-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
korábban keresett valaki aszfaltos gumit 27,5"-ra, ezt szerintem nehéz ár/érték arányban verni most:
2 db (!) külső 21,33€+szállítás:
Panaracer GravelKing Slick TLC 27.5" Folding Tyre Set of 2 - OEM Packaging -
6030D
Ármester
Shamebike
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz lanszelot #224250 üzenetére
“Azt nem értem ti miért ajnározzátok a rosszabbat.”
Amit vettél, annál gyakorlatilag nincs rosszabb. De mi úgyis hülyék vagyunk hozzá, meg olvasni sem tudunk, csak azt nem értem, hogy ha ez ilyen egyértelmű, akkor miért itt kérdezel?
Más (?) téma:
Most voltam kint amúgy eurobike-on, én ennyi ferdeszeműt rég láttam egy rakáson, meg azt a hihetetlen mennyiségű ultraggagyi elektrohulladékot, amit összelapátoltak…. Atyaég, merre megy a világ. Rollerek, kisbiciklik, nagybiciklik, fabiciklik, triciklik, cargobike-ok, pedelec chopperek, ezek mindent gyártanak. Mindent is.
Nagyok meg közben kiraknak egy-egy frissített egyenbringát, ami pont úgy néz ki, mint a tavalyi, meg a tavalyelőtti (mégis mi változna ). Technikai részletekhez nem értek, nem is nagyon érdekelt, de tényleg volt minden a bosch abs-től az ezerféle teleszkópig.
A dolog nagy tanulsága, hogy szép bringát még mindig csak az olaszok tudnak gyártani. Asszony új szerelme egy noko. Most már csak össze kell dobni az árát. Mentünk vele egy nagy tesztkört amúgy (spirálban fel a parkolóház 5. szintjére is), igen király dolog ez az 5 rásegítő fokozatos, szíjas hajtás. Amúgy ahol a legkirályabb dolog az elektromos hajtás, az az elindulás forgalomban. Van egy dinamikája a cuccnak. No meg a szembeszél. Azt gyakorlatilag ki lehet vele kapcsolni. Nekem egyelőre továbbra sem kell, páromnak viszont tényleg kell venni egyet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz lanszelot #224250 üzenetére
szerintem az van, hogy itt bárki megmondta volna, hogy a linkelt decás mindenben jobb, és igaza lenne.
az árát sem értem, nem valami 800 euró a nem működő? mondjuk a nemműködőnél drágább úgysincs, de az pont annyi kb, mint a decathlonban, amire tényleg van gari, meg sok baj nem szokott lenni velük. (létezik a V-féknél rosszabb tárcsafék, és onnan lehet megismerni, hogy jellemzően kamu termékekre aggatják őket)nem vagyok az e-rollerek értője (nem kéne), de akkor esetleg az még működhetett volna, bár nem tudom a távot, mire kell.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
Mostanában gyanúsan sok a hasonló hozzászóló, idejön, kijelent valamit mintha kérdezne, mi nem értünk egyet, ajánlunk jobbat, aztán mindenki hülye, csak ő helikopter. Meg senki sem tud olvasni... Ha nem őstag lenne azt gondolnám eldobható troll account.
Én kiszáltam, remélem rendeződik a kínai bringa ügye. Tanulság, ne vegyetek ilyen szarokat amikor van normális, hazai garanciás alternatíva. -
abéla
senior tag
Szerelős végtelen-történetem folytadódik:
ha már kiment a térdem(húzódás csak szerencsére), az 1-2 hét pihi alatt, gondoltam nekiugrom a maradéknak:
kicserélem a RR st520 bringám utolsó gyári alkatrészeit is (a váz még tartja magát, de egyszer eljön majd annak is az ideje ) :a hátsó kerék csapágynyűgje miatt (nem volt száraz, de gyárilag jól meg volt tépve, gondolom kicsit ettől is nyiffant ki félig-meddig a persely) lett szerezve egy ip.csapágyas alt.(st900 deca) és akkor már gondoltam előre is menjen egy(2x volt 45e, szegecselt, könnyített, ip. csapágy, így sztem ok, belépő Mavic ennek a duplája, a többiről nem is beszélve), és ha már: vettem egy 110-es stucnit, a gyári, nekem kicsi, 80-as helyett (nem bírtam magammal, csilli-villi retro-Ricsi lett).
Így mellesleg a gyerkőc jövőbéli montijához már csak egy váz kell, a többi cucc ott áll a sarokban; jobban mondva megörökli majd tőlem, ha az is le lesz cserélve .A szokásos szívás is megvolt: a Scwabi Big Ben 2.0 x 584 gumi az előző felnire simán felment, de ennél sztem 1-2mm-rel magasabb a felni fal, így basszus mire felraktam egy kicsit elvált a körmöm a körmágytól (szappanoztam én a gumit, meg minden, de küzdős volt nna).
+Végül a gumi olyan hepehupás lett, hogy majd holnap megyek 1-2 gyóygkört alacsonyabb nyomáson, remélem nem csípte be sehol. (ja és ez a presta szelep mekkora egy hülyeség, normális Conti belsőn lévő 40mm, felnihez húzható schrader sokkal jobb/felhasználóbarátabb, nem beszélve a kompatibilitási problémákról)Ja és a felrakás olyan kemény menet volt, hogy lett pár oldalirányú egyenletlenség a felniben :
nna gondoltam, akkot itt az idő megtanulni centírozni is!Bicaj fejre, odaültem elé szépen, műanyag pöcök/körmöm a vázhoz fixen, megpörgettem a kereket és ahol hupli, ott az előtte-utána küllőkön 1/4 szorítás az ellenoldalra húzókon (vagy engedni 1/4 fordulatot az azonos oldali küllőn, attól függően, hogy a pengetett hangja alacsony/magasabb a többi, azonos oldalitól), ezt így szépen állítgattam és végül eltűntek szépen a nyolcasok, háhá, ennyike.
És szép a küllők hangja is.Gondoltam, nyitok is egy szervízsztésönt, de csak magánszemélyek jöhetnek(kivéve ha taxis ) és majd fával fűtök, görgővel termelek delejt!
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
lanszelot
addikt
válasz ZolkoW #224255 üzenetére
Nem értem miben lenne jobb a linkelt.
Részletesen leírtam miben rosszabb.
Hogy lehetne jobb, amikor sokkal rosszabb.
700 volt az enyém, sokkal jobb felszereltséggel.
Ne azt nézzük, hogy az enyém nem működik, mert a dekásról nem tudjuk működik e.
Garancia van nekem is ugyanannyi.
Mijen "nincs gar" -rol beszéltek?parandroid: szerintem normálisan beszélgetünk, nem értem miért támadsz. Hol írtam egy rossz szót is? Ejnye.
-
jjeahh
nagyúr
Ha már eurobike és kínai, végre lesznek radar alternatívák, ráadásul aliexpresses márkától is (már kezdi kinőni ezt a státuszt).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz lanszelot #224258 üzenetére
Veszel egy olyan dolgot (kerékpárnak nehéz nevezni), ami teljes hozzá nem értésről tanúskodik, majd utána idejössz a bringás topikba, ahol a hozzáértők megpróbálnak segíteni (ugyanarra a célra egy működő alternatívát javasolni). Te pedig elkezdesz vitatkozni velük, hogy márpedig te jobban tudod.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
zsamiatt
őstag
válasz jjeahh #224259 üzenetére
nem lenne rossz ha a bicajosokat is tudná. Utálok állandóan hátranézelődni.
Más: segítsetek kérlek mert megbolondulok. Térd belenyilallások, kattanások mitől lehetnek? Kattanást a bringázás elején van. Viszont tegnap is belenyilallt. Vannak utó fájások, furcsa érzetek is. Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
fulton
addikt
válasz Maximum1 #224262 üzenetére
Én nem merném magam rábízni pl kanyarodáskor. Egy szakaszon vettem volna hasznát mikor a bükkben gurultam sebesen lefele es abban a szélzuhatagban nem hallottam h jön e autó mögöttem rossz volt hátra fele nézni, de kanyarodásnál azért mindig hátranéznék az mellett is.
-
flash-
veterán
kerékpáros bringaszállító felszerelésében valaki otthon van?
nekem ez van (Aguri Advans 3) és akárhányszor rögzítem fel,megyek fele, a két alsó rögzítőkötél (amivel a sedan autó csomagtartó ajtajára akasztom be fentről lefelé) az kilazul,pedig meghúzásnál erőből ráhúzom.
az oldalsót a lámpánál rá tudom húzni, illetfe a fentit pedig sedan autónál nem úgy mint a videón (hogy hátsó szélvédő pereménél) hanem a csomagtartó ajtó belső szélvédő felöli oldalára.
feszesen marad rajta a hordozó de azért végig bennem van a para hogy mivan ha leesik.
vagy ha már rajta van a kerékpár elvileg nem tud leesni a hordozó az autóról mert a súly lefele nyomja a lökhárítóra?
(meg én a támasztót nem a szélvédőre teszem hanem a hátsó ajtóra,nem tudom hogy az se baj e úgy eleve..)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zsamiatt
őstag
-
lanszelot
addikt
válasz itouchfan #224260 üzenetére
A "hozzáértők" még mindig nem írtak le
-mely esetben jobb a patkó fék a tárcsaféktől.
-Sem azt hogy miért jobb a noname váltó a simano váltótól.
-De azt sem miért jobb, hogy mindenhova magammal kell cipelnem az akksit, annál, hogy ne kelljen magammal cipelnem.
-És miert jobb ha sokkal gyengébb akksi van benne. Vagy hogy nincs kijelző rajta.
-Vagy hogy nincs csomagtartója.
-Vagy miért jobb hogy drágább?
Az nem válasz, hogy mert csak.
Ha olyan nagy szakértõk válaszolnak, tessék szépen leírni, mint én tettem, hogy miért jobb az mint amit én valasztottam.
Én bebizonyítottam, hogy a deca bringa miért rosszabb.
Ti csak annyit írok: de akkor is jobb.
Ez nem bizonyítás. Egy hozzá értő nem így válaszol.
Azért mert ti a Decathlon szerelmesei vagytok, azért nem lesz jó a terméke.
Légyszíves fejtsétek ki, hogy én mint hozzá nem értő is értsem. Ott van fent 6 bizonyítandó tétel.
Szeretettel várom a válaszokat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #224253 üzenetére
Sameshitfromchina.
Parandroid... bexarás, hogy már tényleg nem todod megmondani képről az a Noko akksis-e, vagy sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #224164 üzenetére
Jobbulást!
Ezek elég hosszú pedálnyomok. Viszont ne add fel! Találd meg az okát, miért csúsztál le a pedálról (rossz lábpozi, nem rugóztál te eleget érkezéskor, testtartás, egyéb technikai hiányosság), aztán javítsd ki!Legutóbbi parkozásomkor egy elég balf@sz sztorival vertem le a sípcsontomat, nem nagy helyen, de valami eret érhetett, mert nagyon nehezen órákkal később állt el a vér szivárgása. Már lejöttem pályáról és nap végén kicsit gyakorlásnak bagjump-oltam. Aztán egy ferdébb ékrezéskor kiderült, hogy a zsák ékrező sokkal csúszösabb mint a föld, így elcsúsztam és ahogy dobtam el a bringát az kicsit visszapattant és a hajtókar/pedál bosszút állt.
-
zsamiatt
őstag
válasz stickermajom #224263 üzenetére
a levalt porc hova tunt?
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
ZolkoW
őstag
válasz lanszelot #224267 üzenetére
a normális patkó jobb a szar tárcsánál.
a kisebb akksi jobb a fölöslegesnél.
a drágább működő jobb az olcsó nem működőnél.
700 euró sem olyan kis pénz, de a kettő között van vagy 300 különbség. ez tipikusan az, amikor egy megbízhatóan közepes bringát választhatsz több pénzért, vagy a lutrit olcsóbban.
váltók: egyik konkrétat sem ismerem, de egy rosszul álló hátsó kerék, vagy görbe váltófül esetén mindegy, melyik van rajta, mondjuk úgy emlékszem, írtad is a véltó beállíthatatlanságát. vagy valakivel keverem.
amúgy ha egy fasza, működő biciklid lenne, olcsóbban, amit pikk-pakk összeraktál, még érteném a lelkesedést, de akkor is az lenne, hogy a tied lutri (a következő vásárlónak), mert pont az ilyeneken szokott elbukni a dolog: egyenesen sikerül-e összehegeszteni, műkszik-e az elektronika..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fall-N #224115 üzenetére
A nagyobb márkák még valamiért nem haraptak rá erre a pinionra. Inkább a kisebb feltörekvő, figyelmet magára felhívni próbálók nyitottabbak erre. Csak feltételezni tudom, hogy egy egy komolyabb gyártó csak akkor adaptál ilyen megoldást, ha meg van győződve róla, hogy a működés és felhasználás a gyártótól elvárt színvonalba bele illeszkedik és kellően kiforrott. Egyszer csak eljön ennek az ideje is.
-
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #224272 üzenetére
a pinionhoz külön váz kell, az nem segít az elterjedésén, plusz a ~90%-os hatékonyság sem a legjobb (nem tudom pl. mtb-on ez mennyire tényező - ill. melyik szakágban mennyire)
itt egy cikk a rohloff vs pinionról és egy a 9 sebis effigearről, amely legutolsó változata kompatibilis a pinionos vázakkal.
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #224272 üzenetére
Ahogy látom a német gyártók használják pl. Stevens, Bulls. Gondolom az ára miatt nem terjed annyira.
Ringman: Aki használta az mind dicséri. Ez a szintetikus teszt annyira nem hozza ki a valós használatot. Viszont az látszik, hogy a lánc váltó hatékonyabb a Pinion meg az agyváltót váltja ki, mert előnyösebb. A tömeg középen van alul és nem a hátsó kereket nehezíti. A karbantartási igénye viszont jóval kisebb és tartósabb. Egy modern 1x12-es fogsor például horror áron van egy ilyen gearbox meg tartós, olajat kell cserélni benne és nem nagyon kopik.
[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #224234 üzenetére
Ez itt nem vészes. Gyerek is fel akart menni, így tegnap mögém ültetve is feltekertem. Nem hosszú.
Egyébként, előtte itt jártam. Innen még Csóványosig is ellátni:
[kép][ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #224278 üzenetére
Miért robogón leizzad? Abszolút nem érdekli a biciklizés csak A-ból B pontba menni. Erre bármilyen motor/robogó alkalmasabb, olcsóbb. Többi csak kifogás részéről.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gaben92 #224080 üzenetére
az egy €20.000 első villa két kerékhez.
kérdeztem miért csinálták, a válasz az volt, hogy mert a gyártó szerint "fun"
ötöt már eladtak, még hétre van rendelésük, idénre már nem vesznek fel több megrendelést...
(megjegyzés: €20.000-ért már Yamaha Niken-t is lehet venni, használtból kettőt is)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #224279 üzenetére
Írta, h nincs lehetősége udvaron hagyni, emeletre kellene felcipelni napi többször.
Én is úgy látom; az igényei és a lehetőségei nem egyeznek.
Rövid távon a lehetőségein nem tud változtatni, még suliba jár...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
lanszelot
addikt
válasz ZolkoW #224271 üzenetére
Patkóféknél nagy butaságot írtál.
1 fokban, szakadó esőben nincs az a patkó fék ami fogna is valamit. Nem értek hozzá, de fizikát tanultam.
Azon a deka bringán amúgy gagyi patkófék van.
Milyen 300 különbség?
Az ára? 700 vs 800.
De leírás/videók alapján egyértelmű hogy a 700as jobb, fent leírtam miben.
Amúgy nem születtem grófnak, van egy keretem és ennyi, ebben kell gondolkodnom.
Váltó: az enyémen simano váltó van, az hol nem ismert?
Nem volt beállítva, és az nem hiba. Az a gyári munkás lustasága. Be kellett állítani.
Rosszul álló hátsó kerék? Hol?
Arra gondolsz, hogy nem tudtam hogy kell vissza rakni?
Ti se tudtátok. Írtam, hogy nem értek hozzá.
Semmilyen görbe váltóról nem írtam.
Mint kerékpár működik.
Az elektromos része nem indul be, nem értek hozzá, nem tudom miért, és írtam is, hogy nem érdekel, mert vissza küldöm.
Nem állok ki a bringám mellett, csak nem fogadom el, hogy egy sokkal rosszabbat magaslatokba emeljetek mert az a Decathlonból van.
Az is ugyanolyan névtelen lutri. Csak az még gagyi is /leirtam miben/
Ismét nem lett bebizonyítva a 6 tételből egy se. -
Csokicsibesz
tag
válasz lanszelot #224282 üzenetére
Igazából vettél egy terméket, amit nem tudsz használni és ez frusztrál.
Ez teljesen érthető.
De ezek után megpróbálod magadnak bemesélni, hogy miért döntöttél jól.
Ebben már logikus lépések nincsenek.
Ha veszel valamit újonnan, napok óta szívsz vele, itt írod a baromi hosszú posztokat, akkor az nem azt sugallja, hogy jó a termék és örömöd van benne.Kell venni egy elektromos rollert, mondjuk Xiaomit .
Ha a 190.000,- roller árát elosztom 400-al (ft ára) az is 475 EUR.
Te 700-ért vettél egy nem működő bringát.Nekem nem adja ki a matek.
Ilyen nergia árak mellett nem tölthetőt kell venni, hanem hajtani kell és kész
-
RexpecT
addikt
válasz lanszelot #224282 üzenetére
Annyiban igazat kell adni Neked, hogy nem minden kolléga olvasta el, hogy miért kell neked összecsukható bicikli.
Itt van ez a decathlonos bicikli: [link]
- Élethosszig tartó jótállás a vázra, kormányra, kormányszárra
- Akksira 2 év garancia van, valóban nem zárható, de könnyen kivehető
- 18,6 kg (az általad linkelt oldalon, a biciklid súlya 28kg!!)
- 100 fonttal drágább a Decathlonos
- 6 sebességes SHIMANO markolat váltó és 6 sebességes SHIMANO Tourney hátsó váltó van a dekáson
- egy normális patkófék valamivel gyengébb esős időben, mint egy tárcsafék. Ettől függetlenül egy pár éve még a nagy három hetes bicikliversenyeken a hegyről lefelé 90-100 km/h -s tempónál is patkóféket használták.Nem értek az e-bikeokhoz, de a decathlon oldalán azt írja, hogy elektromos fék is van benne. Gondolom valamilyen motorfék lehet...Ha gondolod, valamelyik topiktárs biztos, leírja, hogy jó vételet csináltál, azzal a biciklivel, amin egy csomó dolog nem működött/nem volt jól beállítva, nem volt hozzá riasztó, és azt írtad az egyik hozzászólásodban, hogy "Soha ne vegyetek Samebike-ot, semmilyen formában."
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Csokicsibesz #224283 üzenetére
vagyis kognitív disszonancia.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #224283 üzenetére
Ilyen energiaárak mellett olyat kell venni, ami a napi tekerés után hálózatra dugva visszatáplál a lakásba.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gaben92
őstag
válasz lanszelot #224267 üzenetére
-mely esetben jobb a patkó fék a tárcsaféktől.
Kiemeled, hogy neked Shimano váltó van amit nem kell magyarázni, de a fékek hiába tárcsák noname cuccok amiről nem beszélsz. A Decás bringán Tektro patkók vannak amikkel semmi gond nincs, a legnagyobb gyártók is használnak Tektro féket 1000€ alatti szegmensben, mégse hal meg velük mindenki lejtőn. Tektro patkóban még mindig több bizodalmam van mint a noname bowdenes tárcsában aminek a féknyergére az van írva, hogy "Speed"...-Sem azt hogy miért jobb a noname váltó a simano váltótól.
Shimano váltó van a Decás bringán is. A váltókaron a Revoshift felirat a Shimano fantázianever a markolatváltóra... Itt a Revoshift termékpaletta Shimano honlapjáról, itt meg a Deca honlapjáról a kép ahol látszik a váltó.-De azt sem miért jobb, hogy mindenhova magammal kell cipelnem az akksit, annál, hogy ne kelljen magammal cipelnem.
Nyerget nem félted meg a kereket? Pont ugyanannyi eséllyel viszik el ezeket is. Aki el akarja vinni, úgyis viszi az egészet, nem fog az akkuval cseszekedni egyedül. Gondolom nyilvános helyen amúgy sem összehajtva akarod ott hagyni. Ha meg olyan helyen lakatolod le akkor még az is megoldható, hogy szét se lehessen nyitni... Ebből az akksi cipelés dologból a pobléma csak mondva csinált-És miert jobb ha sokkal gyengébb akksi van benne. Vagy hogy nincs kijelző rajta.
A tiédben 480Wh-s az akku, a Decásban 188Wh (mivel az egyik 24V a másik 48V-os rendszer, Wh-ban célszerű hasonlítani őket). A tiédben 350W-os a motor, a Decásban 250W. Szóval papíron dupla annyi a megtehető távolság a tiéddel, és elvileg mindkettő brushless, ergó nincs semmi trükk elásva. Élettartamról nem tudok nyilatkozni, sok múlik azon, hogy a vezérlő hogy hajtja az akkukat (én hybdrid vezérléseket írok hajókhoz, és koppra ugyanarra az akkura a gyártó az egyik hajón 5 évet, a másikon 15 évet mondott várható élettartamra, mert más a töltés/kisütés profil. Az egyiket dupla olyan durván hajtjuk és rögtön harmad az élettartam.) Kijelző meg fun dolog az első pár napban, aztán le se fogod szarni mi van rajta...-Vagy hogy nincs csomagtartója.
Komolyan egy párezer forintos csomagtartó a probléma amit utólag még egy teljes műszaki analfabéta is fel tud szerelni mert 4 csavart kell betekerni?-Vagy miért jobb hogy drágább?
Attól függ mit kapsz a pénzedért. Ez a kérdés magában nem értelmezhető. Kínai terepjáró vs Land Rover esete. Miért jobb a drágább?f4lcon:
Az mondjuk elég konkrét. Végtelen lóvém lenne lehet én is kipróbálnám csak fun-ból, de azért a 20k € még egy nem nagyon kitömött versenyzőnek is szemöldökhúzogatós szerintem. Egy Fox 40 vagy RockShox BoXXer simán megáll a tizede körül... Eszement...[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
fulton
addikt
-
zsamiatt
őstag
válasz Maximum1 #224274 üzenetére
olvastam de 70-100 pulzussal semmi nincs. ha jol emlekszem nalam 110-120 korul kezdodik a zsiregetes. De lehet csak en nem talaltam az alacsonyra semmit. Ha van tanacsod megkoszonom. szivesen tanulok.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
stickermajom
addikt
-
Gaben92
őstag
válasz zsamiatt #224261 üzenetére
Nézesd meg dokival mert lehet komoly dolog meg fejvakarás is. Porckopás vagy ilyesmi simán okozhat ilyet de például húgom gyerekkora óta küzd ilyenekkel. Mikor feláll guggolásból, egész konkrétan néha kattan egy rohadt nagyot a térde (zárt ajtón kersztül kihallatszott a vizsgálóból) és látod is ahogy a térdkalácsa ugrik egyet. Fájdalmai ritkán vannak, néha ha nagyot kattan akkor érzi utána. Már minden létező képalkotó eljárással megnézték (talán még videós cuccal is) de nem találtak semmi elváltozást vagy kórt ami okozhatja szóval egész konkrétan feladták.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
Valakinek van esetleg itt tapasztalata aliexpress-es shimano groupsettel?
1x12 sebességes deore szettet néztem ki zrace hajtókarral, és nagyon jókat olvastam róla/láttam róla youtubeon
Szállítási idő nem nagyon érdekel inkább csak az, hogy minőségben ezek mások-e mint ugyan az a deore amit itt veszek -
lanszelot
addikt
válasz RexpecT #224285 üzenetére
30 éve volt egy komoly bringám.
Akkor még nem létezett bringára tárcsafék.
Patkó fék volt rajta, és jó fajta.
No az dombon lefele, esőben, nem hidegben majdnem megölt. Hiába húztam, a kerék álltakl felvett sok víz miatt sokszorosára nőtt a féktávom, amit egy szembe jövő autó /én sávomban/ miatt vettem észre. Addig nem tűnt fel míg nem kellett vész fékezni.
Azóta tuti nem veszek patkó féket, még ha azóta űrtechnológiával is készítik.A gond az, hogy rég nem a bringámról beszélünk, csak mindenki oda kanyarodik vissza.
Az első írás végén írtam, senki se vegyen olyat.
De a Decathlon bringa még rosszabb.
Mit számít a garancia, ha nem tudsz megállni?
Kinek ment tönkre városi bringán megfelelő használatkor a váz, vagy a kormány?
Ha meg nem rendeltetésszerűen használod úgy is ugrott a gar.
Elektromos kerékpár képes relative nagy sebességre hirtelen. Ezért kell a jó fék. Csak az életed múlik rajta.
Ez nem sima bringa, hogy csak a lejtőn megy gyorsan.Elektromos roller: illegális, és büntetik.
Az volt az első gondolatunk. Minden weboldalon fel is van tüntetve, hogy illegális.Mint írtam van egy keretem, azon belül kell maradnom. Dagober bácsi sajnos nem a rokonom.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lanszelot #224296 üzenetére
Miért lenne illegális?
Szerintem totális fogalomzavarban vagy.
Ha van egy termék, amit a boltban számlával és jótálással meg tudsz venni az nagyon messze van az illegalitástól.
Arról ne is beszéljünk, hogy Budapest közterületei tele vannak a különböző márkájú és típusú elektromos rollerekkel.
Tehát ez az érvelés több ponton is hibás.
Mindennapi közlekedés közben is rengetek a rolleres a városban. Van nekünk is elektromos rollerünk, volt egy időszak amikor igen sokat használtuk. Az ég világon nem érdekelt senkit se.Saját magadat szivattad meg a Kínai bringáddal és utána magyarázod a bizonyítványt.
Senki nem mondta, hogy legyél Dagobert bácsi. De vettél 700 EUR-ért egy nem működő elektromos kerékpárt, amikor olcsóban is lenne alternatíva (akár az alkalmanként történő bérlés is). -
flash-
veterán
válasz zsamiatt #224290 üzenetére
tudni kellene hogy mik a zónáid, kiszámolás max alapján ad valami eredményt abból lehet kiindulni aztán abból kalkulálhatsz zónákra es probalod hogy a gyakorlatban a megadotthoz képest az sok e vagy kevés, ezután tudsz ennek tükrében korrigálni.
az alacsony intenzitás nem a legalacsomyabbat jelenti hanem azt amin többet órát kepes vagy tekerni komoly kifáradás nélkul. 70-80az jó eséllyel kevés, én nekem akkor annyi ha csak ulök a bringán
állóképességi sportoknál alapvetően a 80/20 ami követendő.
az idő 80%-ban alacsony intenzitással kell tekerni(alapozó zóna-Z2, német elnevezésben:Ga1)
20%ban meg magas intenzitásban ami lehet lthr-vo2max esetleg hiit bár egy kezdőnek aki nem versenyez valószínűleg a az lthr vagyis a laktátküszöbön végzett Intervall hozza a legtöbb hasznot az intenzív edzésfajták közüla pörgetes jobban emeli a pulzust mert keringésből mész nem "izomból" de van egy határ ahol már a teljesítmény rovására megy a túl nagy pörögetés. ha pedig adott sebességet inkább erőből tartod fent akkor ott meg a lábizmod fog fáradni, illetve görcsölni(köthiedelemmel szemben nem a magnézium hiány okozza a görcsöt hanem a túl nagy terhelés a lábnak)
patkófek:
nekem a gyári Axis 1.0(tektro)patkófek van az outiban, és miota swisstop betétet vettem bele(sotétkék) azóta nagyon komolyan fog pedig 93kiló vagyok.
a betét többet számít! egyébként van kifejezetten vizes útra is betét meg kettő között de neken azt mondták szakértők hogy felejtsem el a hibrid megoldást, vegyem a klasszikust[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz lanszelot #224296 üzenetére
Mindegyikünknek volt sokáig felniféke, sokaknak még mindig az van. Élünk. Vannak gondok vele, tudni kell használni, meg ismerni a határaidat. Olcsó, fos, bovdenes kínai tárcsánál bármelyik márkás felnifék jobb. De hidraulikus tárcsafékből is van használhatatlan. Nekem is volt, le is cseréltem. Most sem minden bicajomon van tárcsa (pont országútim van felnifékkel), őszintén szólva nagy különbséget nem érzek fékerőben, pedig szoktam gyorsan menni, meg lejtőzni is. Profik is mennek még mindig felnifékkel, pedig ők síkon tudnak annyit, mint én lejtőzve.
A decathlonos bringa szerinted rosszabb, de ugye akkor most vagy te nem értesz hozzá, vagy mi. Ha az előbbi, akkor igen nagy az arc, ha az utóbbi, akkor miért minket kérdezel? Amúgy nem egy jó vétel szerintem sem, személy szerint az a véleményem, hogy ennyiért nem szabad elektromos bicajt venni, de ugye ez a keret. Ha engem kérdezel, én vennék egy normális nem elektromos biciklit, ennyiből nagyjából kijön, de te nem olyat szeretnél, ok. Csak akkor ne lepődj meg a kompromisszumokon. Egy normális kerékpár perpillanat 1000 euró körül kezdődik, egy valamirevaló elektromos 3000 körül van. Ez alatt valami úgyis szar lesz rajta. Mondjuk én a decathlonos bicajon sem a féken akadnék fent, inkább a tourney váltón.
"Ez nem sima bringa, hogy csak a lejtőn megy gyorsan."
Egy bicikli akkor megy gyorsan, ha gyorsan tekered. Egy elektromos bringa meg sose, mert 25-nél úgyis leszabályoz, az meg nem gyors.Az elektromos roller egyelőre sok országban szürke zóna, de mindenhol készülőben van a törvényi szabályozása. UK-ben is. Amúgy ha tényleg azok a szempontjaid, amit írtál, én ebbe az irányba indulnék, addig meg vennék egy jó rollert, motor nélkül. Decathlonnak az is van. Nejem városban most is azzal közlekedik, ha a tömegközlekedést, és a saját erős közlekedést kell kombinálnia. Mondjuk a fék még csak nem is felnifék rajta, hanem a klasszikus rudas-rányomós, attól gondolom végképp idegrángást kapnál.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
GAbre
veterán
Üdv!
Hosszú évek után előjött megint,hogy 1 bringán a képen látható anyát kéne meghúzni.
De nem lehet mert nincs rá szinte szerszám.
De mind1 is,anno az volt a tapasztalat,hogy hiába húztam meg ugyan úgy neki állt kotyogni 1 idő után.
Nem tudom mennyire vegyek erre szárszámot,vagy inkább gariztassam vagy valami?
Avatar
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás