-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #133026 üzenetére
Elvileg en az ötödik tulajdonosa vagyok az automnak. Aztan utanajartam egy kicsit a dolgoknak es az elsö tulaj a bank volt, a masodik a ceg aki megvette a bank penzeböl, a harmadik megint egy bank, a negyedik pedig az a koma aki megvette a bank penzeböl az autot amit eddig is ö hasznalt. Szoval papiron ötödik tulaj vagyok, gyakorlatilag meg elöttem egy ember hajtotta vegig.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Johnny_vT #133063 üzenetére
Ez annyira mondjuk nem török specialitás. Nekem inkább az volt fura, hogy felszállsz hátul, valakinek a kezébe nyomod a lóvét és szépen előreadogatják a sofőrnek. (Alanya) Jegy nincs, ha lerobban akkor megszívtad. Viszont a sávok jelzésértéke az tényleg zavaró. Kétsávos úton folyamatosan három sávon közlekednek, de nem restek járdán jobbról előzni a kocsisort sem terepjáróval...
De amúgy nálunk Finnországban is úgy működik a busz, hogy ha nem száll le senki és nem is inti le a megállóban senki akkor nem áll meg. A bérlet plasztikkártya amit le kell olvastatni mikor felszállsz, arra tudsz pénzt tölteni és bérletet, és mikor megveszed adnak hozzá egy fényvisszaverős tokot, hogy este (meg télen délután 2-kor ) is észrevegyen a sofőr.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz tomszli11 #133077 üzenetére
Nekem van egy két “fólia” az autón amit még a gyárban ragasztottak fel 8 éve. Küszöböknél, sárvédőnél, stb. és tuti gyári mert minden CT-n látom őket. Na ha azok nem jöttek le 8 év alatt a svédországi téltől, autómosótól, stb. akkor szerintem egy normális minőségű fólia ki fogja bírni azt a kevés vizet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz brumi1024 #133229 üzenetére
Az még oké, de nekem a Lexust elhozták megmutatni 400km-ről, hazament vele a koma, mikor megkapta a vételárat akkor meg visszahozta egy héttel később. Természetesen a megmutatást én álltam, de kevesebbe került mint amennyibe a vonat lett volna oda-vissza.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz brumi1024 #133239 üzenetére
Az még egy dolog... Cimborámnak egy ‘18-as Golfja van (talán Highline ráadásul) és mikor még nálam is képben volt a GTE akkor mondta, hogy a kormányfűtés hasznos mert valahogy olyan bőrből van, hogy rohadt hideg tud lenni. Az övében nincs mert az első tulaj nem kérte. 40.000Ft-os extra, utólag nem beépíthető állítólag. (Nem néztem utána de a cég ahol dolgozik kormányfűtést gyárt, szóval hiszek neki.)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #133596 üzenetére
Nálam a CT most 5,5-öt kajált meg 100-on Tampere-Helsinki vonalon. 168km pálya, 2km egyéb GPS szerinti 120-al végig kivéve pár km-t ahol 80 építkezés miatt. Klíma néha ment 22 fokon, néha off (otthon akkora eső, hogy alig láttam ki, Riihimäki környékén (féltáv) meg 28 fok, napsütés). Meglepődnék ha 6 fölött enne ha a “plusz 1 km/h és jön a csekk” határt nem lépi át.
molnarpeter: Na igen a linket lehagytam.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Jorus #134594 üzenetére
Gyertek, költözzetek ti is ide a messzi eszakra. Meg most is klima nelkul jarkalok, ha be van kapcsolva akkor is inkabb fűt [OFF_AZ_OFFBAN]Ehhez ugy kellett copy-paste-elnem egy ű betűt, hogy ne nezzen ki annyira hulyen. Ertekeljetek. [/OFF_AZ_OFFBAN]
De, hogy ON is legyek. Nekem neha akkor is fazik a labam a Lexusban, ha ki van kapcsolva a klima. En inkabb az ulesfutest preferalom, na meg azz itteni idöjaras miatt nem szinte mindig ki van kapcsolva, de eszrevettem, hogy valamennyi levegöt fuj be kikapcsolt allapotban is. Elöfordult, hogy csak amiatt kapcsoltam be kicsit (pedig teljesen optimalis volt a hömerseklet), hogy fujassak a labamra egy kis meleget.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #134607 üzenetére
Ha erdekel valami szivesen meselek privatban, de nem akarom szetoffolni a topikot.
focvis: Tenyleg rohadt draga a pia (3€ egy sör boltban, 6-8€ kocsmaban), es sötet is van fel evig. Viszont az uzemanyag nem veszes, es fel evig vilagos van. Nyilvan nem valo mindenkinek, en peldaul Tenerifen nem tudnek elni.... Szeretem a havat, a sötetet, a hideget. Baratnöm ugyanilyen, a Kanari-szigetekröl egy nap utan kezzel-labbal jött volna haza.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz focvis #134617 üzenetére
Emiatt mondtam, hogy nem valo mindenkinek. De amugy Helsinki nem környeke nem annyira veszes. A legdurvabb esetben 2,5 oraval rövedebbek a nappalok mint BP-n. Helsinki vs Budapest
Ugy magaban nem veszes a 3€, csak ugye nem szaunazol sör nelkul, szerda-szombat szaunanap, ketten vagyunk, szoval havi ~150€ megy el sörre ugy, hogy hetvegen meg nem voltam sehol, azert fajdalmas volt eleinte.
Amugy ha ez megnyugtat, az elsö 5 kerdesben amit feltesznek Finnorszagrol mindig szerepel a "mennyi ott a pia?". Szoval nem alkesznak tunsz, csak magyarnak.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #134624 üzenetére
Innentöl hivatalosan is te kapod a warn-t, ha Qru megse nez felre.
Pontosan ezt csinaljak a finnek. Itteni fizubol nem okoz gondot evente 2-3 nyaralas, akar mind kulfoldon. 30 nap szabid van egy evben az elsö teljes bedolgozott szabadsagolasi ev utan (ez kicsit komplikaltabb ennel), ha nincs valami plusz szabadsagod viszont itt a szombat "olyan munkanap amikor nem dolgozunk". (Szerintuk is gyökerseg, 80-as evekböl maradt) Szoval itt egy 2 hetes szabi 11 napba faj 10 helyett, mert egy szombat is ott van. De lenyegeben ez öt het, amiböl egy het kötelezöen "teli szabadsag". Oda meg kicsit megtartanak a maradek 4 hetböl es decemberben kiurul az orszag mert mindeki lelep 1-2 hetre a Kanari szigetekre.
Ugyanez az orszagos halal van junius-juliusban is. Julius közepen csak az ördögszekerek hianyoznak nehonnan, hogy teljes legyen a szellemvaros kep.
Sokan csak azt latjak meg, hogy "telen hideg van, meg k.rva sötet", viszont (szerintem) nyaron valami piszok gyönyöru az orszag, folyamatosan vilagos van, es az itteni 20 fok a paratartalom miatt abszolut nem hideg (na nem mint ha amugy az lenne). Na meg azt nem csinalod meg sok helyen mint en, hogy egy mondatban tudod szerepeltetni a "belvarosban lakok" es a "toparton" szavakat. Itt, lakom, ezt latom az erkelyröl (csak kicsit magasabbrol), es ide jarok le setaltani a macskat. (Google utcakepet nem er nezni, epp akkor epitettek az egesz környeket, semmi köze a maihoz. )
A sokak altal mogorvanak, zarkozottnak titulalt finnek meg folyamatosan megallnak velunk beszelgetni mikor meglatjak, hogy "a ket hulye, setaltat egy macsakameretu leopardot". Most ugye
megnyertekmegnyertuk a hokivb-t, az emberek egy szal pömpölöben furödtek a szökökutakban minden nagyvarosban, lanyok is nehol toplessben (bar itt mondjuk nem tabu a meztelenseg, söt mindennapos), rendörök mondjuk kint voltak, de csak felugyelni, hogy nehogy valaki megseruljön a nagy unnepplesben, de a szökökutBAN felallitott satorban fekvö meztelenul vodkat vedelö koma nem erdekelte öket. De nem vertek szet a varost, mint ahogy fradimeccs vagy magyar-roman utan szokas.Egyelöre ennyi, mert dolgoznom is kene mar valamit.
Aggregátor: Ha ez nem egy szepseg akkor vard meg mig kezelesbe veszi a Mansory
(Igy mar Qru nem banthat. )[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz EQMontoya #134651 üzenetére
Nem tudom hogy muködik most a szabalyozas erre (vagy mi van tervben), de a Golf GTE ami legroszabb esetben elmegy 25km-t tisztan elektromosan, es a Prius PHEV is több mint 1500kg, a Tesla Model S önsulya meg 2 tonna felett van.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Integrale #134699 üzenetére
Annyira nem, hogy nekem nincs klasszikus értelemben vett szakaszos törlésem. Maga a kar ugyanaz az esőszenzoros és a szenzor nélküli CT-ben, csak a szenzor nélküliben fentről lefelé off-szakaszos-gyors-rohadt gyors a sorrend, nálam off-auto-gyors-rohadt gyors. Még a tekerentyű is megvan csak én azzal a szenzor érzékenységét tudom állítani.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Na beszállok én is, legyen kit savazni. Nekem 10 éves Bridgestone Blizzak Nordic-ok vannak a Lexuson 7-8 mm profillal és jelenleg (annak ellenére, hogy #finnországbanmindighidegvan) a 30 fokban haldoklom. Elvileg ez “Nordic Friction” szóval az a négy évszakos ami közelebb áll a télihez (vagy valami ilyesmi).
Amiatt vannak még fent mert ezzel vettem az autót, viszont erre a felnire (gyári 16”, vállalható-jó állapot) már nem akarok nyári gumit venni. Garázsban pihennek a 16-os Nokian szögesek (bár gondolkodom, hogy eladom őket és veszek újat azokból is mert 4 évesek), télen azok mennek a mostani felnire, közben folyamatosan vadászom a gyári 17”-est amire megy majd az új gumi de mindenképp csak jövőre mert még tanulom az itteni időjárást és - mivel a szöges kb kötelező ha nem akarsz meghalni - mérlegelni kell, hogy merjek-e full nyárit venni. Ciki ha törvény ügyileg már nem lehet a szögest használni, kint még -5 van, neked meg egy szett nyári pihen a garázsban. 3 szett gumi meg akkora pazarlás lenne, hogy kb 90%-os állapotban mennének a kukába a koruk miatt.
Szóval nekem is ott a 10 éves nordic az ötmillás autón, de tisztában is vagyok vele, hogy azzal nem virgonckodunk és igyekszem tenni az ügy érdekében.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #134862 üzenetére
Én nem csináltam vele semmit mióta nálam van az autó (2 hónap), korábban meg jó kérdés. Döntsd el te mennyire kukás.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #134873 üzenetére
+Többiek
Igazából én is meg voltam lepődve, hogy - bár nem néz ki jól - 4-5 éves gumikat láttam már gatyább állapotban. Valahol olvastam talán pár hónapja (de senki ne vegye készpénznek), hogy állítólag a Bridgestoneok jobban bírják a kort, de nem tudom mennyi igaz belőle. Ha lejön, vissza már nem megy az biztos, a kérdée csak az mikor találok gyári felnit. Tavaly fel-felbukkant néhány szett 7-900€ között úgyhogy most várok.
Qru: Egy mai négy évszakos prémium konkrétan már tudja ugyanazt mint egy felső-középkategóriás nyári. Úgy fél éve-éve olvastam egy összehasonlító tesztet erről és engem meggyőztek a drágább négyévszakosak (nálunk 3 ), sokkal inkább a gördülési zaj miatt vennék inkább nyárit (bár nem tudom mennyire van páthuzamban a kettő.)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
A hó része engem nem izgat. Arra van ilyenem :
Nyári+szöges vagy friction+szöges páros van szinte mindenkinek itt. Klasszikus értelemben vett téligumi bár kapható, télen 99%-ban szöges papucsok vannak mindenen. Mondjuk itt nem is hó van az úton, hanem 5-10 centis jégréteg néhol.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #135321 üzenetére
Én viszonylag nyugodt ember vagyok, de az ilyeneken ki tudok akadni rendesen. Mindig jön a “vigyázz a motorosokra/biciklisekre” bullshit, de ne nekem kelljen már kettőnk helyett is figyelni mert ő sz.rik rá...
Múlt héten fordultam be az utcánkba, jobbra kanyarodóban álltam a pirosnál, mikor balról egy biciklis körülnézés nélkül elment mellettem és befordult jobbra (biciklihez képest) viszonylag nagy sebességgel. Konkrétan majdhogynem súrolta a motorháztetőt ahogy bedöntötte a gépet, mert ugye szélen kellett maradni mert amúgy a keresztforgalom meg jött...
2 perccel később fordulok be a garázsba, és ott áll a faszi, épp készül betolni a bringát a tárolóba. Konkrétan ugyanabban az épületben lakunk, de mire leparkoltam eltűnt. Másnap összefutottunk reggel, közöltem vele, hogy legközelebb rányitom az ajtót, kihívom a mentőt és a rendőrséget akikkel közlöm, hogy “a sebessége alapján láttam ahogy a piroson készül átmenni, miközben a keresztforgalom jött, szóval ez volt a legjobb ötletem, hogy megmentsem az életét. A káromat természetesen térítse meg.”
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Micsurin #135341 üzenetére
Felőlem aztán mindenki annyival megy amennyivel akar. A gyorshajtás (például ahogy te is említetted, 90 helyett 110) ha ura az ember az autónak/motornak (szerintem) messze nem olyan veszélyes mint azok a szituációk mikor te lépésben haladsz, aztán a motoros 50-el majdnem leviszi a tükröd. De itt van a gyökér akit említettem. Tegyük fel, zöldre vált a lámpa de a kocsisor nem indul meg mert ugye a gyalogosok is zöldet kaptak. (Az említett kereszteződés pont olyan, hogy az emberek 90%-a meg se mozdítja az autót míg a zebra nem üres.) Jön a barom nekem balról, behajolva, kocsitól nem lát semmit aztán belerongyol a zebrán átkelőkbe.
Szóval sokkal inkább ott a probléma, hogy sokan akik két keréken járnak csak azt veszik észre, hogy “áll a sok barom, de én itt elférek”, viszont abba nem gondolnak bele, hogy “ugyan miért áll a sok barom”. Természetesen itt nem az álló kocsisor mellett óvatosan előrecsorgókról beszélek, hanem a példában említett fajta gyökérről.
Amúgy a felvetésedre a válasz: Annyival megyek mindig amennyi a táblán van. Ha 30 akor 30. Ahogy mindenki más is nálunk. Nem azért mert mindenki ilyen pedáns állampolgár, hanem mert 7km/h sebességtúllépéstől jön a csekk, és nem fix összegek vannak, hanem “X napi fizetésed”. 60 helyett 70 például “csak” két napi fizudba kerül (euróra pontosan leszámolva a bruttódból és felkerekítve a legközelebbi 10-esre) de a fizetendő exponenciálisan nő és extrém esetben akár 60-90 napi fizud is bánhatja.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz tboy93 #135347 üzenetére
Finnorszag.
Qru:
Fejben tovabbgondoltam a törtenetet, hogy mi lett volna HA:
- Motoros atall a masik savban levö ele
- Saint atnez, meglatja, hogy az is egy Ampera vagy egy Golf GTE
- Ablak le, hangosan atkiabalas a masiknak: Verseny a következö lampaig?If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #135515 üzenetére
Nincs módosító. Szelepnyitással variálnak, de nem Miller ciklus szerint működnek, viszont lényegében nem is Atkinson a fizikai felépítése miatt. Valahol azt olvastam, hogy leginkább egy “elnyújtott Miller ciklushoz” lehet hasonlítani.
De igazából mindegy. Tartós, az a lényeg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #135548 üzenetére
Pedig a piacon lévő autóknak - fogalmazzunk úgy - “elég nagy része” szelepvezérelt és mégse mind tartós.
Nyilván mindent tönkre lehet b.szni de ha nem az a fő cél mint azon youtube csatornán ahol mindig leturmixolják az aktuális új iPhone-t akkor azért nem sok gond szokott vele lenni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Mágus2 #135928 üzenetére
Akkor alakul a dolog feletek is. Nalunk az eves vizsgan merik az emissziot, es a mert ertek alapjan fizeted be az eves adot. Ha a gyari adattol nagyon elterne a mert (vagy barmi egyeb miatt megvagnak, mint fekbetet/tarcsa kopas, lengescsillapito allapot, stb.) akkor mehetsz haza, 30 napod van mindent kijavittatni, utana automatikusan ugrik a forgalmi. Minden nyilvanos, ha megprobalnad atnyomni az autot "okosba" (itt konkretan semmit sem lehet "okosba" csinalni) kb 5 perc mulva bilincsben visznek el.
Viszont ha körbepakolod neonnal a GMC Vandura-t, a maradekot meg feldobod a kocsi ala, ha a rendör megallit akkor is csak amiatt, hogy csinaljon par kepet a gyereknek. Hiaba na... telen sötet van, kell a feny.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
válasz EQMontoya #136094 üzenetére
Nem parkoltak az tuti, mert a többi kep alapjan kiszalltak es felultek a kocsik tetejere. Facebook alert.
Ket dolog merult fel bennem.
- a, voltak annyiramereszekidiotak, hogy megprobaltak keresztulmenni az egy meteres vizen
- b, megijedtek az esötöl, aztan ugy gondoltak, hogy az aluljaro teteje majd megved. Palyan is latni a feluljaro ala behuzodott autokat jegesöbenMasra nem tudok gondolni egyszeruen. En se igazan ertem, hogy sikerult összehozni, de reszvetem a tulajoknak.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #136364 üzenetére
Nem ismered azokat a youtube csatornákat mikor a koma vesz egy nem működő Xbox-ot vagy PS-t, megjavítja és haszonnal eladja? Vagy ugyanez lelakott sz.rok restaurálásával?
Gondolom focvis is valami ilyesmit csinál a GTI-kkel csak Youtube nélkül... bár... lehet van valahol eldugva egy GTI kifaszázás csatornája.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Én... Biciklivel/gyalog hordtam kaját a csordásnak, juhásznak, melósoknak akik permetezték a szőlőt, figyeltem az állatokra, stb.
8 évesen már egy Stihl 025-el irtottam a cserjéket, én kevertem a benzint, tankoltam, tisztítottam, stb. Faterom reszelte a láncot mert az nem igazán ment.
11-12 éves koromban kezdtem vezetni. (Wartburg, Niva, Tavria, (egyszer GAZ66)
14 évesen rendőri kísérettel mentem haza (ittas vezetés jogsi nélkül, forgalomból kivont autóval... az erdőben... ahol 1-es alapjárattal mész Niva-val...) De csak megnyugtatásképp mióta jogsim van és olyat vezetek aminek van forgalmija már egy korty sör után se ülök volán mögé)
Elégedett vagy?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz buci30 #136680 üzenetére
Az angol ezt hívja úgy, hogy: “go faster! stripes”.
Viccen kívül szerintem az efféle matricák megbocsáthatatlanok. Meg úgy kb majdnem mind. De a “tesóktól” Lyukóbányában tuti kapnál egy lájkot rá.
tboldi: Na jó, ezek királyak. De pont ezek miatt van ott a “majdnem”.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz rbalint88 #136710 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy hol húzod meg a határt. Hajón eredetileg csak annyit mutattunk meg, hogy alarm/fault van, mert túlleptük a limitet. Tudni akarták, hogy “na jó, de mégis mennyivel”. Mikor meglátták, hogy a hybrid rendszer azért ment hibába mert 600A-t vettünk le az akksiról (mellesleg 1000V-os hálózat) akkor a chief engineer boldog volt de a a kapitány már annyira nem. (Itt megnyugtatnék mindenkit: Direkt lett túlterhelve hibatesztelés miatt, azóta is köszöni jól van.)
Kétélű kard ez is. Nem hozzáértő emberre rohadtul rá tudja hozni a parát a túl sok infó.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz BigBlackDog #137388 üzenetére
A helyedben nem reménykednék. Kifaszázza aztán megy a hahura.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #137780 üzenetére
A probléma az, hogy te (meg én) a kevés kivétel közé tartozunk. Én is HSD-ben ülök, és rendszeresen anyázok a Priusok miatt... Minden reggel megfog egy lámpa a balra kanyarodóban. Elég rövid, szóval kb a bolygók együttállása kell, hogy pont kifogd a zöldet (nekem sose sikerült még a lámpaösszehangolás miatt.) Aki rendszeresen jár arra, tudja mi a helyzet, sárgánál lő ki mindenki és ha mindenki képes értelmesen elindulni és rálépni arra a k.rva gázra akkor 6-7 autó átfér. Nem egyszer láttam olyat, hogy 3 autó fért át, mert a negyedik a sorban egy Prius volt és a delikvens nem volt hajlandó a mutatót az eco felé engedi. Mivel még az egész egy emelkedőn is van, a negyedik rajtpozícióban lévő Prius már nem ér át a lámpán, a következő zöldnél pedig szintén csak 3-4 autó fér át hasonló okokból.
Ma reggel egy A4-é volt a pole, egy P2 mögötte, én meg a dobogó legalsó fokán. Mire átértem az első lámpa alatt kaptuk a sárgát. (Itt elég más a lámpaelhelyezés, kettő van mindenhol szinte. Egy ugyanott ahol Magyarországon is (ahol megállsz kb.), egy pedih ahol elhagyod a kereszteződést, szóval végig látod mi a helyzet.)
Hasonló sztereotípia ez is mint a “BMW-n nincs index”. Elég gyakran valós és emiatt be van skatulyázva a normálisabbja is. Én is pont emiatt inkább taposom neki, forgalomfeltartás helyett. Meg is látszik, mert több a fogyasztásom városban mint pályán, pedig elvileg ennek fordítva kéne lennie.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #137786 üzenetére
Én is voltam tegnap Ikeában de nem láttalak.
@focvis: Apropó Ikea. Megtalátam a cuccot a nappali részlegen, ki is próbálom valamikor. Még mindig nem értem miért nem találtam az ikea.fi-n mivel ugyanazzal a névvel és cikkszámmal forgalmazzák, de a lényeg, hogy megvan. Köszi szépen.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.