-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz daninet #176400 üzenetére
Egyik sem eget rengető hiba de azért a gelttelt részre rá kéne nézni, hogy mennyire is volt sérült. Ha csak a lemez akkor nem gáz és marha jó alkualap (főleg, hogy eltitkolták). Pontos árakról a Volvo topikban szetem előbb kapsz választ vagy megnézed a Kauffer/Unix/Bárdi honlapon.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabex #176385 üzenetére
Volt egy másik kötelező tartozéka is annak a Zuknak:
Gyakran összeakadt a váltórudazat, olyankor egy jól irányzott ütéssel helyre kellett rakni. Na, most képzeld el, hogy a pirosnál állva hogy be lehetett szarva a mögötte álló, amikor apum kiszállt egy bazi nagy kalapáccsal a kezében. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz daninet #176400 üzenetére
Hát, ekkora értéknél én biztos lennék benne. Ajtón belül volt fújva? Oszlop? Csomagtér alatt megnézték a fenéklemezt, hogy volt-e sérülés? Ezeket tudni kéne, mielőtt döntesz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
outsiders
aktív tag
válasz #46372352 #176405 üzenetére
Jó döntés, a subaru benzines .A szívó amit linkeltél örök élet belőle, a turbós esetleges hibái annyira még nem jöttek ki ennyi év gyártás alatt, de elvileg az se beteg konstrukció. Van a ph subaru fórumon egy srác, aki pár hónapja birtokol egy szívót, nézz át oda és olvass.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #46372352 #176405 üzenetére
A 2.0i megbízható és tartós ha odafigyelnek rá de a 2013 előtti darabok hajlamosak enni az olajat (a lehúzó gyűrű problémája miatt), arra kell figyelni, hogy csak 0W20-as olajjal üzemeltethető, ellenkező esetben a 2013 utáni daraboknál is előjöhet az olajfogyás, illetve mivel olajnyomás változáson alapul a szelepvezérlés annak működését is negaítvan befolyásolja a sűrűbb olaj. Nyilván nem esik szét a motor ha egyszer 5W30 megy bele de a tartós használta nem javasolt.
A 2.0XT különösen háklis az olajra, ott még a 2.0i-nél is fokozottabban kell figyelni erre, illetve legalább 98-as oktánú benzint javasolt tankolni bele. Nem csak azért, hogy meglegyen az összes ló hanem azért, mert a nagynyomású direktbefecsis rendszer kényes az üzemanyag biotartalmára.
Jellemző hiba az egyenetlen alapjárat, ez egy sima ECU refalsh-el megoldható. Elvileg ezt is javították már...mod:
Subaru topikban még sztem többen is hozzá tudnak szólni, mert elég rétegmárka itthon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Novics
senior tag
-
veterán
Sziasztok,
3-400k kornyeken elso autonak, varosi hasznalatra, kis utak, kulteri parkoloban tartas, lehetoleg kisauto, mit ajanlanatok?
Kozlekedoedeny szerepkor, de ha elfer benne egy bicikli valamilyen modon behajtogatva anelkul, hogy szet kene szedni, egyenesen megennem a kalapomat.
Regi swifteket ajanlott sok ismeros, meg punto 2-t eddig.
Everybody lies.
-
-
veterán
válasz molnarpeter #176414 üzenetére
Bakancs micra benzinesei nem opciok? Dizelt nem partolom, ha ennyit valaszthatok.
Everybody lies.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #176410 üzenetére
Twingo I? Benzinesből van 8v, 16v, utóbbi picit erősebb, de hangosabb is jóval. A klíma sok korábbi darabban nincsen, néha még ABS sem, arra figyelni kell, illetve ha nem figyelnek rá, akkor pillanatok alatt elrohadhat a küszöb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
8th
addikt
válasz Pttypang #176410 üzenetére
Lehet rámozdulnék erre. 120-ba elhoznám a maradék pénzből gatyába ráz(at)nám és használnám míg szét nem esik. Két felnőtt bringa kormányhajtogatás nélkül lazán elfér benne meg amúgy is döbbenetes, hogy kiszedett hátsó üléssel mennyi mindent elnyel a hátulja. Nem egy gyorsuló bajnok, cserébe öt literrel elgurul csak városban használva. Alkatrész fillérekért van hozzá újonnan és bontottban is és alap szerszámokkal is megjavítható/cserélhető rajta szinte bármi annyira faék az egész. Tipikus filléres közlekedőedény.
mod: Látom inkább benyás kéne. Akkor vagy ugyan ilyen Polo 1.3b motorral vagy egy Fiat Punto Van. Rácsot kikapni belőle és szerintem úgy befér egy bicó abba is. Legfeljebb az anyósülést előrébb kell lökni egy picit. Egy küszöbcsere még nem a világ ha tényleg csak annyi a baja. Igazából ebből az első generációs "Punto Van 55" lenne a tuti. Az sokkal egyszerűbb és agyonüthetetlenebb mint az mk2 punyesz. De az sem olyan rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Humbucker
senior tag
Basszus, a nadrágomat ki lett mosva amiben benne volt a jogsim, a tartója az eléggé elázott. Szerintetek olyat hol lehet kérni?Gondolom muszáj a tartója is, abba írják bele a pontokat, azt se hiába adták hozzá gondolom...
-
őstag
Tényleg, ha már pontok... Tudja valaki, hogy hol informálhatóak le a jelenlegi büntető pontjaim mennyisége? Illetve azok elavulnak egy idő után, vagy nem?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Novics
senior tag
A dízel Mazdák mennyire kehesek? Jól gondolom, hogy ha minimálisra akarom csökkenteni a meghibásodás lehetőségét, akkor szívó benzinest érdemes venni? Főleg, ha az éves futás 15ezer alatt marad.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
-
-
őstag
válasz molnarpeter #176434 üzenetére
Azt nem tudod véletlen, hogy ha nem a Magyarországi hatóság által lett kiállítva, viszont EU-ban, akkor a pontok átvezetődnek az országok között?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabex #176435 üzenetére
Ha jól értelmezem, nem a jogsi a lényeg, hanem a szabálysértés helyszínét képző ország, tehát külön gyűlnek a pontok mindenhol. Szóval pl. osztrák jogsival lehetsz tökéletes sofőr Ausztriában, de ugyanazon igazolványhoz Mo-on lehet már x pont hozzárendelve. Ha elveszik valahol a jogosítványt, akkor persze bukta, de nekem így jött le, mert eltérnek a rendszerek (hol gyűjtesz, hol elvesztesz pontokat, stb). Ha máshogy működik, remélem kijavítanak
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Idén fogunk építkezni, és költözni is, és így közelebb fogunk lakni a munkahelyünkhöz, ami így már csak 5 km-terre lesz tőlünk. A kocsit csak munkába járáshoz használjuk, néha meló után egy kis mászkálás.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire öl meg ez a kis táv egy 2013-as évjáratú 1.6 Diesel Ford Focust? Megérné váltani egy benzinesre, vagy megmaradhat a focus, és meg se kottyan neki?Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Munez után szabadon. 5 kilométerterre?
Hogy a kérdésre is válaszoljak. Hosszú távon nem fog jót tenni neki. Még nyáron hagyján, mert ott legalább víz be fog valamennyire melegedni, de télen a városban mindig hideg olajjal fogsz járni, ami azért nagyon nem jó.
Ilyen távra inkább valami egyszerű benzines vagy (félve mondom csak) hibrid.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Ha hajlandóak vagyok diagon figyelni, hogy mikor regenerál, és olyankor pluszban autózni, akkor talán elviselné valamennyire. Ekkora távra viszont elkezdenék PHEV-re spórolni
[ Szerkesztve ]
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm szeretne vásárolni új autót. Bár nem egy kategória a kettő, de az alábbi két típus között gondolkodik: VW Tiguan Allspace és Hyundai Tucson. A kérdésem az lenne, hogy a konfigurátorban összeállított autó listaárából nagyságrendileg mennyi alkudható? Többször olvastam, hogy pl. a VW-nél a listaárnak köze sincs a valósághoz. Régebben az egyik autós topikba valaki linkelt egy táblázatot (VW), amelyikbe benne volt, hogy százalékosan mennyit szoktak engedni egy-egy típusból, de sajnos nem találtam meg. A kinézett Tucson listaára 9,7MFt, a Tiguan AS 12,5MFt. Mire lehet számítani?
-
vzsryl
nagyúr
-
Wmwinters01
tag
válasz szotyika77 #176437 üzenetére
Vagy esetleg bicikli, ha az út nem valami nagyon forgalmas úton vezet. Párommal mi kb 4 km-re lakunk a munkahelyétől (onnan az enyém plusz 2 ) amikor jó az idő mindig biciklivel megyünk, reggeli edzésnek és ébredésnek nagyon jó, és általában sokkal gyorsabb is mint autóval, olcsóbb és jót lehet beszélgetni abban a 15 percben
szerk.: és akkor az autót se feltétlenül kell eladni, vagy cserélni
[ Szerkesztve ]
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
-
-
szotyika77
aktív tag
válasz Wmwinters01 #176444 üzenetére
Nem rossz ötlet, megfordult az én fejemben is a bicikli, de ami mégjobban megfordult az a motor Végre motorozhatnék, és télen meg egy kocsival megoldjuk a jövést menést.
-
szotyika77
aktív tag
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #176447 üzenetére
Ha a pénztárca engedi akkor egy elektromos a legjobb választás. Megvétel után gyakorlatilag a jelenlegi állásod szerint ingyen tudsz vele közlekedni. C-Zero I-miev vagy egy Leaf 1. De ezt te tudod, hogy mennyi pénzed van rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Wmwinters01
tag
válasz szotyika77 #176447 üzenetére
Csatlakozom, akkor simán megéri a hibrid/elektromos és azzal a tél is ki van pipálva
I`m not afraid to die, I just don`t want to be there when it happens.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen