-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Burn
őstag
Sziasztok,
Tudtok olyen ceget, vagy maganszemelyt aki foglalkozik gepjarmuvek behozatalaval kulfoldrol? Hollandiabol szeretnek behozatni egy autot. Az automobile -os ceget talaltam, de nem tudtunk megegyezni veluk.
"Later Nerd!"
-
Tin
veterán
válasz Dr.Burn #183502 üzenetére
Amugy mennyit szoktak levenni ezekert? Par honapja neztem itteni nemet kocsikat, aztan rakerestem ugyanarra az evjarat/futasteljesitmeny kategoriara a hasznaltauton, amik kifejezetten import autok, es azt lattam, hogy ilyen 300-500e korul van autonkent a ratett osszeg, 5-6 millios, relative uj auto eseten.
Gondolom ebben benne van a nepper munkaideje, benzinkoltseg, a szallitasi koltseg es egyeb papirok, de gondolom az atirasi egy egyeb koltsegeket nem tartalmazza.
Ehhez kepest, ha labon hozhato az auto, szamold ki, mennyi fapadossal kirepulni, es labon Magyarorszagra vinni.
-
nagyúr
válasz #46372352 #183505 üzenetére
> Az lenne most a kérdésem, hogy kanyarstabilitásban ezek a SUV-ok, terepjárók mennyire gyengébbek mint egy Mazda 6?
Joval. Meg kenyelmetlenebb a rugozasuk is, mert magasabb epiteshez kenytelenek kemenyebb rugozast tervezni.
> Ha mondjuk lakott területen kívül egy kanyargós úton a Mazda 6-al mondjuk 80km/h val kényelmesen be tudok venni egy kanyart, akkor ezekkel mennyivel tudom szintén kényelmesen?
Erre a javorszarvas-tesztek adnak jo valaszt. Pl. ugyanazon a teszten a RAV4 68 kmph-val ment at (allitolag eleg veszelyesen), mig mondjuk egy Mazda 6 75-el (asszem). De az ESP szamit igazan sokat, ha kanyarvetelrol van szo.
while (!sleep) sheep++;
-
AMD Power
titán
Kicsit elszomorodva nezegettem most reggel az autokat a hahun. 15 eves normalisabb markaju benzines autok 1.5 Ft-ba kerulnek. Persze ez + - 200eFt. 2007 KIA Ceed 1.4 millio meg ilyenek. SX4 2008 1.6 millio. Biztos velem van baj, de nem dragak ezek egy kicsit ennyiert?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
jozefgucci1
addikt
Amennyiben van egy pici nyelvtudás és hozzáértés szerintem 3M+os kocsi felett megéri kimenni érte magának . Nincs egy éve , hogy itt leírtam a menetét és költségeit egy Németországi behozatalnak . A 30 napos rendszám a piros , biztosítással volt 160 EUR +20EUR a török koma jutaléka aki intézett mindent .. Fapadossal jól megtervezve akár egy nap alatt is megjárható a dolog. A szállás Bookingon adott napon foglalva pedig pofátlanul olcsó . A nepperek 60K/Nap tol vállalnak egy kocsit és ez csak a napidíja .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Dr.Burn
őstag
válasz molnarpeter #183503 üzenetére
Koszi, mar beszeltem is vele. Azt hiszem lesz belole valami.
#183504 Tin: Altalaban 1000-1500 euro plusszal kell szamolni. Es akkor meg a jon a honositas koltsegei, ahogy irtad is. Ha mindent tudsz intezni magadnak akkor kitudod hozni olcsobban is. Most nekem az auto amit kineztem kb. 1000 euro pluszban lesz, mint az ottani eredeti ara. Termeszetesen a papirozas az meg plusz.
Megoldhato a kiutazas is, de nekem nincs annyi idom. A felulvizsgalat az kb. 150 nagyon max 200 euro amiket talaltam. Ha meg sem olyan jo az auto, es feleslegesen nem akarsz kimenni erte. Vannak ut dijak, ha elhuzodik a kinti papirok intezese akkor az egy extra nap. Plusz kell az exporthoz rendszam ami kb 150-200 euro extra, ha labon akarod elvinni. Azt a parszaz eurot amit megsporolnek azt eltudom engedni a kenyelemert amit cserebe kapok. Ha kirandulassal tudod osszekotni akkor az megint mas....
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
válasz AMD Power #183507 üzenetére
Az 1-2 éves autók majdnem új áron mennek, az 1-2M még az egyik legkeresettebb ársáv, ahol nagy a kereslet, ott magas az ár.
Én ugye vettem egy 3 évest, majd egy 2 évest, majd egy újat, mert a 2-3 éves autókban is volt használati nyom, vagy 60-100ekm futottak 2 év alatt, kevesebb méterrel még ugyanannyiért mentek majdnem , mint az új. Inkább vettem egy lízingelt újat, mire kifizettem is csak pár éves lesz, aztán én használtam az elejétől nem más.
A 2011-es kia ceed-et 2016- ban adtam el 2M Ft-ért 4 éve, ahogy nézem most is kb annyit kérnek érte vicc[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz rbalint88 #183518 üzenetére
Én 2016-tól próbáltam a 2,5-3,5M ársávban számomra normális használt autót venni, de a végén feladtam és a 3. használt próbálkozás helyett lett egy új tipo
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Luck Dragon #183520 üzenetére
Igazából nézel egy 0-100-at, vagy 80-120-at, ugyanazt tudja az 1,4 120-al, mint pl. a kia/hyundai 140 lóval
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Luck Dragon #183522 üzenetére
A 120 lovas ugyanaz a motor, mint a 95 lovas, csak turbóval, teljesen más karakter
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183503 üzenetére
Engem abszolúte meggyőzött a srác és szívesen ajánlom másnak is. Prius közösségben rengeteg kocsi származik tőle - s mindenki elégedett vele! - csupa jó gépet, jó áron biztosított a vevői számára. Amikor érdeklődtem ott, akkor rengeteg elégedett vevő talált meg, mind ott, mind privátban.
Végeredményképpen könnyen meglehet, hogy tőle veszem majd meg - abban a kategóriában amit kinéztem (Prius P3, 160 E-220E km, jól felszerelt) több százezres megtakarítás átírással mindennel... s egy garantált minőség, egy jól szervizelt megbízható gép lesz a 'jutalom'.
Ami hátrány, A, ő hozza haza, de akkor a díját ki kell fizetni, B, gyűjtőkamion (kedvezőtbb), C, ami talán jobb megoldás: Te is hazahozhatod (ha kimennél érte) kapsz ideiglenes holland, erre a célra szánt rendszámot, minden papírt elintéz... ennek a legalacsonyabb a ktg-e) Minden megoldás a magyarországi árak alatt jöhet ki, egy szépen szervizelt Prius-val.
Minél többet olvasok a Priusokról egyébként, annál inkább beleszerelmesedek (ahogy korábban írtam nálam sűrűek a városon belüli mozgások, a 20-40 km-ek, töltésre lesz szerintem lehetőségem, vezetési szokásaimnak megfelel... s nekem tényleg csak annyi szükséges, hogy egy megfelelő belső komfortú kocsi, ami biztonságosan, stabilan, költséghatékonyan eljuttat A-ból B-be).
Nekem azt hiszem végleg eldőlt Prius lesz a vége. Gyűjtögetés elindult, de ~2 hónap múlva lesz a vásárlás Sokat olvasva ledöbbentett, hogy még a 3-400E km-s taxisokat is milyen hűen szolgálták ezek a jószágok
(#183503) molnarpeter, egyébként köszönöm neked a privát ajánlást is, felkeltette az érdeklődésemet, de inkább a fenti szempontoknál fogok maradni
Akit még rajta kívül erősen javasol a Prius közösségben mindenki:
Juhász Jenő, Elit autó:
[link]Minden apróbetűs turpiságát ismeri a priusoknak, ha nem nála veszed meg, de Bp környékén célszerű hozzá vinni egy átvizsgálásra...
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz jozefgucci1 #183513 üzenetére
Köszi visszakerestem, elolvastam. Kb hasonló bonyolultságra gondoltam, az más kérdés, hogy nyilván akkor érdemes így kocsit elhozni, ha ért hozzá az ember, és azért van nyelvismerete is. De párszáz euróból tényleg megoldható, főleg, ha még alkudni is tudsz.
(#183515) Dr.Burn: akkor kb jól gondoltam. Végülis, ha belegondol az ember, a nepper ideje, utazása, költségei, mindent beleszámolva akár meg is érheti, hogy ne kelljen szórakozni vele. Valószínű én is ezt választanám, ha otthonról akarnék innen vásárolni.
-
Tin
veterán
válasz kisza25 #183517 üzenetére
Durva, nem? Én is pár éves használtat akartam venni, de addig számolgattam, hogy rájöttem, hogy egyszerűbb valami "akciós" újat venni, mert az értékvesztése nincs akkora, hogy igazán nagyot bukjon rajta az ember, és pont az nem mindegy, hogy az első időszakban mennyire taposták szét az autót. Egy 1-2 évesen eladott autó pedig van esély, hogy céges vagy kölcsönzős autó volt.
(#183518) rbalint88: kíváncsi leszek, mennyiért fog elmenni az 5 éves hibátlan Swift...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #183522 üzenetére
Kell egy chip, vagy Abarth 500 turbó is egy körben
-
válasz kisza25 #183523 üzenetére
Igen tudom, de elég ritka , ennél ritkább már csak az 1.6 szívó. De lehet azt már nem is forgalmazzák.
Molnarpeter
Egy új autót egyből szétszedni és tuningolni?! Na ne már...[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
dj79
senior tag
válasz Soulfly842 #183524 üzenetére
Ahha, csak arra figyelj, hogy az avb már fuzionált valamilyen szinten az elite autóval idéntől.
Maszlagéknál js érdemes körülnézni, szintén ajánlott kereskedő, kisebb haszonkulcsot alkalmaznak.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nézegettem őt is, korrektnek tűnt - bár még kisebb a 'brand' mögötte (az árak korrektnek tűntek). Juhász Jenőn érezni a tapasztalata és a keze által kiadott színvonalból fakadó extra árrést. Ez valahol az elismertségéből és a nívójából is fakad ott szerintem. Sok kocsi fej van ott és mégiscsak elismerik...
Kocsikhoz hülye vagyok, bár prius ügyben most próbálok ez alatt a rendelkezésemre álló két hónap alatt 'olvasott' és 'okos' lenni, de ezt nem értem, hogy mit jelent: "az avb már fuzionált valamilyen szinten"
Ezt olyan laikusba is megköszönöm
Ha mo-i autót veszek, akkor van olyan szerencsém, hogy olyat vihetek magammal, aki Toyota márkában dolgozott szervizesként - csak nem lövök így mellé
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183524 üzenetére
Szerintem vállalható a saját lábon hazahozatal is. Legnagyobb kérdés az odajutás, Eindhoven pl egy rém olcsó reptér, helyijárattal elérhető flixbus szintén fillérekért elvisz, viszont a tömegközlekedés drága (konkrétabban passzolom, nekem a déli oldal és Belgium tájékán van tapasztalatom). Google maps jól mutatja a járatokat, ki lehet kalkulálni, bár valószínű a kereskedő is tud tippet adni. Ha elég hosszú az út, egyben meg is tudsz aludni a buszon, egy esti járattal kirepülve Hazafelé meg legfeljebb egy osztrák matricát veszel, vagy beállítod a fizetős utak elkerülését. Nagyjából 1-1 napot érdemes a ki- és hazautazásra szánni, vagy a másik opció, hogy korán (4-5 körül) elindulsz, és éjszaka érkezel. Svédországból bruttó 2.5 nap alatt értünk haza négy kézzel, nyugis tempóban, későn indulva, kompot leszámítva fizetős utak nélkül, 1900 km-t vezetve.
Plug-in hibrid lesz végül, hogy említetted a töltési lehetőséget? Nemrég került fel egy szép és jó Ampera is hahura, az többet megy villannyal, de kicsit több a kockázati tényező.
Gondolom az eliték az Auto van Beuwenn-nel hozatják a portékát. (Ha még nem merült fel, autó van bőven, igen )
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Soulfly842 #183530 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183531 üzenetére
Nem tudom, de az opelektől engem kiráz a hideg.. lehet indokolatlan, de húz a szívem a toyota felé (lehet pont a kockázati tényező, ami meggyőz). Kezdem elvetni a Plug-in-t, helyette inkább jobb felszereltség és kevesebb km lesz (szigroúan 2010-11 utáni). Próbáltak meggyőzni, hogy magasabb km is megbízható Priusoknál (megerősítik a sok-sok-sok km-t ment priusok tömege, a probléma nélküli taxisok, stb),de ez valahol nekem mégis cél maradt. Még akkor is, ha csak 15-20E km -t fogok menni egy évben. A nagyobb hatótáv nem feltétlenül indok arra, hogy meggyőzön, a nagyobb táv viszonylag ritkább, de nagyon sok lesz a napi 5-10 km is. Kötetlen a munkaidőm ,s többször kell telefonon tárgyalnom is, ilyenkor többször lehet beállok valahova töltögetni majd egy kávézás, vagy egy üzleti ebéd mellett (ahol van mozgásterem a helyszínben). Bár bízom benne, hogy kellőképpen 'okosan', aksi barátan tudom felvenni a vez. szokásait is
Úgy is ~ 5 évre tervezem a P3-t.
(#183532) dj79 Soulfly842 (#183530)
Erről le is maradtam, hogy ilyen szintű az együttműködés.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183533 üzenetére
Ha nem plug-in, akkor nincs mód külső töltésre, csak a fékezést hasznosítja, ezért kérdeztem igazából
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183534 üzenetére
Akkor sem... nem befolyásol semmit. Meg kell tanulni oksovezetninekijena'
A pár km-t ha sokat vezet az ember városban összehozhatja.. és a városi fogyasztás már önmagában is meggyőz. Olyan felára van azért, ami nem győzött meg.
-
dj79
senior tag
válasz Soulfly842 #183533 üzenetére
Elite autón kívül esetleg auto329 is jó lelőhely, ők általában magasabb holland polcról választanak import "árut", aztán a hibridszalon és persze a toycar kínálatát is eléggé ajánlott átnézni.
A plug-in felára több dologból tevődik össze, főleg az eltérő akkutechnológia a fő érv, illetve a zöld rendszámmal járó "mentességek".
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz kisza25 #183517 üzenetére
Latva amiket irtatok es en is lattam a hahun kicsit el vagyok keskenyedve. Megy meg sz oreg Astra, szerkezetileg semmi baja, de a rozsda ellen nincs mit tenni. De azt is tudom, az ellenkezik az elveimmel,hogy egy 15 eves autoert adjak 1.5 millat + a kotelezo cuccok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Soulfly842
addikt
-
dj79
senior tag
válasz Soulfly842 #183538 üzenetére
Mi is Priust szeretnénk venni, azért táncolgatom körbe a témát Ha eladom a kocsit, hsd lesz a következő.
Amúgy Lexus ct200h vagy Auris nem jöhet szóba Neked? Ugyanaz a technika.AMD Power: igen, ez van... Vevői oldalról nehéz megemészteni a jelenlegi árakat. Én is nézegetem, egy jó prius ára 10 évesen 3m körül van.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183538 üzenetére
Érdemes utánaszámolni, melyik verzió hogyan jönne ki anyagilag Ha van vállalkozás, akkor még a nyílt végű lízinggel lehet némi áfát elszámolni, mivel sok céges utad lenne.
-
Tin
veterán
No offense, de magyarázzatok el valamit: mi ez a Prius mánia? Aki sokat megy városban, főleg rövid távokon, vagy közelre ingázik, egy plug in hibrid oké. De a többiek? Nincs bazi nagy felára a hibridnek? Meg ráadásul azért a Prius pont nem az a szuper komfort mindenre jó kényelmes autó...
-
Winne
nagyúr
Mert szupersokat keres már mindenki az évenkénti bérkorrekcióval és az olcsóbb disznóhússal xdrotfldiklol.
Az a szemétség még ezekkel az árakkal, hogy a GTK még a régi (kisebb) árral fizet, ellenben az új árral kell megvenni helyette az autót..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Doki16
addikt
Mi ez a BMW mánia, Audi mánia? Rengeteg Opel/Suzuki van az utakon. Nem értem a mánia szót. Az autók alig pár százaléka mindössze hibrid és elektromos.
Azok veszik akik sokat városoznak, vagy le akarják váltani a dízeljüket. Jelenleg a legmegbízhatóbb autók közé tartozik. És milyen többiek? Nem fogja megvenni akinek A8 Audi kell mert 4000 km-re jár minden nap. Az veszi aki spórolni akar. És HSD-ben már rég nem csak a Prius van. Auris, Corolla, Yaris, Lexus sok modellje. Azért egy IS300 ott van a szeren
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen