-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Magnum_ #152008 üzenetére
Gyerek melle nem artana kozelebbi nagyszulo aki be tud segiteni, meg ilyenek miatt fel-fel merul, de igazabol mikor mar latogatoba megyunk a szulokhoz akkor 3-4 nap mulva vagyunk visszafele.
(#152010) EQMontoya
eddig ezt szerencsere nem tapasztaltuk. Ha jol beszeled a nyelvet, akkor nem tekintenek rad kulfoldikent.(#152023) Dluinet
Nem mondom hogy itt nincsenek idiotak, de az aranyok egeszen masok es mindig eles a valtas amint aterunk a hataron. (foleg mikor elerjuk az M1-et) -
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #152050 üzenetére
Szerintem volt, mert nem a potkocsi borotvalta le a tetejet. Inkabb ugy nez ki, mint aminek beakadt az orra, a hatat meg rahajtogatta a hatulrol jovo.
A durva az, hogy ehhez a konzervdobozhoz kepest mennyire nincs osszetorve a hatul jovo auto. Ezt egy normalis autoban minden bizonnyal siman tul lehetett volna elni.
Same rules apply!
-
-
Qtya123
őstag
Ma voltam a fórumon sokat emlegetett Habgenerális mosóban, mivel arra volt dolgom.
A nyomás az talán egy hangyányit erősebb volt, mint a 19. kerületi Koral Carwash-nál, ahol mindig mosom az autót.
A víz, viszont nem volt annyira forró, illetve kevesebb ideig is megy pár másodperccel szerintem. Ami viszont a legnagyobb bajom, hogy zsebkendőnyi a hely, nincs hely szárazolni és minden egymás nyakán van. Csak ketten álltak előttem, de el sem tudom képzelni mi lehet ott, amikor sokan vannak és még a benzinkúton is állnak.
-
nagyúr
A Maksi-ban itt a veres péteren is van már hab, nem csak vegyszeres előmosás, örültem is neki hétfő este, egész szép tiszta lett az ótó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
veterán
válasz brumi1024 #152046 üzenetére
Túl sok ló...Ahogy nézem:
- fényezett részre kis polír jó lesz,
- rendszámtartó, fényezetlen műanyag cserés; cikkszám alapján rendelném (kauffer, ebay, stb.)Szerk.: olvasom, hogy beléd tolattak. 1-2 hete belém is a parkolónknál. Csak a rendszámkeret lett karcos, rendszámon pici horpadás. Aggódó anyuka vitte kórházba a gyerekét - nem kekeckedtem.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz EQMontoya #152053 üzenetére
Háááát. Az a baj ezzel, hogy az energiaelnyelő rész jelentős része nem dolgozott, mivel bement a pótkocsi alá. Viszont még légzsák se volt a kormányban, ezek szerint nem egy túltervezett karosszériáról van szó alapból sem, nyeklik ahogy csak tud. Az ilyenek láttán nem bánom, hogy megtartottam a kocsimat és ülök bele félve mindenbe ami annál butább.
Viszont nem vagyok benne biztos, hogy egy nagyságrendekkel fejlettebb csóri Megane megvédte volna. Szerintem ehhez már az is kevés. -
Integrale
veterán
válasz #89309696 #152074 üzenetére
Peugeot 306 padlolemezen van a Berlongo/Partner, 3 csillag volt anno, ennyit er. Raadasul ebbe nem kertek semmi extrat sem, 97-98 koruli modell.
A mogotte jovo, egy alvaza, magas epitesu valami, kar azon agyalni, hogy az miert csak ennyire tort, a Pug/Citroen meg miert annyira amennyire.
Ezt egyertelmuen betoltak az elol halado ala.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Shrike7973
senior tag
Sziasztok!
Szerintem egy általános jellegű kérdést tennék fel korszerű manuális váltókkal kapcsolatban, de pontosan egy 1 hónapos, 1200 km-t futott Skoda Scala-val kapcsolatban merült fel bennem a kérdés, hogy normális jelenséget tapasztalok-e.
1-es fokozatba való váltásnál előfordul, hogy egy gyengébben indított mozdulattal nem tudom végig vinni a kart a végső pozícióba. Ekkor rá kell nyomjak, és egy nagyon kicsit pattanva beáll a helyére. Más pozícióba történő váltásnál ilyen nincs, így kifejezetten figyelek, ha 1-esről van szó, mivel ha nem viszem rendesen végig a váltást, akkor kuplung felemelésnél elkezd remegni a váltó. Magabiztosabb váltásnál nincs gond, talán egy kicsit érzem, hogy megakad a legvége előtt, de rendesen tudok váltani.
Szerintetek ez normális, vagy érdemes miatta felkeresnem a szervizt?
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #152077 üzenetére
Mondjuk itt az extra se védte volna meg, tüdő helyéről szedik ki a légzsákot legfeljebb. Szegény hogy nézhetett ki... Egy ilyet legjobban a vészfék asszisztens védene ki a mögötte jövőnél, mert meg sem történik a baleset vagy csak pici kocc. Túl későn terjednek ezek....
Én nem is agyalok rajta, ezt nem élni túl fiatalabb autóban sem. Igen jó biztonsági paraméterek mellett esetleg, de mint írtam egy ilyennél a Meganeban ugyanúgy darabokra foszlok szét én is. Az aláfutásgátlók a kamionokon az a baj dísznek vannak kb. Valamit véd, de sokkal több tervezést igényelnének. Meg hát ja, a hátsó autó konkrétan egy betonfal volt. Ugye itt kijön az is, hogy ha én egy elavult kocsival járok akkor nem csak magamat veszélyeztetem, hanem utastársaimat is. Mert ha az én kocsim betonfalként működik, akkor sokkal rosszabbak az esélyek. Persze egy teherautót nehéz megépíteni ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Shrike7973 #152078 üzenetére
Nem sokat lehet tenni, ilyenkor lökd be 2-be és onnan vissza mondjuk. Nem írtad, de gondolom álló helyben jelentkezik. Következőnek meg jöhet egy automata
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Magnum_ #152072 üzenetére
Akkor problémás, ha normális szélfogó van fent, akkor nem tudja olyan könnyen behúzni (lelökni ugyanolyan könnyű ), még ND-nél is előfordult, hogy vállsérülés lett a vége a becsukásnak! ! A linkelt videónál a keménytetős NC 12 sec alatt nyitja/zárja, de csak álló helyzetben tudja upgrade nélkül.
-
nagyúr
válasz Shrike7973 #152078 üzenetére
Kicsit akad, előferdül, azért remeg kuplung felengedésnél, mert nincs rendesen a fokozatban, ez is normális. Tessék határozottnak lenni. Szerintem még 1-2k km és "bekopik" rendesen, ha nem, el lehe vinni szervizbe de félek semmit sem fognak vele csinálni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #152077 üzenetére
Az, hogy az orrat betoltak ala, az egy dolog. Persze lehet, hogy mar ez is boven eleg lett volna belehalni.
Szamomra inkabb az a durva, hogy a hata annyira rahajlott, hogy a hatso kerek fel meterre van a foldtol. Az egesz auto kiflibe hajlott gyakorlatilag.
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz EQMontoya #152083 üzenetére
Lehet, hogy atomjaira volt rohadva, akkor aztán mindenfele hajlik.
#152079
Mármint a közlekedőtársait is veszélyezteti az, aki elavult betondarabként működő autóval jár, nem csak saját magát.
Az új kinézet óta nem működik a vissza nyilas 15 perces szerkesztés, csak az alap 5 perces....[ Szerkesztve ]
-
Shrike7973
senior tag
válasz molnarpeter #152080 üzenetére
Már ráéreztem, hogy meddig kell eltolni az egyest, így vagy rányomok újra egy kicsit, vagy újra oda-vissza váltok üresből. Inkább az érdekelne, hogy kell-e aggódjak, vagy ez normális. Ilyen mindegyik, vagy ez minőségi szórás? Vagy itt tart technikában a Skoda (egy tesztben megjegyezték, hogy jó a váltó, de nem VW szintű, nem tudom, erre gondoltak-e)?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rbalint88 #152040 üzenetére
Ram mar villogott rendor mert gyorsan mentem el mellette. De hat az csak villogas, kit erdeke
(#152041) EQMontoya : Meg sebesseget merni is csak azert ilyen szigoru szabalyok kozott(online, zart rendszer, sok kepes/video felvetel) lehet, mert eleg nagy volt korulotte a rendorbunozes. Szoval a tekintelyt mar joval korabban is elvesztettek.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Már Tapolcán is E10 a Mol 95 benzin. A 100-as E5, szerintem azok mindenhol azok maradnak, ráadásul annak is nagy része kötött formájú etanol.
Amúgy 100-as prémium benyából ki melyik kútra esküszik? Mol, Shell vagy OMV? Én Molt tolok, mert az minden sarkon van és minden sarkon van 100-as is. Shell, OMV legközelebb csak Veszprémben árul 100-ast, ami elég tré. Így nem tudom kipróbálni saját tapasztalat alapján kié lehet jobb.
-
EQMontoya
veterán
válasz #89309696 #152084 üzenetére
Ez szerintem tevhit. Az autok alapvetoen nem teherviselo elemeknel kezdenek rohadni. Ha mar nincs kuszob, es at lehet latni az osszes sarvedoiven, a nyulvanyok akkor is tobb reteg osszehajtott acelbol vannak, es alig veszit a szilardsagabol. Hamarabb szakad le az ajto, vagy rohadnak ki a futomu bekotesi pontjai alul, mint hogy az auto statikaja lenyegesen meggyenguljon.
Foleg, hogy az onhordo karosszeriak eseten az igazi teherviselo elemek nincsenek kozvetlenul kiteve a termeszet mindenfele eroinek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #152088 üzenetére
Mosonmagyaróvár:
Én a Shell-re szavazok, abból is arra, amelyik régen ÁFOR volt, a másiknál hol van 100-as, hol nincs, de inkább nincs. Szorosan utána a Lidl melletti Mol, az a 100-as is majdnem ugyanolyan jó, a másikat (Halászi felé) nem próbáltam. Az OMV-t nem szeretem, pár évvel ezelőtt elég változó volt a minőség a Levéli útin, azóta hanyagolom, és ebből fakadóan a Kossuth Lajos utcait is. Oda csak akkor megyek, ha rendelek valamit Pick Pack Pontra.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #152089 üzenetére
Futomu bekotesi pontok altalaban tartoelemeken vannak.
Pl a par hete irt Ford KA, amit anyos eladott 70e Ft-ert bontasra es mar van rajta muszaki :D
A hatso nyulvanyokra van rogzitve a futomu (mint kb minden auto eseteben), es ott rohadt szet, abba ha belemegy egy babakocsi, mar arra is kiflibehajlik."Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #152090 üzenetére
Érdekes téma ez, errefelé régen az OMV-t istenítette mindenki, merthogy osztrák anyag és jobb a magyarnál (aminek két pontja sincs bizonyítva csak mendemonda alapon). Ma meg a Shellt istenítik nem tudom miért, de szerintem a médiából annak mászik ma jobban a reklámja.
Mol-t soha senki nem dicsérte még , szerintem sokak bögyében van a piaci helyzetük és hatalmuk miatt. Csak ugye ennek nem sok köze a benzin minőségéhez. És ez az ami miatt nem tudom, hogy valóban melyik kút lehet jobb, mert erős a szubjektív hozzáállás.Ha 10 évvel korábban lennénk akkor ide járnék. [link] Mert menő az a 6 lábú farkaslény a logón.
-
freeknight
őstag
válasz MasterMark #152093 üzenetére
Székesfehérvárig, mert a legendák szerint addig tart az OMV-nél az osztrák hegemónia
Bár ebben mai napig nem egyeznek a mesemondók. -
dj79
senior tag
válasz freeknight #152094 üzenetére
Fene tudja, az itteni kúton őjemvé feliratos tankert szoktak a fiúk csapra verni.
Saját tapasztalat: a maxxmotion gázolajat kifejezetten kedvelte télen a hdi motor (nem túlfogyasztásra gondoltam ) -
válasz #89309696 #152092 üzenetére
Itt pont van mind a három, igazából mindig azon tankoltam amelyik útba esett, mostanában a mol kúton tankolok, mert van forensis kártyám, eddigi legjobb fogyasztás a shell 95-el volt 5,9 liter, mérve 6,3, a legrosszabb a mol-al 9 liter, mérve 10, de teljesen más körülmények között. A legjobb az 400 km országút klímával. A legrosszabb csak helyben klímával és sok várakozással klímával.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #152094 üzenetére
Szerintem max eddig, esetleg Győr. [link]
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #152097 üzenetére
Égő témára...tescoban is láttam. Ha az sincs akkor lumenetrol rendelj.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #152012 üzenetére
Amikor voltam kint rokonoknál Cloppenburgban, akkor elgondolkodtam, hogy ott tudnék élni. Kis "falu", jóféle tégla házakkal, nagyon bejött. Bréma is tetszett, ami nincs messze, de a nyelvet nem bírom. Pedig nyilván jobb lenne a gyerekek kint, nekünk is. Mondjuk lehet itthon is jobb lehetne, ha nem dolgoznék már lassan 10 éve egy helyen, de sajnos nincs belém kódolva ez a folyamatos vándorlás. Van, aki havi 30.000 Ftért munkahelyet vált, én képtelen vagyok rá.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Le Mans Ultimate
- Windows 11
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Motoros topic
- Steam topic
- További aktív témák...