Új hozzászólás Aktív témák

  • ph_5.5

    aktív tag

    válasz PuMbA #5912 üzenetére

    Ez pont annyira részletkérdés mint az autók fogyasztása. Soltvadkert- Kecskemét között ingázva az autó hozza a gyár által megadott értéket, míg egy Eger- Szilvásvárad távon a hegyekben 1.5x annyit fog enni. Értem én hogy lehet ennyit is fotózni egy akkuval- de ez nem életszerű. Még R3 esetén sem. Csak erre utaltam. (amúgy kiváncsiságból egyszer megnézem hogy Type C-n ha töltöm az akkut a vázban és úgy fotózom mondjuk 1000 képet és 99%-on áll az akku akkor mit ír ki :)
    #5913kovsol - igen ezzel tisztában vagyok. Sőt a CIPA mérés az X képenkénti vakuzást is beleteszi meg a visszanézést. Ami azért vicces mert az új vázaimban nincs is kisvaku. Az evf 3.6 M képpontos, a hátsó lcd 2.1 M. Az akku mégsem bír 1.5x annyit mint hátsó lcd használat esetén- papíron. Amúgy nem tesztelem, párszor ránéztem , de többségében amikor kiírja hogy a kioldó gomb le van tiltva már akkut kell cserélni és az akkuinfo sem elérhető.
    #5914madgie Feleslegesen nem keresek semmit a vázban. Bikini katalógusnál volt az ahol darálás ment a modellek váltakozása miatt. Állandó beállítások az egységesség miatt, egyképes megoldások, és így simán 1000 expo fölé ment. Amikor meg ételfotózás állványról wifin akkor meg 500 fölé épp befért. Nem egyformán használjuk ezeket a kütyüket. És nem azonos eszközparkkal. Amikor egy nagytele motorját kell meghajtani a vázban lévő akkunak akkor az sokkal többet fog enni az áramból mint aki manuális fixxel épületfotózik.

Új hozzászólás Aktív témák