-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #136489 üzenetére
Köszönöm a tippeket. Helyre görbítgettem a fület, visszaraktam, még ott feszegettem kicsit egy Y alakú imbusszal a csavarban, ennek jó fogása volt. Most már nem röcög a lánc visszafele tekerve sem, a váltót is beállítottam és hibátlanul vált, viszont még mindig kajla kicsit az a kanál rész És azt már nem tudom hogy kell eldönteni, hogy ez még a fül miatt van, vagy megnyekkent a váltó is. (az ütés után kb 1cm-el megnyúlt a váltó kábel, ezt nem értem hogyan...)
Ezt most lehet így használni? Leginkább a lenti berepedezett váltófülre gondolok, pl mászásnál azt eltörhetem?
A bringa típusta BERGAMONT FASTLANE 7.0 (2015) Én ehhez, guglival nem találtam pontos modellt, de ez pl nagyon hasonlít az enyémre, viszont 40euró ez drágább mint a váltóm!
Ez is olyan mint az enyém, de ez meg nem eredeti, azt irtják h erősebb, ami nem tudom h jó-e, de nem írja hogy az FASTLANE-hez passzolna-e.
A bergának vajon írhatok ilyen ügyben, érdekli még őket vagy nem is válaszolnak egy 4 éves modellel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Massmurderer
őstag
válasz trialboj #136502 üzenetére
Váltóval biztos nemkapsz.Énis néztem,legtöbbnél fixen a vázra megy,vagy váltófül kell hozzá.Tied még nem is annyira macerás,nekem másfajta van.Amúgy ahogy nézem,nem kellene annak a résznek ami nálad szétment telinek lenni.Mármint ha bevágás van a tengelynek,az se gond mert ott a másik része,aminél úgye ott a menetes furat a tengelynek,az tart azért.De hát amit linkeltél lehet jó.Azért 1-2 webshopba,vagy üzletbe megérdeklödném a helyedbe,ki tudja lehet találsz.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #136502 üzenetére
Azt látod a festék repedezett-e,vagy az anyag is (festéket látom innen),a bovden meg nem nyúlt,hanem megcsúszott a szorító csavarnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
Ma tudtam befejezni, legalabbis azt hittem. Fekek erotlenek. Eddig nem volt ilyen, mar nem eloszor csinalom. Levegos maradt? Dugattyukat nyomjam vissza teljesen, es kezdjem el le-fol jaratni benne a folyadekot, kozben pumpaljam a fekkart?
Egyebkent a Shimano az XTR bowdenjeivel bekaphatja, Polymer bevonatos szar, ami kisebb behatastol is lemalik rola.
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #136502 üzenetére
Nagy gyár válaszolni fog. Én a Prologónak írtam, hogy honnan tudnék szerezni Vertigo nyerget, megírták, hogy sehonnan, mert régóta kifutott, de ajánlottak helyette kettő másikat.
Haveromnak meg a napszemüvegkereten kopott le a festék 10 év alatt, és ugyanolyat szeretett volna, mert dioptriás lencse van benne. Írt a gyártónak, hogy venne, de nem talál sehol, segítsenek, erre visszaírtak, hogy köszönik a pozitív visszajelzést, mondjon egy címet, küldenek egy új keretet ingyen.BMW001: teflonos bowdenről szoktak ilyet írogatni, hogy ledörzsöli a ház a bevonatot, ami összeáll valahol és pont ez miatt szorul a "hiper szuperül sikló" bowden.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Na, ma felraktam a nobby nic gumikat, már most úgy érzem, hogy kiszámíthatóbb, mint a maxxis rekon. Amúgy ugyanolyan könnyű volt tubelessesíteni, mint a maxxist, tej bele, kompresszorral felfújtam, párat csattant a perem ahogy a helyére ment és ennyi, működik. Szokás szerint vékonyabbnak tűnik, mint a maxxis, de mindíg minden gumival ez van, amikor újan felrakom, aztán a használattól kinyúlik vagy nem tom .
Felraktam az új akciós szuperolcsó nyergemet is, jól néz ki és minőséginek tűnik, de kemény és a hátsóm sajnos megszokta a puha wtb volt comp-ot. Na de ennyi baj legyen, valszeg majd megszokom ezt is.
A régi kínai helyett felraktam az új sárvédőt is végre, egyelőre tetszik, aztán meglátjuk...
Jött egy adag zselé is, jönnek a kánikulák és a hosszabb tekerések, jól jön majd néha.
Ma felraktam a cipőmre a multi release stoplikat és mentem vele egy rövid kört, ezzel egyelőre biztonságosabbnak érzem az spd-t, mert nem sikerült (még) elesni, mint a sima stoplival, szal úgy tűnik adok még egy esélyt ennek az spd témának. Nem tudom hogyan lehetséges, de ezzel is lehet húzni is a pedált anélkül, hogy kirántanám a cipőt belőle és mégis könnyebb kicsatolni, nem kell annyira figyelni a tökéletes oldalirányú mozdulatra.
És akkor a végére egy videó a múltkori köröcskéről, sajnos mivel nincs a kamerában stabi, turbo chesty-vel is nagyon remeg a kép . Az sem f*sza, hogy 2304x1296 felbontásban videóztam, a gépen tök jól néz ki fullhd kijelzőn, erre a youtube csak 1080p-ben játssza le és még azt is szétbarmolja... A gopro 5 stabija amúgy ér valamit? Nem zavar, ha remeg a kép, csak azért legyen élvezhetőbb, szal nem muszáj gopro 7 szint nekem. Persze csak elméleti szinten érdekel egyelőre, most nem veszek semmilyen kamerát, aztán a közeljövőben meglátjuk...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Fekek dugig voltak levegovel. Nem ertem, hogyan. Full atoblites utan hogy kerul ennyi bubi a csovekbe?! Most megcsinaltam, elso mar jo, de a hatsonal kicsit varok, mintha kis apro bubik lennenek az olajban.
6030D: Amig nem serult, szepen csuszik. Ahogy serul, bolyhosodik, es akadni fog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #136502 üzenetére
nálam amúgy sosem működnek a gugli kontós linkjeid.. a fülön komoly terhelés nincsen, értelemszerűen a láncfeszítő rugó, és a váltás oldalirányú erejét kell kibírnia, de ez mászásnál csak akkor nagyobb, ha kifejetetten taposás közben váltasz. tehát tégy belátásod szerint :D
így,h nem látom a képet, nehéz bármit mondanom, de azt tudom,hogy az én váltóimnak nem sík (nem egyenes) az oldallemeze,legalábbis amik mostanában fordultak meg a kezeim között.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #136510 üzenetére
Állványon,jó magasan a fékkarral óvatosan végigkocogtattam egy fakanál nyelével az egész fékcsövet,többször is,miközben pumpálgattam a fékkart a rászerelt olajos tölcsérrel,majd végül a dugócsavar visszatekerése előtt 1-2 cseppel még meg is tetéztem a lyukban az olajat,mely így már szinte púposan állt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #136509 üzenetére
Pff, de milyen zsivány lehet ott a gerincen csapatni lefele, miközben ilyen jóféle a kilátás! Ha beszereznél egy jobb kamerát, lehetnél az erdélyi cobranco Mondjuk ahhoz komoly lexikális tudás kell, amit ő állítólag bemagol a túrák előtt, hát ez mondjuk elég nagy meló, de ha készítenél ilyen videókat, és jelölnéd alatta hogy mikor merre tekertnél, megosztanád az útvonalat pl komooton, v bikemapen, akkor az oda látogató turistáknak nagy segítséget jelentenél. Persze ez rengeteg idő meg energia, de amíg videót vágsz, és adatokat gyűjtesz a leíráshoz, addig sem költesz a bringádra
A kimentéshez pedig, ezt a srácot ajánlom, nekem sokat segített, a fb videó borító kimentésnél, pontosan megadja milyen beállításokat használj hogy kis fájlméretet kapj és ne tömörítse tovább se a YT se más platform.
Az a nobby nic nem kispályás, ezzel aszfalton gondolom ingyenes gerincmasszázs is van
Azt a sárvédőt nem bocsájtom meg, mert te is értesz az illustratorhoz ennyi pénzből 2 olyan egyedit készítesz mint az enyém, és sokkal pofásabb lesz mint bármelyik webshopos cucc, nem mondom hogy ez rosszul néz ki, de ha te csinálod neked is jobban tetszene
--
Senki nem tudja megnyitni az általam linkelt képeket?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136514 üzenetére
Linkeltél valamit? Ja a Szellő örök klasszikus, egyre gyakrabban tekerünk itt. A Naskalat meg Nagyhagymás még szebb, az is itt van a közelben, majd lövök ott is valami videót... amíg ez a kamerám van addig ezzel, dokumentálni, majd az élmények felelevenítéséért visszanézni ez is jó.
A nobby engem már nem zavar, legalább harap is
Sárvédő: dög vagyok tervezni és gondolom a nyomtatásért vagy miért is fizetni kell .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #136513 üzenetére
En meg a cso helyett radugtam egy masik ures fecskendot a karra, a fektest oldalrol pedig egy majdnem full fecskendonyi olajjal atnyomtam, majd visszahuztam, es ezt igy parszor. Most jo.
Hatso rugos tagnak az allitojat nem sikerult rendesen megkicsinalnom, kicsit jobb, de "downhill" fokozatra meg mindig nehezkesen fordul at. Talan a rugo megfaradt, nem tudom. Nem merem szetszedni, mert ahhoz nem ertek. Es s kornyeken senki nincs, aki ehhez ert, szerintem. Egy szervizt ismerek, de azok Maguraba is DOT olajat ontenek, szoval oket innkabb nem. Pedig meg az agyakban is csapagyat kellene csereltetnem valakivel. A vegen tenyleg fel kell vinnem Bp -re.
Raktam be extra konnyu belsoket, Continental -t. Es meg jon egy 75mm -es stucnim a 100-as helyett. XTR sort hagytam, ez meg birja, bar sulyban igy vesztettem 100g -ot. Most igy 9,9kg a bicaj, itt mar nagyon nem tudok lejjebb menni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #136517 üzenetére
Eh, ezzel fölösleges vacakolni meg hozzávaló anyagot keresni, amikor készen kivágott matt feketét lehet rendelni kínából 1 dolcsiért . Inkább azzal van bajom, hogy utálok illustratorban dolgozni és valszeg a nyomtatás is kerül annyiba, mint ez a riesel design sárvédő.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #136518 üzenetére
Hát akkor nem marad más mint a koplalás.
jjeahh...nem kell oda sárvédő,csak elcsúfítja (mondomezténakikerülömasaratmintördögaszenteltvizet.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #136520 üzenetére
Az kellene... Jon a szezon, most lehet sulyt vesziteni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #136521 üzenetére
Kösz! A gumit belsővel a guminyomásos traccsparty óta 1.8+1.7 vagy 1.9+1.8 bar-on használtam, tubeless-el most 1.7+1.6 bar-on van hátul-elöl, ezt én nem ütöm fel és tökéletesnek tűnik, szal nem pattog. Hassagymeg nem 1.5 bar-on gurul? . Na jó, tudom, hogy a 0.75 bar-t sosem mosom le magamról . A telóm sosem volt túl alacsony nyomáson, vagy igen? Pont 20mm-t ül be ha kiállok a pedálon, a táblázat szerint is jó, 66-67kg vagyok és 80 psi-re van fújva. A kamera mindíg csal, de általában lassabnak mutatja a sebességet és laposabbnak a tájat
Holnap megpróbálom jobb minőségben feltölteni, csak be ne haljon a laptop az exportálástól[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Ha lesz kis időd hogy összegereblyézz nekem pár véleménymorzsát a legkedvencebb gumidról, sokat segítenél.
Használtál, RK-et, amit én is szerettem mert aszfalton csendes, erdőben meg kb okés, aztán volt ikonod, is amivel elégedett vagyok, aszfalton kicsit vibrál tőle a gép, de terepen még enyhe sárban is marad némi tapadás ami főleg mászásnál előny, és most van Scyllad, ami számomra pont úgy néz ki, hogy a kettő között van, aszfalton jobban gurulhat mint az ikon, de picit agresszívebb terepen mint a RK. Ezek persze az én meglátásaim te is így érzed?
Azt írtad hogy azért nem Maxxisod van, mert drága, kb 40 eur darabja én a Scyllat 12.000 Ftért tudnám megvenni, te is hasonló árban veszed?
Bevallom, hogy a Scylla leginkább azért nem tetszik mert irtó gagyi a felirat az oldalán, ráadásul úgy néz ki mint egy reklámplakát, meg persze picit félek hogy inkább a RK-re hasonlít és nem az IKONra terepen.
Van még ez a Schwalbe Racing Ray ami TL Ready, olcsó, de nem tudok róla semmit. Képek alapján agresszívebbnek tűnik az ikonnál is, tehát még inkább vibrálna tőle a bringa.
Az első annyira nem érdekel, az nem ráz, és úgy megyek hogy az Xking sosem hagyott cserben lehet marad is, habár ott van a kisördög, hogy mi van ha lehetne jobb is .
Köszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136524 üzenetére
Szerintem túlságosan rákoncentráltál ezekre a mikrorezgésekre, úgy vagy most ezzel mint én amikor depis voltam, mert ráz a gumi 2 bar-on... aztán természetesen 1 hét alatt megszoktam. Elhiszem, hogy zavar, mert engem is zavart a nobby az elején, de még azt is meg lehet szokni, nemhogy egy ikon-rekon-racing ray/ralph szerű gyors xc gumit, én konkrétan el voltam ájulva a rekontól, hogy a nobby után a gördülése olyan sima mint a kacsafos . Persze lehet, hogy nincs igazam és vannak, akik különösen érzékenyek erre. Tény, hogy én szeretem, ha egy monti egy kicsit traktor, a montizás és a hangtalan smooth gurulás nekem pont annyira nem áll össze mint a koskormány egy endurón . Anno volt egy olyan GMBN-es videó, hogy melyik fajta montinak a legszexibb a hangja? Emlékeim szerint a fatbike lett a győztes
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #136525 üzenetére
Te konkrétan 3 km-re laksz az erdőtől mezőtől, illetve 15 perc alatt a világ tetején vagy , szóval tessék együttérzést mutatni azok iránt, akik 2x 40 percet is szenvednek aszfalton, hogy egy jóféle erdei csapatás következzen, nekem ilyenkor az kell, hogy haladjon a bringa, ne kínlódjak és zötyögjek 20-al.
A leg ésszerűbb az lenne ha ugyan azt venném ami van, de az mekkora marhaság már, amíg van lehetőség kipróbálni mást is, addig nem lehet kijelenteni, hogy megvan az ultimate kombó (habár az Xking-Rking, nyáron, szárazon tökéletes hobbi szinten.)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
xy.zsolt
őstag
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #136524 üzenetére
ŐŐŐ, rákérdezhetek? Ez én vagyok?
Contiból csak Perfomrance-t használtam, az tök jó, csak a defektvédelme nem tökéletes. Ettől függetlenül évente talán ha 2 defektem volt velük, még belsős korukban, de jobb a békesség, olyan gumit akartam, ami jobb. Illetve amikor egy drót átment rajta keresztben, és 2 hónap múlva folyamatosan engedett a kukacnál is, akkor cseréltem
Mitasból tavaly csak hátul volt, és használtan vettem, de bevált (meg körülöttem mindenkinek), ezért idén ez lett előre/hátra. Ahogy néztem, innen a legolcsóbb, de itthon kb 3-4 helyről lehet rendelni, így van választási lehetőség, milyen áron szeretnéd.
Maxxis Ikon a bringával jött, gondolom a legolcsóbb verzió volt, mivel ez volt a tartalék keréken. Télen mentem vele, sokat nem tudok elmondani róla, főleg, hogy nem TL-ként használtam. Biztos jó, sokan mennek vele. Azért nem vettem EXO-t, mert 13e Ft-ért (illetve 26e a kettő..) nem fogok gumit próbálgatni, hogy vagy jó, vagy nem. Az nem az én világom. Olvasok, érdeklődöm, és ami másnak megfelel és jobb áron van, az nekem is meg fog. Ezért nem lett Protection Contim sem, mert 40 €-ért nem veszek olyan gumit, ami körülöttem 3 különböző bringásnak is szétszakadt, meg defektes volt. Persze ez lehet véletlen is, sőt, szerintem az egyik legjobb kombó az X-king/RaceKing XC-re, de nem vállaltam be. A haverom se röhögött, amikor kukázta a 600 km-es gumit.
Schwalbe-t meg azért nem, mert a normális abból is 40 euro (kb, nem szoktam nézegetni) és mindenki szerint jobban kopik. Ergó még drágább.Az meg, hogy milyen felirat van a gumin...
Amúgy egyszer már összefoglaltam, pont neked. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136527 üzenetére
Végülis meg tudom érteni, bár kíváncsi leszek 140bpm-en az átlagsebességem csökken-e majd a nobbyval a megszokott útvonalamon a rekonhoz képest, mert érezhetően sokkal jobban tapad a nagy és gyér bütykök miatt. Ha nem leszek lassabb legalább 4-5km/h-val, akkor már csak a hang meg a mikrorezgés marad, mint zavaró tényező, de ez megszokás kérdése. Az elején én is nagyon utáltam aszfalton, azt hittem a középcsapágyam vagy a láncom ment sz*rrá, annyira furán darált, de aztán egyrészt megszoktam, másrészt meg rájöttem, hogy aszfalton kőkeményre kell pumpálni és kész, akkor az aszfalton a kavicsokat meg repedéseket is jobban érzem, mint a mikrorezgéseket a bütykök miatt . Mondjuk ettől még ha én is sokat kéne aszfaltozzak a legközelebbi terepig, akkor valszeg nem nobbyt használnék, de rocket ron, rekon, mountain king (?) alá nem hiszem, hogy mennék, mert túl amatőr vagyok és f*sok amikor az első kerék elkezd sodródni oldalra
xy.zsolt: Kösz! Ja, ilyen helyen én max 2 bar-t tudnék elviselni, annál magassabb nyomást mondjuk a schwalbe sem ajánl a súlyomhoz. Amúgy ez a Szellő kör nem olyan nagy túra, itt a topikban hétvégente többet másznak a kollégák a Bp környéki hegyekben, ez csak 1000m szint volt.
6030D: Az 50 eurós maxxis után én is így vagyok, ezúttal olcsó gumit vettem, mert sajnálok ezek után annyi pénzt kiadni kb. a semmiért (?).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
Bike24-en mostanáig, (kb 3-4 napja) vártam a kosárba rakott póló-nadrág megrendelésével, de sem társulni akarót nem találtam, se én nem tudtam mást rendelni mellé, így az előbb megrendeltem, fizettem, és 16 eur-val olcsóbb lett mára
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #136533 üzenetére
Még jó,hogy nem társult senki...vagy csak a kosárban kezdtek összegyűrődni és ezért olcsóbban adták?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
instant 1990:
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
Na, kisütött végre itt is a nap. A hétvégi elázásban felrakódott mocskot lecsutakoltam, most fénylik mint a Salamon töke. Ismeri-, haszálta már közületek valaki ezt a kenőanyagot? Gondoltam a Muc-Off c3 Dry után ennek is adok egy esélyt.....mert az áztató eső pillanatok alatt (fél óra alatt) lemosta a teljes kenést a hétvégén. Tudom van a Muc-nak is wet lube kenőanyaga de azt inkább passzolnám ha van jobb alternatíva is....és a wax egyáltalán nem opció
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #136535 üzenetére
Néztem én is, poén lenne felrakni egy mai hightec bringára. Leszedi a sarat, hogy ne legyen nehéz a kerék.
Ma kapom vissza a bringát, még egy fékbetétet kell bele szerezni, mert az első elkopott (azt még az előző tulaj rakta bele). Ugyanúgy mindenhol állt benne a gané, váltógörgőkben is kellett csapágyat cserélni, meg a fül görbült. Középcsapágy már húzza a belét, de még mindig bírja (az új már Toobee-nál van). Ami érdekes, hogy örültem, milyen szépen fut száradás után is mindkét kerék, az megúszta. Hát abban is volt kosz. Lánc nem nyúlt meg. Most minden patika ismét, hétvégén megint összebaxhatom... Remélem most már javul az idő, mert ennyit költeni minden verseny után azért húzós lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #136538 üzenetére
Hogy mi van 9 után, arról nincs, de én nem is centizném ki a helyedben. Én mindig úgy tervezem, hogy 2 órával a rajt előtt minimum ott legyek. Pakolás, öltözés, rajtszám és egyéb cuccok felszerelése a bringára. Utána melegítés, víz újratöltése (kulacscsere), majd rajthoz állás, ami megint nyűgös, mert általában egy karám van és lehet, hogy át kell verekedni magad egy másik táv versenyzőin. Oldalról nem engednek be.
Ha valami miatt necces az érkezés, akkor érdemes megkérni valakit, hogy vegye át a rajtszámod.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #136537 üzenetére
Talán kegyes lesz az idő veletek,csütörtöktől nem,vagy csak minimális esőt mond arrafelé.Múlt héten végig már jelölték az útvonalakat,ment a fickó a szilvásváradi kerékpárkölcsönzőtől egy terepjáróval,felvitt egy fekete Speci villanykerékpárt Olasz-kapuhoz,majd onnan járta az útvonalakat szalagokat és számokat tűzve a fákra.
Amúgy még indulásunk előtt a karbantartásnál sikerült olyant tenni amit még soha,vagyis megszennyezni nejem fékbetétjeit,így a hátsó fékje kuka lett.Ráfújhattam egy pici teflonos spray-t a tárcsára,ami elég is volt lenullázni a félig kopott fékpofákat.Ott,Szilvásváradon kaptunk segítséget,ugyanis beszereltünk a szervizes sráccal 2 nem is abba a fékbe való,általuk már kiszuperált betétet,ami aztán elég volt az egyhetes ottlétünkre.Úgy kukáztuk egy doboz kopott betét közül,amiket a kölcsönözhető Rockhopperek talán Altus fékjeiben koptattak el. Kissé hosszabb a füle,így nem éppen ott fogja a tárcsát ahol kellene,de szerencsére szélességre ugyanakkora és működött. Ja,és nem fogadott el semmit,pedig még a tárcsákat is megféktisztítózta.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #136534 üzenetére
Ja és azon meg pláne, hogy meglepődtem, hogy van ami nálunk olcsóbb Véletlen, hogy csak ránéztem berguson-ra.
Sajnálom, hogy én nem bírom rávenni a feleségem a leg"light"osabb terepezésre sem, még e-mtb-ot is vennék neki ezért, de annyira félős, hogy sajna nem lenne értelme. Már a kékpályás síelést is abbahagyta ez miatt (félősség) pedig 31 éve nászutunkat is Chopokra szerveztem
Több mint korrekt szervíz volt!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #136529 üzenetére
Lebuktam a memóriád a bagolyéval vetekszik, illetve úgy nyilatkozol ahogy a profi sportolók szoktak hiába kapsz 2 keresztkérdést, arra válaszolsz ami számodra fontos
Én nem értem ezt a defekttől való félelmet TL rendszerben (eleve azért váltanék TL-re hogy többet ne kelljen ettől félnem), leginkább az érdekelt volna hogy mit gondolsz a tapadás különbségekről a 3 gumival kapcsolatban. Illetve hogy gürdöl-e olyan selymesen a scylla mint a RK. Amúgy ha 8000 ért kapnám darabját a mitasnak, engem sem érdekelne mit ír az oldalán
--
Tegnap szétdobtam minden oldalnak egy emailt hogy passzol-e az oldalukon talált fül a bringámhoz, aki válaszolt mind azt mondta hogy igen , a berga fb-n válaszolt, korrekt volt adott pontos kódot még sku számot is (BGM-H035" SKU 246091), de ők kijelentették hogy nem javasolják az általam linkelt modelleket, vásároljam meg hivatalos boltból.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #136543 üzenetére
Én nem éreztem különbséget a hátsó gumin egyikkel sem, aszfalton mindegyikkel lehet haladni, terepen felfelé nem volt gondom, lefelé meg azért egyik sem olyan, mint egy bütykös külső, mászkál a hátulja, de ehhez hozzá kell venni, hogy az ülés miatt nem is tudok annyi súlyt hátra vinni, hogy ne így legyen.
Elöl nekem kell a bütykös gumi (X-King, Kratos), aszfalton szintén nem érzek különbséget, terepen meg nem mentem még annyit a Mitasszal, főleg terepen, hogy megmondjam, tuti vagy sem.TL rendszerben a legnagyobb probléma, ha az oldalfalon lesz lyuk, mert oda nem terül annyi folyadék, mint a futófelületre. Ha valami ott kiböki, akkor vagy megfogja, vagy nem. Ha szerencséd van, akkor oldalra fordítva ha odalötykölöd megköt. A drót is úgy ment át, hogy a futófelületen bement, az oldalán pedig kijött, ez egy éve volt Szilvásváradon. Végigmentem, és két nappal később a teljes mosásnál derült ki, hogy van benne drót. Tartotta a nyomást. Később az oldalán kezdett el engedni, pedig volt benne kukac, augusztus elején voltam vele úgy, hogy csere, mert Bükkön már eresztgette, a végén amikor leraktam, akkor meg spriccelt össze mindenkit. Tetőn már sebtapasszal jött haza.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #136544 üzenetére
De te nem valami kevésbé hatékony tejet használtál akkor? Remélem nekem mindent megfog majd, direkt úgy vásároltam a tejet, hogy előtte utánnaolvastam, meg videókat nézegettem, hogy melyik az, amelyiket a legjobban dicsérik. Elég durva, hogy a tejek 80%-a vagy kb minden második defektet tömíti, vagy egyszerűen nem ér sz*rt sem... az effetto mariposa caffélatex-et meg a stan's tejet dicsérik a legtöbb helyen, főleg az utóbbit, videók alapján kb mindent megfog, aztán remélem a valóságban is . Érdekes, hogy általában a csillivilli habosodó tejek tűnnek a legsz*rabbnak, a hab nem jut el mindenhová, egészen nagy foltok maradnak szárazon a gumi belsejében, ahol nyilván semmit nem tömít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz xy.zsolt #136536 üzenetére
Pedig a Muc-Off C3 Dry jol dolgozik porban. Ha tudod, hogy saras/vizes helyre mesz, akkor a Wet valtozata nalam szinten bevalt az UK saras palyakon, esoben. Mielott indulsz nagyobb turara, akkor ugyis olajozol. Idojarasnak megfelelo kenocsot kell rarakni, azt csokolom.
mod: en is most tekertem le egy 40-es tavot, szarazon, bejarattam. De a hatso agy mar nagyon keri az uj csapagyat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
xy.zsolt
őstag
válasz MPowerPH #136547 üzenetére
Na, ebben a szeszélyes májusi időjárásban számold ki milyen időjárás lesz egy 100km feletti tekerésen ....ma nem mentem annyit mégis éppen csak hogy hazaértem szárazon. Szárazon tényleg eddig a MUC a legjobb nálam. Véleményt várok még mindig ERRŐL
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
No felraktam a Szellő videót picit jobb minőségben. Így sem olyan, mint gépen, de na, egy fokkal jobb, a régit törlöm is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...