Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #50843 üzenetére
Valamit valamiért, azt a fél percet ki lehet bírni és amúgy sem a fejedre fújja, hanem a szélvédőre
Hideg motornál amúgy sincs még meleg levegő, a párát meg induláskor fújod le
philoxenia: Nem kell folyamatosan fújatni, ha elkezd visszapárásodni akkor megint 10-15s bekapcs, leszedi a párát és mehet vissza a fűtés.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
félisten
válasz philoxenia #50850 üzenetére
Mínuszban be sem kapcsol elvileg, nálam például +4 fok a határ.
(#50851) MasterMark Én is szoktam úgy, hogy maxon megy a fűtés+dolgozik a klíma.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #50851 üzenetére
Hideg motornál? Hogyan? Létezik elektromos hűtő/fűtő autóklíma nem luxusautókban?
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MasterMark
titán
válasz philoxenia #50854 üzenetére
Meleg motornal. Vagy allofutessel elofutott meleg motornal.
Nekem a nagy loketterfogat miatt, meg mert benzinmotor hamar bemelegszik. De jellemzoen amig nincs meleg az autoban, addig a para se csapodik ki annyira.
Szoszo94: Igen, de a szelvedo pont rad tereli, es nagyon kellemetlen tud lenni hidegben.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #50856 üzenetére
Induláskor van gond. Nekem a Berlingo (1.4 benzin) nehezen melegszik be. 60 fokos olyan 10 km után lesz a kijelzőn a víz. Álló helyzetben meg akár tizenöt perc is lehet, ha nem túráztatom a motort. A Vitarával nincs ilyen gond.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
mephi666
nagyúr
válasz philoxenia #50857 üzenetére
f szintén 1.4, 60ló... -10fok körül ha melegítem 5-10percig, akkor kezd mocorogni a mutató, ha átgurulunk nagyrészt lakópihenőben 5perc alatt a bölcsődéhez, akkor már 80fok körül jár... 5perc alatt asszony lerakja a srácot, mire kiér már 90fok és jó meleget fúj... hazafelé viszont melegítés nélkül megyek mostanában 0-5fok körül, kb 4km a bölcsőde 50-es tempóval és pár lámpával: 85 körülre megy fel a hőfok és kb félúton kezd langyosat fújni...
ui: most agyalok, hogy tisztán elektronyos autóknál hogy megy a fűtés? azonnal meleget ad, mint a hősugárzó, viszont téli időszakban feleződik a hatótáv?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #50856 üzenetére
Nekem lassan melegszik be, 2.5 benzin, de majdnem 7liter az olaj benne...álló helyben max fél percet szoktam várni, míg jégoldóval lefújom az ablakokat, közben ha párás belül akkor megy a klíma és a szélvédő párátlanítása, aztán indulás. 2000rpm 5. 60kmph körül, így már van megfelelő olajnyomás, haladok is, melegszik is.
Persze, hogy nem esik jól az embernek a klíma télen, de inkább fázok picit, mintsem ne lássak ki a szélvédőn
Jaa, meg én kikapcsolom a fűtést amíg legalább 60 fok körül nincs a vízhőfok. Gyorsabban melegszik a motor, ráadásul addig úgysem fújna meleget. Ez is egy jó praktika ami nekem bevált[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #50861 üzenetére
Azonnal semmi esetre sem tud, minimális késése kell legyen, a lakásklímánál is van....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
szebe
őstag
válasz mephi666 #50858 üzenetére
Mondjuk 5-10 percig se érdemes melegíteni. Max addig amíg körben levakarod a jeget/lehúzod a párát, 1-2 perc, aztán érdemes megindulni.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mephi666
nagyúr
ja, csak ilyenkor jöhet a meglepetés, hogy a menetszéltől lejegesedik belülről a szélvédő
ez félig vezetés, inkább bulvár, de gáz hogy ennyire sz@rnak az emberre én eddig 2szer hívtam mentőt máshoz... mindkét esetben részeg volt az illető: elsőnél már mások is megtették a bejelentést, utcán feküdt az ürge... második esetben meg 5ödikről az ablakból láttam, hogy fák tövében fekszik az ürge... később néztem, ugyanúgy feküdt, hívtam a mentőket, hogy más esetleg jelezte-e... küldtek hozzá kocsit, a nagyobb darab mentős meg talpra állította, adott neki 2 bődületes kijózanító maflást és beültették, bevitték...
ja meg múltkor mentünk vissza a parkoló kocsinkhoz és látom, hogy körforgalomból kifelé kb 50m-re elakadásjelzővel áll egy kocsi... odamentem megkérdezni, hogy mi a gond (akár egy kerékcserében is tudok segíteni): "csak kifogyott a benzin, elsétál a közeli kútra" ...mondtam neki, hogy azért toljuk arrébb a kocsit, mert nincs jó helyen, segítettem neki, megköszönte vagy 10-szer és ment a dolgára (elhaladó gyalogosok csak bámultak...)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MasterMark
titán
válasz Szoszo94 #50860 üzenetére
Nekem az automatika addig nem engedi rá csak a szélvédőt fújja legkisebb venntifokozaton. Aztán ha már elég melegnek ítéli, akkor vált először szélvédő/lábra, és utána ha melegebb csak lábra nyomja a meleget, az van elvezetve hátra is.
Nekem 3 ezer köbcenti, és 5,5 liter olaj van benne. Én is ilyen 2000-2500-on megyek vele amíg bemelegszik rendesen.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Debilon
addikt
válasz mephi666 #50864 üzenetére
ez nem normális, hogy ilyen szélvédő belső lejegesedés van
nálam csak akkor volt, amikor az autóban rengeteg nedvesség volt egy beázás után, ki kell szárítani és a szélvédő belső felét rendesen letakarítani (pl valami hírlap újságpapírjával szárazon áttörölgetve, meglepően sok koszt és "zsíros" kicsapódást lehet így eltüntetni, ami először és nagyon keményen megköti a nedvességet és emiatt vizes a szélvédő belső fele)
normál esetben nem lenne szabad ilyennek előfordulni, olyan Astra amilyen Neked is van volt ismerősnek, az folyton párásodott belülről valami miatt, esős, párás és hideg időben folyton ezerrel kellett a szellőzetető ventit üzemeltetni
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
mephi666
nagyúr
válasz Debilon #50867 üzenetére
idén még nem volt ilyen szerencsére... lehet, hogy korábban is akkor volt, amikor bent pihent 1-2 zsugor ásványvíz a csomagtartóban? ...erre érdemes figyelni, hogy ha vannak este mínuszok, nappal meg 10-15fok hőmérséklet-ingadozás, akkor jól lehet párásítani a kocsit, benne felejtett vizes flakonokkal
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #50866 üzenetére
Bevallom az automatikát még nem teszteltem hidegben, pontosabban egyből OFF ahogy elindulok és mikor látom, hogy meleg a víz akkor AUTO. Lehet nekem is tudná, csak a beidegződés megmaradt még a régebbi kocsikból
Ahhoz képest, hogy 3.0 elég kicsi az olajtölteted
(#50867) Debilon
Passatban nálam rendszeres volt - 25 éves autó, nem érdekelt ha havas/saras lábbal ültem be, az ajtók sem szigeteltek rendesen...viszont egy újabb kocsinál tényleg nem szabadna alapjáraton párásodnia a szélvédőnek, nekem is a múltkori hideg idő + eső kombináció, a kocsiban pedig 23°C volt az, mikor elég sűrűn és sokszor kellett páramentesítenem miután vizesen beültem. Ja, meg egyszer mikor mosás után elfelejtettem a csomagtartóból kivenni a vizes rongyokat, amivel szárazoltam a kocsit....Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
félisten
-
félisten
Fiatal koromban is találkoztam olyannal, hogy a hülyegyerek nekiment a lezárt sorompó rúdjának. Persze igaza van neki, hisz hogy merik leengedni a sorompót, mikor ő közeledik. Szerintem ez a furgonos akkor ment neki, mikor mozgásban volt fel vagy le, de ez a gyerek kajak a lezártnak ment neki.
-
solena
tag
válasz Mr.Csizmás #50874 üzenetére
Hódmezővásárhelyen a két nagyobb vasúti átjáró még mindig kézitekerősXD Bakternál csörög as telefon, kijön, leengedi, aztán ha megint csörög, felhúzza
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #50874 üzenetére
Van ám sok. Azt ne hidd hogy annyira kevés van. Többet ismerek személyesen...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz philoxenia #50878 üzenetére
Imádom én is ami itt nálunk van. Van hogy kétszer elugrom valahova, az négy sorompó. Régebben még jobb volt, mikor tankoltak is itt mozdonyok, akkor letekerte, kijött a mozdony, váltóállítás, be a másik pályára, de akkor nem tekeri fel, mert bezötyög a bzmot nagy dirrel durral, aztán megvárja a tehervonatot is. Feltekeri, nemsokára megint le, mert jön vissza a tankolós mozdony, kiállás, tökölés, visszaállás. Előfordul, hogy 4-5 percig semmi sem jön, de nem tekeri fel, úgy is jön a csörgő, minek melózon annyit.
mephi666
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
mint a bakterházban, amikor annyira be volt baszva a bakter, hogy amikor elment a vonat, akkor engedte le a sorompót, majd visszaslattyogott aludni...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
philoxenia
MODERÁTOR
Általában ezek elég gyengén vannak már karbantartva vezetékszakadás határán tekerhető némelyik időnként, nem csoda, hogy minimalizálják a mozgatását a kollégák...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
-
szebe
őstag
-
nyikszi
őstag
A Tesla nem ismeri a piros lámpát. Azt a cikket nem találom, aki úgy ment át a piroson, hogy autopilottal "vezetett". Az mondjuk régebbi cikk volt emlékeim szerint. Le is írták ott, hogy ez benne van a kézikönyvében. Ettől még lehet, hogy a Tesla a hunyó, de nem valószínű. A tűzoltóautóshoz hasonló dolog meg sajna többször előfordult már.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
félisten
válasz nyikszi #50886 üzenetére
Na nulla az egész. Pirosnál folyamatosan zöldet lát a computer. Sávokat nem látja, így azt sem, hogy az szaggatott vagy záróvonal. Lehetne folytatni, de szerintem felesleges, tisztán látni, hogy milyen szinten van ez a dolog. Otthon játszadozni jó, de ott vége is.
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
Nem nagyon kerestem, csak leírtam, hogy a Tesla kézikönyvében le van írva, hogy a piros lámpát, meg gondolom a többit se, nem ismeri. Meg ugye vannak cikkek amikben arról írnak, hogy a sofőrnek a keze több mint 7 mp-ig nem volt a kormányon. Mondjuk a cikkben említett tempomat átállitás, meg hogy a kormányon kell lenni a kezének és mégis megy tovább a Tesla, ezt nem értem. Félre kell(ene) állnia az autónak és kész.
[ Szerkesztve ]
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mezis
nagyúr
válasz nyikszi #50893 üzenetére
Fönt magasan a levegőben 3 dimenzióban, egymással kommunikáló (ki fog süllyedni, ki fog emelkedni, ...) vagy a végtelen óceánon 2 dimenzióban (tengeralattjáróknak 3) jól bevált robotpilótákat nem kellene erőltetni az országutakra, ahol bármikor előfordulhat az, hogy 1/10 másodperc alatt kell dönteni, cselekedni. Az a kormányon tartott kézből mire cselekedet lesz, már késő lesz.
Hány esetnek kell még bekövetkezni ahhoz, hogy a realitás talajára kerüljön az auotopilot ?
Persze a Földünknek sok ez a 7 000 000 000 meg még amennyivel több is lesz....mezis
-
tibcsiworld
aktív tag
A sávokat látja! Tud sávot váltani, de az van írva, hogy ez nem teljes önvezetés! Ezt arra kellene használni, amire való!
Azért azt tegyünk hozzá, hogy usankában az értelmi szint máshol van, ahol beperelik a redbullt, mert nem az ne adott szárnyakat, meg a mikrós céget, mert megdöglött a macskája, amit betett megszárítani, ...
Azért reménykedem, hogy nálunk van még homo pasiens sapiens Értem én az agymosást, na de nah!Meg az olyan címek, hogy a tesla okozott balesetet! Egyszerűen hazugság. Mivel nem alkalmas önvezetésre, azaz csak nagyon kis részben (autópályán), ezért eleve nem szabad máshol használni, ha igen, csak kellő odafigyeléssel.
A felelősség pedig a felelőtlen sofőré!Ahogy írod, egyelőre gyerekcipőben járó játékszer! Kezeljük úgy! Ha valaki másképp kezeli, az miért a Tesla hibája? (nem feltétlen Neked szól ez most! )
nyikszi:
Az autó meg is áll, ha nem nyúlnak hozzá. Viszont addig is másodpercek telnek el! Mivel ez az olcsóbb (kamerás) rendszer, ezért nem lát sokkal többet, mint az ember, de egyszerre lát mindent! Alapvetőleg sokkal biztonságosabb, mint az ember! (a balesetek arányait tekintve)mezis:
Nem tudom, meg van e az a videó, amikor a "szőkenő" (a szőkéktől elnézést kérek - én is az vagyok) bemegy a Model 3-al a benzinkútra, és 5 percig keresi a benzintank beömlő nyílását?! Az ilyenektől hogy várjuk el, hogy megértse, az autopilot nem arra van, hogy ő 20 percig fesse magát a forgalomban!? -
Mr.Csizmás
félisten
válasz tibcsiworld #50895 üzenetére
ez bennevan a tesla alap használatijában, és az önvezetésről szóló weboldalukon is, hogy nem önvezető rendszer szó szerint, hanem vezetéssegítő
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
mezis
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #50896 üzenetére
Akkor ez az "AutoPilot" névhasználat olyasmi mint a 80-as években az "Automatizált Műszaki Tervezés" volt. Ott, ahol sokkal több, korszerűbb számítástechnikai eszköz volt, ott csak CAD-ot emlegettek (számítógéppel segített tervezés). Nálunk meg így sokkal könnyebben "eladható" volt. Meg milyen jól hangzott! Hol is tart most ?
Nekem a tizenéves autóm jelzi, ha nincs teljesen becsukva az ajtó.... [link]mezis
-
mephi666
nagyúr
hehe... nekem erről a képről a jobb felső lovaskocsi kellene ...nem sz@rral gurigáznak ezek sem
ui: amúgy ez jókora tervezési baki
1: nyitott ajtóval nem lenne szabad jelzés nélkül elindulnia
2: ha már nyitva maradt az ajtó, figyelni kellene a környezetet, hogy beleakadhat-e valakibe/valamibe (ennyi erővel michael jordan-t is fejbevághatta volna)[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Mr.Csizmás
félisten
- a garázs és odavezető szakasz általában nem közút.
- az ajtónál egy 2$ végálláskapcsoló a lelke a dolognak nagy valószínűséggel (bármennyire is nem az önvezető témához tartozik)de ha már témánál vagyunk, a szomszédban ingyen ki lehet próbálni a valódi önvezetést: [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Autós topik
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen