-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz brumi1024 #200649 üzenetére
Mondjuk el tudom képzelni, hogy átlagmancika elbénázza a pályázatot, de hogy ezért ~700 ezret benyelni.. Főleg úgy, hogy előrendelésben is simán elfogyott, valószínűleg egy napon belül találnak más vevőt rá, ha úgy van.
Valószínűleg ezért sikerült befizetni Zsoltikát a száguldó cirkuszba.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #200614 üzenetére
Az RS line sem csak optika, kormány, futómű, ülés más - egyetlen autónak én nagy eséllyel megállnék ilyennél, hisz Megane/Leon-t (a kicsit sportosabb futóművesek) szeretem, semleges vagy enyhén farkidobósra hangolják, és ügyesek, és kb semmi kompromisszumot* nem kell vállalni.
4tha igényeit is érdemesebb lenne körülírni hogy mit is keres, és mit (és hol) vezetett hasonlót amit keres. Mert sokszor nem is feltétlen olyat kergetnek, mint amit tényleg keresnek.
*: Tegnap mentem fogorvoshoz ötre, ami otthonról 6 perc séta, plusz előtte fogmosás, pisi, stb. Oroszlányban, alapból kb 58 percnyire dolgozok. És Sikerült 15:52-kor indulnom melóból, kb 12-14 km-en keresztül teherautó sort kifogni; úgyhogy a maradék részen kellett kompenzálnom (nem nagyon szeretem, de hát múlt héten útépítés miatti dugóban álltam, akkor már buktam egy időpontot). Újfent meg kellett állapítanom, hogy a Meganeom erre van igazából hangolva, 100-110el lakotton kívül pont eltalált a csillapítása középfos úton is, kellemes a kormányzás, olyan fordulatszám tartományban van, hogy akár visszaváltás nélkül is egész jól megindul ha előzni kell. Nyilván egy Lineos még kicsit fentebbre van hangolva; ettől gyorsabb nem kéne max másod autónak, mert beszarnék egy parkolóba álláskor vagy mikor a gyűrött aszfalton a piroshoz gurulunk. Haver Leonján az extracsüccs és a nagy kerékkel konkrétan fájt, le akartak szakadni a belső szerveim ilyenkor . Aztán visszaalakítottuk a gyári light sport futóműre és normális kerekeket kapott, azzal nagyon fincsi lett, nagyobbat autóztam vele (sebességben is) Dobogókőnek mint a hármas bmw-kkel (polgári dízelek, nem M-es).
Asszonyt győzködtem egy darabig hogy neki DS3 kell, és ezzel két legyet ütöttünk volna egy csapásra - bármelyik motorral, főleg a fl-es 1.6 turbóval egy gagyába rázás után.
De nem az lett, mindegy, jó a 208 is, az egyéb hajlamokat meg a gokartkupán élem ki, hogy ott kenjék el a számat a mindenféle motorsportos overálos srácok[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #200650 üzenetére
Nem tudom sajnos, mert nem volt még vele tapasztalatom, de jó lenne ha lenne Viszont kizárt, hogy fél órát csak úgy járjon. Egy hibrid lekapcsol mindig, ha csak nem teszik külön szerviz módba.
#200646stickermajom: Első két opció nevetséges. A 3. jó, még a határidő is okés lenne. De ez a tervezet akkor sem tetszik így. Mindent egy lóra kell feltenni már most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csoki46
aktív tag
válasz kisza25 #200650 üzenetére
Priusoknál kacsatánccal lehet előhívni a maintenance módot Ekkor jár a motor folyamatosan.
-gyújtás (2x power, pedál nélkül)
-2x teljes gáz-váltás N-be (fékkel)
-2x teljes gáz-váltás P-be (fékkel)
-2x teljes gáz (megjelenik a kijelzõn a "MAINTENANCE MODE" felirat)
-indítás (power, fékkel) -
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #200643 üzenetére
Ja, kivéve, ami végül valahogy nem tartozik bele ebbe a körbe és fizeted. Ha meg lejár gari, akkor illik kapaszkodni. Egyébként megértem, én most egy ideig céges autókban vagyok kénytelen csövezni és bár szeretem a kis autókat, de hozzá lehet szokni a nagyobb tehenekhez is, főleg, ha jól fel van extrázva. - Bár asszony frászt kap Szigethalom szűk útjain, ha pl: egy Mazda 6ost vagy nagyobbat kell vezetnie -.
Racknál a hordós víznek is klór íze volt, szóval mindig van lejjebb.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #200653 üzenetére
Clionál is? Honlapon is csak ez van:
A CLIO R.S. Line sportos vonalai igazán egyedi megjelenést biztosítanak: Forma-1 világát felelevenítő légterelők az első lökhárítóban, az R.S. modellek emblematikus márkajelzései és az egyedi 17’’-os R.S.Line felnik.
Az autó sportos megjelenését elöl a méhsejt mintázatú hűtőrács, hátul pedig a diffúzor és az ovális, krómozott kipufogócső emeli ki.A felszereltségnél meg a piktogram alatt csak annyit ír: hogy normál futómű.
Kinti tesztekben meg csak ennyit említettek meg:
As for suspension, the RS Line runs the same configuration as lower-order Clios, which is to say it’s got MacPherson struts up front and a torsion beam at the rear. So while it might be sporting in appearance, and while it might have a £20,295 list price, it’s not really a bonafide competitor for the likes of the Suzuki Swift Sport or very basic versions of the Fiesta ST.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
stickermajom
addikt
válasz Magnum_ #200654 üzenetére
M3 mentén az egyik nagyobb kereskedés. Direkt rá is kérdeztem, hogy akkor meghatalmazom-e őket, mert úgy is lehet. De mondták, hogy az ügyfélkapu adatok kellenek.
Doki16 Nekünk ez így jó lenne, ha nincs bukó rajta. Még a garázsba is beférne a K elé és végre nem kéne tikkelnem az 1-2 km-es utak miatt. A mekaful 4,4 támogatva, metál fényezés se kéne rá, a villámtöltő sem létszükség. Bár utóbbi a későbbi eladhatóság miatt megfontolandó 180-ért. Nagyon puruttya, de elromlani nem fog benne semmi, mert nincs minek. Bowdenes fényszóró magasságállítás!
3-4 év után majd lehet cserélni, hátha addigra csökken az ára a szebbeknek/jobbaknak is. -
Qru
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #200657 üzenetére
Persze, nyilvan, es a kopoalkatreszek (pl fekbetet) sincsenek benne. De a konkurenciahoz kepest (Audi) meg mindig jobban all, ott semmi nincs benne, es ott (is) vastagon fog a ceruza.
Disclaimer: Mindez az elso 4/x garis evben igaz, utana szepen elszallnak az arak ha valamit javitani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #200662 üzenetére
Én is ezért gondoltam rá, mert gyakorlatilag nulla a fenntartása. Annyira alap, hogy nincs ami elromoljon benne. Édesanyámnak pont jó lenne a Swift után. Megírod nekem légy szíves, hogy melyik kereskedés volt az amelyik visszaadná a foglalót ha nem sikerül az állami támogatás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz stickermajom #200667 üzenetére
Rászálltak a biztosítósok a hybrid és elektronyos autókra, komolyan mondom. Olyan árakat dobnak, hogy szemhéj-rángást kapok tőlük.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Snoop-y #200664 üzenetére
Az tény, bár az újabb turbósok már elég fickósnak érződnek. Az SSS is inkább olyan, hogy megadja a sportosság érzetét, de nem akar megölni. Egy baj van velük, hogy a gyárilag nagyon nagyon halkak. Ezt pl: az olaszok pl. nagyon tudják, egy Abarth 595 ezerszer több mozit ad.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Tsebacsi #200668 üzenetére
Teslára mennyi lehet a casco? Ha valaki esetleg kalkulált, ossza meg l.sz. (lusta állat vagyok hozzá). (Semmi konkrét.)
Hozzáteszem, nem tetszik, hogy 3 évig nem adható el + kötelező casco.
Németo.-ból olcsóbban kijönne, csak a plusz macera. 40 000 euró mínusz 9 ezer (? vagy csak 6???) umweltbonus, az 31 vagy 34 ezer, ami valódi pénzben 11,9 vagy 10,9 millió. Plusz a macera. De erezhetően kevesebb az itthoni 13,5-nél. -
Qru
MODERÁTOR
Meghosszabbították a veszélyhelyzetet őszig. Ráér a műszaki akkor...
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #200676 üzenetére
A menőbb ügynököknek (key account manager) van külön díjeltérítési szorzójuk.
Ha ismered, akkor van lehetőséged, ha nem akkor így jártál.
Prius-okra is megoldják 60-100ezer/év -ből a Cascot.
De KGFB-re már ők sem tudnak kedvezményt adni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #200659 üzenetére
Hát, jó kérdés, Clio RS line kimaradt ilyen téren. Megane tuti más több dologban (308 GT Line, Leon FR is).
De mivel RS-ből is több futómű van, és a leírások szerint elég feszes az RS Line, szerintem az is más rugót, csillapítót és keresztstabit kapott.Viszont ahogy nem vennék kemény sportváltozatot egyetlen autónak kompaktban, úgy nem nagyon vennék line-os kisautót. Ezeknél a kőnehéz nagy kerék annyira elrontja bulit; hogy akkor már legyen rendes sportváltozat, általában könnyebb kerék és nagyobb fék, és akkor tényleg van egy hardcore kis sportkocsink. (De ez is inkább második autónak.) Egyetlen autónak inkább a civil változatokból egy már élhető motorost pipálnék be, kis kerékkel. Hisz most is amikor csapatni támad kedvem, a kis vakarcs egész szórakoztató, a szívó 1.2 és 15ös kerekek ellenére is, nem hiszem hogy nagyon limitálna egy polgári változat (ellenben a városban közlekedés nem törné össze a vesekövem - bár ezt jónak mondom ).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz brumi1024 #200675 üzenetére
Hallottam én is ilyesmiről, ill. nyilván megkérdezném a rokonomat aki minden biztosítást intéz a családban. A lenti kalkuláció 200 e Ft önrésszel és keszthelyi lakcímmel készült. Voltak kármentes cascós éveim, talán az is segítene.
De nagyon max. 200 e/év casco díjat lennék hajlandó fizetni. (ÉS az állami támogatás mellé muszáj kötnöd cascot.)
Abban még lehet reménykedni, hogy a hivatalos Tesla jelenlét hatására drasztikusan csökkenek a díjak.#200679 Tsebacsi A GTI-re legutóbb 70 e./ év volt, az szvsz teljesen OK. Az elektromosakat/PHEV-eket cumiztatják.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #200652 üzenetére
Közben visszahívtak az első helyről, ott is jelképes előleg lesz, ami pályázati bukó esetén visszajár mégis. Viszont ahogy sejtettem júniusig nem fogják leadni a megrendelést, szóval az ár addig még változhat.
-
csoki46
aktív tag
válasz tboldi #200678 üzenetére
Motoron tavaly áprilisban járt le a műszaki, ezzel a halogatással úgy néz ki kihagyok 1 műszakit. Októberig szoktam elővenni, addig úgy néz ki kitart a veszélyhelyzet, április előtt meg nem szoktam elővenni...
MX5-ön is csúszik egy évet, idén márciusban járt le, az is hasonlóan fog járni mint a motor.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Autodocról rendeltem még februárban alkatrészeket. kb 2000km-ert mentem egy trw lengőkarral ami újból nyikorog. Hogyan működik ott a garanciáztatás? Nyilván az nem járható út, hogy kiszedem elküldöm és jöjjön az új...
Van esetleg valakinek ebben tapasztalata? -
válasz mokus1 #200688 üzenetére
Kérnék képet, számlát, beszerelési bizonylatot. Ezután az ő költségükön visszaküldheted az alkatrészt, majd elbírálás után megtérítik az alkatrész, és a beszerelés árát. ~1-2 hónapos procedúra.
A nyikorgás mondjuk nem feltétlenül jelent garanciális problémát, nekem repedt szilent volt 12 ezer km után, azzal nem szórakoztak.Ja, és mégegyszer nem csinálnám meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Tartós, emellett egész jó H4-es izzót tudnátok ajánlani?
Osram Nightbreaker Lasert használok, de 2 év alatt szerintem negyedjére cserélem őket. Kipróbálnék valami mást, szerintem a típus kényes. Az se baj, ha nem ennyire jó a fényereje. -
mokus1
addikt
válasz MasterMark #200689 üzenetére
Mindig ugyanahhoz a szerelőhőz megyek, sosem hibázik az ilyenekben, úgyhogy nem hiszem hogy ott lett elrontva.
aero: Ezt hogy érted hogy nem szórakoztak? Nem fizették ki?
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #200682 üzenetére
Hát, a feszességre lehet rájátszik a /45R17es gumi is, az sokat tud rajta módosítani. Tudom persze, főleg, hogy pár hete már egy 6os mazdával járok - és egy ideig fogok is -. Ég és föld komfort terén a kettő.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ádám16
addikt
válasz BigBlackDog #200693 üzenetére
Ránézek a Silverre.
Indításkor mindig indítás után, leállításkor viszont csak legtöbbször jó a sorrend. De majd figyelek erre, ezek szerint jobban nyírja, ha felcserélem a sorrendet.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #200689 üzenetére
Attól függ, hogy milyen autó és milyen lengôkar.
"Bad reklám is reklám too"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz nandow #200697 üzenetére
Ez 2017-es, ha jól rémlik, 2.2, 150 Le. Jól megy, szépen megindul, ledes lámpa pazar, csak az ülést, kormányt félig szétcseszte 60k km alatt az első gazdája. Egyébként nekem kicsit zavaróan magasan van a segge, radar/kamera nélkül elég vacak lenne tolatni és állandóan az az érzésem, hogy a hátsómban vannak. Mondjuk ez Budapest, szóval lehet tényleg.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen