-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Villanyos nagy Skoda, jó lenne egy ilyen Kormi helyett.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Alapvetoen szimpatikus, de vannak kerdeseim.
Az egyik az, hogy hosszu tavon hogyan fogja viselni a tsi a hibrid eletet.
A masik pont az ar: milliokkal dragabb, mint az azonos meretu Camry. Ami ugyan nem PiH, hibridnek viszont jobb.Szoval nem rossz ez, de nekem kicsit izzadtsagszagu.
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #151109 üzenetére
GTE-ben már jó ideje mennek. Szvsz alapvetően jó helye van a csínek PHEV-ben - kevesebb rövid út, több egyenletes terhelés hosszabb távokon, szóval ahol döglődne, ott mehet villannyal. HSD-jellegű hibrid üzemben valószínű elég nyűgös lenne.
Árbeli különbséget így látatlanban a bonyolultabb hajtáslánccal is okolnám - olajos DSG, turbós motor (a komolyabb villanyon felül). Előző Camry alapján a Toyota beltere nem egy liga a Skodával szvsz, de bizonyára tudnak majd némi piacot szerezni vele
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Az uj Camry beltere szerintem egesz vallalhato. A Skoda mondjuk L&K szinten minden bizonnyal jobb, de az arban is masik liga.
Nyilvan az, hogy muszakilag bonyolultabb, indokolja a nagyobb arat ugyanakkor a nagyobb fenntartasi koltseget is: egy TSD + egy DSG azert tobbet fog kerni, mint egy atkinson szivo.
Ez mondjuk mar inkabb lesz a masodik tulaj gondja.Same rules apply!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Mármint arra gondolsz, hogy a Skoda beltere gyengébb? Octavia alatt kifejezetten gagyi a Skoda belül és nagyon hamar széthullik a műanyag beltér (Rapid, Fabia). Octaviatól fölfelé kezd normális lenni, de ott is hajlamos egy két dolog a beltérben idő előtt megadni magát. Régebbi Camry alatt mit értünk? XV40, facelift előtt? Azt azért ne felejtsük el, hogy azok amerikai modellek voltak, ott pedig jellemzően hulla gáz európai szemmel a beltér. Az új Camry viszont "globális" termék, teljesen más minőségű a beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
válasz focvis #151114 üzenetére
Onnantól, hogy leesik a hó szokott sütni napközben. A november a szar mikor nincs hó, de olyan vastag felhőtakaró van, hogy hetekig nem látod. 3 napja leesett az első hó, azóta olyan gyönyörű szép tiszta az ég, hogy már az időjárás előrejelzésben is elkezdték mondani mikor/hol lehet látni az északi fényt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Kíváncsi lennék a valós árára, mert 15 körül (állami támogatással) el lehet hozni egy 530e-t.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #151115 üzenetére
Jók ezek a barokkos túlzások, csak na... Főleg akkor, ha használat közben is nézed a tartósságot, pl: hogy néz ki a két autó ~100.000 km után.
Mondom ezt úgy, hogy szeretem a skoda ötletes megoldásait, akár a csomagtérben a tépőzáras határolót, a pohártartóban a kólásüveg elfordulásgátló gumijait stb., ráadásul szerintem a japánok nem tudnak belteret rajzolni és a Toyota Priusokban a létező leggagyibb beltér van, ami autóban valaha létezett (eskü még a Twingo I is lenyomja néhol), amit az újrahasznosított műanyag dumával próbálnak meg eladni. ráadásul több generáción keresztül. Ez kb. ugyanaz, mint amikor a rendőrfocus baromi ronda műszerfalát azzal a szöveggel árulták, hogy antiallergén.
Priushoz képest még az Auris is megváltás, mert ott legalább vannak normális (fél)bőr cuccok és puha anyagok. De különböző korok autóit amúgy is kár összehasonlítani, mert ha megnézel egy normálisan karbantartott T25ös avensist, akkor az a mai napig egy teljesen korrekt darab, ellenben egy Octavia I, hááát...
Laurin & Klement tényleg szépen néz ki, korrekt darab, de elég combos felára van egy mezei változathoz képest. Toyotánál azt hiszem ezt Lexusnak hívják. (Csak hát az ár ott sincs párban).
molnarpeter: nagyon nagy ugrás van a két típus között, ég és föld a két generáció beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #151119 üzenetére
T25-ös Avensis egészen más, a T27 a kifutó, és az minden csak nem tartós megjelenésű pláne nem érzetű. Bármihez nyúlsz, azt érzed, hogy vékony, sérülékeny, karcolódik, recseg. A 3-as Octaviában jobb a minőségérzet több év elteltével is. Ami, tekintve, hogy nem is egy kategória a két autó, elég érdekes.
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Pedig sajnos HSD féle üzemben megy a GTE is. Hibrid módban állandóan leállítja és elindítja a motort akár 5-10 méterenként is. Teljesen ugyanúgy üzemel mint a Toyota megoldása. Én is tartok tőle, hogy gondot fog okozni. 4 éves a kocsi és 167k km van benne. Egyelőre semmi jele, hogy gond lenne. Vaj puhán és hangtalanul jár a motor.
Az ára meg tényleg azért lehet több, mert eleve Passat meg eléggé bonyolult az egész hajtáslánc. És a Passat Highline szintjével inkább a Lexus lesz párban mint a Toyota. Mondm ezt úgy, hogy még a legfullosabb Auris is azért elvan maradva a csoporttárs Golftól.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #151123 üzenetére
A GTE-ben is ez a felállás van azok sem döglődnek (még ) de nem lesz olyan tartós mint egy HSD rendszer az látatlanban lefogadom. A Camry és az ES elég erős konkurens lesz, itt inkább az európai ízléshez közelebb álló formavilág amivel lehet "kampányolni".
Flottás autóként sztem kelendő lesz, azon kívül meg úgy sem lehet itthon érdemi mennyiséget értékesíteni. Szóval nem írnám le.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Piroska(Seat Altea) megint hisztis, megint kér egy tompított izzót, csak most a jobb oldalit.
-
Magnum_
nagyúr
válasz grizlisandor #151125 üzenetére
Buntesd meg, ne csereld ki.
I humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #151125 üzenetére
Párban szoktak kiégni kis eltéréssel, precízen méretezett dolog
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
A kábelt szépen elvezettem a műszerfal és a kormány mögötti burkolat alatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #151130 üzenetére
Inkább utaltad volna át nekem, hétvégén elsöröztem volna
(#151132) BigBlackDog: Nem mert ez a csoda a sebességet IS mutatja, az analóg mérő innentől a múlt, csak egy holt teher!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #151132 üzenetére
Nem, mert a prio az, hogy lassa, hogy a Kassak L. utcaban mennyi a vizhomerseklet, amikor onnan lekanyarodik a Kossuth L. utcaba.
I humbly and respectfully decline™
-
Gsx-rr
veterán
válasz rbalint88 #150864 üzenetére
Nálam most ez a favorit,pedig ki nem állom a gumiszőnyeget.
Otthon télen is raknék a kocsiba.sőt gondolkozom veszek a Pankába ,mert rohadt egyszerű takarítani,én fogok egy kefét ,kis mosószer és 1 perc múlva ragyog.
Nekem azért kellett ,mert a homokot behordják a kocsiba erről meg csak kisöpröm. És szerintem igényesen néz ki. Mondjuk nem olcsó az tény. A fekete nem az enyém csak beraktam szerintem bitang jól néz ki. -
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #151131 üzenetére
Hímnemű vagyok. Vagy a csomiajtóra gondoltál?
Otthon? "Te tudod."(#151132) BigBlackDog:
Nem. Egyrészt írja a kütyü digitálisan, másrészt nincs 220 felett, ott véget ér a skála.(#151133) Tsebacsi:
Hasonlókat tudok írni én is a chips-ről, meg a litertöbbletekről.(#151135) focvis:
Nem, a karosszériás lesz a következő.(#151136) Cifu:
Eredetileg azzal akartam, de rá kellett jönnöm, hogy ami itthon van, az semennyire sem tapad, úgyhogy ideiglenesen azt a két darabka tépőzárat ragasztottam fel, amit adtak hozzá. Majd ha olyan helyen járok és találok fekete, szivacsos, kétoldalú szalagot, akkor kicserélem.(#151138) EQMontoya:
Képes rá.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz tboldi #151130 üzenetére
Ezt honnan rendelted és mennyiért?
Mindenki csak szórakozik, de egy ilyen cuccos számomra is hiánypótló, mert a Lacetti nekem sem írja a fogyasztást.
OBD-n le lehet kérni, de minden indításkor csatlakoztatni, meg telefont tartóba...
Egy ilyen kis cuccos sokkal egyszerűbb lenne.