz3raddict #183250 üzenetére
Tipoba elférnél kényelmesen, meg mögötted is,a sedan most még 3,59M
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
pècsimunkás
addikt
válasz Raz3raddict #183250 üzenetére
+1 a Tipora!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz scorpion1 #183238 üzenetére
Mondjuk az 1.6b Takuma után szerintem elég alacsony az ingerküszöb.
Egyébként hazai utakra, 130ig elég az ereje, nálunk az 1.6 superbre és az 1.6 Octaviara sem panaszkodtak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bbubby00
őstag
Muternak szeretnek venni egy szaladgalos varosi autot. Jelenleg egy 2009ben olaszbol behozott 2001es klimas Micrat neztem ki 1.0 motorral. Kb 400ezret szannek ra atirassal. Esetleg masik javaslat? Vagy jok ezek?
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
alázógyík
addikt
válasz Raz3raddict #183250 üzenetére
+1 a Tipora.
-
Winne
nagyúr
Ez a Tipo a régebbi 1.4 szívó Fire motorra lett építve?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
kisza25
félisten
válasz Winne #183258 üzenetére
Igen, bővebben a tiporól
Az utolsó mohikán a szívó benzines C szegmensből[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Winne
nagyúr
Szép autó, nekem tetszik, meg a mostani Puntomban ez van, amit összetörtek, lehet vele dinamikusan haladni, mert nem túl nehéz az autó, cserébe nincs túlbonyolítva és emiatt nem megy benne tönkre kb semmi.
Ha 1.2M körül néznétek autót most, ami legyen benzines és ne legyen 130k km-nél több benne, akkor mihez nyúlnátok?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Dare2Live
félisten
válasz Winne #183261 üzenetére
pl 2sz-fe motoros Yaris. kb 2008 közepéig jött avval a motorral jött. Utóda az 1.33as kerülendő.
motorja ha olajcsere megvolt örökélet+1nap. csak manual váltóval venném az bombabiztos. elektronikája nem kényes japán nem megy tönkre.
Viszont alá kell nézni nem kettőböl van e, csak felületi rozsda... Ezek halála a rozsda lesz 2xévesen 600.000km után miközben a motornak még kb semmi baja. És ha váltóba 150.000kmenként volt olajcsere akkor a váltó detto. Jó értelembe vett régi örökélet+1nap toyota. Sajnos az újabbaknál vannak bajok.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dudi6
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni autó vásárláshoz.
Családi autót szeretnénk (1 pici gyerekünk van, de reméljük 2 lesz).
Kicsit magasabb autók tetszenek (SUV szerűségek, bár nem kell ekkora).
Fontos lenne a jó fogyasztás, nagy csomagtartó (babkocsinak, cuccoknak), viszonylag normális áron fenntartható legyen ha szervizelni kell, jó lenne vonóhorog, de nem létszükséglet. Városban és országúton egyaránt lenne használva (nyáron szeretnénk Montenegróba is lemenni). 3-4 millió között lenne rá keret, ezért használtban gondolkodunk.
Amit mi kinéztünk az a Kia Carens (2013-2014). Van ennél jobb vétel?
Itthon elég kevés van belőle, ráadásul már nem is gyártják (nem értem miért), ezért felmerült hogy külföldről hozatnánk be. Egyik ismerősöm a [becsületes nepper] -t ajánlotta. Ismeritek, megbízható? Németországból hoz be autókat.
Egy 2006-s Nissan Note-t szeretnénk beszámítatni...
Előre is köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz scorpion1 #183270 üzenetére
akkor inkább néznék a helyedben egy keveset futott mondeot, az olcsóbb 1-2 millával mint a passat
hidd el hogy sokat jelent 100e km különbség
már csak amiatt is mert a sokat futottat eladni sem fogod tudni pár év múlva normális áronbitte, akármikor beleülnék én is
[link][ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
z-csongor
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen donteskeptelen vagyok mar, tobb honapja nezegetek kocsikat a Lexus IS300h utan, es egyszeruen nem tudok donteni. Eleinte GS-t akartam, de sajnos tul odivatu mind a belseje, mind a kulseje, es masszivan veszti az erteket, igy mas auto utan neztem.
A kovetkezto negy peldanyra szukitettem le a keresest:
- Audi A4 ( https://www.autohaus-berolina.de/fahrzeug/audi/a4/audi-a4-limousine-2-0-tdi-s-tronic-navigrashz_227241694/ ) - Megneztem (ha eppen akkor el lehetett volna vinni, megvettem volna, de a kocsi dokumentumai nem voltak az Audi Banknal voltak, en meg csak harom napra mentem Berlinbe), szep volt, jo volt, van benne ulesszelloztetes is ami fontos egy bor ulesnel, a DSG valto miatt viszont felek nagyon, hogy nem kuszik. Varosban (dugoban) igy eleg nehez vele menni, es finom manoverezesnel eleg fura, hogy mindig egy kicsit meg kell nyomnom a gazt. Ez minden DSG valto sajatja, vagy csak ebben a peldanyban volt eleg kenyelmetlen egy sima automatahoz kepest? Emelle a kocsi dizeles (az IS300h elott is dizeles kocsim volt, varosban is sokat hasznaltam, semmi gond nem volt vele), varosban is lenne hasznalva (napi 6-6km munka) es hosszabb utakra is, pl belfoldon utazgatni vagy kulfold. Kulon extra viszont itt, hogy a 60k-s szervizt szepen elvegeztek, arra mar nem kell kolteni.
- Mercedes C osztaly ( https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/c-180/cb7c964240b4d0619f915fe179dd9406?owda=misc ) Szep, jo, viszont nagyon sok benne a zongoralakk es nem bor az ules. Benzinmotor, de reszecskeszuros - varost fogja szeretni?
- Mercedes E osztaly ( https://www.mercedes-benz.de/passengercars/mercedes-benz-cars/vehicle-search.html#/u/used-vehicles/d/e-220-d-limousine/3988686e345594bcaab0b35dee211916?owda=misc ) mindent tud (csak a franya ulesszelloztetest nem, ami borhoz tenyleg nagyon jol jon), viszont tul nagy, illetve dizeles, az A4-re vonatkozok erre is vonatkoznak
- Ford Mondeo hibrid ( https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_vignale_automata_ecvt_full_extra_46500_km-15117268 ) egyszeruen mindent tud es hibrid, amit valamiert en szeretek, viszont kicsi a csomagtartoja, es massziv az ertekvesztese, illetve ennyi penzert Mercedest vagy Audit tudok kb venni. Az auto francia, a bal hatso kuszobnel volt egy kis serules, illetve a 40k-s szerviz *nem* lett rajta elvegezve, igy a maradek kis 1 honap garancia ugrott ra.
Ha van olyan peldany, ami szerintetek kiemelkedik az osszes kozul valahogy, akkor kerlek segitsetek a dontesben.
Elore is koszonom a segitseget! -
z-csongor
csendes tag
válasz BigBlackDog #183274 üzenetére
Ugy ertem amugy a kuszast, hogy lehet-e a fekpedallal valo jatekkal nagyon nagyon finoman manoverezni, mint egy automatat? Tehat en azt vettem eszre, hogy ennel az Audinal (meg egy berelheto Golfnal, amit vezettem) elegge fel kellett engednem a feket, hogy kuszni kezdjen, es olyankor egy kicsit meglodult azert a kocsi.
Illetve milyen evjaratu es milyen kocsid van? -
BigBlackDog
veterán
-
félisten
válasz z-csongor #183272 üzenetére
Borulest venni ulesszelloztetes nelkul szerintem fail. Par honapja, amikor elkezdtem autokat keresni, en is 7-8 milliorol indultam lelekben, en ugy latom, hogy ez egy 'nehez' arkategoria (mar nem nagyon olcso, de meg nem is kapod meg a modern premiumokat, meg hasznaltan se). En a lentiek kozul az A4-et vennem.
while (!sleep) sheep++;
-
aero.
veterán
Aztán mi értelme annak, hogy 50 fokra melegedjen a víz, meg 33-ra az olaj, mire odaérsz? Nem csak a DPF lesz kuka, hanem a motor is. A fogyasztás 10 liter körül.
Bár igazad van, nekem mindegy ki mit csinál, csak engem mentsem meg a világ ezektől az emberektől, ha autót veszek ...
-
z-csongor
csendes tag
válasz aero. #183277 üzenetére
A dizel ugy merult fel, hogy eddig (az IS300h kemeny 3 honapja elott) is dizelem volt (DPF-es Chevrolet Epica). 150k km kerult bele 12 ev alatt, ebbol az elso harom evben 75k km, meg csak a visszajelzo lampa sem gyulladt fel egyszer sem es mind az automata valto, mind a motor tokeletes allapotban van meg. Mivel azert megyek ide-oda varoson kivul is, ezert merult fel, ki tudom egetni a DPF-et kethetente kb.
A fogyasztas nem erdekel, mert olyan hasznalattal, amivel en hasznalom, teljesen elenyeszo hogy 7 vagy 8 vagy 10 vagy 12 litert fogyaszt a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
-
z-csongor
csendes tag
_q: 172cm/70kg-val nem fertem el benne. Komolyan. Szeretek egy kicsit magasabban ulni, es a kormany beleert a labamba (szerk: teljesen magasra allitva), kenyelmetlen volt, ezen felul az IS-ben volt egy kis bezartsag erzesem a kozepkonzol benyulasa miatt.
[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
válasz pècsimunkás #183286 üzenetére
Haha, de. Ennyit lehetett Pont mint a Lexus UX-ben, ott sem fertem el.
NX/GS/ES: nincs gond a kormannyal, de nem tetszenek. -
_q
addikt
válasz z-csongor #183285 üzenetére
Szerintem a felsoroltak közül a mondeo lenne jó. Szerintem a többinek is akkora lesz az értékvesztése, illetve kombihoz képest lehet kicsi a csomagtér, de az A4 se hiszem sokkal nagyobb, cserébe hibrid ami talán segít jobban tartani az árát, illetve ha jól tudom toyota konstrukció.
-
z-csongor
csendes tag
Superbbol azok a modelleket, amiknek a felszereltseguk pl hasonlo a C-osztalyhoz, kb ugyanolyan arban vannak (sot, igazabol dragabb is), igy azt sajnos kilottem meg a kereses elejen. Ugy vagyok vele, hogy a meret nem nagyon fontos, mivel csak ket felnott es egy nagyon kicsi gyerek hasznalna a kocsit.
Igazabol most kicsit jobban atgondolva arra a megallapitasra jutottam, hogy C-osztalyt kellene, hogy vegyek HA (de ez egy eleg nagy ha) valami normalis szelloztetett borulessel lenne, vagy nem lenne zongoralakk kozepkonzolja. Termeszetesen ilyen valtozat is elerheto, +10k EUR-ert, de annyit meg nem nagyon er a kocsi szerintem. Ar/ertek aranyban az A4 tunik a legerosebbnek, a Mondeoval meg a ket bajom az elmulasztott szerviz, es a rettentoen amorf csomagtarto (meg hogy egy fiatalabb A4 alig dragabb nala).
Nehez dolog ez.[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
Sajnos nagyon nem tetszik a kombi forma. Nekem a sedan es az SUV tetszik, felesegemnek meg a sedan es a sportosabb kompakt. Igy a metszet maradt a szep klasszikus sedan forma.
Esetleg BMW4/Audi A5 coupe (mindkettobol az otajtos) is bejon mindkettonknek, de BMW-t nem szeretnek valamiert.[ Szerkesztve ]
-
z-csongor
csendes tag
Az Arteon is kifejezetten tetszik, de ott is elojon a dizel problema, a legtobb a piacon dizel, vagy 1.5 TSI, ami kulfoldi forumok velemenye alapjan egyontetuen egy tul nem jol sikerult motor. Tehat akkor inkabb a dizel marad, de az evi 10k km-re (amibol amugy max 2500km a varos) lehet, hogy nem a legmegfelelobb a korai elhasznalodas miatt.
-
Qru
MODERÁTOR
Pont most néztem, -2,5 fokban indultam a Skodával (2.0 CR TDI), 22 fokra állítva a fűtés (klíma kikapcsolva): 7 km a városban és 67 fokos volt az olaj... A sok hidegüzem miatt a kisebbik baj a 10 literes fogyi de tartós ilyen használat mellett hamar felsavasodik az olaj ami kémiai korroziót eredményez. A DPF meg csak a vitamin a végére.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest