-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
Egy Alfa 159-es problémásabb, mint egy A4? Drágább fenntartani?
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #48149 üzenetére
Mindenki ugy banik az autojaval, ahogy jol esik, maradjunk ennyiben es az is biztos, hogy nem szeretnem a magamenak tudni az egyik ilyen kölcsönzös autot....de ha te igen, vedd fel a kontaktot MunezXBK -el, biztos tud segiteni, hogy jo aron hozzajuthass, egy ilyen "ugyan mar mi baja lehet" kölcsönzös autohoz, ha letelik az a par 10k km es futasa
-
tomiii.
aktív tag
válasz Declare #48155 üzenetére
Nem erről volt szó. Direkt idéztem, nem tudom mit tehetnék még, hogy érthető legyen.Az, hogy 230-cal megy 3000-es fordulaton SEMMI kárt nem okoz. Ez nem hit és vallás kérdése. Én semmi másról nem írtam, csak erről a két dologról. Semmi másról, csak a 230km/h 3000rpm-en.. Azt hiszem, már kiemeltem a lényeget.
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #48156 üzenetére
Bocs, ha azert hiteles forraskent a velemenyed nem fogadom el . Irtam a lenyeget nem? Kiemelem:
"Mindenki ugy banik az autojaval, ahogy jol esik, maradjunk ennyiben "
Nekem ez a velemenyem, Neked nem. Nem szoltam egy szot sem, amikor MunezXBK belinkelte a kepet, de attol meg a velemenyem ez, amit irtam most
-
válasz Tsebacsi #48151 üzenetére
Nem rossz, bár nekem nem tetszik a külső design, de az ízlésen nem vitatkozik az ember. Ellenben az már jobban elszomorít, hogy egyre több autóban eröltetik ezt a retek CVT váltót (az általad linkeltben is az volt). Komolyan mondom hülyére verném azt a mérnököt aki kitalálta, hogy tegyünk egy benzines/dízel autóba robogó váltót. Ha robogó feelinget akarok, akkor veszek egy robogót hozzá, nem autót könyörgöm.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48160 üzenetére
Olcsóbb mint a DSG és ez csak nekünk európaiaknak fura. Jellemzően azoknál van cvt-t aki elsősorban nem nekünk gyártanak autót.
#nincsbennetarcsi
-
-
deicide
veterán
Egy kis info, OPC-hez első gyári fékbetét szett (4db), munkadíjjal együtt 135k.
De inkább, mint az az éktelen dörzsölő hang, ami az autóból jött fékezéskor.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Jaffa75
őstag
nem véletlenül "menekültem" benzineshez!
Mivel csak a működési elvét ismerem, ezért hívtam fel a szerelőt a tapasztalatok miatt! De ha ős em mond jót, akkor ki?
A színre visszatérve, a C-Max a szokásos Ford kék volt (kicsit szürkés), simán szürkének beírták a forgalmiba... Messze kék volt inkább, de biztos farkasvakságban szenvedett az adminisztrátor... már majdnem szürkületben irattuk át !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #48169 üzenetére
Szeretem a dsg-t nem arról van szó de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép-szép de otthonra nem kéne. Öngyilkosra van programozva a váltó ugyanis. Városban 60-nál felvált 5-be és 1100 rpm-en teker. Szted azt mennyire szereti a kettős tömegű? 2000 rpm alatt nem is lenne szabad használni tartósan.
Nekem egyszerű színű autóim vannak azokkal nem lőnek mellé de van ott baj. A hatchback-em pl a műszaki adatlap szerint komibként vizsgázott le de legalább a teljesítményt se találták el elsőre. Mondtam, hogy oké maradhat a szám de akkor adja ide az IC-t meg a csigát is hozzá.
deicide: Az nem drága ha gyári cucc. Én most 90k-s árat kaptam csak a két első tárcsa + betétre munkadíj nélkül (gyári cuccra).
mod:
EQMontoya: Van mert a DSG nem automata váltó, hanem egy robotizált manuális.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
deicide
veterán
válasz Declare #48171 üzenetére
Nyilván nem szettből 4db.
42k km-t bírt, nem panaszkodom. A tárcsa meg még elbír kb 25-öt, ha nem annyira vadulok.
Qru: Ebben tárcsa nincs, csak a betétek. Két első tárcsával fél millió lenne. 90-nek én is jobban örülnék tárcsástól.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Nem az, hogy fura, hanem az egész vezetési érzet. Nyomod a padlót és semmi nem történik, egyenletesen emelkedő búgó hang (TC-s Subaru Levorg teszt nagyszerűen szemlélteti) és "gyorsulás". A 30 éves automata váltós autókat is ha lepadlózod hallod hogy visszavágja 1 vagy 2 fokozatot elpörgeti váltó beállítástól függően X ezerig, üvölt a motor, majd vált megint elkezdi pörgetni. Van hangélmény, meg vezetési.
De ennél a CVT-nél semmi.
Itt van pl a Nissan Juke Nismo RS 214 LE 4WD Xtronic CVT. Mi ez? Lepadlózod és ennyi hallható: meeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Azt kész. Ilyen kategóriában robogó váltó. Ne már....
Ha a manuáis váltós kell ahhoz meg csak FWD jár. WTF?!
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Említettem még pár napja hogy az Insigniával még annyi kis apróság van hogy kopogó hangot hallok kisebb úthibáknál, 1 hét múlva csütörtökön kaptam időpontot hogy megnézzék...Szerintem hátsó jobb keréknél lehet. Ha fekvőrendőrön vagy nagyobb döccenőknél megyek nem hallom, de kisebb úthibáknál már egyből, elég idegesítő. Szerintetek mire számítsak, mit kell kicserélni legjobb és legrosszabb esetben, és ez kb mennyibe fájhat?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48175 üzenetére
Én értelek sőt egyet is értek veled! De a gyártót pont nem érdekli sajnos mint látod.
A cvt olcsón gyártható, megbízható és nem növeli a fogyit (manuálishoz képest) neki ennyi pont elég. Amcsiknak meg a keletieknek nincs baja vele európa meg csak egy porszem a térképükön aminek nagy részén eleve csak presztízsből vannak jelen. Szted itthon hány Juke Nismo-t adnak el? Vagy hány Levorgot?
Na ezért tojnak arra, hogy mi mit szeretünk/szeretnénk.#nincsbennetarcsi
-
-
"Szted itthon hány Juke Nismo-t adnak el? Vagy hány Levorgot?" -> szvsz pont ezért. Az európai megvenné, ha lenne normális alternatíva. Elhiszem, hogy amerika nagyobb piac (bár, ha a komplett európai régiót nézem, akkor szerintem majdnem pariban van a kettő), meg a tuskó amerikaiak 95%-a nem tud manuálist vezetni, de azért rajtuk kívül van még pár kontinens, ahol életképes autóvezetők vannak.
Ezen a héten láttam egy feketét, megy egy fehéret. Szép kis dögök.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48182 üzenetére
Tehát akkor láttad az itthon eladott összes darabot belőle.
Nem ide termelnek, nekik egyrészt túl kicsi felvevő piac vagyunk másrészt túl erős a lokális (pl VAG) konkurencia. Nem éri meg nekik egyszerűen.
deicide: Jaa, értem. Gyanúsan olcsó is lett volna.
#nincsbennetarcsi
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Nappali menetfényben gondolkozunk, a xenon kímélése érdekében, viszont nem szeretnénk elcsúfítani az autó elejét. Mennyire kötnek bele ha a ködlámpát alakítjuk át ledes nappali menetfénnyé? Hallottam olyat, hogy műszakin sokszor fel sem kapcsolják a világítást, viszont mivel ez egy nappali menetfény (és ennek megfelelően lenne bekötve), ezért elég szembetűnő lenne a jelenléte. Mellékelek egy képet a kocsiról, és várom a tippeket. Nem zárkózunk el a szabályos megoldástól sem, csak sajnos erre az ufó Civicre nem nagyon tudok elképzelni gyárinak tűnő megoldást.
-
Declare
őstag
válasz csabi94 #48188 üzenetére
Neten nezz utanna, mik a DRL kriteriumai, minden le van irva (hogy kell bekötni, milyen messze lehetnek egymastol a ledek stb). Szerintem valami LED csik müködne itt csak, mert a ködlampa eleg specko alaku (nezz utanna, hatha gyart valaki hozza)
Osramnak vannak egesz jo megoldasai, van ilyen led csik is, ami homogen fenyü, az egesz kultur kinezetü.
Ha szabalyosan van felszerelve, bekötve, megvan az E jelzes rajta, akkor nem köthet bele senki
(#48189) tboy93 DRL nelkül vilagit a kocsi teljes belsö vilagitasa, föfenyszorok, helyzetjelzök, elöl hatul, rendszamtabla...teljesen feleslegesen...engem is idegesit ....szerencsere a nemeteknel nem kötelezö a lampa hasznalat, igy nem erdekel. Na meg szepen megoldott, autohoz passzolo DRL az nagyon nehez kerdes es ritka
(#48191) Qru nem hiszem, hogy van olyan auto, aminek a ködlampai ezeket nem teljesitik inkabb az utolagos felragaztott dolgok miatt van ez a szabalyozas szvsz. Csak ilyen erdekes alaku drl es ködlampat, nem tudom, hogy talalni e
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
Nem belefaragasrol beszelek, azt nyilvan nem szabad. Vannak olyan ködlampak, amik drl kent is funkcionalnak, meg vannak olyanok is, amik ködlampakent nem, csak drl kent.
Az egyik best talan az Osram [link] ez asszem ködlampa, drl es kanyarfeny is egyben....csak nem epp olcso es az ufo civicbe nem passzol annyira
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #48195 üzenetére
Ennyi. Ha az usa-ban élnék akkor egy Legacy 3.6R-re beneveznék. Érdemes megnézni egy kinti tesztet mit ír a cvt-ről. Tök más a felfogásuk mint nekünk.
Az a durva hogy pl a Subaru már a kis SUV-ját se árulja csak cvt-vel. Illetve a fapad 1,6-ost veheted belőle manuálissal amiben még tempomat sincs...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Elkezdtem azt játszani a civiccel kedd este óta, hogy nem a jelek szerint meg a megszokott szerint váltok, hanem mindig 2000-2500 körül fel, és ha esik a fordulat rögtön gangolok is vissza. A 6-ost meghagyom 65km/h fölé.
Tapasztalat: M0 24km, 6,5 fogyi board szerint 115km/h körüli tempóval, tempomat bekapcsolva. Ahogy lejöttem a városba, és voltam melózni, ez felment 8,7-re. Azóta visszament 8,5-8,6 körülre. Plusz kikapcsolom a VSA-t, meglátjuk ad-e valami pluszt. Klíma nem megy, 1-esen forog a fűtés 21 fokon ablak+lábra. Szerintem egy dízellel simán lehet 1,5-2 litert (1.6-1.7-es motor) nyerni, és csak odafigyelni sem kell, és közben végig mehet a klíma.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Sajnos úgy néz ki, hogy a II. kerületi önkormányzat felszámolja az egyik utolsó ingyenes parkolási zónát is, ugyanis ma még csak lefedve ugyan, de már láthatók a leendő automaták az utcákon.
Jelenleg a Bem József téren kívül a felső rakparton és a Fő utcán is ingyenesen lehet parkolni a Csalogány utcáig. Utóbbi két, igencsak hosszú szakaszt fogják fizetősség tenni, ahol nem kevesen tették le az autójukat, hogy utána gyalog vagy tömegközlekedéssel utazzanak tovább a város másik pontjára.
Lekértem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-től az aktuális fizetési rendet és az új zóna a 0202-es kódot kapja és a Bem József térre is érvényes!
Megjegyzés: A budai alsó rakpart továbbra is ingyenes marad, de figyelembe véve, hogy a pesti alsó rakpart már évek óta fizetős, nem lepődnék meg, ha azt is felszámolnák idővel. A tülekedés a helyekért garantált lesz, így is távol van attól, hogy szellősnek nevezzük...
Szép napot mindenkinek!
[ Szerkesztve ]