-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #137547 üzenetére
Egyedül Bontrager kombó érzékelővel próbáltam, ami ezt produkálja azóta is.
Van most kölcsön egy BTWIN páros, azok meg baromi sokat késnek . Megállok, és 5+ másodpercig még kint van a sebesség, meg a fordulat is. Nem is értem... még csak rövidet mentem velük, egy cimbié, aki akar venni computert, és a kérésére tesztelemBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #137543 üzenetére
Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy a csillapítás az a visszautat lassítja, tehát a villa visszarúgását csillapítja, nem az összenyomását. Amiről Te beszélsz az a compressio. Ha leveszed a visszaút csillapítást, akkor nem finomabban mozog a villa hanem inkább gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #137556 üzenetére
Valószínűleg az, de lényegtelen, mert vagy leállósáv vagy gyorsító/lehajtó sáv van a szélén. Nem bringaút.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #137555 üzenetére
(#137554) Runner_fxr...enyém még sziszeg is ha növelem a csillapítást,amit csak annyira szoktam,hogy ha ráterhelek és hirtelen felengedem,még ne ugorjon fel az első kerék a földről.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #137533 üzenetére
Azt hiszem, én is ez alapján a videó alapján csináltam
A fehérhez annyit, hogy ha az is a szokásos fajta szivacsból van, akkor az tényleg már attól is szürke lesz, ha ránézel. De biztos vannak tutibb anyagok, amik nem annyira kényesek, és nem gyűjtik olyan mértékben a szutykot magukba. Én még azt sem tudom, a következő kormányom végleges lesz-e, szóval még nem cifrázomBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ZolkoW #137551 üzenetére
A BTWIN-re a Deca oldalán is írják, hogy késik. Szóval az nem a Bryton sara szerintem. Az hogy a kombinálttal nem megy, elég gáz. Akkor lehet marad a Locus továbbra is.
Más:
Budaörs - Biatorbágy között a 7A kerékpárút vagy mi mennyire járható? Csak mert OpenStreetMapson mellé van írva, hogy "járhatatlan"Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137558 üzenetére
Beszéld le az asszonyt a fehérről!
Érdekes nálunk fordítva volt, mikor megjött a bringa feleségem mondta hogy azonnal nézzek rá valami sötét bandázst mert ez a fehér nem lesz jó.Betekeréshez nem tudok hozzászólni, nekem nem az erősségem egyik bringaszerelő havert szoktam megkérni hogy segítsen szépen megcsinálni.
Más: van itt valaki aki megy Bakony200-ra vasárnap? Idén a 110 km-es távot célzom meg, jó lenne összefutni fórumtársakkal.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #137558 üzenetére
Fehéret ne az baromi gyorsan retkes lesz tökmindegy mit csinálsz vele.
Én mindig úgy tekerem, ahogy ebben a videóban van. Kivéve, hogy a végével nem szórakozok, arra simán rátekerek egy kis fekete szigszalagot. Illetve saját specialitás, hogy végén az elejére is szoktam tekerni szigszalagot, ha kijönne a kormányvégdugó akkor se essen le a bandázs.
Na jobban megnézve, amúgy nem teljesen. Én olaszosan tekerem, vagyis nem rakok alá egy plusz kis darabot, hanem csak tekerem tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #137559 üzenetére
+Napfénysüti...már megrendeltem,gondolván mindegy,úgysem tudom lebeszélni (30 év tapasztalata beszél itt) és úgyis azonnal koszos lesz,így hát legalább legyen jó érzés fogni és csillapítsa egy kicsit a rezgést (amit a karbonvilla még hátrahagy ). Betekerem majd úgy mint a videón,bár ez nem lesz annyira csavargatva,nejem nem tudja mi a kigyorsírás,szerintem még életében nem húzta a kormányt...lehet így spóról erejével,hogy jönni tudjon.
Fékbetétjeivel amúgy ma sem tudom mi lett,azt hittem megszennyeztem,közben aztán az első is sz@rul fogott,majd mikor kicseréltem őket arra panaszkodott,hogy vigáznia kell nehogy fejre álljon. ...nem szennyezhettem meg mind2t kenéssel,mikor enyémet eddig soha,egyiket sem,elkopva sem voltak még,talán mivel eredetiek voltak (egy 2015-ös kerékpáron),nejem meg úgy fékez mint minden nő,vagyis amíg a lejtő tart ő tépi,így felkeményedhettek az idő és a fékezési stílus miatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fetz
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy használt bringát, de mielőtt elmennék érte a segítségeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e egyáltalán, illetve milyen teleszkóp lehet azon belül, hogy Rock Shox.
Annyit már most tudok, hogy a féket biztos légteleníteni kell, illetve az eladó szerint a teleszkópot sem ártana átnézetni.
Jelenleg ilyen állapotban van a bringa:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Egyébként egy 2017-es TREK X-Caliber 9-ről van szó és 135 az irányára...
Köszi előre is minden véleményt!
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #137560 üzenetére
a kombival is jó egy darabig a párosítás után, de a sebesség aztán leáll, pontosabban szerintem átáll gps alapúra, és a gps kikapcsolása sem segített. (görgőn próbáltam először, de kint sem jó) Talán javítják, talán nem, lehet, hogy más érzékelővel, vagy másik Brytonnal jó lenne...
Kormány végébe egyébként ez nekem nagyon beválni látszik: dugasz
Mondom én, aki már életében három kormányszalagot is feltekert... Mindenesetre azóta már vettem a montira is, ahhoz is passzol, és stabil.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
X Factor
addikt
válasz Napfénysüti #137561 üzenetére
Én tök szÍvesen mennék, mert alig akad real life ismerős aki 30km+-t hajlandó tekerni, csak pont külföldön leszünk.
Make things work
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #137558 üzenetére
Amit Calvin Jones mond az ÚGY VAN. Azt nem kérdőjelezzük meg, még elméleti síkon sem.
Csak ha rosszat akarunk másnak vagy neadjisten magunknak. -
deny330
aktív tag
Valamit lehet csinálni az ellen, hogy a pedálom ne úgy pörögjön, mint karácsonykor a villanyóra?
Ma kint voltam bringázni, és egy félre sikerült bunny-hop közben ahogy vissza raktam a jobb lábamat a pedálra nem sikerült a teljes felületet érintenem a tappancsommal, és csak a cipő orra érintkezett a pedállal, aminek következtében lecsúszott a lábam az akkor már közel 6000-es fordulatszámon pörgő pedálról, és gyakorlatilag egybe építettem a szegecseket a sípcsontommal. Maradjunk annyiban, hogy "fájt egy picit" .
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Na, ez így hót hülye hozzá. Az egyik képen talán az R betű kivehető a villahíd tetején, tehát lehet a gyári Rekon, illetve miért tennének nyomástáblázatot egy rugós villa lábára? Az mondjuk fura, hogy nincs bowdenes lockout rajta. Ha nincs messze, szerintem megéri meglesni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
Köszönöm mind a kettőtöknek!
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #137578 üzenetére
A fehéren? Az szerintem nem is kónuszos
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #137577 üzenetére
Érdekes üzletpolitika, de ha azt mondjátok, nem halott a dolog, akkor elhoznám, mert így nem tudok a trekkingemmel a fiam után terepre menni.
-
deny330
aktív tag
Pedig semmi sem lehetetlen.
-
6030D
Ármester
Ránézésre, képről azt senki nem mondja meg. Teleszkópot amúgy sem, de ha eleve mondja, hogy ráfér a szerviz, akkor az sose volt szervizelve. Azt számold hozzá (~10e Ft), meg a szokásos kopó alkatrészek csekkolását.
Amúgy meg az elmúlt pár hónapban több bringát vettél, mint itt bárki, értesz te ehhez.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #137574 üzenetére
Pont most kaptam en is szet a pedalokat, ujrazsiroztam, kipucoltam azok utan, ahogy az agyakban a csapagyak kineztek. A bicajos helyeken kirakott magasnyomasu mosok megtettek a hatasukat. Meglepodtem, mert ipari csapagyas. Volt korulotte eleg zsir, ami vedte a viztol es a kosztol hala istennek, mert azert koszos volt a zsiron tul.
Az agyakban is megtortent a csapagycsere. USA -bol rendelt hybrid keramia csapagyak nagyon szepen futottak, de osszerakva a bicajt ugye lotyogott a kerek, irtam is par napja. Szetszedtuk, akkor derult ki, hogy a csapagyak belseje lotyog. 3-as tipusuak voltak, tehat hoterhelesre megszunt volna a lotyoges. Na de bicajra ilyet nagyon nem hasznalunk. Vettem bele type 1-es japan csapagyat... eBayen nyitottam is egy case -t, jott is a refund szo nelkul, pk -t is visszakaptam, es vissza sem kell postaznom. Szoval nem ertem, ez hogy eri meg nekik. Vagy csak kesobb kiderult, hogy rosszat kuldtek.Most mar csak egy rendes gumi kell, mert az meg mindig nincs. Es a hatsomnak szetszakadt az oldalfala, nem fut egyenesen, elkaptam egy sziklat vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
trialboj
őstag
De miért nincs kép a teljes bringáról? Milyen márka ez? A gumi és felni típusa pont olyan mint amilyen az én szeretett trekkem volt, ha ez egy trek, én ajánlanám, persze kellene tudni a pontos modellt. Az sram hajtás 2x ben jó lehet, mondjuk ha a hátsó váltó meg xt, akkor sanszos hogy shimano a váltókar is. A villa műanyag kupakja tényleg recont rejthet.
Nekem fura hogy így küldött képet, a bringáról egyben is kellene egy, mégis csak fontos az összhatás. Megnézni érdemes lehet, hátsó sor okésnak tűnik, de mivel ennyire zsíros nehéz megmondani, egy eladóban aki így hozza nekem a bringát nem bíznék! Ha nem nagyon értesz hozzá, csak nézd meg kérdezgess tőle, és ha bármi miatt úgy érzed nem 100% hagyd ott, egy trutyis váz rejthet valami repedést is, amit majd az első nagymosás alatt veszel észre.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #137555 üzenetére
Mondtad, hogy kicsit hosszú volt neked a váz. Ott a nyereg nem volt túlságosan hátul?
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #137587 üzenetére
Nem, voltam bikefiten is azzal a bringával. Sőt, a stucnit cseréltem 120-asra. Kicsit hasalós volt az ülőpozíció de én bírtam.
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Vigyél magaddal egy hozzáértőt,vagy minimum készíts egy ellenőrzési listát az összefoglalóban is hivatkozásként megjelölt írás szerint a megvizsgálandó pontokról.
Úgy vélem ez lesz az.[link],eredetinek tűnik rajta minden,ugyanakkor a kép tanúsága szerint,télen is hajtotta.Furcsállom a hajtómű kopását,olyan mintha már nem az első sort használná hátul.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
Erről a táskáról mik a vélemények? 1 napos túrákra, trekkinges felhasználással kéne egy ilyesmi méretű. Tetszik a felfogatása, bár nem tudom, mennyire strapabíró.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
itouchfan
senior tag
Talán Csokicsibész segített múltkor, ma megtaláltam azt a piros futó emberrel jelzett Singletrack-es utat a Hárs-hegy körön, bár már a végefelé voltam és fáradtság volt, de elég technikás a dolog, főleg így elsőre. Az biztos, hogy sokkal eseménydúsabb, mint a sima HH-körút, de fárasztóbb is és szerintem lassabb is. Meg néha féltettem a bringám azért, mert odaodacsaptam a kereket egy-egy nagyobb kőnek... nem tudom, mi az a határ, amit még elbír egy sima monti, és mi az amihez egy felsőbb kategóriás gép, vagy FR/enduro kéne.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
trialboj
őstag
Az X-caliber az én ajánlásommal egy kva jó geometriájú gép. Mondjuk a videó amit linkeltek nem mutat G2 Geo matricát ha az nincs raja akkor muszáj lesz hajtanod felfele, nem repülsz vele mint a szél, de úgy is korrekt gép lehet.
Viszont tény, hogy a hajtást és telót meg kell picit vizsgálni, nem-e rohadt szét már most. Ha van valaki aki ért hozzá és elmenne veled, akkor ezen sem kellene nagyon aggódnod. Teló becsuszó műanyag gyűrűk ha repedezettek, akkor cserés, ez jelentheti azt is hogy nem volt szervizelve, de ha nincs sérülés a becsúszón és nem kotyog rendben LEHET, nem tudom távolról megmondani, még kipróbálva sem lehet teljesen biztosra megmondani hogy egy teló jó-e vagy sem, ahhoz használni kell, v szétszedni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #137590 üzenetére
Ezt a videót pont megnéztem én is, és jókat somolyogtam a hozzászólásokon, hogy a készítő szerint minden "cheap" a bringán. De megnézek alaposan, minden részletet, és ha bármiben is bizonytalan leszek (hiszen már két biciklit is vettem! ), akkor nem megyek bele.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Fetz
csendes tag
válasz trialboj #137593 üzenetére
Nagyon köszi, a matricát is figyelni fogom! Remélem nem lesz olyan rossz állapotban, mint, ahogy azt feltételezzük!
Ja, és ha valakinek van kedve holnap délután/este, Budapestről/Velencéről Ráckevére (és vissza) menni, természetesen háztól-házig fuvarral, szóljon nyugodtan!
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #137588 üzenetére
Ja, akkor annak biztos más volt a geója. Bár a 120-as stucni akkor is horrornak hangzik.
Hát akkor megpróbálom szokni, de mindenesere fura, hogy ennyire hátul van.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #137550 üzenetére
Ott a Cro-Mo is. Erős, nem rozsdásodik és olcsóbb a titánnál.
De a jó minőségű acél örök élet, persze a sós téli utakat nem kedveli és persze megfelelő karbatartás is kell neki. A tévhitekkel ellentétben nem nehezebb egy modern acél váz az aluhoz képest. Persze az olcsó, hitvány tanyabikera ebből semmi sem jellemző, cserébe dögnehéz és szar a gyári fényezés. (Lásd divatos Cruiser).
Sajnos az alu váz és a karbon sem örök élet. Az alu a sok feszültséget, ami éri "tárolja" és egy idő után elreped vagy törik. A karbonnál meg a ragasztó anyag öregedik. Persze itt fejlődik a technika és egyre jobbak.
Persze manapság előbb cseréli a gazdája a biciklit, minthogy tönkre menjen. Főleg a nálunk anyagilag jobban álló országokban.
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #137598 üzenetére
550 mm-es felsőcső, 135 mm-es homlokcső és 540 mm-es nyeregvázcső volt a Focus méretei, Stack - Reach arány: 1,384.
Ugyanezek a Canyonon: 543 mm, 130 mm, 494 mm, S/R: 1,418.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest