-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hacki87
senior tag
válasz Richard! #170901 üzenetére
itt a baj azzal lesz, hogy a régi anya és a gyárilag odahegeszett "menetes szár" kb egybe rohadt. nekem is így nézett ki az egyik. hiába próbáltam úgy hogy oda-vissza mozgatva lejön kb tőbe letört. Ezért kellett átfúrni az autó alját. Kapott tálcacsavart meg egy kis alvázvédőt.
-
-
-
Richard!
addikt
Más téma:
Netrisk-en ha nem tudom kiválasztani az adott autó köbcentijét, akkor mi van?
Az autó konkrétan 1398 cm³ és csak 1364-et lehet választani. Van ennek jelentősége?
(#170910) szabonagyur: A köbcentin kívül minden stimmel. Csak nem tudom, hogy ez mennyire releváns.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
#89309696
törölt tag
válasz AMD Power #170892 üzenetére
Egy átlagos autót normális állapotban fenntartani kb. 30 rugó havonta, ha csak szabadidő tevékenységre használod. Ha anyu azzal megy oviba akkor +10-15 ezer.
Szóval okkal olyanok a kocsik amilyenek, ha a vidéki 120-150 ezres fizetéssel számolsz.
Nekem is 22 ezerbe került havonta visszaszámoltam már, de én sok mindent magamnak szereltem és voltak dolgok amiket nem csináltam meg rajta, ha azokkal is törődöm akkor nekem is inkább a 30-hoz közeledett volna. -
Brandynew
őstag
Ezek a kalkulátorok azt dobják ki a Ford Focus mk2-mre (2007), hogy az éves kötelező biztosítás 70-80 ezer Ft. Ezt nem tartom reálisnak. Szerintetek?
-
-
válasz #89309696 #170911 üzenetére
Én kb annyiért tankolok, + 60eFt a biztosítás
És még erre lehet rászámolni az éves szervizt+4-5 évente a gumi+ pályamatrica+ ami nem várt költségEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz Brandynew #170912 üzenetére
Sok mindentől függ még az autó fajtáján kívül, mint pl. a korod, lakhelyed, de még a jogosítványod megszerzési ideje is - ezekkel találkozhattál is az adatok megadásakor. Illetve még azzal is lehet faragni, ha csekk helyett átutalással vagy negyedév helyett évente fizetsz.
Továbbá érdemes megnézni a biztosító saját kalkulátorát is, előfordulhat, hogy az alkuszi oldalakhoz képest még olcsóbb ajánlatokat kapsz.A0-ban nekem is 90k Ft körül volt egy nyamvadt 2006-os Honda Jazz-re az éves díj, most B3-ban már csak a fele, egészen pontosan 45692 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
#89309696
törölt tag
Ez se adta ki. [link]
A Volvo egy köveskáli ismerősé, ma reggel mondta, hogy mi történt vele. A motoros megütötte az ő kocsiját, majd telibe kapta a másikat, azt mondta totál szétment a feje semmit nem tudtak vele kezdeni, de még lélegzett kis ideig, gondolom már csak reflex szerűen. Így kell indulnia egy vasárnap reggelnek...Szar az a kanyar, mert nem belátható a híd a bokrostól [link] , mi akik itt élünk ugye ezt tudjuk... Ez már a sokadik, a múltkor Monoszlónál koccantak az is beláthatatlan, előtte a részeg öreg a bukkanónál, ezt már várható előre, hogy tele fogják az egész Zánka-Tapolca útszakaszt szórni 60-as táblákkal, főleg az ipari mennyiségű biciklis miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #89309696 #170919 üzenetére
Múlt héten mentem asszonyért, Hungária végén döngetek át az M3-as felüljáró alatt majd a hídon. Középen megyek, lassan le kell menni a külsőbe, nézem a tükröket, oké minden. Előre, majd újra tükrök, és már látok egy motorost, aki cikk-cakkban az autókat kerülgetve jön mint a barom... Zsummm el is ment... Mi 80 körül mentünk, ő szerintem 100-110-el, cikázva...
Ha egy Anyu/Apu épp nem néz újra tükörbe mielőtt elkezni húzni az autót indexelve, úgy nekicsapja ezt a hülyefszt a korlátnak/másik autónak, hogy öröm nézni. Nem értem ezeket a barmokat, nulla félelemérzet, azt ha meghal Anyu/gyerek rí, a vétlen meg egy életre szarul érzi magát meg még kitudja hogy hurcolják meg a jardok...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pècsimunkás
addikt
Na...
Fogyasztás volt ma már?
Ma tankoltam.
BC 7,1 - et írt, a valós 7,4 l/ 100km.
598 km-re tankoltam 44,5 l- t.
Kb 250 km autópálya volt, a többi pedig a szokásos napi 2x 8 km munkába menet- jövet. Szóval szerintem ez a fogyasztás így rendben van.
Érdekesség, hogy a könyv szerint 7 l benzinnél kezd el világítani a szegénység jelző, a valós azonban, hogy van még 10 l benzin, akkor már világít.
62 km-t mentem világító lámpával, a sok városozás miatt azonban nem mertem tovább húzni a tankolást.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #170920 üzenetére
Ezen a 7313-on egész nyáron a nyélgázt hallani, tavasszal elkezdenek a madarak csicseregni, a rovarok zümmögni, meg a gyorsasági motorok üveghangon repeszteni, onnan tudom, hogy megjött a tavasz.
Nem mindegyik ilyen, volt többször amit még utol is értem kocsival, chopperesek pláne nem szeretnek gyorsan menni, de a gyorsasági motor az nem a semmiért gyorsasági motor, a jelentős részük kihasználja a képességeit...[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #170927 üzenetére
-
veterán
ma voltam klímát töltetni, tisztíttatni ózonnal, 25k-t hagytam ott számlával. egyébként korrekt, gyors, rugalmas a hely, tudom ajánlani: http://www.autoklimas.hu/index.php/araink
50% (500 helyett 220 g) alatt volt a gáz mennyisége a kocsiban. ~4.5 éve van nálam és bevallom még sosem töltettem a gázt, most éreztem csak, mintha kicsit már kevésbé hűtene.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
barnam_
nagyúr
válasz pècsimunkás #170921 üzenetére
Nem, de nekem is van adatom 6,26l 884 km-re vetítve, ennek fele autópálya 110-es tempóval*, fele budapesti dugó.
A fogyasztás legalább jó, ellenben most megint van valami rendellenes zörej gyorsítás-elindulás/motorfék közben, ami miatt fájhat a fejem.
*hetente megyek Bp-Zala távot, nem árt kicsit spórolni -
pècsimunkás
addikt
válasz barnam_ #170932 üzenetére
Az én autópályájázásom 160- 180 Eisenach- Gotha között.
Magyar- német utakon azért inkább csak 140-150.
Egyébként országúton eljárok vele 5 literrel, és nem kell rá odafigyelni. Nem is mérem már régóta a fogyasztást, csak mostanában sokan kiírták, gondoltam én is megteszem .
Utáltjára szeptemberben mértem, mert öcsémet vittem hosszabb útra, és teli tankal indultunk, és vissza tankol.
Szentlőrinc- Szombathely- Szentlőrinc 5l/100 km- re jött ki.
Ha odafigyelek, és mintha tojáshélyon lépkedve autóznék, akkor 4,2- 4,5 l az átlag. És most ne arra gondolj, hogy 70 el megyek a 90 helyett, csak arra, hogy nagyon odafigyelek a gázra, váltásokra, kigyorsításokra.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #170932 üzenetére
Én bele is döglenék, ha ennyit kéne mennem, akkor vagy odaköltöznék a fővárosba vagy maradnék Zalában csóróként.
Fronterának a hátsó diffije elkezdett búgni, pár nap alatt olyan hangja lett, mint egy Rába hátsó hídnak [link] . Nem szokása a fogaskerekeknek egy nap alatt ilyet csinálni és olaj is van benne, így valószínű a csapágyazása visít ennyire a csapágyak tudnak egyik pillanatról a másikra szétmenni, igaz ez terhelésre csendben van és sebességet tartva zenél. Megy amíg megy, max ha beáll, törik akkor kikapjuk és elsőkerekesként megy tovább.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #170934 üzenetére
Megane-t is így tapostad? Az 1.4 nem nagyon ment 180-at mondjuk vagy ha ment is ott már 5500 körül volt a fordulat.
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #170936 üzenetére
Nem. Országúton ugyanúgy mint az Aurist. 100-110.
Autópályán stabil 140. Kb mindig. Néha kifelé Jena- Eisenach
között 160-170. De ez talán 2x volt.
Nagyon szerettem azt az autót, de a futóműve himbilimbi fos volt, a gumik is csak 175- ösök voltak. A 140 az kényelmes, szép tempó volt. Talán nem is mentem sosem vele 170 fölé.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #170937 üzenetére
Én 185-öst raktam rá, az az 1.6 gyári mérete, de a 2 littyós meg az erősebbik dízel 195-öst kapott gyárilag, ha nem fapad volt.
1.4 mellé mondjuk semmi értelme a 195-nek, mert csak szétpusztul mire megforgatja. Én 130-ra álltam be, mert ott forgott kerek 4000-ret. Nem pályatempóra tervezték.
Nem is zavart nagyon, ritkán megyek 100 fölött országúton, de ami elképesztően idegesít az az mikor 14 sec alatt éri el.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #170939 üzenetére
Kombid volt? A Wiki szerinti 11.8 sec az a ferdehátú gyorsulása, a kombi az lomhább.
Ha ügyesen váltok akkor 13 sec mondjuk.
Másik baja, hogy nekem hiányzik a lökés, a hátbaverés, a dízeles nyomaték, a húzás. Mikor hátbaver a nyomaték az olyan, mint egy jó dugás. Na hát ebbe ilyen nem volt. -
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #170940 üzenetére
Classic volt. Pont megnéztem én is az adatokat .
Tuti beteg volt az autód, pár hete beszéltünk is itt róla. Nekem nyomatékszegénynek sem tűnt. Mondjuk japán 1,3- as , 1,6- os autók után pláne. Azokat inkább kellett pörgetni mint a rönótEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #170941 üzenetére
Nem hinném, hogy baja lett volna, én vagyok ennyire telhetetlen. 8 sec már azt mondom elég lenne.
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #170942 üzenetére
Ez a brutto ar, bar emlekeim szerint a szamla elmaradt, ugyan Mo.-n kulonosen magas az afa, de nem akkora, hogy kitoltse a Te arad es az enyem kozotti elterest
Legutoljara obudan toltettem (meg elotte is obudan, csak mashol). Random mentem mindketszer.
Lehet, hogy a #kiscukin is kell, ma klimaztam, annyira acelosnak nem ereztem[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
AMD Power
titán
válasz kisza25 #170895 üzenetére
Annál persze bármi jobb. De az autózás luxus. Ez tény. Sok ember a 20 éves rozsdakupacát alig tudja fenntartani, nem hogy "új" autóban üljön. De az is tény,hogy ezek az újabb autók ég és föld a biztonság terén.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #170935 üzenetére
-keress egy kivágott fát
-tolass rá, hogy a difi a csonk felett legyen
-főnök tf: tönkre ment a hátsó difi, kikapom és megyek továbbHa később úgy van, legalább fel lehet újítani egy időben kiszedett cuccot, töréstől én félteném a a házat/merev tengelyt úgy összességében
sky11: cég kocsija, ebből csak az következhet, hogy legjobb autó
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #170947 üzenetére
A legjobb autó az mindig az anyucié. Utána a céges.
Fillérekért dobálják a hátsó hidakat, szóval nem igazán aggódik érte senki.sky11
92-es vagy 93-as facelift előtti A Frontera, 2 literes 116 lovas benzines Omega motor, ez volt a legkisebb.
Urbanizáltabb területre suvként nem ajánlanám, mert túl öreg és lomha már ahhoz.
Faluba erdőt járni oda oké, 150-200 ezerért kapsz olyat amire valahogy rávarázsolták még a 2 év műszakit aztán megy, széterőltetni, csapatni nem érdemes, mert a hajtáslánc könnyen törik mindenhol, de normális használatra oké.
Niva helyett jó alternatíva, nincs olyan jó terepjáró képessége, de emberibb a kidolgozása és könnyebben elférni benne.[ Szerkesztve ]
-