Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz grizlisandor #169502 üzenetére
Előtte a haverjaimat kergette a városban, egy sárga RX-8-at és egy ezüst TT-t. Utólag láttuk az egyik győri csoportban, hogy erre többen is felfigyeltek, majd láttuk a videót
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #169481 üzenetére
Tudom csak megbízhatóságról volt szó, de a suzukik kicsik, ami meg már jó lenne méretben 5,5M Ft
A honda 1,5t hígítja üzemanyaggal az olajat hideg járatban és 6,5M indul az 1.0t-t, amit meg nem szeretnék (de pénzem sem lenne rá mostanában)
a jazz megint 4,7M Ft 1,3 szívóval, akkor már 4M FT egy i20, de szerintem az is sok, nem mostanában veszek új autót
Nem is olyan rossz ez az ibiza
Tudom rossz beidegződés, de az i30-at az új 1,5 motorjával venném, csak az is 5,15M Ft
Marad az ibiza, majd valamikor kap egy 1,4t 180 lovas motort aztán jólvanEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
válasz kisza25 #169508 üzenetére
Ilyen árak mellett, tök felesleges új autó vásárlásán rágódni. Asztmatikus pöcsköszörűk 4-5 millió forintért... ezeknek elmentek otthonról. Fisfos alapmotoros kompaktok 6-7-ért? Hagyjanak már.
Frankó Ibizát vettél 1/3 áron. Pont. Én meg 5,5 éves Volvot az új ára 21%-áért (volt rá 1/2 év gari is), minden fullos ráköltéssel jött ki 24% a végére.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #169511 üzenetére
Itt jönne az a rész, amit ki szoktál hagyni, miszerint meg kéne tartani Drágul a technika, magasabb a fenntartás, és egyre kevesebb az olcsón üzemeltethető autó szerintem is, a Fiat rendszeren kívüli elem (még negatív a fenntartási költség), de az SDI Golf is túl jó igazából az ésszerű szempontok szerint, és vicces, hogy mennyivel drágább a következő hasonló, logikus lépcső (D6 tud hasonló fogyasztást stb, egyedül a bekerülési költség magasabb jóval)...
-
t72killer
titán
Egy téligumit hány km nyári üzem vág tönkre? A covid miatt nem használtam a kocsit tél óta és gumishoz se vittem - viszont a múlt 7en mentem vele majd' 30fokban (aszfalt 40?) egy kb 200km-es kört. A héten természetesen irány a gumis és rakatom fel a nyáriakat
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
veterán
válasz focvis #169511 üzenetére
És még az akksi is baró; volt egy köröm Bp. belváros - Budaörs és vissza; kulturált tempó, M1-M7 kivezetőn 90 km/h, szumma 27,7 km [kép] , az akkuban maradt még min. 40% töltés* [kép] , sikerült volna a 45 km hatótáv. (klíma persze nuku )
* a fotózáskor levettem már a gyújtást, eredetileg asszem 20 km-t írt, de lehet, hogy csak 15-öt - a lényeg, ma meg tudtam volna célozni a 45 km-t.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #169513 üzenetére
Gondolkodom, hogy meg kéne tartani. Még egy évet, mondjuk...
(Ma jött meg a szürke rendszám a bringatartóhoz, azért mentem ki B.örsre. Ezt is ki kéne még használni.) -
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #169508 üzenetére
Pont ezt számolgattam én is, hogy nem ebben az évtizedben fogjuk lecserélni a Jazz-t.
t72killer: Az nem csak a hőmérséklettől függ. Erős fékezések, nagyon magas tempó... elég sok a változó tényezős de ha kímélősen mentél akkor nem lett semmi baja. Amikor leveszik nyomogasd át, ha nem keményedett meg a futófelület akkor még jó lesz simán.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #169513 üzenetére
Mi olyan jó az SDI Golfban? Isten mentsen meg attól a lomhaságtól van vagy 17 sec a gyorsulása, pizzafutár autónak rendben van, mert ott a fogyasztás számít, de embernek nem való. Dízelbe pont az a lényeg, hogy a turbina ottan vuuuúúúÚÚÚÚÚropopopopo-huuuuuuuu. Enélkül semmit nem ér. MTZ is csak turbóval. Ifa is csak turbóval. Turbó nélkül nincs élet.
[ Szerkesztve ]
-
v450
tag
Sziasztok! Kecskeméten van profi Toyota szerelő?
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #169487 üzenetére
Az NV 200 kicsi, a Kangoo, Berlingo még kisebb.
A Crafter elég nagy, de hasonló bódéval a Ducato 2,2 t, igaz, dízellel. De most kapcsolok, hogy az akku miatt az elektromos száraz tömege magasabb, így cca 1 t raksúllyal meglehet a 3,5 t megengedett össztömeg.
Mindegy, a 975 kg még talán elfogadható kompromisszum.
Írtam a jelölt topikba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz focvis #169511 üzenetére
Mindenhol rommá emelték az új autó árakat. Fordnál egy fapados mondeo indul 9,9M-ről, 3 hónapja pedig 8,99 volt és úgy se kellett a kutyának se. Audi A6 5 éve 14-15m volt, most 20-22 azonos felszereltség mellett. BMW 6-800-at emelt (listaáron 1,2) , Mercedes 5-10-15%-ot bizonyos modellekre. Szóval ha a nagyok emelnek, a kicsik miért ne tették volna.
Pár éve egy Corsa Colorful akcióban 4,9M-ért adtak egy fullextrásat, most ugyanez listaáron 7,9 M, amiből max 1-et fognak engedni, vagy még annyit sem...[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
#89309696
törölt tag
válasz Williamgrant #169524 üzenetére
Semmi értelme újat venni, amúgy se nagyon fejlődtek semmit évek óta ami olyan fontos lenne. Jópár éves használt jóval magasabb felszereltséggel és még marad is helyrepofozni.
Megane 4 is 7 milla a fapad 1.4T 130 lóval és duplakuplungossal
7 millából miket megvehetnék már használtan, ki lehetne javítani és még a fenntartásra is maradna. -
parandroid
félisten
válasz Williamgrant #169524 üzenetére
5 éve 300 huf volt egy eur, most 350. És az az érzésem, hogy beáraztak még valami gyengülést is. Emellett 5 éve nem voltak alapok olyan extrák, amik most igen (radarok, kamerák, sávtartó, mindenféle automatikák, mittudomén).
Mazda 5-be kb az akkor elérhető összes cuccot kértem 2014-ben, navi, tolatókamera, esőérzékelő, és kb ennyi volt. Csak a vezetőoldali ablak volt automata, ülésfűtés csak elöl, radar csak hátul. Manuálváltó, 1,8-as benzinmotor.
Mazda 6 ehhez képest körbe radar, 360 kamera, automata, 2,5-es skyactiv, 4 automata ablak, automata ledes fényszórók, sávtartó, 4 ülésfűtés, fullbőr, 1,5x akkora navi alapfelszereltségben (!), meg még egy csomó minden, egy teljesen más világ.
~8k eur volt a számla alapján a 2 autó ára között a különbség. Benne van az, hogy ez nem kompakt, hanem középkategória, valamint azért volt az elmúlt 6 évben némi infláció is. Azonos kategória kb a cx-5 lett volna, abban is jóval több extra lett volna, mint az 5-ben volt, kb ugyanazon az áron, mint amennyibe anno az került (de ugye már ez is skyactiv ráadásul, nem 115 lovas mezei szívó).
Szóval konvertibilis valutában azért akkora különbségek nincsenek... Sőt, gyakorlatilag ugyanazért a pénzért jóval többet kapsz, és az inflációval nem is számoltál. Abba gondolj bele, hogy az elmúlt 5 évben mi történt mondjuk az ingatlanárakkal, vagy a bérleti díjakkal.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
phaet0n
tag
Sziasztok!
Autóhirdetésben találtam. Részben "poénból", részben érdeklődésként dobom be, hogy ez normális alapjárat? [kép]
-
#89309696
törölt tag
válasz phaet0n #169527 üzenetére
Nem, ez még -30 fokban se normális. 1600-1800 a plafon, de csak az első 1-2 másodpercben utána rögtön visszaáll 1200 köré és onnan megy lefele ahogy melegszik. Az újabbak meg egyből meg tudják tartani 900 körül és onnan le alapjáratra.
Vagy a mutató rossz vagy valami baja van a
motornak, alapjárati egységnek, fojtószelepnek, falsot szív stb. de hogy ezt nem hallja aki vezeti az is durva azért.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #89309696 #169525 üzenetére
Ez az érvelés bukik ha céges autót nézel, X keretből. Ha a kereted nem nőtt 5 év alatt, akkor cumi van, lehet egy kategóriával lentebbi modellbe átülni.
Plusz az új autó vs használt téma parttalan, ezzel nem érdemes érvelni. Aki újat keres, nem fog használtat venni, Vica versa.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
válasz parandroid #169526 üzenetére
Igen az pl. 15% lenne, de az premiumok 40% közelébe kúsztak. Mindegy, szerintem annyit nem szaródott el a forint és inflálódott mint amennyit mentek fel az árak.
Az extrákra nem alapoznék, erősen márkafüggő a kezelése.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Williamgrant #169524 üzenetére
Látom, hogy elgurult a gyártók gyógyszere. PSA Corsa 3 hengerrel 7,9?! 2015-ben vatta új, faszán extrázott (bixenon, hátsó led, tetőablak, 18") Golf GTI-t vettem alkuval 7,8-ért - azt is csak azért, mert túlárazottak voltak a használtak. Új autót legközelebb csak full elektromosat veszek már; hadd hulljanak a hagyományos autógyártók.
Amúgy nekem végképp nincs újautó fétisem; a fenti GTI-t 1,5 évesen eladtam, hogy egy ugyanolyan, de kicsit kopott 3 évest vegyek helyette; és utóbbit jobban szerettem.Múltkor olvastam a Suzuki topikban, hogy egy Swift GL+ 4,5 millió; 2 éve ez 3,4 volt; a HUF gyengült azóta 8-10%-ot, nem többet.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #169537 üzenetére
Csekkendzsinből ítélve valamelyik filléres szonda rossz csak vagy a fojtószelepállás érzékelő. Más kérdés, ha a tulaj ennyire leszarta akkor milyen állapotban lehet az egész kocsi. Vagy ha így használta jó ideje milyen lehet a kuplung.
-
t72killer
titán
válasz #89309696 #169518 üzenetére
+#169517: Köszi. Tudván, hogy puha gumi van rajta, igyekeztem finoman járni A mostani télim elődjét tavalyelőtt elég durván hajtottam mindennapi üzemben júliusig, valszleg az tehette be nála az ajtót - bár öreg is volt már, az volt a 7. tele. Mostmár új gumik vannak.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
nagyúr
válasz Integrale #169535 üzenetére
Igen, de a fullos corsa volt 5m néhány éve Color akcióban.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
#89309696
törölt tag
Kezd hiányozni, hogy nincs kocsim. Kéne venni egy Fronterát.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #169543 üzenetére
Nincs is olyan mesze a Vitara, abba még beférnének a kutyák is. Gondolom szitává van rohadva az alja ennyiért, mint minden járműnek ami képes sáron járásra.
Egy ilyenben ülve nem zavarna a gyorsulás, mert átmegyek mindenkin aki nem tetszik. Ez ilyen Hummer életérzés csak kicsibe. [link] [link]
Lehet, hogy titkon valójában egy terepjárós ősbunkó péló farok vagyok és azért utáltam a Meganet, csak nem merem elismerni magamnak se.
Mondjuk az is jó érv, hogy minden 2x annyiba kerül egy terepjáróra, másképp fogalmazva egy terepjáró árából lehet venni egy nagymotoros automata kombit is ami már gyorsul is.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #169509 üzenetére
Ezzel volt gyárilag? Mert 1,4 T turbó+ kompresszor volt belőle 180 lóval, meg 209-el, nekem az elég lenne
Crytec210: enyém 2010-es, nincs rozsda[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest