Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
A mostani Heti meritesben bitpork Touarege.
"Bad reklám is reklám too"
-
Teszla_
senior tag
válasz rbalint88 #47688 üzenetére
Én is szemeztem a 430-assal, de abból pár darab van az országban és azok most is 2M-tól indulnak. Ez a 200-as közel volt hozzám, igazából csak azért néztem meg, mert arra jártam. Nem is volt a legolcsóbb, mert alku után 1,15M lett a vége, de ahogy a kínálatot néztem, a sok lerúgott szart 600k-ért, én azt mondom, hogy megérte az árát. Minimálisat kell rá költeni, de még így se fogja kimeríteni a rászánt 3-400k-s keretet, maximum átírás-biztosítással együtt, de még szerintem úgy se.
EQMontoya: Az MX-5 után mondhatom, hogy 20 évet öregedtem, megőszültem és kitéptem a hajam Hiába volt elmény azzal haladni, amikor jó volt, olyan szinten belenyúltam egy pénztemetőbe, hogy minél gyorsabban el szeretném felejteni és hatalmas buktával eladni. Egy megbízható, nyugis autó kellett, aztán majd pár év múlva jöhet mellé valami izgalmasabb. 2M forintig sajnos nem sok minden akad, ami hasonlót tud, mint az MX-5. Néha volt egy-egy 206 RC, Clio Sport, Colt CZT, OPC Opelek, stb. De ezekből csak a 206 RC tetszett, azok meg véletlenül se a környékemen voltak, meg a választék se bőséges (2 darab volt fent, amikor keresgéltem, de abból is eladták az egyiket a héten). A 3-as BMW-sek táborát meg inkább kihagytam, mert amúgy se tetszik az E46, meg már lassan boldog-boldogtalan azt vesz, arról nem is beszélve, hogy a legtöbbje fapad, amitől bevérzik a szemem, ha ránézek. Audi S4-S6-okat is figyelgettem, 2-3 évvel ezelőtt 1M körül lehetett kapni, most inkább a duplája mindkettő, a fenntartási költség meg sokszorosa a kisebb gépeknek. Még az MX-5 NC-kből is feltűnt 1-1 darab, de amilyen állapotban azok vannak ennyi pénzért, mindegy, ha az NB-vel járok
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #47705 üzenetére
Szerintem nem különösebben hajlamosak rohadásra, a Mazdák pl. híresen rohadnak (pl. az említett MX-5 is), de az IS-ek tudtommal jóval kevéssé.
Legalábbis én még senkit nem hallottam panaszkodni róla, illetve itt a topikban lévő 3-ból sem rohad tudtommal egy sem.Same rules apply!
-
Teszla_
senior tag
válasz EQMontoya #47704 üzenetére
IS200 se volt a közelemben, de ha lett volna, megnéztem volna, mert ahol édesanyám lakik, ott van egy sötétzöld és kívülről tetszik, meg a hangja is szép. Mondjuk a menetteljesítménye - papíron - nem igazán győzött meg. Ha jól emlékszem pl. 11,2s a 0-100, aminél azért picit jobbat szerettem volna. De lehet, hogy kipróbálva megfelelt volna.
A Mazdával egyrészt a rozsda a probléma, mert elkezdett rohadni a két hátsó ív, a jobb első nyúlvány (a bal oldalit valaki régebben megcsinálta), a csomagtartó a rendszámtábla világításnál, de az nem necces. Mivel a víz a vynil tetőről a kasztni belsejében folyik le oldalanként két lyukon, így nem mernék mérget venni rá, hogy ott nincs rozsda, csak az kívülről nem látszik. Ezen kívül a tető két széle repedezett, bal oldalon már egy kis lyuk is van és itt keleten senki nincs, aki ezt javítaná. Vagy ha létezik is ilyen, biztos annyiért vállalja, hogy inkább tetőt cserél az ember. A váltó szar, a kettest az esetek felében reccsenve veszi és 3000-es fordulat fölött sír is. Ez tipikus NB betegség, cserélni kéne kompletten a váltót egy bontottra, mindenki ezt csinálja. A motornak dugattyú hangja van, hidegben szép traktoros/dízeles, ameddig be nem megelszik egy kicsit. Ezeket kéne most csinálni, ami egy vagyon és ezek után se tudnám 1M-nál többért eladni, szóval fölösleges ráborítani a pénzt.
Ezeken kívül is volt egy pár probléma, zsákszámra talicskáztam bele a pénzt, 1M-ért vettem, még legalább ennyit ráköltöttem két év alatt, mondjuk ebben benne volt a keménytető, 16-os felni, nyári-téli gumi garnitúra, ez elvitt 500k-t. Cseréltem 4 féktárcsát betétekkel fékcsövekkel, generátort, akksit, gyújtáskapcsoló betétet, komplett vezérlést olajokkal, meg minden szir-szarral, két első lámpát, négy kerékcsapágyat, gyújtótrafót, gyútókábelt, kézifékkábeleket vettem, de nem lett cserélve, gyertyák, kuplung, stb, stb, ami még nem jut eszembe. Szóval belefáradtam, főleg, hogy amikor vettem, tökéletes állapotban volt, sehol se rozsdásodott, semmi nem volt rossz rajta, aztán 1 év után jött egymás után mindenUi: Mazdák tényleg kegyetlenül tudnak rohadni. Mazda 3-asokat is azért vetettem el, mert 2004-2005-2006-os példányok kivétel nélkül elkezdtek már rügyezni a hátsó íven. 10 éves korban ez elég szégyen szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Teszla_ #47707 üzenetére
Ha jól emlékszem pl. 11,2s a 0-100
Automatával lehet, hogy ennyire tetű, de nagyon soknak tűnik, kézivel kb. 2mp-vel gyorsabb.
Az MX-5-tel jól belenyúltál. A Vynil tető sajnos ebben a korban felejtős, ezt nekem is többen mondták. A rohadás oké, azt még meg is lehetett volna csináltatni, viszont a motor és a váltó problémából már inkább arra gyanakszom, hogy ezt csak összerakták eladásra.
Lali és pár tapasztalt MX5 fórumos arc szerint azért 250-300-at gond nélkül elmennek, sportos használat mellett is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Teszla_
senior tag
válasz EQMontoya #47708 üzenetére
Külföldről behozot autó, így nem csodálkoznék rajta, ha tényleg így lenne. Tavaly ki kellett volna szállnom belőle, ameddig el lehetett adni 1M-ért. Most, hogy kétszer annyi eladó van, mint tavaly, borzalmasan leestek az árak, a legalja 500k-nál kezdődik. A tetőtől és a nyári kerekektől szerintem meg tudok szabadulni külön, így már valamennyi visszajön belőle, de, hogy ilyen állapotban kinek tudom eladni az autót, azt még nem tudom. Ha hétfőn minden rendben megy és itt az új autó, akkor lefényképezgetem és készítek róla egy őszinte hirdetést, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Teszla_ #47703 üzenetére
E46, meg már lassan boldog-boldogtalan azt vesz, arról nem is beszélve, hogy a legtöbbje fapad, amitől bevérzik a szemem, ha ránézek
Pont ezért egy normális, jó kiállású példány nagyon kitűnik a lefingott 320d-k tömegéből ugyanez az E39-cel, elvileg elhasználták már a formát meg presztízst a sok lefingott szarral, de amikor látsz egy szépet akkor mintha nem is ugyanaz a típus lenne.
Én azért kipróbálnék egy jó E46-ost vagy E36-ost a helyedben[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Kornel #47705 üzenetére
Ez így van ismi szabadult is tőle egy év után szinte mindenhol rohadt még olyan helyeken is ahol nem lett volna indokolt. Igaz neki asszem 99-es volt régi japánok ilyenek. Kár hogy nem csináltam róla fotókat megdöbbentő volt.
(#47713) kornelka Ez német import volt szóval valszeg ezért volt ennyire szét rohadva, viszont elég jól eltudta adni viszonylag hamar.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #47712 üzenetére
Én egy időben néztem is párat élőben, utána csak hahun, jellemzően azért az ársáv alján lévők ilyenek, illetve az osztrák import.
Mondjuk ahogy mennek bele a korba, ugy jön majd elő egyre többnél.
Ami mondjuk magyar, és makulátlan, az meg 1,5-2M, egy 12-14 éves autóért meg brutálisan nagy összeg. -
Teszla_
senior tag
E36-ot szerettem volna 4 éve. Emlékszem, hogy 51(!!!) darabot néztem meg és egy se volt jó állapotban. Szerintem mosz ugyanez a helyzet az E46-tal. Ami meg jó, azt nem adják el. Ettől függetlenül az E46 nem tetszik formára, kivéve az M3, de az nem az én pénztárcámhoz van igazítva.
Az E39 egy fokkal jobb, ha tényleg jó állapotú, de akkor inkább egy E38, mert az tényleg bejön -
Teszla_
senior tag
válasz szőröscica #47716 üzenetére
Annak tűnik, de sose értettem miért adnak el egy autót, ha a magyar rendszám még ki se hűlt rajta
-
motoflug
őstag
válasz szőröscica #47716 üzenetére
Gyönyörű.
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #47716 üzenetére
Ez sem csúnya E46...
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #47715 üzenetére
Azt én sem tudom, hogy honnan jön ez a mítosz a rohadásról. Én elég sokat megnéztem vétel előtt, egy rohadt, aminek összetörték a hátulját. A klubtagok sem panaszkodnak rohadásra. Emlékezetem szerint 2-3 esetben volt olyan németországi autónál, hogy a hűtő elrozsdásodott, de lyukas kasztnikról nem hallottam/láttam.
-
veterán
válasz máyköl #47721 üzenetére
Nem Neked szól , csak a linkelt hirdetésben szerepel az egyik kedvencem:
"eladó kategóriaváltás miatt"... mire fog "kategóriaváltani" egy egymilliós 318 béemvéről?! Keres egy fullextrás 7-es bömbit egymillióért?
Esetleg megjött az esze és vesz egy egymilliós Suzukit?
@Vili, köszi! kb. egykutya lehet a 316/318.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #47732 üzenetére
Igen, ezeket már nem is akartam írni .. az egyik fényszóró látványosan újabbnak tűnik, talán még törve is volt akkor, ársáv aljáról stb. stb.
-
-
máyköl
veterán
Ígyvan, nagymotoros, négy villany ablakos bömöst a népnek!
Ami csak első 2 villanyablakos, és csak 1.8, az nem is bmw. Az egy szar.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz máyköl #47736 üzenetére
Én pl örültem, hogy a régi automban hatul kurblis ablak volt. Egy hiba forrással kevesebb és úgyse húzom le hatul
Ja és direkt volt 1.6b a választás. Ja és audi a4 volt. És 15eves volt.
És még sokáig meg lett volna, ha nem jön családon belülről a jetta.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
Evil Snowman
őstag
Kitoltam a bringát TC Parkoló parádéra. Voltak magyon szép és nagyon hangos gépek (Chevy Nova SS). Sajnos minden bántás nélkül, de azt kell mondjam, hogy a német autó tulajok 80%-a hozta a formáját. Szerencsétlen autókon élik ki a ferde művészeti hajlmaikat közülük sokan. FF film széria hatása még mindíg érezteti magát köreikben.
Smoke&Charm nem volt és a Rat style is kikopott. Hála Istennek a tulajok nagy része igyekszik gyári kinézetű állag megóvást eszközölni a gépeiken vagy pure versenygéppé alakítani.Pár kép. Az a BMW.
-
Qtya123
őstag
válasz tboy93 #47743 üzenetére
Én is lehúzom általában kicsit a hátsó ablakokat is. Sőt, ha épphogy párásodik hátul, nem mindig kapcsolom a fűtőszálakat, hanem kicsit lehúzom mindkét hátsó ablakot.
A lehúzva felejtés reális probléma, szerencsére nekem át van kötve, hogy záráskor húzza fel őket. Egyébként központi zár+elektromos ablakkal gyárilag felszerelt autóknál véleményem szerint alapnak kellene lennie ennek a záráskor felhúzásnak. Nem is értem miért sz@rja le sok gyártó ezt. Nagyon kevés autóban találkoztam vele gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
Nekem van olyan ismerősöm, akinek a szülei azért nem rendeltek se előre, se hátra elektromos ablakot a Poloba, mert ha beleesnének az autóval a vízbe (Szabolcs megyében erre közel 100% az esély ), akkor le tudják tekerni kézzel és ki tudjanak mászni az autóból
Evil Snowman: a lila Mustang az egyik volt osztálytársamnak a férjéé vagy legalábbis az övé volt, ha el nem adta, mert kb. egy 1 éve még hirdette
[ Szerkesztve ]
-
Evil Snowman
őstag
Hát pont a lényeget nem tudtam felvenni videóra, de amikor annak a Nova-nak üresben odalépett tiltásig az öreg. Az a hang. 100 méterről is hallani lehetett hogy üvölt a gép. Az pure versenygép volt mondjuk, de az a hang. Porsche és a Mustang olyan szinten lettek renoválva, mintha most jöttek volna ki a gyárból.
Suzuki Capuccino fel sem tűnt? 660 cm3 turbóval megtámogatva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Wise (ex-TransferWise)
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest