-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
4tha
újonc
Ha valaki árulja a kocsiját ami dízeles, de a részecskeszűrő ki van belőle ütve (1.3millát ér a kocsi, 300e lett volna az új részecskeszűrő) azt le kellene írni a hirdetésben? Vagy a telefonban elmondani?
Vagy esetleg csak személyesen? Nem ellhallgatni akarom, de nem szeretnék gondba se kerülni.(ne menjünk bele most morális vitákba pls, az biztos, hogy jobban kormol, viszont a részecskeszűrő és alkatrészei előállítása sem zéró emisszió. Tényleg sokat szívtam vele városi és országúti forgalomban is volt. A kocsi ráaádsul azóta 1literrel kevesebbet fogyaszt 100on. Valaki szerint pedig a nano korom részecskék károsabbak stb)
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz janakbacsi #201026 üzenetére
Kézi váltóval nem lehet elérni a legkisebb fogyasztást, max. csak közelíteni. Arra csak a fokozatmentes váltó alkalmas, amivel biztosítható bármilyen sebesség mellett a legkisebb fogyasztás. Ha le lehet kérni a motor elektronikából a pillanatnyi fogyasztási adatokat, lehet kísérletezni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
Csak hogy a felesleges köröket megspóroljam magamnak és az érdeklődőknek, én utalnék rá valamennyire, pl. "DPF-eltömődés véglegesen orvosolva", esetleg a "véglegesen" jelző nélkül.
Erősen szürke zóna. Jobb mihamarabb szabadulni az autótól, ha a közeljövőben esedékes a műszaki vizsga, érdemes megcsinálni és friss műszakival árulni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #201058 üzenetére
Egyetertek, ha a (valos) muszaki alkalmassagat megszuntette, akkor azt tisztazni kell, mar a hirdetesben is, maganak is felesleges koroket sporol, mert a) valoban lehet, hogy valaki ilyet keres, b) utolag kapni kapni (jobb esetben csak) levelet kiherelt reszecskeszuro miatt nem lehet kellemes (winkwink)
Es ez a megfogalmazas pont jo. Olyan, mint a ledugozva.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy mennyiből jön ki egy olyan autó, ami olcsón fenntartható és valamennyire biztonságos is?(Használtan, inkább jobb nevű kereskedésből vennék, mivel nem értek hozzá eléggé.) Első autónak lenne és az suv-k világában azért a biztonság is szempont szerintem. Annyi lenne még fontos, hogy valamennyire menjen is.(Nem sportautó kell, csak mondjuk a súlyához képest legyen benne egy kellően erős motor, hogy ne legyen lomha.) Jelenleg még csak érdeklődés szinten kérdezek, mert ősszel lesz jogsim ha minden jól megy. Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz IMIIKE1998 #201061 üzenetére
18-20m körül van rx450h
-
fant0mi
addikt
válasz IMIIKE1998 #201063 üzenetére
Ebből a háromból egyszerre csak kettőt választhatsz.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz fant0mi #201064 üzenetére
Láttam pl. ilyen Lagunákat, de gondolom ezt meg fenntartani lenne egy vagyon: [link]
1-2 példát tudtok mondani ezekre, hogy utánaolvassak egy kicsit alaposabban?
A keret olyan 300.000Ft-tól egészen 1 millióig terjed, de az olcsóbb előnyt élvez.
olcsó+biztonságos-
megy+biztonságos-
Igazából a biztonság és az olcsóság lenne a lényeg első autónál, így a pörgősségben kompromisszumképes vagyok. Igazából ott annyi lenne a cél, hogy gyorsuljon rendesen, városban pl. 80-90-ig gyorsuljon rendesen, de kb. ennyi. Pl. apum Mercedes 250D(szívódízel) autójánál azért jó lenne, ha jobban gyorsulna. Nem tervezek száguldozni, csak azért ne legyen nagyon lomha.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz IMIIKE1998 #201065 üzenetére
szerintem az olcsó-megy amit keresel (vagy a szent grál)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
MasterMark
titán
-
Magnum_
nagyúr
válasz Stylewars_kp #201067 üzenetére
Valoszinuleg atmegy, mert nincs se ido, se igeny arra, hogy ennyire behatoan vizsgaljak a muszakin. De attol meg szabalytalan a kiiktatasa, ezert is fogalmaztam fent ugy, ahogy.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
BigBlackDog
veterán
#Napifogyi; Kőröshegy-Biatorbágy - 4.4 l/100 km BC szerint (150 lovas 1.5 TSi Golf). Annyit csaltam, hogy 85-100 km/h közötti tempó volt a pályán.
Kápolnásnyéknél dobott egy holttérfigyelő hibát (minden napra jut valami újdonság ), de mint kiderült otthon, csak koszos volt a hátulja. Mosás után eltűnt. Érdekes, hogy Polo azért volt redvásabb is és ott egyszer sem jött elő ilyen probléma.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #201072 üzenetére
Követem az UK fórumot és a 2020-as autók mindegyike szenved ettől, december végén jött az új szoftver, azokkal jelentősen kevesebb probléma van.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #201072 üzenetére
Skoda sem dobott hibat meg miatta. Lane Ass. neha.
Fogyi: Jazz-el 6.0 sima E10, 100% varos. Jah es 401.9-ert tankoltam tnap, az egesz korrekt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz BigBlackDog #201074 üzenetére
Jo kérdés, hogy milyen hw/sw kezeli ezt, összefügg-e az autó fedélzeti rendszerével, de az idei autókkal nem sok szoftveres nyűg van, ez egyértelműen lejön a tapasztalatokból. Bocs, nem fórumra gobdoltam, hanem facebook csoportra, de köszi a linket, elmentem ezt is.
-
veterán
Sziasztok!
Auto vásárlás előtt állok és legjobban a 2015/16-os Passat valamint Superb tetszett meg valamint azt engedi a pénztárcám is. A kerdesem az lenne, hogy ezekben az autókban már alapból benne van az Apple CarPlay vagy az csak ezek rancfelvarott modelljeiben alap?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Doki16
addikt
válasz syIex #201081 üzenetére
Sajnos még ettől is bonyolultabb a helyzet.
MIB1-nél egyáltalán nem volt soha Appconnect. MIB2 után már lehet benne, de külön kérhető extra volt. 2015/12-től már általában MIB2 van mindegyikben. Tehát közel sem biztos, hogy benne lesz az AA és a CP. Egy részénél lehet utólag aktiválni, de az jó fizetős móka, de előbb akkor is tudni kell a MIB2 verzióját. Mert hiába az új rendszer van akkor is lehetnek eltérések a különböző felszereltségek miatt. Tehát biztosra csak akkor lehet tudni megmondani, ha már ki lett olvasva belőle az azonosító.
Vagy vegyél Passat GTE-t, abban benne lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz syIex #201084 üzenetére
Passatot ismerem, abból már szerintem nem lesz B8-ból olyan ami nem MIB2. Meg kell kérdezni a tulajt, hogy benne van-e, de az se gond ha nem mert utólag lehet aktiválni ha mázlid van. Vagy még egy másik MIB2 kell bele legrosszabb esetben és akkor megvagy 100 körül. Tehát ha találsz egy hibátlan kocsit akkor ne ez miatt hagyd ott
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
Olyan van, hogy a kereskedés a beszámított autót a beszámítás után x nappal vissza akarja adni, és visszakéri a pénzt? Unokatestvérem egy GTK javíttatás után beszámíttatta, majd egyszer csak hívták a kereskedésből, hogy szar az autó, csináltassa meg (ezt még megcsinálták "garanciában", ahol előbb volt), majd most megint szereltetni akarja az autót a kereskedés...
Tudom, az az irányadó, ami a szerződésben van, de ez így bevett gyakorlat? Nekem nem annak tűnik...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #201072 üzenetére
Az szép. 👍
#Napifogyi Zalaegerszeg-Keszthely-Veszprém-Székesfehérvár-Budapest12: 6,1 volt, de míg nagyjából letakarítottam a kijelzőt, felment 6,2-re. (260+ lovas 2.0 TSI Golf7). Annyit csaltam, hogy a hiányzó tetőspoiler miatt nem mentem 140 felett, amúgy is visszafogottan + ordenáré dugók (229 km 3:51 óra alatt). [kép]
A D6 PHEV-vel kb. 5+ lenne + 8-10 kWh áram.Odafelé nem jött a feleségem + féltáltos volt benne, igyekeztem kikormolni: 8,8. Volt benne enyhe emelkedőnek y55, síkon y58, szerettem volna megnézni a végét, de nagy volt az oldalszél, ill. mindig elém került valaki. Érzésre y60 fölé menne a (digitális)órán leolvasva, mondjuk 65-ig - persze csak ha nem tilt le valós y50-nél.
(y>1)[ Szerkesztve ]
-
veterán
Abban van a 3. féklámpa és az ablakmosó spricni - most ezek hiányoznak. Valamint biztos segíti a menetszél leválását.
A féklámpa vezetéke részben szabadon lifeg, szigszalaggal ragasztottam nagyjából az 5. ajtóhoz, emiatt mentem lassan, ill. zsúfolt autópályán rossz érzés a 3. féklámpa hiánya. -
4tha
újonc
válasz focvis #201058 üzenetére
Van egy cégtulaj rokonom (közeli, így a törvény véd), volt egy ezer éves ford tranzitja.
Olyan szar állapotban volt, hogy a KPM (vagy mi)-től kellett külön engedély. A vizsgánál a kocsi lerobbant így végül be és ki kellett tolni a vizsgaállomásról. Megkapta a műszakit.
Én azt gondolom, hogy az elkövetkezendő 4-5 évben nem várható ennek ellenőrzése, mert a dízeles autók lehet 20%a potyogna ki a forgalomból. -
lazac_
tag
#Fogyi:
Honda City 5,36L (mátrai klímázós-nyaralós-tetvészkedős, hazafelé 5 centis drótdarabbal a bal hátsó gumi oldalfalban, 400,9 forintos nyál az Aldiból)
Mazda Mx-5: 9,88L (egybites vezetés, Mol 95 tíz nappal ezelőtt 426 kedvezménnyel... )
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest