-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Hi!
Pollenszűrőt ki milyen időközönként szokott cserélni? Az enyém lassan 1 éves lesz, így gondolom már nem ártana neki, főleg, hogy itt van a szélvédő párásodós időszak is.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
EQMontoya
veterán
válasz z123456789 #48360 üzenetére
Valóban, mert semmi köze hozzá.
Maximum a port szűri ki, az igazán káros dolgok annyira aprószeműek, hogy annak a zöme bejön.Same rules apply!
-
veterán
válasz Remekelek28 #48364 üzenetére
Sztem max. az utastér kárpitját leszedve éred el, ha egyáltalán eléred. A hajszárító nem fogja felpuhítani az acélt. Magam nem állnék neki (én).
Munez vélhetően tudja a megoldást.
Amúgy Google: Horpadasjavítás.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Remekelek28 #48364 üzenetére
Szép munka...:/
Szerintem se tudod kinyomni, de ha tegyük fel sikerülni is, azt festeni is kellene.
-
Remekelek28
őstag
válasz focvis #48365 üzenetére
Természetesen már ezer videot megnéztem,ahogy tegnap is linkelted,,szinte minden esetben felmelegitették,szerintem ez nem acél,vagy nem tudom,de elég könnyen hajtogatták kifele.
Annyira akarom kinyomni,hogy kb sikba legyen,majd egy kis javitófestékkel kiszinezni a lepattogzott részt.
Ott nincs ajtó,mivel 3 ajtós,igy szerintem ott nem férek hozzá. -
brumi1024
veterán
válasz bobooo #48368 üzenetére
Szerintem teljesen normális. A Porsche vezetéstechnikai tréningeken pl azt oktatják, hogy a felkarod és az alkarod 90 fokos szöget zárjon be.
-
Snoop-y
veterán
válasz bobooo #48368 üzenetére
A "kormanyfogasa" mar inkabb bassza a csorom. Ezmiez? Mobilomat szorosabban tartom es nem az ujbegyeimmel tapicskolom.
Raadasul egy kezzelMondjuk tipusa valogatja valamint a kormany kialakitasa hogy hogyan erdemes fogni es milyen tavolsagban vagy tole.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
roberto211
őstag
válasz B-L-A-C-K #48366 üzenetére
Elég ködölni, de hajszárítóval nem tudja kinyomni kivéve ha papírvékony lemez... Kemény hőlégfúvóval talán talán és ha sikerül rögtön visszahűteni.. Utána meg picit ködölni mert nem hiszem h láthatatlan lesz de én specko hagynám úgy, vagy valami horpadásjavítóval kihúznám..
Esetleg ha nagyon zavarja a tulajt akkor borsónyi gittel kigittelném utána meg megfújnám.. Ha fiatal autóról van szó akkor kihagynám a gittelést..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
B-L-A-C-K
titán
Eltudnék viselni egy ilyet...
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Remekelek28 #48378 üzenetére
Konkrétan az szerintem 30 milla felett van.
-
Jaffa75
őstag
válasz Remekelek28 #48378 üzenetére
a 12 misis nem is sok... az alap A Merga is nyom vagy 9-et!
12-ből biztos nem vennék újat, hanem beneveznék egy 2-3 éves, sokkal jobban felszerelt darabba... Ha Mercit vennék
-
-
Remekelek28
őstag
válasz Remekelek28 #48381 üzenetére
Megvan. Szerintem ez volt az. De ez most melyik tipus?csak simán E osztály?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Remekelek28 #48381 üzenetére
Lehet ugyan ez volt külső/belsőre (motor kivételével), mert ezeknél igazából a motor dobja meg az árát nagyon, E63 AMG, még használton is a több mint 2 éves példányok ~23 millába mennek, ez meg ráadásul valami újabb kivitel, szóval tuti 30 felett van az új ára.
(#48382): Igen az a sima E, nem AMG kivitelben.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Idősebb korosztály számára mit lenne érdemes venni navigációhoz? Autós GPS-t, vagy okostelefont. Utóbbira alapvetően nem lenne szükség, sőt kicsit félek is, a kezelési nehézségektől (eddig csak "feature phone"-t használt a célszemély). Van valakinek már tapasztalata?
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #48383 üzenetére
Nem csak annyiból állnak ezek a sportmodellek (RS, M, AMG), hogy nagyobb motort kapnak, hanem a futóművet, vezérlést, fékeket...stb is lecserélik, teljesen más autónak érződnek. Van sportos modell mindenkinél, ebben a méretben az az S6, M550d/i, és az E43 AMG, de ezek nem véletlenül olcsóbbak a valódi sportmodelleknél 6-8-10 millióval. 32-33 körül lesz amúgy szerintem az E63 alapára, de ugye itt szokás még 3-4-5-6 milliót rápakolni extrában.
Remekelek28: Szerintem meglepődnél milyen "fapados" egy 12 milliós szedán a német triónál. Illetve hogy mikért kérnek el pénzt. Például az, hogy a csomagtartóban legyen szatyorhoz akasztófül 150e Ft. A oldalanként lehajtható hátsó ülés szintén extra.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz B-L-A-C-K #48374 üzenetére
Az AMG mercikben van az egyik legjobb hangú V8-as motor az újabb autók közül, én is tudnám élni
Sima E mercit én is láttam (220d-t) a márkakereskedésben, ahol átnézettem az enyémet. Valami gyönyörű világoskék színű volt, pont akkor adták át.
Akkor láttam a márkaszervíz árakat is, ami A mercinél 9000Ft körül volt per óra, S és hasonlóknál 15ezer Ft per óra. Azért az elég durva, bár nyilván, aki ilyet vesz újonnan, azt nem hatja meg. Ami még durva volt, hogy ez a cég többek között árult Subarut, Mitsubishit és Ladát is. Utóbbinak 8890Ft volt a rezsióradíja Szegény embereket előre sajnálom, akiknek oda kell hordania az autót, ha garanciát akar, főleg, hogy ha jól emlékszem, akkor 5 év gari van a Ladákra. -
Teszla_
senior tag
válasz Kornel #48391 üzenetére
Az ér rajta a legtöbbet
Volt ott már olyan Lada, aminek a felniközepe (a műanyag kupak, vagy mi) nem volt meg és ott rohadt is. Igen, ez vadonat új autó volt, ott állt a szalon előtt. Olyankor fogom a fejem, amikor a facebook feldobja a Lada hirdetését egy fotóval, hogy ki vett új Ladát és a márkafanatikusok egymást szopkodják, hogy milyen jó vételt csinált. Meg mindenáron be akarják bizonyítani, hogy milyen jó ár /érték arányúak ezek az "új" modellek.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Azért amikor az emberfia lát egy ilyet: [link], majd miközben fotózgatja és gusztálja, értelmetlenül áll az egyesbe rakott váltó és behúzott kézifék párosán egy rét közepén álló parkolóban, akkor megjelenik a tulaj két kis gyerkőccel, holott az autó két személyes és amúgy sincs benne gyerekülés, majd ráb@ssza a kávés bögrét a tetőre...
Minden esetre hazavinném a kis bikaborjút.Üdv, Balázs
-
-v-
addikt
válasz focvis #48397 üzenetére
Az a baj, hogy ők voltak a Vályival ketten az autóbuzik TC-nél... nyomatták a fospisztolyt stb... persze a Csikós is autóbuzi, csak nem úgy .. miután Karotta elment, ezt a racsinges vonalat a Vályi meg ők vitték kb. tovább, más nem marad a TC-nél így aki hitelesen tudna tesztelni ilyen szemlélettel :/
A Papp Tibi nekem olyan semmilyen, a Csikósnak a veterános dolgai nem érdekelnek, a Winklernek meg sose volt igazából köze az autókhoz meg autóbuzériához csak marha jól meg élvezeteseket tud írni, jól ráérez sokszor dolgokra.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
"Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Suzuki – legyen szó akár motorkerékpárról, akár autókról – a motortervezés Mozartja. Gyárthat a Ferrari kakaduhangon rikoltozó V12-eseket, mi az ahhoz képest, ha kis pénzből, kevés anyagból kell százezres darabszámban olyan remekműveket előállítani, amelyek tartósak, megbízhatóak, keveset fogyasztanak és még jól is működnek. Az 1,4-es Boosterjet korunk talán legjobb kis turbósa."