-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zbence
aktív tag
válasz BigBlackDog #48699 üzenetére
Az én kötelességem lenne, ha a főbérlő hozzájárulna. Az már más kérdés, higy akkor NAV bácsi is tudná, higy ott valaki más lakik.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #48699 üzenetére
Ahhoz hogy mas tulajdonaban levo lakasba bejelentkezz, tudtommal kell a tulaj alairasa. Na most ezt ha alahamositod, az eleg komoly következményekkel jarhat.
-
BigBlackDog
veterán
-
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #48711 üzenetére
Bár nem BP, csak Győr, de ha belvárosba megyek, én is parkolóházat használok. Ott is a legfelső szintet, és falra állok. Párom könyörgött is, hogy 31-én este ne menjek már fel a legfelső szintre, mikor a második szinttől, már szinte üres volt az összes parkoló. Engedékeny voltam, nem mentem legfelülre, de azért az első üres szinttől még mentem két db félemeletet. A vicc az, hogy az utolsó előtti fedett szinten van egy elkerítette része egy Aston Martinnak és egy Bentleynek. Így hát ugye az a szint kiesik, mert ott parkol más is, és még a végén meghúzza az autómat.
Egyetlen egyszer láttam az "én" szintemen autót, az valami Renault Laguna volt talán. Semmi extra, totál széria volt. Mondtam is, ez beteg, hogy idáig felmászik, főleg, hogy nagy általánosságban, csúcsidőben sincs használva szerintem az utolsó 3 szint. -
rbalint88
addikt
-
barnam_
nagyúr
válasz zbence #48697 üzenetére
Nem mondom, hogy kevés a havi 15k, főleg, hogy egy évben 180.000 Ft, de ha már belváros, akkor legalább nem kellene aggódnod a parkolóhelyért.
Ha a körúton belül (Duna felé) állsz meg csak napi egy órára, az 365 nap alatt 160.000 Ft, ha a másik oldalt, akkor évi 100 ezer a parkolás. (és még akkor is vadászni kell a helyet)
Én inkább elköltöznék
-
válasz Magnum_ #48712 üzenetére
Ez az auchanba, hátra se opció már.
Megvettem az autót, másnap mentünk az auchanba, megálltam messze a tömegtől, mire jöttünk ki, már körbe voltam állva, meg valami retardált nekitolta a bevásárlókocsit és a jobb hátulján lett egy méretes szántás....
Mondjuk ezek ellen nem is lehet semmit csinálni, ezek szimplán barmok.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-v-
addikt
válasz barnam_ #48718 üzenetére
Belvárosban elég olcsó a 15k/hó Egyébként ha ideiglenes lakcímnek bejelented ahol laksz, ugyanúgy semmit nem ér, csak állandóra jár parkolási jog .. költözés: már óbuda is fizetőövezet, meg lassan minden, ami eddig nem volt az ott szép lassan bevezetik nem triviális, hova lehet költözni, ami megfelel ennek a szempontnak, és mondjuk lokációban sem teljesen az ellentéte az eddiginek. P+R-ek sehol, ha ingázol agglomerációból rohadjál meg és dugd fel az autódat, ha bérelsz és van autód és nem külvárosban laksz rohadjál meg és dugd fel az autódat költözéshez még, amilyen bérleti díjak lettek, ha ma piaci áron keres valaki, az jó eséllyel jóval többe lesz pluszban mint 15, ahhoz képest amit mondjuk régebb óta bérel értelmes áron
Belvárosban ma a bérlek autóval sztori piaci áron az úgy kezdődik, hogy 120k (plusz rezsi)-ért valami luk, meg 25k-ért valami garage, hogy tudjon hol álni a fostaliga.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Igen, sajnos siralmas a helyzet minden szempontból...
Egyébként ha ideiglenes lakcímnek bejelented ahol laksz, ugyanúgy semmit nem ér, csak állandóra jár parkolási jog
Ezzel viszont rendesen megtudnának cumiztatni, ugyanis az állandó miatt olcsóbb a biztosítás... (vidéki állandó, budapesti ideiglenes)
Viszont talán az őszi szünet érezteti még hatását a héten, reggel úgy át lehetett jönni a városon, mint forró kés a vajon!
-
brumi1024
veterán
Nem ám sajnos. Nekem a családban volt egy hasonló sztori: nagy parkoló, mindentől távol, tök egyedül állt az autó. Az arra járók elmondása alapján a teherautós fogta magát és egyenesen beletolatott. Magyarázat, szó szerint: "nem gondoltam volna, hogy ott van autó".
(#48725) Saint_: Emlékszem igen, végigkövettem a sztorit.
[ Szerkesztve ]
-
-
z123456789
addikt
Mindenkinek:
Nem mai projekt, sőt, szerintem nem is idei, de szeretném összegyűjteni az infókat, meg elkezdeni spórolni rá. Ergo jó lenne tudni, hogy mennyibe kerül ez így.
A terv: fékcsere.
Korábban már érdeklődtem itt e felől. Akkor szempont volt az is, hogy a tárcsa egy bizonyos idő után ne legyen rozsdás. Bevonatoltat, meg kerámiás tárcsákat ajánlottatok, hogy az nem lesz rozsdás. Na nem mintha versenyautóm lenne, vagy akár úgy is vezetnék (mindig), szimplán egy túlbiztosított minőséget akarok a szemétládanyikorgóokádékidegesítő fékeke helyett, és letudni a gondot róla hosszú időre.
Akkor ATE-t meg TRW-t mondtatok, én meg EBC-t nézegettem. Fogalmam sincs, hogy melyik milyen szintet képvisel. Illetve azt sem tudom, hogy az EBC tárcsái bevonatoltak? És azt sem tudom, hogy milyen járulékos költségei vannak még egy ilyen komplett cserének. Fékfolyadék, féknyereg stb... Ha már locsolom rá a pénzt, akkor szeretném, ha normálisan is nézne ki. 17"-os felnim van, nem is szándékozom nagyobbat szerelni. Ez alá mekkora kell/illik? Láttam, hogy van 280 mm-es és 300 mm-es is EBC-ből.
Kicsit kusza nekem ez a dolog.Szóval a kérdés az lenne, hogy elég csak tárcsát és betétet vennem, vagy rögtön nyerget is kell cserélnem? Vagy ez típus specifikus? Az, hogy bevonatolt/kerámia kell tárcsából, az úgy néz ki el van döntve. 17" alá mekkora méret fér be? Mik a járulékos munkálatok, költségek?
Előre is köszi a válaszokat.
-
nagyúr
válasz z123456789 #48727 üzenetére
Nem teljesen vagyok otthon én sem a fék témában, de szerintem a nyerget nem kell cserélned Illetve ha jól tudom, a nyereg határozza meg a féktárcsa méretét, nem rakhatsz fel akármekkorát. Ha rozsdás a nyereg, zolynet vagy trassher leírása alapján szépen fel tudod újítani házilag is. Nekem gyári tárcsa van, az élén kívül máshol nem rozsdás, ott se nagyon. Én vennék egy alap EBC tárcsát és rá egy green stuff betétet.
(#48728) Qru Sorry
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48727 üzenetére
Nyerget nem kell cserélni max lefújod/lufújatod.
Fékből meg gyári vagy EBC. A többiről elég vegyes dolgokat olvastam.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Integrale #48726 üzenetére
És Saint + Mycso:
Komolyan az emberek kikészítenek. Én valahogy most megúsztam a hétvégét/ünnepet, egyik nap se kapott el az idegbaj, nem akartak lelökni az útról. Meg is lepődtem, pedig Auchan parkolóban és Szentendrén is jártam De amiket meséltek, jaj. Belém is egy hibbant jött anno, védett sávban kanyarodtam balra, ő meg levágta az utat, aki ismeri, a kerepesi úti sparból a keresztúrira kanyarodtam ki balra a lakótelep felé. Ő meg az Egis felől jött... Kezdő kis nyikhaj voltam, majdnem átvert, az öreggel később megkerestük és rendőrségi feljelentést is tettünk, meg is nyertük. De mázlim volt, nem voltam még képben a dolgokkal kapcsolatban.
Rémálmaimban se jöjjön elő az az érzés újra...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomiii.
aktív tag
válasz z123456789 #48727 üzenetére
Huha, itt azért van egy kis zavar. Nem egészen ilyen egyszerű a dolog. Féknyergeket minek cserélni, ha jók? Attól, hogy rozsdás mi baja lesz? (persze, ha a szemedet szúrja vagy mutogatós/kiállított autót akarsz, akkor okés) 17-es felnibe belefér vagy ~320mm.es fék is. Lassan porsche cayenne átmérő. Kizártnak tartom, hogy gyárilag legyen ekkora nyereg az autódhoz, ami nem tudom mi. Szóval akkor vagy felfaragod valami porsche nyergeit és legózol vagy veszel pl új brembo nyergeket és gyártatsz adaptereket, de gondolom pár millió forintot erre nem szánsz.
Szóval a képlet egyszerű: Megveszed az autódhoz, ami rávaló. Itt majd a többiek írják, hogy melyik márka miért. Nyerget, ha ennyire pénzt akarsz költeni, veszel gyárit.
-
B-L-A-C-K
titán
Az egyik a Mexikóban kapható legolcsóbb Nissan, a másik pedig, ami ugyanebből a márkából az Államokban a legolcsóbb.
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #48729 üzenetére
(#48729) tboy93
(#48730) Qru
Aha! Szóval akkor elvileg nekem most ami fent van Textar féknyereg (ami elképzelhető, hogy a gyári beszállítója a Hondának talán? ), az maradhat, max lefestetem. És mivel ennek elvileg adott a mérete, illetve a befogadó mérete, az EBC-s oldalon található típuskereső alapján valószínűleg csak azokat ajánlja fel, ami nekem jó lesz oda. Továbbá, ha kérek más termékről árajánlatot, akkor úgy is csak az idepasszoló anyagot fogják kiajánlani. Zsír!Esetleg valaki arról tud valamit, hogy az EBC-nekmelyik tárcsái bevonatoltak?
(#48732) tomiii.
Akkor most mi van? Ha gyárival megegyező méretet ajánlanak ki nekem, akkor nem kell cserélni a nyerget nem? Gondolom ha bepötyögöm az EBC oldalán az autó adatait, akkor csak azt ajánlja nem?
Szóval, ha a listában van 300 mm-es, akkor az nekem még jó lesz nyereg csere nélkül is.
Dehogy! Semmi, egy 2003-as Accord. Fenti okok miatt szeretnék komolyabb szettet.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz z123456789 #48737 üzenetére
Fb-n az Accord csoportban Krisztián rakott fel Acura nyerget és ő RL-t írt.
-
shaggy
aktív tag
egy gyors kérdésem lenne hozzátok.
Nagy nehezen sikerült kivadásznom a transporter (T4 2003) üzemanyag szint jeladóját.
Felül a kanyarba el van törve a kérdésem az lenne nézzek bontóba másikat avagy vegyek utángyártottat?Néztem bárdi, unix 33e környékén de egy ismerősöm meghozza elméletbe 19e a szám ugyan az vdo-s szám is stimmel de a többihez képes "keveslem " az árát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48734 üzenetére
Az a helyzet hogy 2 azaz 2 márka esetében nem olvastam/hallottam sehol hogy ne nyikorogna a fék senkitől az gyári meg az EBC. Ez nem szent írás, lehet pl egy ATE tárcsa meg egy TWR betét is hangtalan lesz... de ha mégsem? Mert volt akinél nem. Engem idegesítene.
EBC-n csak bekoptató réteg van, nincs semmi más speckó bevonat rajta.
mod:
shaggy: Ü.a. jeladó nem olyan mint egy féktárcsa (kopó) én simán megvenném a bontottat belőle .
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz z123456789 #48734 üzenetére
az EBC-nekmelyik tárcsái bevonatoltak
Mindegyik!
(viszont csak egy ideje, ha peched van, és a sima alap tárcsát veszed, abból elvileg előfordulhat, hogy régi van raktáron ami még nem volt bevonatolt .. az újakból mind az már)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48743 üzenetére
EBC drága nagyon a gyárit is nézd meg mennyi lenne.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
(#48745) [rvilike]
Blade-t néztem. De ezek a bevonatok nem csak ilyen bekoptató rétegek? Lekopik, aztán csá. Utána ugyan úgy rozsdásodni fog mint a többi.(#48746) Qru
Ha eljön az idő, akkor arra is rákérdezek természetesen.(#48747) EQMontoya
Hogy jön össze a fékerő, és az, hogy gyorsabb voltál náluk? -
-v-
addikt
válasz z123456789 #48748 üzenetére
Bekoptató réteg az a fékbetéten van. Ami a tárcsán van bevonat, az a rozsda ellen van. Ha semmi különösre nem kell a fék, akkor biztos az alap tárcsát venném.
A fékfelületen nyilván lekopik, ott minden rozsdásodik eső után, vagy ha nem használod[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz z123456789 #48748 üzenetére
Sokkal rövidebb és erősebb féktávokat tudtam venni kényelmesen, és persze nyilván nagyobb kanyarsebességeket is. Nincs fade - legalábbis ilyen nyüstölésnél nem érezhető -, nem kell 100 méterről fékezni a hajtűhöz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!