-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz K Norbi #151703 üzenetére
Nem az enyém, apumé...
De már egy ideje csak akkor jár szervizben, ha olyan meló van, amit mi magunk nem tudunk megoldani otthon eszköz vagy szaktudás híján.
Amúgy nem gondolnám károsításnak, hiszen az előző olajcserénél (6-7 hónappal ezelőtt volt) még nem tűnt fel, hogy ketté vált volna, azóta meg nem vittük sehova.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Az mitől van, hogy pár autónak a hátsó tengelyen egyik oldalt jobban dől a kerék?
-
Doki16
addikt
válasz grizlisandor #151701 üzenetére
Holnap 10 fok lesz, már tavasz van
Besokalltam a kocsitól, körbefényképeztem és felraktam. Menjen, látni sem akarom többet
Múltkor gzbotii-nak privátba leírtam, hogy mi a bajom az Outlanderrel és olyan hosszú lett, hogy szerintem szegény sokkot kapott, mert nem tudott rá mit válaszolni
Ide nem akartam ilyet beírni, mert csak károgásnak tűnneA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #151710 üzenetére
Az biztos, hogy én rengeteget tudok pofázni arról a kocsiról ami éppen van nekem vagy majd akarok Tudom magamról, hogy ilyen vagyok.
Szerintem egy túlértékelt kocsi. Technika jó, mert megbízható, de belül helyenként teljesen vállalhatatlan. Szoftveres részen meg nagyon elvan maradva. Most is tudnék róla jókat írni. De a rosszak jobban idegesítettek. A részemről ez egy elhibázott döntés volt. Már amikor nézegettem se tetszettek, csak az olcsó fenntartás miatt hoztam egy kompromisszumot. De átbillent egy idő után a mérleg nyelve és elfogadhatatlanná vált. Amúgy meg kb 20k Ft-ból autóztam vele 2800 km-t.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Pár hete Szigetszentmiklósnál kint voltak az M0-on, és csak úgy hajthattál ki a benyakúttól, ha a szakember a kis kézi leolvasójával becsippantotta a rendszámot. Igaz, ott meg külföldiekre mentek gondolom, mert az előttünk levő két svéd Volvot becsippantották, majd félreállították, nekünk meg csak intettek, hogy haladjunk tovább.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #151713 üzenetére
Hupsz lejárt már a szerkesztés, nem láttam, hogy hozzáírtál
Nem tudom még mi lesz. A milyen autót topikban rágódok éppen jelenleg sokak örömére
Idén már nem lesz ebből autó szerintem. Apukám munkáskocsija jön haza 20-án és azzal fogok majd járni. Jó kis 2008-as 1.5 crdi Kia Rio Ez pont jó lesz az ünnepekre rohangálni.(#151717) molnarpeter: Ha megvan a kocsim én akkor is tudom savazni
Ez a hosszú negatív verzió:
Leírom részletesen, hogy mik bosszantanak az előző kocsijaim után meg ebben az autóban magában
Az első és legfontosabb, hogy valamiért nálam nagyon degradálódik az akkumulátor. Az előző tulaj 92%-al vette és amikor én megnéztem nála 86,9 volt. Neki ennyit esett 26000km és egy év után. Én 2 hónapja használom és kb. 1800 km-t raktam bele de már 86,9-ről 81,3-ra zuhant. Pedig ennek a fele kb. benzin volt. Valamiért az én felhasználásommal nagyon gyorsan zuhan. Pedig az előző tulaj is minden nap töltötte és csak elektromosan használta. Volt olyan, hogy két tankolás között 3500 km-t ment el. Ezért is akarom elsősorban gyorsan eladni, mert így nálam hamar vége lenne
15 millió volt az újkori ára. Ehhez képest tele van spórolással. Erről mondjuk tudtam, mert ültem már benne, de használat közben ismerszik meg igazán, hogy mennyire gyenge szintet képvisel egy Passathoz képest. Sok a fedetlen sorjás műanyag. Tele van ezzel a rideg nagyon könnyen karcoldó, kopó és kemény műanyaggal. Az Auris ettől sokkal jobb volt. Elég csak a csomagtartót összehasonlítani. Auris vs Outlander. Összhatásilag alig jobb vagy majd nemcsak azonos mint egy SX4 S-Cross anyaghasználata. Az ülés lötyög (mindegyik gyári hibás, többen is panaszkodnak rá a csoportban), a bőr elég gagyi, mind az ülésen mind a kormányon. De nem megyek bele jobban a részletekbe, ezt inkább látni kell. Hozzáteszem, hogy nekem személy szerint csak ilyen lehangoló az összkép, mert olcsóbb autókhoz képest is jobbak voltak a korábbiak.
És akkor vannak az apróságok amiktől hülyét kapok. Az állandóan mindenre csipogó középkonzol. De tényleg mindenre. Ha már elindítom a kocsit 5 másodpercen keresztül csipog. Ha benyomom a tempomatot, ha sebességet állítok csipog. Ha előttem haladó autót nem látja szenzor akkor csipog. És ez amikor látótáv határon van folyamatosan szól, mert hol érzékeli, hol nem. És nem lehet kikapcsolni. Beleörülök. Nincs sötétedő tükör és nincs automata ablak. Nem néztem utána való igaz, de fel se merült benne, hogy egy ilyen drága kocsiban ez nem alap. Nem tud záródni a központi zár indulás után. A fejegység bűn lassú, de komolyan 1 perc kell mire rádiót tudok váltani. És utána még mindig nem lehet használni, mert várni kell, hogy betöltsön. Ha épp az áramos statisztikákat néztem vezetés közben és így állítom le a kocsit akkor is a navi menüvel indít. Tök mindegy mit néztem amikor leállítottam mindig a navi menüvel indít. És olyan lassú, hogy az életkedvem elment már tőle, hogy állandóan átállítsam a hatótávra. Tervezési hiba. Tolatókamera rossz felbontású és lassú (Aurishoz képest, amúgy rendben van).
Ezek most csak a negatív dolgok és az én saját tapasztalatom/véleményem Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de tuti van még[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jorus #151716 üzenetére
Na, ilyenről még nem hallottam (bár a mai esetnél is csak egy úton, az ellenőrzőpont mellett lehetett kihajtani a benzinkútról). Gondolom az említett esetnél azért a szakember folyamatosan ott állt az autók mellett és nem lehetett csak úgy "kisurranni".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #151721 üzenetére
Persze, az út közepén álltak és egyesével engedték át az autókat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki16
addikt
-
nagyúr
válasz grizlisandor #151701 üzenetére
1 eve allt mar naluk, de 2 hete sikerult csak ravennem hogy rakjuk fel a hahura. Miutan megvettek januarban a Sorentot, ez konkretan el lett felejtve a garazsban
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #151726 üzenetére
IS300 is tud elmenyt adni a bo masfel tonnajaval.
De ott azert eleg penge a futomu, es ha orszaguton kell elozni, akkor olyan szepen szol a sorhat, hogy a legkozelebbi faluban porcosodik a friss jogsis legenyeknek.Qru: errol jut eszembe, van mostansag tervben tali?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Redneck
veterán
válasz máyköl #151734 üzenetére
Sosem használtam még ilyen mosót (mondjuk autóm sem volt), tudsz valami tippet adni? Arra gondoltam hogy behabozom, kicsit megkefélem a felniket, és leveretem. Nem akarok nagy akcióba menni, és egy valag lóvét kifizetni, tél van.
Szerk:
Ja igen, elég nagy küszöböm van és jó retkes is a bal oldalon, azt hogy célszerű gyorsan takarítani?[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
máyköl
veterán
válasz Redneck #151735 üzenetére
Kefet en nem hasznalok, tulsagosan tartok tole hogy karcol.
Probaltam mar par mosot, de a tapasztalatom szerint messze a habgeneralisban a legnagyobb a viznyomas. Igy igazabol a kefe is ertelmet veszti, ezer eves raszaradt koszt is lehoz a magas nyomasu program a felnikrol.Habbal inditok, magas nyomas, viasz, foltmentes oblites.
Smartot 400 -ból lemosom, Alfát 800-900.Ja, es a foltmentes oblites nalam kb mindenhol foltokat hagy, kiveve itt.
-
sutszi
veterán
válasz Redneck #151737 üzenetére
Korábban jártam én is a Habgenerálisba. Szerintem nagyon rendben van a hely. Nekem tetszett. Kártyás fizetés, és jók a berendezés meg az anyagok is. Voltam kora reggel is 6 körül. 1-2 autó előfordulhat de nem jellemző... A másik az éjszakai időpont... Ha 2-en mosnak és még 2-en várakoznak az még tök rendben van. Volt rá példa, hogy benzinkútra belógott a sor. És még tököltek is. Ez főleg napközbeni időpontokra volt igaz.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Integrale
veterán
Tegyuk hozza, hogy ez Europa, mint kiderult nem fontos a Fiatnak. Del-Amerika es Amerika a fontos piac szamukra. (124 Spider es a 4C is marad amerikai piacon, csak innen vezetik ki)
EQmontoya: imadtam azt az elottem halado Yarist, aminek a hatulja ossze vissza villogott, balra indexeleskor jobb tolato, fekezeskor az indexek es a potfeklampa.
Kisza25: nem szuntetik be az 500-at, sem a Pandat. Ez csak a szokasos TC es Androczi Balazs hirkozles. A fokuszt athelyezi eggyel nagyobb autokra, vicces lenne, ha par honappal a Hibrid es elektronos 500, Panda Ypsilon bemutatasa elott kukaznak az egeszet. B szegmensre fognak raerositeni, olasz cikkekben ez allt, az sehol, hogy ekhagyja az A-t. B- be jon egy uj Lancia SUV jovore es egy Alfa is.
Giulia es Stelvio facelift hibriddel egyutt szinten jovore, es a villany Maserati is.A PSA hazassag nem csak beszelgetes, napi szinten olvashato, hogy hogy allnak a targyalasok a kulonbozo nemzetek szakszervezeteivel, allami korokben hogy fogadtak. Kinaiak eladjak a reszvenyeik felet, hogy csokkentsek a Kina Amerika ellentetbol adodo nehezsegeket, amik akadalyoznak az egyesulest.
Jovoheten kiderul. Opel sorsara nem jutnak, mivel nem veszteseges a Fiat, ez egy egyuttmukodes, nem felvasarlas.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #151740 üzenetére
A PSA házasság a Fiat részéről előre menekülésnek tűnik inkább. Mert nekem az az érzésem, hogy azért nem veszteséges a Fiat csoport, mert nem költ túl sokat fejlesztésre.
Ami rövid távon tud működni, de elektromos vonalon azért eléggé lemaradtak, minden más konszern esetén ott vannak akar a meglévő elektromos autók (ID3, Leaf), vagy legalább egy jol összerakott hibrid rendszer (Toyota), miközben a Fiatnal ebben a témában kb. az 500e volt az egyetlen kísérlet.
Szóval az oké, hogy nem veszteségesek, de nem látom, hogy mitől menne később jobban.Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #151742 üzenetére
PSA volt a hazassag kezdemenyezoje, nem a Fiat.
Az, hogy nem volt eddig hibrid es villany, legalabbis az elmult 20 evben nem, Marchione hulyesege volt, mert szerinte nem az a jovo, meg most sem biztos, hogy az, de kar nem felszallni a vonatra.
A Chrysler Pacificat ne felejtsd el, az eleg komoly dicseretet es elismerest kapott, Giulietta platform, Fiat fejlesztesu hajtassal. Az tovabbi balfaszsag, hogy ezt miert nem tudtak beletenni a Giuliettaba vagy a Cherokeeba."Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
Na, nálunk is kicserélték az E5-ös matricákat E10-re a Shell-nél, egyedül a V-Power 100-as maradt 5-ös.
-
sutszi
veterán
válasz #89309696 #151475 üzenetére
Régen volt nyereményjáték minden évben mikulás sapis avatar díjért. Bárki játszatott rajta. Kalandor szervezte és volt logoutos oldala. Aztán sok volt a kretén, így Kalandor beszántotta a játékot. De olyan szintre jutott a dolog, hogy nem csak, hogy megszüntette, de visszamenőleg ki is törölte az ennek szentelt logoutos bejegyzéseket. Így kvázi kitörölve az emlékezetből. Max néhányan emlékeznek még a dologra. Egyszer nekem is volt ilyen játék keretében sapim...
Most volt egy zárt játék, csak TG-k részére. Ott lehetett sapit nyerni... Gzbotiinak is onnan van jelenleg.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban