-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #151841 üzenetére
Nem mernék ilyenbe nekikezdeni. Minimális az angoltudásom, meg látatlanba is necces autót venni.
(#151842)Magnum_: Az lenne a legjobb ha lenne egy rendes autója az embernek és mellé egy olcsó EV. Ezt tudnám én is élvezni. De nekem valahogy most egyben kell megoldanom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #151850 üzenetére
Igen, mokas az i3, nem veletlen csinaltak s-t belole. Gondolom azzal esoben is be lehet fordulni 20-al tobbel drivenowos i3 probajan pislogtam egy eroset, amikor kitekert kormannyal egyenesen indult meg vizes uton
kult lesz belole, csak jusson el addig. A karbon utascella nem javithato, igy ezek biztosan fogyni fognak, na meg a cascoja eleg huzos, 400k alatt nem talaltam. Ami a javithatatlan utascellat figyelembe veve viszont kotelezo...
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #151858 üzenetére
Én mondtam anno, hogy nem lesz tartós a szerelem a Mitsuval. Aki HSD-s autóból ült át, azok közül szerintem még senki nem tartotta meg, mindenki továbblépett P3 pluging vagy P+ stb. irányba inkább.
Amúgy lehet neked is elég lenne egy i-Miev. Én pl: beleférek, pedig nem vagyok pici, a pedálok szöge kicsit zavaró az én magasságomhoz (kb. mint minden PSA kishaszon gépjárműnél). Az tény, hogy az anyaghasználata botrányos belül, bár én az új Leafre is ezt mondanám, a másik hülye dolog, hogy tengelyirányban nem állítható a kormány (ahogy a leafben sem).
rbalint88: Az i3/i8 egy tech demo, egy eyecandy, nem több. Azon túl, hogy rohadt drága gyártani és nem javítható, semmi nem indokolta a karbon utascellát. Megteheti/megtehette a BMW, hogy gyárthat ilyet, de egy fölöslegesen nagy rizikófaktor szerintem a használt piacon. egy utascella sérülés és casco kifizetés után meg ember legyen a talpán, aki az emelt díjat megfizeti a következő autóján.
Ja igen, ha már emelt biztosítás. Asszony ugye nemrég lekoccolt egy Ladát az Aurissal, ami az én nevemen van. Elvileg kettőt ugrik majd lefelé a kötelezőm? Ezt el lehet valahogy sunnyogni vagy 2 évig tuti szívás lesz? Már arra is gondoltam, hogyha horror árra emelik a kötelezőt, akkor átírom asszony nevére ezt az autót is. Lehet még az is olcsóbbra jönne ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #151861 üzenetére
Jól mondtad. Szerelem soha nem volt, csak egy ronda nő aki jól főz. Juhász Jenőnél beszéltem egy Otlanderes gyerekkel és ő is pont azt mesélte, hogy már lefoglalózták a kocsiját és inkább visszavált egy P3 pluginre. Én Pirusra biztos nem fogok, annak a külseje és a belseje is taszít. Próbáltam magam meggyőzni, hogy jó lesz az meg elfogadható a külseje, de amikor ránézek a belső képekre, meg kollégám P+ kocsijára, mindig rosszul leszek
Arra elég lenne az i-Miev, hogy beleférjek, de egy vásárlást már nem tudnék bele rakni. Volt amikor a Mitsuba alig fértem. LEAF 2 meg Tekna alatt mind gáz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz CactuS #151861 üzenetére
Az i3/i8 egy tech demo, egy eyecandy, nem több. Azon túl, hogy rohadt drága gyártani és nem javítható, semmi nem indokolta a karbon utascellát.
De, a súlycsökkentés. Alternatíva a különféle könnyűfém-ötvözetek, de azok szintén bírnak negatív jellemzőkkel. Hogy techdemo, az tény, de ettől még volt egy merész húzásuk vele, mert ha beválik, akkor indulhattak volna ebbe az irányba. Most feltehetően mégse teszik, tehát az előnyök oszlop feltehetően rövidebb lett a kiértékelésnél, mint a hátrányok oszlop...
Asszony ugye nemrég lekoccolt egy Ladát az Aurissal, ami az én nevemen van. Elvileg kettőt ugrik majd lefelé a kötelezőm? Ezt el lehet valahogy sunnyogni vagy 2 évig tuti szívás lesz? Már arra is gondoltam, hogyha horror árra emelik a kötelezőt, akkor átírom asszony nevére ezt az autót is. Lehet még az is olcsóbbra jönne ki.
Függően a biztosítótól jön egy értesítő, hogy ha a megállapított kárértéket kifizeted, akkor nem romlik a bónusz besorolásod. Én 2016-ban csúsztam bele egy Toyotába, 60 ezer forintot állapított meg a Groupama, amit nem fizettem be, gondoltam, oké, hogy drágul majd a kötelezőm, de nem ennyivel. Tévedtem. Ha azt az összeget akkor kifizettem volna, akkor 2018-ban már megtérült volna a kötelező árában...
Ha a köteleződ emelkedik jelentősen, nem kell az egész autót átíratni, mert az valóban horror lenne, elég üzembetartónak bevezettetni a párodat. Viszont függően attól, milyen bónuszfokozatban vagy, esélyesen így sem éri meg, hiszen ő A0-ból indul, te meg gondolom azért nem annyira esel be a végébe...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
CactuS
Arcképgyáros
A súlycsökkentés az tény, de ez már akkor látható volt, hogy a karbonváz nem lesz használható tömeggyártásban. Amíg nem kell hozzányúlni, addig hibátlan.
Hát, én biztos nem fizetem ki a kárt, mert a Lada elég jól széthullott, le sem tudta csukni a csomagtartót, plusz ő is bambult és a kapott lendületből belegurult az előtte lévőbe, így az első lámpái is sérültek. Pedig tényleg annyi volt, hogy kúszott az autó, kb. 10-15 km/h volt a sebesség. A mienket még nem bontottuk meg, de a lakatos srácok ránéztek, lökhárító műanyagozás + alatta a hungarocell cserével valószínűleg megússzuk a dolgot, illetve a keresztvasat kell majd megnézni. Srác is amikor ránézett az autóra, annyit mondott, hogy hát lehet a Toyota egy picit erősebb anyagból van és nem biztos, hogy a lada jó választás volt.
Saját autó eddig van szülők nevén volt, vagy 8 évig asszony nevén (Szegedi volt az állandó lakcíme), most kellett már fix 2 autó, így már sajátra vettem (amit asszony használ, képzavar ) , szóval 0-ból indult, így valószínűleg ő lesz az üzembentartó akkor.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz CactuS #151870 üzenetére
A súlycsökkentés az tény, de ez már akkor látható volt, hogy a karbonváz nem lesz használható tömeggyártásban. Amíg nem kell hozzányúlni, addig hibátlan.
Miért ne lenne használható? A sorozatgyártás működik, repülőgépeknél is évtizedek óta használják. Csak rohadt drága...Hát, én biztos nem fizetem ki a kárt, mert a Lada elég jól széthullott, le sem tudta csukni a csomagtartót, plusz ő is bambult és a kapott lendületből belegurult az előtte lévőbe, így az első lámpái is sérültek.
Azért várd meg a biztosító levelét...
...szóval 0-ból indult, így valószínűleg ő lesz az üzembentartó akkor.
Hát ha alacsonyabbra tudtok kötni fordulóra, akkor megéri.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
CactuS
Arcképgyáros
Azért nem használható, nem lesz soha tömegcikk, mert olyan ártöbbletet hordoz magában a technológia, hogy azt nem fogják az emberek megfizetni, nyilván egy 30+ milliós árcédulánál már ez nem feltétlenül probléma. És ez nem is nagyon lesz olcsóbb, pedig mindenki jobban járna, ha olcsón lehetne ilyen könnyű és merev anyagokat alkalmazni.
Nem kapkodom el, ha nagyon vastagon fog majd a ceruza, akkor marad az üzembentartói pár évre (valószínűleg, amíg nálunk lesz a Toyota).
brumi1024: Pontosan erről van szó. 7-esnél azért a core erős túlzás, ott az utascella csak egy kis része van karbonból, nem úgy, mint az i3/i8 esetén. De ott legalább van esély a cseredarabra, utóbbi kettőnél azért problémásabb a dolog.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz K Norbi #151866 üzenetére
Ez rohadt nagy szemétség. Én sem örültem amikor sima autók álltak a töltőn amire épp mentem. De ez így a legnagyobb hülyeség. Ezáltal a benzinkút üzletét rontják el és bevételkiesést okoznak. A magyar facebook csoportban is egyfolytában ezzel a benzinkút foglalással példálóznak. De itt még senki nem volt ilyen bátor csak a szájuk nagy.
Amúgy még a PHEV járgányokat is utálják az ilyen emberek. Mondván, hogy annak úgy is van motorja minek akar tölteni. Van egy rétege a villanyautós társadalomnak akik rohadt nagy sznobok.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151873 üzenetére
Írtam róla korábban. A0-ból elég gyász lett volna M2-be fordulni. Így kifizettem az 55K-t.
DE! Ezen felül rádkerül egy károkozói szorzó(korrekció) Mert, hogy bekerülsz a nyilvántartásba. Ami 2-3 évig tart. Így a biztosítók egy 20-40%-os korrekciót fognak alkalmazni rád. A mértéke biztosító függő. És ez teljesen külön történet a bonus-malus rendszertől.
Így történt, hogy az A0-s kedvezményekkel megtűzdelt 39K éves díjamra kaptam egy 88K-s ajánlatot a következő évre B1-be...
Szóval csatlakozva Cifu javaslatához, hogy szerintem várd meg a kiküldött levelet, aztán kalkulálj díjat mert az jó fogja mutatni a nagyságrendi változást... és 2-3 évre ez elég nagy összeg lesz...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #151877 üzenetére
Na, pont ezért gondolom per pill, hogy olcsóbban jövök ki, ha ~3 évre az asszony veszi át az autót, amíg kikerülök a rendszerből és újra 00-val kezdek. Nyilván B10 esetén teljesen más lenne a leányzó fekvése. De majd kiderül, hogy mennyiért tákolják a Ladát (és akkor még mindig rá tudom uszítani a flottás alkuszt, hogy mondjon rá valami okosat pluszba ).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mortein
tag
Van valakinek tapasztalata törött műanyag alkatrészek ragasztásával? Hűtőventillátor műanyag rögzítője tört el meg a lámpa felfogója. A kérdésem az lenne, hogy hogyan érdemes ragasztani? Vettem Loctite epoxy ragasztót, arra gondoltam, hogy előtte a darabkákat izopropil alkohollal zsírtalanítom és ragasztás után hőlégfúvóval feszültségmentesítem. Éremes-e úgy csinálni, hogy felszerelem és ott helyben ragasztom össze, hogy úgy álljon ahogy kell, bár a törésvonalak elég élesek ezért ez lehet nem kell mert minden darabka szépen beleillik.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #151877 üzenetére
Mondjuk ez a károkozói szorzó elég genyó dolog a magánszemélyeknél, azon túl, hogy még ki is fizeted a kért összeget, főleg úgy, hogy én a flottánál látom, hogy milyen haszonkulcs mellett mennyire tudnak rinyálni, hogy nem bírják olcsóbban adni a kötelezőt/cascot, mert nem éri meg (éves szinten több tíz milliós nyeresége van a casco/kötelező díjakon a biztosítónak minket nézve).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151881 üzenetére
Az nem kifejezés, hogy mekkora genyó dolog... Az így ebben a formában annyira túlkapás... Főleg, ha csak valami enyhébb kárt okozol...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz sutszi #151882 üzenetére
Mondjuk ha a te példáddal számolok, akkor abból a különbözetből búsásan kijön egy üzembentartói átírás oda-vissza (bár vissza nem kell, mert akkor marad addig, amíg megvan az autó), még akkor is, ha mondjuk 3 év múlva M2nek vallom magam. Remek rendszer, flotta szinten ezek legalább nincsenek jelen, bár tényleg röhejes, hogy mekkora árréssel dolgoznak és komoly arccal képesek a tárgyalásoknál benyögni azt, hogy nem fér bele az olcsóbb díj.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151884 üzenetére
Nálam az volt a megoldás, hogy kötöttem egy faék kockázatit. Így a 88-ból lett 44. A kockázati meg 62... Így kvázi 18-ért van egy évre kockázatim... Ha már fizetni kell legyen értelme. De ez elég egyedi ajánlat lett. Mert már volt casco-m, lakás, is mellette.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
sutszi
veterán
válasz CactuS #151886 üzenetére
Tavalyról volt meglévő casco, lakás...aztán szóltam az alkuszomnak, hogy kaptam egy ilyen díjat. Oldjuk már meg valahogy. Aztán mondta, hogy semmi gond... nézzünk egy kockázatit... és akkor valamit egyezkedett a központtal.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Integrale
veterán
Szerintem sehogy sem igaz. El kell menni a balkanra, aztan sirva visszarohanni, hogy je, nem is rossz.
Korrupcio sem ismeretlen fogalom nyugaton sem 8. vagy 9. az orszag. Franciak, olaszok, spanyolok, csehek, stb mind elottunk vannak.Nem tudom, hogy honnan jon nektek ez az allando balkanozas... Lakva derul ki, ott nyaralva semmi.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz CactuS #151884 üzenetére
Tudomásom szerint ez úgy működik, hogy mindig meg kell adni ajánlatkérésnél, hogy mikor okoztál utoljára balesetet. Tehát ha nem is mindegy, hogy 2-3 évig "üresjáratban" voltál, de kockázati tényezőként akkor is szerepelni fog a kalkulációban. Hogy milyen mértékben, az változó, de ne 2-3 évvel, hanem 6 évvel számolj, ugyanis ha 5 éven belül balesetet okoztál, akkor már rád kerül a stigma...
Esetemben ez úgy néz ki, hogy a B04-es idei bónuszfokozatom mellé a 2016-os baleset (ami 3 év ugye) bevallása / nem bevallása így számít éves, utalásos díjfizetésnél:
Union: 24 ezer / 33 ezer
Groupama: 29 ezer / 37 ezer
Allianz: 31 ezer / 58 ezerNyilván itt a bevallás lényegtelen, mert ha véglegesíteném az ajánlatkérdést, úgy is lekérdezik, és látni fogják, hogy valójában okoztam balesetet, tehát az ajánlat érvénytelennek lesz minősítve.
Ebből csak azt lehet leszűrni, hogy egy 3 éve okozott baleset alsó hangon 8 ezer forintos, vagy más szóval cirka 30-40%-os "büntit" jelent éves fizetésnél B04-es szinten.
A történet egyszerűbben: ha nem fizeted ki a kárt, illetve átviszed az asszony nevére az üzemeltetést, az egyben azt jelenti, hogy nagyjából 5 évig nem lesz opció a saját nevedre való (üzembentartói) vétel, és ha ez még nem elég, egy jövőbeni CASCO esetében is tényező lehet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Közlekedési pofátlan(TAN)ítás december 23-ig
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MasterMark
titán
válasz Jorus #151892 üzenetére
1:45-nél szegény, beengedik megköszöni aztán jól meg is kúrják. Azon a részen simán be lehet szopni az elfogyó sávokat.
2:35 ezt se értem, ha balra lehet fordulni, akkor megfordulni is meglehet. (Hacsak nincs kint tábla, hogy nem lehet, de nincs kint.)
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #151894 üzenetére
Szerintem van kitéve megfordulni tilos tábla, csak a szar felvételen nem látni. Annál ugye lehet balra kanyarodni, de megfordulni nem.
-
fant0mi
addikt
válasz MasterMark #151894 üzenetére
De nem am. Kot.hal. irany, a lampa nyilazasa, utburkolati jel. Ezek kozul volt valamelyik, amelyik meghatarozta a kozlekedes iranyat?
Szerk.: Utburkolati jel volt, az csak a balra kanyarodast mutatta.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz fant0mi #151897 üzenetére
Ezt én is bebuktam volna, mert nekem csak a kék tábla maradt meg, mint kötelező haladási irány és az ide nincs kirakva.
Na igen, ebben ez a húzós ha a fent említett módon évi 250 napban minden városban ezt csinálnák a rendőrök akkor a fél társadalom jogsija elhullana. Valószínű még innen a topikból is sokaké. Még mindig a fokozatosság híve vagyok, a legsúlyosabbakkal kellene először foglalkozni és ha rend van vele meg átálltak rá az emberek akkor lehet továbblépni. Ha szükséges és nem áll be magától egy egyensúly.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Kempingezés és sátrazás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kés topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...