-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz csabi94 #40518 üzenetére
Te engedtél levegőt a rendszerbe,nem a vákuumszelep. (nincs értelme leállás után a sapkát tekergetni,mert túlnyomás alatt van a rendszer,előfordulhat,hogy a túlnyomás kinyom a forró hűtővízből,és Te is kaphatsz belőle)Teszi ő a dolgát nem kell azt csavargatni.
"…Annak érdekében,hogy a motor lehűléskor a hűtőfolyadék tömlőinek összehúzódását megakadályozzuk,a zárófedélen van egy vákuumszelep is,amely kb: 0,10 bar vakuumnál nyit,és levegőt enged a rendszerbe…"Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
-
Kornel
veterán
válasz csabi94 #46787 üzenetére
Siman lehet ennyi km-nel is ennyire kopott, de az enyém 145k-nal sincs ennyire megkopva.
Ha pesti az autó, ranezhetunk, én fel éve vettem UFO-t, megnéztem előtte vág, 30-at, nagyjából látni a többi kopasbol is a km-t.
Bár tapasztalatom szerint a kintiek 99%-a mindig tekert, és a Honda nem ad ki kinti szerviz előéletet, max. a jelenlegi tulajnak. -
Declare
őstag
válasz csabi94 #48188 üzenetére
Neten nezz utanna, mik a DRL kriteriumai, minden le van irva (hogy kell bekötni, milyen messze lehetnek egymastol a ledek stb). Szerintem valami LED csik müködne itt csak, mert a ködlampa eleg specko alaku (nezz utanna, hatha gyart valaki hozza)
Osramnak vannak egesz jo megoldasai, van ilyen led csik is, ami homogen fenyü, az egesz kultur kinezetü.
Ha szabalyosan van felszerelve, bekötve, megvan az E jelzes rajta, akkor nem köthet bele senki
(#48189) tboy93 DRL nelkül vilagit a kocsi teljes belsö vilagitasa, föfenyszorok, helyzetjelzök, elöl hatul, rendszamtabla...teljesen feleslegesen...engem is idegesit ....szerencsere a nemeteknel nem kötelezö a lampa hasznalat, igy nem erdekel. Na meg szepen megoldott, autohoz passzolo DRL az nagyon nehez kerdes es ritka
(#48191) Qru nem hiszem, hogy van olyan auto, aminek a ködlampai ezeket nem teljesitik inkabb az utolagos felragaztott dolgok miatt van ez a szabalyozas szvsz. Csak ilyen erdekes alaku drl es ködlampat, nem tudom, hogy talalni e
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz csabi94 #56102 üzenetére
nekem a vas az evo neo-val fogyaszt a legjobban. mindig azt tankolok.
próbáld ki, és kiderül. túl sokat nem veszíthetsz vele(#56103) F_Zolee
budai oldalon semmi lezárás, ma is voltam arra.április elején lesz kgfb évfordulóm.
poénból ránéztem az árakra... bár ne tettem volna az eddigi sacc 32e/év helyett lesz vagy 50-55e/év
hacsak a mostani biztosító -posta- ki nem küld nekem valami hű de kedvező éves díjat, amit valahogy erősen kétlek[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabi94 #56334 üzenetére
Nem, pl a németeknél Merkel atomparája miatt kilőtték az atomerőműveket. Most túl sok a zöld energia északon amit nem tdunak délre jutattani, ami nem lenne gond de délen sem működnek az atomraktorok így foszilis erőművekben termelik az áramot. Tehát az atomerőművek bezárásával csak a globális felmelegedést sikerült felprögetni meg egy olyan energetikai toruzulást ami senkinek sem jó. Németországban jelenleg a hőerőművek ma is nagyjából ugyanannyit termelnek, mint 1990-ben...
Az atommal nincs baj amíg nem jön ki. De ha gáz van (Csernobil, Fukisima, Majak, Three Mile Island csak hogy a leghíresebbeket nevezzem meg) akkor nagyon nagy gáz van.
Kornelka: Hallgatnak rád, hisz jön Paks 2.
mod:
Mit hagyunk itt? Pár fincsi atomtemetőt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csabi94 #56334 üzenetére
Még mindig kevésbé káros, ha ritkábban lakott területen, magasabb hatásfokkal működő erőműben állítják elő az energiát, és nem egy város közepén pöfögi ki az autó - pont ebből a szempontból ideális már most egy olcsóbb villanyautó. Persze nagyobb tömegeket fog megszólítani a technológia, ha olcsóbb lesz, és megközelíti a mostani kocsikat hatótáv és töltési idő szempontjából. Mondjuk ha rosszkor megy az ember kútra, néha így is megvan fél óra
-
#03969024
törölt tag
válasz csabi94 #56331 üzenetére
"Összegzésképp:
– 1 kWh megtermelt villamosenergia előállítása kb. 0,35 kg CO2 kibocsátással jár (A Mátrai Erőmű Zrt 2010-es jelentése szerint 0,37 kg)
– 1 kWh villamosenergia elfogyasztása (figyelembe véve a veszteségeket) kb. 0,375 kg CO2 kibocsátással jár."No, valaki számolja már ki, hogy a villanyautó mennyi áramot fogyaszthat 1 kilométeren? Biztos, hogy környezetbarátabb??
-
Skillet
addikt
válasz csabi94 #56331 üzenetére
Így van, nyerjenek csak teret!
Az emberek túlnyomó része járjon csak azzal. Úgy is az autósok jelentős hányada A-ból B-be eljutáshoz használja az autót... nekik az csak egy eszköz. Pont nekik való. Sőt, vezessen helyettük a gugli automata pilóta, vagy mi a tököm... akkor balesetet sem fognak okozni, parkolniuk sem kell, úgy sem megy nekik.
Én meg maradok az idén 21 éves lesz V6-osomnál, mert nekem a vezetés egy hangyakönyöknyit más. Szeretem babusgatni, lemosni, cicomázni, szerelgetni. Imádok menni vele, imádom azt a gyönyörű hangját, a vibrálását, mindenét.
De tényleg egyetértek vele... steril villamosszéket mindenkinek! Mindenkinek, akinek az autó csak egy tárgy.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- iPhone topik
- Path of Exile (ARPG)
- Windows 11
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...