Új hozzászólás Aktív témák

  • aero.

    veterán

    Kezdem utolérni magam, sikerült pár dolgot elintézni az autóval. Megvolt a váltóolaj, motorolaj, szűrő, fékfolyadék csere, sikerült még mellé 3 órát aludni, ennyi fért bele.

    Aztán végre eltudtam vinni az autót, mert már rég kíváncsi voltam.

    Sajnos az első generációs 7G Tronic miatt nem tudtunk pontosat mérni a nyomatékra, mert nem lehet fixre zárni, így kb. 2,2k-nál tudta teljesen lepadlózni visszaváltás nélkül (nyomatékcsúcs 1800rpm), szvsz meglehet a 600, nem vagyok csalódott.
    Keréken 221, főtengelyen 278 lóerő, ami pozitív meglepetésként ért eléggé.
    Göbi mit szólna a görbéhez? :))

    A cég parkolójában álló autók:

    + még 4 Supra, abból az egyik ~900 ló, DCT váltós az M4-ből, a másik ZF 8HP.
    Céges autó, zsír új Supra, hibrid turbó, ültetés, felni :DDD
    A faszi mondta, hogy gari addig volt az autóra, míg lerakta a tréler náluk.

    ps.: rákérdeztem direkt az automata-manual konverzióra, említettem a 6 milliót, amit a TC videóban említettek, azt mondta picivel több, mint a feléből megcsinálják.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák