-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz EQMontoya #48750 üzenetére
Végre bekopott?
z123456789: általában a bevonatolt tárcsák is elkezdenek rozsdállni egy idő után, szóval némileg lesz csak jobb a helyzet.
Természetesen itt a fékbetéttel nem érintkező részre gondolok, mert azt - rendszeres használattal -lilárafényesre koptatja a betét.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
z123456789
addikt
Erre a rétegre gondoltam.
Semmi különös... Nem kell semmi különösre, de mi számít különösnek? Ha nem tolom neki, akkor totál felesleges a blade+green stuff? Nem akarom azt, hogy vettem egy márkás dolgot, de spórolás miatt fél év múlva neki áll nyikorogni, mert az eggyel felette levő kategóriát kellett volna megvenni. :S(#48752) tomcsi23
Értem. Köszi.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48753 üzenetére
Köznapi használatra elég a sima tárcsa meg a fekete betét. Az USR tárcsával szemeztem (TG hangos) meg a zöld betéttel mert az enyémnél típus hiba a gyenge fékhűtés ezért könnyen vetemedik.
Sajnos k. drága lenne az enyémre... Szóval még halogatom a dolgot.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48756 üzenetére
Pályára nem vennék zöldet ott nem kap nagy hőterhelést. 100 km alatt egyszer ha kell fékezned 150-ről 100-ra akkor kb sokat is mondtam és hideg féknél a fekete nem rosszabb mint a zöld.
mod:
EQMontoya: Hány kg a gép? Lehet már kérdeztem de nem emlékszem mennyit írtál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #48757 üzenetére
Tudjuk, hogy ma már papíron egy 0.9 tsi is 7mp alatt tudja a 0-100-at
És 260-ig skálázott műszeregység kell hozzá
(#48758) Qru: a zöldnek nem kell hő, hidgen is jobban fog mint a fekete
(#48760) z123456789: kicsit mintha direkt trollkodnál akkor kell cserélni a betétet, amikor elkopott. Nem, nem kezd el nyikorogni x ezer után egyszercsak, ami addig se nyikorgott. Ha sima A-ból B-be közlekedésre használod az autódat, ott a sima ebc tárcsa a fekete betéttel, nem fog nyikorogni, bevonatolt, és jobb minőségű mint a gyári. Erre vágysz nem?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Akkor nem is kéne nekem még a zöld sem? Egyre közelebb hozzuk a projekt idejét így.
De érted? Amit te is mondtál. Tököm sem akarja, hogy nyikorogjon nekem 30e km után. Mondjuk most hirtelen nem is tudom, hogy milyen intervallumonként kell cserélni a betétet.Ja igen! És még annyit, hogy ott írják, hogy TRW féknyereghez. Ez most akkor pontosan mit is jelent? Még is csak kell nyerget cserélnem? Vagy ez egy típust jelöl, és nem márkát.
(#48759) [rvilike]
Nem, nem trollkodom baszki! De inkább kiszórom rá a pénzt, minthogy nyikorogjon. Miattam lehet olyan is mint a gyári. De OK, a lényeg, hogy ezt is túlaggódom.[ Szerkesztve ]
-
Horel77
tag
válasz z123456789 #48760 üzenetére
Elkopási intervallumonként. Én azért inkább beletenném a ződet.
-
-v-
addikt
válasz z123456789 #48760 üzenetére
És még annyit, hogy ott írják, hogy TRW féknyereghez. Ez most akkor pontosan mit is jelent? Még is csak kell nyerget cserélnem?
Ki kell cserélni a termosztátot, ez azt jelenti.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48760 üzenetére
Köznapi utcai használatra sztem felesleges a zöld. Igaz tovább bírja de minek álljon fékbetétben a pénzed?
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
Tényleg?
Szóval ki kell cserélni a nyerget TRW márkájúra? Vagy a TRW az egy típust is jelöl? Ez egy hót komoly kérdés. Még ha valakinek röhejes is. :-/(#48764) Qru
Mondasz valamit. Illetve ha meg még is hamar kinyírom, akkor legközelebb kipróbálom a zöldet.[ Szerkesztve ]
-
Horel77
tag
Ez mondjuk nekem se világos.
-
Horel77
tag
válasz z123456789 #48772 üzenetére
Igen, az. Én is ezen akadtam fenn, de aki cserélt EBC-re, nem láttam, hogy nyerget is cserélt volna. A másik, ami eszembe jutott, hogy ha feltennék valamelyik komolyabb mart tárcsát, abba nem kötnek bele műszakin, hogy tuning, meg hasonlók? Azért nálunk a bürokrácia határtalan, bármit el tudok képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Diósjenő, onnan indul a buli felfelé. Óvatosan, mert ott nincs térerő tehát ha gáz van nem könnyen hívható segítség, mi nem is szoktunk egyedül menni. A vízátfolyások miatt csúszik, télen ugyanez csak jégfoltokkal megspékelve gyakran van köd is, az út meg elég keskeny de jó minőségű. Szóval csak nagyon ésszel!!!
Javasolt földönkívüli időben menni mert akkor nincs turista és a bírság kockázata is minimalizálható. Legutóbb nagy mákunk volt már csak hazafelé gurulás közben kapcsoltak le de el kellett engedniük mert még izzókészletünk is volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
A szikraeső hiányzott, vagy csak nem volt elég mély a láda?
Same rules apply!
-
K Norbi
addikt
Ezek a Golfosok, rosszabbak lassan mint a BMW sek [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #48783 üzenetére
Úgy pattogtak a gépek a hőtágulástól, hogy sztem még a falu túlfelén is hallották. Nagyon kérdezgették hogy éjfélkörül mit keresünk ilyen messze a lakhelyünktől de aztán nem tudtak semmibe se belekötni és elengedtek.
rvilike: Nagyon ésszel kell ott menni én is csak max 2-esben megyek nem ér annyit hogy bedobjam a gépet az erdőbe... Főleg, hogy nem versenyautó tehát igencsak közel vannak az autó korlátai ilyen szempontból. Se futómű, se gumim nincs hozzá (se tartalék). 4wd se csodafegyver és nagyon megtudja viccelni az embert. FWD-nél elkezdi tolni az orrát a gép elveszed a gázt és visszajön de ha a 4wd-vel csúszol meg akkor már csak az ima segít kb... A tapadási határ kintebb van vele de sokkal váratlanabbul jön el.
mod:
Haver egy 100 éves Avensissel volt (MK1) hogy annak milyen jó a váltója... Komolyan sokkal jobb mint az enyém.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz z123456789 #48772 üzenetére
Az a meglévő gyári fékrendszer (komplett nyereg) márkája az adott autó adott tengelyén.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #48791 üzenetére
Sima szivoban nem tudom milyen a valto az STI-ben nagyon pontos es jol kapcsolhato volt.
Olyan kling-kling feeling ha erted mire gondolok. Nem olyan puha mint egy Honda valto viszont itt hatarozottan lehet erezni ahogy bepattan valamelyik fokozatba.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #48791 üzenetére
Leginkább semennyire sem támogatja sőt a fordulat is lassan esik (bár ez nem a váltó hibája) szóval gázfröccsöt kb ad magától. Ha gyorsan váltasz olyan mintha a gázon hagynád a lábad. Mondjuk még a tetejében béna is vagyok szóval nem is erőltetem a dolgot (bár a két pedál elég közel van egymáshoz, szóval nem lehetetlen egyszerre a kettőt kezelni). De az tény hogy a Jazzünkben kb 10x jobb váltó van. Akárhányszor visszaülök ez annyira szembeötlik, hogy akaratlanul is elmorzsolok egy könnycseppet.
WRX-ben ugyanez a váltó van ott se jobb a helyzet az STi az meg már egy másik liga.
mod:
Amúgy egy erős közepest adnék neki ahol a Honda a teteje és a Rönó az alja a skálának (az általam próbáltak közül).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hacki87
senior tag
Van aki már kalkulált biztosítás 2017-re? Csak engem "sokkolt", hogy jelenleg B6-ba vagyok jelenleg 18600Ft a biztosításom baleseti adó nélkül és a kalkulátor szerint a legjobb ajánlat B7nél egész évre kifizetve is 21800Ft?(adó nélkül) 2009 október óta folyamatos erre az autóra a biztosításom. Szerintem azért az durva, hogy nem okoztam baleset max nekem okoztak és drágulok úgyhogy a Bonuszom meg növekszik. Biztositas.hu-n kalkuláltam majd átmentem a jelenlegi és egyben legolcsóbb biztosító oldalára hátha jobb lesz de ugyanaz a végeredmény
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz z123456789 #48795 üzenetére
Tehát akkor nekem most Textar nyergem van, de eredetileg ATE/TRW-vel volt szerelve. Csak az előző tulaj kicseréltette ezt.
Ez a rész jutott eszembe a gyalog galoppból [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Föhh mi ez?? [link] ingyen sem kéne.
(#48788) B-L-A-C-K
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
MusicFm-et hallgattam ott volt szó a biztosításról meg arról, hogy az olcsóbb benzin több autó több baleset összefüggése a drágulás. Meg ugyebár, hogy eltörölték ezt a novemberi kampányt decemberi váltással így szét szóródtak a biztosítások, ezért nincs akkora árverseny. Ez a biztosítóknak jó mert sokan azt se tudják, hogy mikor kell váltson és marad a réginél drágábban. Holnap vagy az is lehet, hogy hétfőn megnézem itt a helyi K&H-ba lehet-e biztosítást intézni hátha tud egy kicsit jobbat mutatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- OLED TV topic
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Milyen routert?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...